Ben je verhuisd?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We moeten dan ook weer dat plaatje hebben met alle plaatsen waar FOK!ers zitten in het stadion. Zet mij op West zijde vak L.
quote:'Hutchinson: 'Een prijs, daar doen we het allemaal voor'
Atiba Hutchinson kijkt uit naar het aankomende voetbaljaar. De middenvelder was één van de eerste versterkingen van PSV deze zomer en zag dat zijn nieuwe werkgever bouwde aan een sterke selectie. “Ik denk dat bij PSV alle voorwaarden aanwezig zijn om tot goede prestaties te komen”, zegt hij op de website van zijn nieuwe werkgever.
Hutchinson speelde vorig seizoen nog met FC Kopenhagen tégen PSV en komt de aankomende drie seizoenen uit in het tricot van de Eindhovenaren. Algemeen directeur Tiny Sanders zei al dat PSV landskampioen móést worden en Hutchinson hoopt dat het zover komt: “Hopelijk kunnen we met z’n allen een heel mooie seizoen beleven. Met een prijs? Natuurlijk, daar doen we het allemaal voor.”
“Ik merk dat het bij PSV allemaal een stuk hoger en professioneler is”, vervolgt Hutchinson. “Moet je om je heen kijken, wat voor bijzondere faciliteiten ter beschikking staan hier voor de spelers. Dat is de basis voor goede prestaties op topniveau. De organisatie rondom het elftal, de trainingen en de kwaliteit van de spelersgroep. Het is voor mij zeker een stap hoger. Precies zoals ik me het voorgesteld had.”
“Tot nu gaat heel goed met mij. Het kost even tijd om te wennen aan een nieuwe situatie, aan je nieuwe omgeving en de andere spelers en trainers, maar voor mijn gevoel is het heel makkelijk gegaan. De ontvangst van de mensen van de club en de samenwerking met mijn ploeggenoten en de technische staf loopt ook vanaf het begin op een perfecte manier, dus je hoort geen klachten van mijn kant. Ik hoop dat het op deze manier blijft gaan en dat het alleen maar beter en beter wordt”, besluit de Canadees.
Datum in OP...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, wanneer moet PSV EL kwalificatie spelen? en welke teams kunnen ze tegen komen?
19 en 26 augustus. Tegenstanders zijn natuurlijk nog niet bekend want de 3e voorrondes zijn nog bezig. Maar volgens mij hoort PSV wel weer bij de geplaatste teams zodat ze niet zo'n lastige tegenstanders kunnen loten (vorig jaar was het bijv. Bnei Yehuda uit Israelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, wanneer moet PSV EL kwalificatie spelen? en welke teams kunnen ze tegen komen?
Waar Afellay zijn eerste Europese goal scoordequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
19 en 26 augustus. Tegenstanders zijn natuurlijk nog niet bekend want de 3e voorrondes zijn nog bezig. Maar volgens mij hoort PSV wel weer bij de geplaatste teams zodat ze niet zo'n lastige tegenstanders kunnen loten (vorig jaar was het bijv. Bnei Yehuda uit Israel)
Mooie OP trouwens
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Kampioenűh. Kan toch niet mis gaan?
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die op
Anyhow KOM OP PSV! Nu weer eens ten eerste de CL halen, en ten tweede landskampioen worden!
In Amsterdam hopen ze het eerste wel nu te doen.. en dat mag van mij wel lukken.. alleen dat 2e nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doen
Gaan we ook gewoon doen hoor , hier in Amsterdamquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
In Amsterdam hopen ze het eerste wel nu te doen.. en dat mag van mij wel lukken.. alleen dat 2e niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik hoop persoonlijk ook nog steeds dat de ene na de andere topclub met miljoenen wil smijten voor Salcidoquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Morrigun99 het volgende:
De transferperiode loopt toch gewoon tot en met 31 augustus? Ik vind het in z'n algemeenheid (dus niet alleen mbt PSV) erg rustig deze transferperiode. Iets zegt me dat, ondanks de crisis, het best wel eens stilte voor de storm kan zijn.
Salcido mag nog wel gratis oprotten, of wat zeg ik. Ik wil er nog geld bij gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Salcido mag van mij zelfs met een magere 1 miljoen oprotten. Die rotte appel hebben we hier niet nodig.
WOS, maar niet (veel) meer in dit topic inderdaad...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef Buitendam het volgende:
Waar is BoWa de laatste tijd, eigenlijk?
Beetje onzinnige indeling lijkt mij. PSV zit niet meer zo heel ruim in de financiële mogelijkheden, maar ook absoluut niet in de problemen. De KNVB houdt maar met heel beperkte factoren rekening. Alsof er in Nederland echt maar 4 clubs de financiën op orde hebben...quote:RTL nieuws meldt dat PSV in categorie 2 is terechtgekomen in de indeling van de KNVB. De financieel gezonde clubs staan in categorie 3. Dat zouden momenteel slechts vier clubs zijn: Heerenveen, Telstar, Volendam en Go Ahead Eagles. PSV zou voor het eerst in categorie 2 staan. Dat betekent dat "het financiële reilen en zeilen van PSV vanaf nu nauwlettend in de gaten wordt gehouden".
WOS?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
WOS, maar niet (veel) meer in dit topic inderdaad...
Zo gezond is PSV ook weer niet hč, dik verlies vorig jaar, waarschijnlijk een flink tekort op de lopende begrotingquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Beetje onzinnige indeling lijkt mij. PSV zit niet meer zo heel ruim in de financiële mogelijkheden, maar ook absoluut niet in de problemen. De KNVB houdt maar met heel beperkte factoren rekening. Alsof er in Nederland echt maar 4 clubs de financiën op orde hebben...
En ze hadden een behoorlijk eigen vermogen en het stadion is in eigendom (zit wel nog een flinke hypotheek op). Daarnaast vertegenwoordigd deze selectie een behoorlijke transferwaarde. Dus geen reden tot grote zorgen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo gezond is PSV ook weer niet hč, dik verlies vorig jaar, waarschijnlijk een flink tekort op de lopende begroting
Ik heb het toch ook niet over zorgen? En de waarde van de selectie is natuurlijk de waan van de dag bij wijze van spreken. Ze staan nu gewoon tegen aankoopprijs+tekengeld-afschrijvingen op de balans.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
En ze hadden een behoorlijk eigen vermogen en het stadion is in eigendom (zit wel nog een flinke hypotheek op). Daarnaast vertegenwoordigd deze selectie een behoorlijke transferwaarde. Dus geen reden tot grote zorgen.
Nee te duur, geen zin, niet belangrijk, geen geld, te ver wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Groningert het volgende:
Haha.. Op naar Heerenveen. Heerlijk oldskool EV reisje maar jullie hebben t vak daar nooit vol geloof ik, zonde.
Er blijft bijna niks meer over... gewoon bijtekenen..quote:Sevilla kiest niet voor Afellay maar voor Italiaan Cigarini
Maandag, 2 augustus 2010 om 23:49
Ibrahim Afellay lijkt niet langer in beeld te zijn bij Sevilla. De Spaanse subtopper maakt op haar officiële website bekend dat er een principeakkoord is bereikt met Napoli over de verhuur van Luca Cigarini. De Italiaanse aanvallende middenvelder moet nog een medische keuring ondergaan en zal, als hij de tests doorstaat, voor één jaar tekenen bij Sevilla.
Mocht Cigarini in zijn eerste jaar in Spanje weten te overtuigen, dan heeft Sevilla de mogelijkheid om de middenvelder definitief over te nemen. Cigarini zal dan vier jaar langer bij de Spaanse club blijven, zo meldt Sevilla. De speler heeft reeds zijn jawoord gegeven en zal zich dinsdag in het Estadio Ramón Sánchez Pizjuán melden.
Met de 24-jarige Cigarini heeft Sevilla haar gewenste aanvallende middenvelder binnen. De Italiaan had er pas één jaar bij Napoli opzitten en kwam in het afgelopen seizoen tot 28 competitiewedstrijden, waarvan zeventien als invaller. Eerder in zijn loopbaan speelde Cigarini voor Atalanta Bergamo en Parma.
Als Utrecht EL speelt, mogen ze hemquote:'FC Utrecht en VVV-Venlo willen Nijland graag tijdelijk overnemen'
Dinsdag, 3 augustus 2010 om 14:56
Stef Nijland is nadrukkelijk in beeld bij FC Utrecht, terwijl ook VVV Venlo de aanvaller graag zou inlijven. Dat meldt Voetbal International dinsdag. De aanvaller van PSV werd afgelopen seizoen verhuurd aan Willem II en lijkt in Eindhoven voorlopig weinig toekomstperspectief te hebben.
Marcus Berg, Danny Koevermans, Ola Toivonen, Nordin Amrabat en Balazs Dzudzsák lijken allemaal de voorkeur te krijgen van hoofdtrainer Fred Rutten. Het is daarom niet onwaarschijnlijk dat de voormalig speler van FC Groningen in de komende weken opnieuw uitgeleend gaat worden.
Een eventuele overgang van Nijland naar Utrecht is pas mogelijk als de club eerst een paar spelers weet kwijt te raken. "Het is een repeterend verhaal", aldus technisch directeur Foeke Booy. "Pas als Kevin Vandenbergh en Francis Dickoh de club hebben verlaten, komt er ruimte in de begroting. De club moet wel gezond blijven."
Ja tuurlijk. Reis echt niet hoor. Daarbij klikt het ook nog eens met Toiboiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef TheDutchguy het volgende:
Even een vraagje aan de experts
Begint Berg in de basis dit weekend?
Waarom zouden Berg en Reis niet het spitsenduo kunnen vormen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Reis echt niet hoor. Daarbij klikt het ook nog eens met Toiboi
Dat zeg ik toch ook niet, dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zouden Berg en Reis niet het spitsenduo kunnen vormen?
En op gewicht. Ik vind dat hij nog steeds een beetje een papperig hoofd heeft op die foto met Farfan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:00 schreef rubbereend het volgende:
Reis moet gewoon achteraan in de rij beginnen en eerst maar eens op niveau komen
Ze denken echt dat we gek zijn daar in Amsterdamquote:'PSV zag niets in ruil Aissati - Amrabat'
4 augustus 2010
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ajax PSV voorgesteld om Ismaďl Aissati te ruilen voor Nordin Amrabat. PSV zou daar echter niets in zien. De club wil Amrabat niet laten gaan, zo liet Marcel Brands weten in het voetbalblad.
Ik denk dat ze er daarom ook vanaf willenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze denken echt dat we gek zijn daar in Amsterdam. Wat moet je nou met Aissati...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze denken echt dat we gek zijn daar in Amsterdam. Wat moet je nou met Aissati...
Aissati is een goede voetballer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij moet het misschien dan wat vaker laten zien...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Aissati is een goede voetballer.
Niet dat je hem moet gaan ruilen met Amrabat, maar toch.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:09 schreef BB-King het volgende:
Aissati is het oogappeltje van Rutte toch?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
HALLOA !!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef Buitendam het volgende:
Waar is BoWa de laatste tijd, eigenlijk?
Zou best kunnen ja. Zitten lastige ploegen tussen met Napoli en Dortmund, tenzij die toch geplaatst zijn...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet ik dan voorstellen dat de eerste 50% tegen de tweede 50% gaat loten? (behalve tegen een club uit eigen land)
Dat dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:41 schreef BruggiKeane het volgende:
Volgens mij worden teams eerst in verschillende potten ingedeeld, en dan volgt vrijdag de loting.
Salcido voor 1 miljoen aanbieden en weg ermeequote:PSV heeft reeds besloten dat Wilfred Bouma de eerste optie voor de club is om Carlos Salcido op te volgen, mocht de Mexicaan binnen afzienbare tijd een nieuwe werkgever vinden. Bouma traint al enkele weken mee bij de Eindhovenaren en speelde tevens enkele voorbereidingswedstrijden.
“Er is nog steeds geen bod gedaan op Carlos, maar als hij vertrekt hebben we Bouma al een ideale optie in huis”, zo zegt technisch manager Marcel Brands tegen Voetbal International. Omdat de oud-international geen officiële speler van PSV is mogen de Brabanders hem echter niet in Europees of competitieverband inzetten.
Enige tijd geleden liet de Mexicaan in een gesprek met trainer Fred Rutten en Brands liet de Mexicaan weten dat hij nog steeds open staat voor vertrek, maar tot dat moment met volle overgave voor PSV te zullen strijden. Bouma speelde in de periode 1999 tot 2006 al voor PSV en was de afgelopen seizoenen, ondanks veel blessureleed, actief in de Premier League voor Aston Villa.
Moet hij dan wel de kans voor krijgen. Er is maar één club die hem echt een seizoen lang een basisplaats heeft gegeven en daar schitterde hij. Dat was niet bij Ajax en ook niet bij PSV.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hij moet het misschien dan wat vaker laten zien...
Ik zag het aan het logo op het trainingspak toennet inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:49 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Aissati is trouwens een echte PSV-er.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag het aan het logo op het trainingspak toennet inderdaad.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:49 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Aissati is trouwens een echte PSV-er.
Nah, Heerenveen is niet meer zo goed... Eerst hadden ze altijd een topspeler, Alves, Pranjic, Huntelaar en Sulejmani.. Nu hebben ze Beerensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zin in
Wel kut meteen tegen Heerenveen
Heerenveen heeft Jans.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, Heerenveen is niet meer zo goed... Eerst hadden ze altijd een topspeler, Alves, Pranjic, Huntelaar en Sulejmani.. Nu hebben ze BeerensIk denk 0-3 of 0-2
![]()
Mallorca had al 2 of 3 wedstrijden gehad in een week tijd toen ze tegen Heerenveen speelden. Wat dat betreft zou ik me niet veel zorgen maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoho
http://www.voetbalprimeur(...)_tegen_Mallorca.html
En ik geloof in totaal een duel of 5 in Nederland waarin ze van Feyenoord wonnen en verder alleen maar verloren..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mallorca had al 2 of 3 wedstrijden gehad in een week tijd toen ze tegen Heerenveen speelden. Wat dat betreft zou ik me niet veel zorgen maken.
Nee Bruggi niet naar Heerenveen zaterdag.quote:
quote:Supportersvereniging organiseert forumavond over uitwedstrijden
4 augustus 2010
Op maandag 6 september organiseert PSV opnieuw een forumavond. Dit keer is het thema 'uitwedstrijden'. Iedereen is welkom op de forumavond.
PSV Netwerk
Meer: Supportersvereniging
Min. 21 euro tegen Cherno More Varna en Bnei Yehuda Tel Aviv, echt belachelijk was datquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk heeft PSV het begrepen na die achterlijke actie van afgelopen jaar.
Ik denk dat ze heel veel lol aan Dost en Djurecic gaan beleven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, Heerenveen is niet meer zo goed... Eerst hadden ze altijd een topspeler, Alves, Pranjic, Huntelaar en Sulejmani.. Nu hebben ze BeerensIk denk 0-3 of 0-2
![]()
quote:Hoewel Lens eerder voor het Nederlands elftal -21 uitkwam, bleef hij emotioneel verbonden met zijn afkomst. In 2009 werd Lens door bondscoach Wensley Bundel opgenomen in de Surinaamse selectie voor de PARBO Cup. Omdat het toernooi niet onder auspiciën van de FIFA wordt gespeeld, mocht Lens uitkomen voor het Surinaams voetbalelftal. Zijn eerste wedstrijd voor Suriname was de interland tegen Frans-Guyana (0-2 verlies) op 3 juni 2009. Met Suriname behaalde Lens uiteindelijk de tweede plaats in het vierlandentoernooi.
Als Koevermans fit is verwacht ik Reis niet bij de wedstrijdselectie.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk heeft PSV het begrepen na die achterlijke actie van afgelopen jaar.
Had het over prijzenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Koevermans fit is verwacht ik Reis niet bij de wedstrijdselectie.
Ik quote de verkeerde, moest deze zijn:quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:33 schreef Piebe het volgende:
Wordt de meest interresante wedstrijd van de eerste ronde.
Heerenveen met Bas Dost en Beerens.
PSV met Berg en een afgekickte Reis.
Mag welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat dat niet kan.
PS: Lens, Doedel, Toi, Berg en Reis is ietwat veel aanvallend...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef rubbereend het volgende:
goed nieuws: Vink zakt voor spelregeltest
vanavond of morgenvroeg, eerder kan nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer worden de tegenstanders bekend gemaakt bij woe PSV in de pot komt morgen?
Jaja ik zat net ook al te zoeken op de websitequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ja dan is de loting Day V.
Eerst nog een schifting voor het loten.
Het is gewoon ook een afgang mocht je niet eens de poulefase in de ELkunnen halen. PSV dient daar gewoon minimaal te overwinteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben benieuwd. Het halen van de groepsronde is lang niet zo belangrijk als een CL, maar het is beter als niks.
nou ik denk niet dat we echt bang hoeven te wordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Timmeehh het volgende:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2010.html
Hier de 36 mogelijke tegenstanders voor PSV in de play-offs van de Europa League.
Die komen we geloof ik ook niet tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Pardon?
Aston Villa
Galatasaray
Manchester City
Celtic
Verder moeten we geen enkele ploeg onderschatten, maar dit zijn toch clubs die ik liever niet wil.
PAOK Thessalonikiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Timmeehh het volgende:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2010.html
Hier de 36 mogelijke tegenstanders voor PSV in de play-offs van de Europa League.
owquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:51 schreef Timmeehh het volgende:
In Sesamstraattaal: Een ploeg uit het linkerrijtje moet spelen tegen een ploeg uit het rechterrijtje
Niet zo raar aangezien Juve uit de serie A was gezet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:02 schreef Doublepain het volgende:
Psv heeft meer punten dan Juventus![]()
PSV 66.309
Juventus 59.867
Waarom zou je hopen om meteen tegen een van de lastigere te loten? Die uitwedstrijden daar zijn geen pretje lijkt me.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat we tegen PAOK Thessaloniki moeten
Gent hebben interne probemen.Ze waren lucky tegen Westerlo, en hun trainer is een arrogante lul.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een verre tegenstander of Genk.
Heb namelijk weinig kans op paar dagen verlof, dus bij een verre tegenstander heb ik i.i.g. niets te twijfelen.
Gent is toch wel zwaar, dus laat die maar weg.
Dan nog. Ze hebben kwaliteit in huis.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Gent hebben interne probemen.Ze waren lucky tegen Westerlo, en hun trainer is een arrogante lul.
Zeker hebben ze dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan nog. Ze hebben kwaliteit in huis.
Inderdaad.quote:
Hebben ze nog steeds ondanks de matige seizoensstart.Ook een ijzersterk thuisteam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Rapid Wien zou qua ploeg om tegen te spelen echt kut zijn. Vorig jaar hadden ze aardig elftal.
Bratislava kan ook via Wenen, dat ligt er maar een uurtje met de trein vandaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Heb eens even snel wat gegoogled voor ticketprijzen met vlieger, maar toch best wel lastig allemaal.
Helsinki is alleen met tussenstop en redelijk prijzig (zover ik het kon zien)
Wenen is vanuit Dusseldorf goed te doen
Wales kan ik niet vinden of bij die plaats een vliegveld ligt
Bratislava ook nog niet gevonden
Novosibirsk pas ik op voorhand al voor.
1 |
Wat een godsvergeten kutoord zegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ code verwijderd ]
Leuk als je daar heen moet
van PSV Netwerkquote:[URL=/forums/naarpositie.php?forum=7&topic=1348&nummer=256794]18. Eric Addo schreef: [/URL]
Zojuist terug van een avondje Stratums Eind, onze grote vriend Jonathan was ook aanwezig. Schijnbaar heeft die zijn lesje nog niet geleerd want hij werd vannacht afgevoerd door de politie. Heb nog even met hem gesproken in de nieuwe Blue Parrot, weet zo niet de naam van de kroeg. Maar hij had hem goed geraakt. Helaas maar het lijkt toch weer de verkeerde kant op te gaan met ons Braziliaans wonderkind.
Nou daar mogen we dus heenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt dan wel weer mee dat het niet in de winter is
Nu krijgen we i.i.g. wel een groter affiche.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:13 schreef Rucebo het volgende:
Jammer, had op een leuker affiche gehoopt...
Volgende ronde een poule met Dnipro Dnipropetrovsk danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu krijgen we i.i.g. wel een groter affiche.
PSV - SIBIR NOVOSIBIRSK zal niet zo heel makkelijk op een normale A1 flyer passen.
Ze zijn vorig seizoen gepromoveerd en spelen Europees omdat ze de bekerfinale verloren van Zenit...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens vi staan ze in ieder geval laatste in de competitie met 2 overwinningen en 3 gelijke spelen in 15 wedstrijden.
Waarom moet dat nu net weer een club worden die ik in mijn anti-lijstje had staan? 5000 kilometer weg voor een midweekse wedstrijd tegen een knakenteam dat net is gepromoveerd en daarna in het weekend tegen AZ. Dat wordt een loeizware wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:59 schreef Lemming22 het volgende:
The New Saints, dat klinkt goed![]()
Genk of Gent zou wel leuk zijn, lekker dichtbij huis, iets aansprekendere tegenstanders dan Garabag Agdam of Sibir Novosibirsk.
Niet zo overdrijven! Is slechts iets meer dan 3500 kilometer. Met iets meer dan 65 uur rijden ben je er!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nu net weer een club worden die ik in mijn anti-lijstje had staan? 5000 kilometer weg voor een midweekse wedstrijd tegen een knakenteam dat net is gepromoveerd en daarna in het weekend tegen AZ. Dat wordt een loeizware wedstrijd.
Wordt het dan weer 2x 1-0, net zoals vorig jaar in de voorrondes...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Tegen een tegenstander met een stucadoor op goal en een fietsenmaker in de spits moet PSV toch wel in 2 wedstrijdjes de 10 kunnen halen.
lachen toch zo'n reis maak je maar 1x mee!quote:
Ik denk dat Toivonen sowieso speelt morgen als aanvallende middenvelder. Afellay is er nog niet klaar voor. Daarnaast vraag ik me af of Rutten voor Bakkal of Hutchinson kiest. Ik verwacht de eerste de komende wedstrijden. Maar ik vind het niet erg als hij op de bank komt. Ik vond hem vorig seizoen erg wisselvallig, niet scherp genoeg voor de goal en was één van de eerste die in een dip terecht kwam waardoor we afhaakten voor het kampioenschap. Heeft voor zijn positie te veel anonieme wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef Greetings het volgende:
Wat denken jullie dat de basisopstelling wordt morgenavond?
Zouden Toivonen en Bakkal dan echt op de bank komen te zitten dit seizoen? Kan het me bijna niet voorstellen.
's nachts terugvliegen, je vliegt gelukkig gunstig met tijdzones mee. Dat scheelt. Maar echt gunstig is het allemaal nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nu net weer een club worden die ik in mijn anti-lijstje had staan? 5000 kilometer weg voor een midweekse wedstrijd tegen een knakenteam dat net is gepromoveerd en daarna in het weekend tegen AZ. Dat wordt een loeizware wedstrijd.
Ik dacht alquote:Arnold Bruggink en Jan Vennegoor of Hesselink melden zich maandag bij PSV. De aanvallende middenvelder en aanvaller zitten momenteel zonder club en gaan in afwachting van een nieuwe werkgever meetrainen met de beloften. Het tweetal stond in het verleden bij de Eindhovenaren op de loonlijst.
"Je hoeft er niks achter te zoeken", vertelt zaakwaarnemer Rob Jansen vrijdag aan NUsport. "Het is enkel en alleen om conditie op te doen." Vennegoor of Hesselink vindt het nog te vroeg voor een definitieve terugkeer naar Nederland. De 31-jarige spits speelde afgelopen seizoen voor Hull City.
De voorkeur van Vennegoor of Hesselink gaat uit naar Engeland. "Maar we richten we ons ook op andere landen. Op dit moment speelt er nog niks concreets." Ook de twee jaar oudere Bruggink, die zijn contract bij Hannover 96 zag aflopen, blijft het liefst nog even in het buitenland. "Maar hij is daar minder uitgesproken in dan Jan. Voor Arnold kijken we ook in Nederland rond."
Morgenavond spelen beiden iigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:47 schreef Greetings het volgende:
Wat denken jullie dat de basisopstelling wordt morgenavond?
Zouden Toivonen en Bakkal dan echt op de bank komen te zitten dit seizoen? Kan het me bijna niet voorstellen.
Volgens mij speel je uit en thuis hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Die gast van Genk![]()
Genk mag thuis spelen, hij blij![]()
Oppeens hoor je FC Porto... gelijk die glimlach weg
Dat bericht staat hier toch alquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)gink_meetrainen.html
Klopt, 14 uur vliegen in een paar dagen, door tijdzones heen, jetlag, ik had liever tegen Genk gespeeld. Maar misschien dat voetballers er meer aan gewend zijn om in vliegtuigen te zitten en ze zitten vast niet economy classquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
's nachts terugvliegen, je vliegt gelukkig gunstig met tijdzones mee. Dat scheelt. Maar echt gunstig is het allemaal niet
De thuiswedstrijd zal dan wel weer erg gemakkelijk zijn. Hopen iig dat we er niet te veel blessures aan overhouden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
en nee schuddenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:22 schreef Doublepain het volgende:
Die gast van Genk![]()
Genk mag thuis spelen, hij blij![]()
Oppeens hoor je FC Porto... gelijk die glimlach weg
Niet als je uit al afgedroogd bent, nu staat er thuis nog wat op het spelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
Volgens mij speel je uit en thuis hoorEn wordt eerst uit spelen juist algemeen als voordeel gezien.
volgens mij lukt het de medische staf de laatste jaren prima de selectie fit door dit soort periodes en lastige wedstrijd combinaties heen te loodsen toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De thuiswedstrijd zal dan wel weer erg gemakkelijk zijn. Hopen iig dat we er niet te veel blessures aan overhouden.
Dat zeker, al weet je het nooit bij dergelijke onbekende ploegen. Daar kunnen zo een aantal houthakkers tussen lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij lukt het de medische staf de laatste jaren prima de selectie fit door dit soort periodes en lastige wedstrijd combinaties heen te loodsen toch?
en dan moet de lastige periode voor Twente nog gaan komenquote:
Heeft ie er bezopen toch twee ingeschoptquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
jong PSV 2-2 tegen Eagles, 2 doelpunten van Reis
Hij kan het wel, nu hopen dat hij dit seizoen geen fouten maaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
jong PSV 2-2 tegen Eagles, 2 doelpunten van Reis
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft ie er bezopen toch twee ingeschopt
Prettig begin van de competitie. Al speelde Twente (geconcludeerd uit de samenvatting) toch best aardig. Ze misten het gelukje om die ene kans er toch net binnenkant paal in te schieten. Zoals dat puntertje van Ruiz dat nu net langs gaat, die was er vorig seizoen vast ingegaan. Maar het zag er best aardig uit voor een eerste wedstrijd van het seizoen.quote:
quote:Coach Sibir ziet mogelijkheden tegen PSV
PSV tegenstander Sibir had geen vertegenwoordiger in Nyon gisteren bij de loting, tegen de regels van de UEFA in. Coach Igor Kriushenko van Sibir liet in een reactie op de loting weten dat PSV als tegenstander niet de beste loting is, maar ook niet de slechtste. 'Jammer dat we voor de tweede keer achter elkaar bij de loting een duel tegen een tegenstander uit Belarus ontlopen', aldus de coach. 'Er zijn zeker kansen om door te gaan. We zullen nu informatie van PSV moeten gaan verzamelen. Kijken of we ze kunnen gaan bekijken, video's van PSV van afgelopen seizoen kunnen krijgen. We spelen eerst thuis, dan zal PSV het moeilijk krijgen op ons kunstgrasveld. De uitwedstrijd zorgt wel voor een probleem. De 22ste moeten we nog een thuiswedstrijd spelen in Novosibirsk. Het is wenselijk om zoveel mogelijk tijd te krijgen voorafgaand aan het duel in Eindhoven. Maar het is maar zeer de vraag of we dat duel kunnen verplaatsen.'
...maar Heerenveen is ook nog niet zomaar opgedoekt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan moet de lastige periode voor Twente nog gaan komen
Iki heb ouders met Eredivisie Livequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm vanavond toch maar proberen te kijken via internet
Ja wij hebben het thuis ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Iki heb ouders met Eredivisie Live
Heb afgesproken dat ik in principe alle uit duels bij hun kan komen kijken
Beste verdediger aan de kant van PSV vandaag. Bakkal en Dzsudzsak zijn echt dramatisch tot nu toe, hoop dat ze gewisseld worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Man man man.... wat is die Vukovic toch slecht. Hopen dat Marcelo gauw fit is
Waar zeg ik dat het een geweldige verdediger is? Manolev vind ik veel minder in de 1e helft hoor..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:45 schreef Tallie1982 het volgende:
Nou nou... geweldige verdediger. Ging tot 2x toe in de fout. Uit 1 fout kwam een kans
Die tweede van Ola vond ik het mooist.quote:
Die werd terecht gewisseld. Had teveel overtredingen nodig om zijn tegenstanders af te schrikken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Bakkal was trouwens wel echt dramatisch, hopelijk volgende wedstrijd Hutchinson of Afellay op zijn plek.
Waar was mijn grote vriend Labyad trouwens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Ojo mocht gewoon invallen![]()
Rutten heeft dus vertrouwen in deze jongen
Die was waarschijnlijk niet nodig...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar was mijn grote vriend Labyad trouwens?
behalve in de verdediging waar we het moeten doen met 6 man voor 4 posities.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:02 schreef appelsientje het volgende:
Mooie overwinning.. niks op aan te merken
mooie doelpuntenals ik het zo zie, heeft PSV echt een brede selectie
Roda uit is nooit makkelijk voor PSV.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb trouwens even naar het programma gekeken maar de komende 8 wedstrijden moet je eigenlijk allemaal winnen. Thuis De Graafschap, AZ, NEC, Groningen en VVV. Uit tegen ADO, Roda JC en Williem II
Die zijn toch angstgegner af sinds vorig seizoenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Roda uit is nooit makkelijk voor PSV.
De Graafschap staat anders wel bovenaan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb trouwens even naar het programma gekeken maar de komende 8 wedstrijden moet je eigenlijk allemaal winnen. Thuis De Graafschap, AZ, NEC, Groningen en VVV. Uit tegen ADO, Roda JC en Williem II
tv uitzetten als het slecht gaat, wat een supporterquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Toch jammer dat ik de tv iets te vroeg heb uitgezet
In elk geval drie punten en daar gaat het om
Dit dus. Die gaan we gewoon winnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:05 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Die zijn toch angstgegner af sinds vorig seizoen
Ik doe dat ook soms, omdat de spanning me te veel wordt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tv uitzetten als het slecht gaat, wat een supporter
Tuurlijk wel. Je wilt toch zien hoe het afloopt, anders zit je toch maar de hele tijd te denken hoe het afloopt.. schiet je weinig mee op lijkt me.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe dat ook soms, omdat de spanning me te veel wordt.
Dus zo raar is het ook niet.
Dat heb ik ook idd.... heb een keertje even overgeschakeld vorig seizoen Vitesse uit. Kon het ff niet aanzien met dat anti voetbal maar meteen het gevoel van, toch maar weer terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je wilt toch zien hoe het afloopt, anders zit je toch maar de hele tijd te denken hoe het afloopt.. schiet je weinig mee op lijkt me.
Met deze selectie mag niemand angstgegner zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:05 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Die zijn toch angstgegner af sinds vorig seizoen
Ja dus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Luizenploegje toch he, dat PSV.
Lekker afwachten totdat de tegenstander vermoeid raakt, hopen dat ze tegen die tijd niet te ver achter staan, en dan toeslaan.
Ik proef hier toch een lichte jaloezie/frustratie, zit ik goed?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lekker afwachten totdat de tegenstander vermoeid raakt, hopen dat ze tegen die tijd niet te ver achter staan, en dan toeslaan.
Ik ga niet de hele avond voor de tv hangen, als ik vrienden over de vloer krijgquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
tv uitzetten als het slecht gaat, wat een supporter
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jaloezie niet, ik hoef echt niet elke week naar dat voetbal te kijken, frustratie uiteraard wel van het is zeer frustrerend te verliezen van dat voetbal.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik proef hier toch een lichte jaloezie/frustratie, zit ik goed?
Je hebt zelf toch ook gezien dat het ging zoals ik beschreef.quote:
Ach, noem het 'tactiek'.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel, PSV beslist zo veel wedstrijden rond de 80ste minuut dat ik dat geen toeval zou willen noemen.quote:
Mwa, denk meer onder het motto. Laat die ventjes maar rennen, de goals komen toch wel aan het einde van de rit. Tot het een paar keer niet het geval is net als vorig seizoen, dan ben je de sjaak!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch wel, PSV beslist zo veel wedstrijden rond de 80ste minuut dat ik dat geen toeval zou willen noemen.
Prima toch. Zolang ze maar winnen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch wel, PSV beslist zo veel wedstrijden rond de 80ste minuut dat ik dat geen toeval zou willen noemen.
Zo is Twente vorig jaar ook kampioen geworden. Ik zie gunstige voortekenenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:Bakkal wegens blessure niet naar Oranje
Otman Bakkal heeft zich afgemeld voor het Nederlands elftal. De middenvelder heeft tegen Heerenveen een bovenbeenblessure opgelopen, waarvan de definitieve diagnose maandag wordt gesteld. Bakkal werd tijdens de wedstrijd tegen sc Heerenveen (1-3) na rust vervangen door Funso Ojo.
Maandag diagnose
De aard van de blessure in het bovenbeen van Bakkal is nog niet duidelijk, maar de PSV-middenvelder heeft zich al afgemeld bij bondscoach Bert van Marwijk voor de vriendschappelijke wedstrijd van komende week. Bakkal was daarvoor opgeroepen, net als Orlando Engelaar en Erik Pieters. Maandag wordt echter de definitieve diagnose vastgesteld en is duidelijk wat Bakkal precies heeft. Houd PSV.nl in de gaten voor het laatste nieuws rondom de selectie van hoofdcoach Fred Rutten, die toewerkt naar de eerste thuiswedstrijd op zaterdag 14 augustus tegen De Graafschap.
idd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef rubbereend het volgende:
Mooi begin van de competitie, niet verwachtdie 2 punten voorsprong kan je maar vast hebben
Hoezo, Feyenoord staat gewoon gelijk met PSV hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef rubbereend het volgende:
Mooi begin van de competitie, niet verwachtdie 2 punten voorsprong kan je maar vast hebben
Wij gaven ook niet veel punten weg vorig jaar en toch was het niet genoegquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ach dat de grootste concurrenten voor de titel nu punten verspelen doet me niks. De weg is nog zo lang en wij moeten ook nog tegen die ploegen spelen. Dat zijn ook voor ons lastige wedstrijden,...
True, maar toch is het te vroeg om echt te juichen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij gaven ook niet veel punten weg vorig jaar en toch was het niet genoeg
Haha, dat zou inderdaad wel heel voorbarig zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
True, maar toch is het te vroeg om echt te juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |