Ben je verhuisd?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We moeten dan ook weer dat plaatje hebben met alle plaatsen waar FOK!ers zitten in het stadion. Zet mij op West zijde vak L.
quote:'Hutchinson: 'Een prijs, daar doen we het allemaal voor'
Atiba Hutchinson kijkt uit naar het aankomende voetbaljaar. De middenvelder was één van de eerste versterkingen van PSV deze zomer en zag dat zijn nieuwe werkgever bouwde aan een sterke selectie. “Ik denk dat bij PSV alle voorwaarden aanwezig zijn om tot goede prestaties te komen”, zegt hij op de website van zijn nieuwe werkgever.
Hutchinson speelde vorig seizoen nog met FC Kopenhagen tégen PSV en komt de aankomende drie seizoenen uit in het tricot van de Eindhovenaren. Algemeen directeur Tiny Sanders zei al dat PSV landskampioen móést worden en Hutchinson hoopt dat het zover komt: “Hopelijk kunnen we met z’n allen een heel mooie seizoen beleven. Met een prijs? Natuurlijk, daar doen we het allemaal voor.”
“Ik merk dat het bij PSV allemaal een stuk hoger en professioneler is”, vervolgt Hutchinson. “Moet je om je heen kijken, wat voor bijzondere faciliteiten ter beschikking staan hier voor de spelers. Dat is de basis voor goede prestaties op topniveau. De organisatie rondom het elftal, de trainingen en de kwaliteit van de spelersgroep. Het is voor mij zeker een stap hoger. Precies zoals ik me het voorgesteld had.”
“Tot nu gaat heel goed met mij. Het kost even tijd om te wennen aan een nieuwe situatie, aan je nieuwe omgeving en de andere spelers en trainers, maar voor mijn gevoel is het heel makkelijk gegaan. De ontvangst van de mensen van de club en de samenwerking met mijn ploeggenoten en de technische staf loopt ook vanaf het begin op een perfecte manier, dus je hoort geen klachten van mijn kant. Ik hoop dat het op deze manier blijft gaan en dat het alleen maar beter en beter wordt”, besluit de Canadees.
Datum in OP...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, wanneer moet PSV EL kwalificatie spelen? en welke teams kunnen ze tegen komen?
19 en 26 augustus. Tegenstanders zijn natuurlijk nog niet bekend want de 3e voorrondes zijn nog bezig. Maar volgens mij hoort PSV wel weer bij de geplaatste teams zodat ze niet zo'n lastige tegenstanders kunnen loten (vorig jaar was het bijv. Bnei Yehuda uit Israelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, wanneer moet PSV EL kwalificatie spelen? en welke teams kunnen ze tegen komen?
Waar Afellay zijn eerste Europese goal scoordequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
19 en 26 augustus. Tegenstanders zijn natuurlijk nog niet bekend want de 3e voorrondes zijn nog bezig. Maar volgens mij hoort PSV wel weer bij de geplaatste teams zodat ze niet zo'n lastige tegenstanders kunnen loten (vorig jaar was het bijv. Bnei Yehuda uit Israel)
Mooie OP trouwens
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Kampioenűh. Kan toch niet mis gaan?
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die op
Anyhow KOM OP PSV! Nu weer eens ten eerste de CL halen, en ten tweede landskampioen worden!
In Amsterdam hopen ze het eerste wel nu te doen.. en dat mag van mij wel lukken.. alleen dat 2e nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doen
Gaan we ook gewoon doen hoor , hier in Amsterdamquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
In Amsterdam hopen ze het eerste wel nu te doen.. en dat mag van mij wel lukken.. alleen dat 2e niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik hoop persoonlijk ook nog steeds dat de ene na de andere topclub met miljoenen wil smijten voor Salcidoquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Morrigun99 het volgende:
De transferperiode loopt toch gewoon tot en met 31 augustus? Ik vind het in z'n algemeenheid (dus niet alleen mbt PSV) erg rustig deze transferperiode. Iets zegt me dat, ondanks de crisis, het best wel eens stilte voor de storm kan zijn.
Salcido mag nog wel gratis oprotten, of wat zeg ik. Ik wil er nog geld bij gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Salcido mag van mij zelfs met een magere 1 miljoen oprotten. Die rotte appel hebben we hier niet nodig.
WOS, maar niet (veel) meer in dit topic inderdaad...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef Buitendam het volgende:
Waar is BoWa de laatste tijd, eigenlijk?
Beetje onzinnige indeling lijkt mij. PSV zit niet meer zo heel ruim in de financiële mogelijkheden, maar ook absoluut niet in de problemen. De KNVB houdt maar met heel beperkte factoren rekening. Alsof er in Nederland echt maar 4 clubs de financiën op orde hebben...quote:RTL nieuws meldt dat PSV in categorie 2 is terechtgekomen in de indeling van de KNVB. De financieel gezonde clubs staan in categorie 3. Dat zouden momenteel slechts vier clubs zijn: Heerenveen, Telstar, Volendam en Go Ahead Eagles. PSV zou voor het eerst in categorie 2 staan. Dat betekent dat "het financiële reilen en zeilen van PSV vanaf nu nauwlettend in de gaten wordt gehouden".
WOS?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:12 schreef Rucebo het volgende:
[..]
WOS, maar niet (veel) meer in dit topic inderdaad...
Zo gezond is PSV ook weer niet hč, dik verlies vorig jaar, waarschijnlijk een flink tekort op de lopende begrotingquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Beetje onzinnige indeling lijkt mij. PSV zit niet meer zo heel ruim in de financiële mogelijkheden, maar ook absoluut niet in de problemen. De KNVB houdt maar met heel beperkte factoren rekening. Alsof er in Nederland echt maar 4 clubs de financiën op orde hebben...
En ze hadden een behoorlijk eigen vermogen en het stadion is in eigendom (zit wel nog een flinke hypotheek op). Daarnaast vertegenwoordigd deze selectie een behoorlijke transferwaarde. Dus geen reden tot grote zorgen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo gezond is PSV ook weer niet hč, dik verlies vorig jaar, waarschijnlijk een flink tekort op de lopende begroting
Ik heb het toch ook niet over zorgen? En de waarde van de selectie is natuurlijk de waan van de dag bij wijze van spreken. Ze staan nu gewoon tegen aankoopprijs+tekengeld-afschrijvingen op de balans.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
En ze hadden een behoorlijk eigen vermogen en het stadion is in eigendom (zit wel nog een flinke hypotheek op). Daarnaast vertegenwoordigd deze selectie een behoorlijke transferwaarde. Dus geen reden tot grote zorgen.
Nee te duur, geen zin, niet belangrijk, geen geld, te ver wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef Groningert het volgende:
Haha.. Op naar Heerenveen. Heerlijk oldskool EV reisje maar jullie hebben t vak daar nooit vol geloof ik, zonde.
Er blijft bijna niks meer over... gewoon bijtekenen..quote:Sevilla kiest niet voor Afellay maar voor Italiaan Cigarini
Maandag, 2 augustus 2010 om 23:49
Ibrahim Afellay lijkt niet langer in beeld te zijn bij Sevilla. De Spaanse subtopper maakt op haar officiële website bekend dat er een principeakkoord is bereikt met Napoli over de verhuur van Luca Cigarini. De Italiaanse aanvallende middenvelder moet nog een medische keuring ondergaan en zal, als hij de tests doorstaat, voor één jaar tekenen bij Sevilla.
Mocht Cigarini in zijn eerste jaar in Spanje weten te overtuigen, dan heeft Sevilla de mogelijkheid om de middenvelder definitief over te nemen. Cigarini zal dan vier jaar langer bij de Spaanse club blijven, zo meldt Sevilla. De speler heeft reeds zijn jawoord gegeven en zal zich dinsdag in het Estadio Ramón Sánchez Pizjuán melden.
Met de 24-jarige Cigarini heeft Sevilla haar gewenste aanvallende middenvelder binnen. De Italiaan had er pas één jaar bij Napoli opzitten en kwam in het afgelopen seizoen tot 28 competitiewedstrijden, waarvan zeventien als invaller. Eerder in zijn loopbaan speelde Cigarini voor Atalanta Bergamo en Parma.
Als Utrecht EL speelt, mogen ze hemquote:'FC Utrecht en VVV-Venlo willen Nijland graag tijdelijk overnemen'
Dinsdag, 3 augustus 2010 om 14:56
Stef Nijland is nadrukkelijk in beeld bij FC Utrecht, terwijl ook VVV Venlo de aanvaller graag zou inlijven. Dat meldt Voetbal International dinsdag. De aanvaller van PSV werd afgelopen seizoen verhuurd aan Willem II en lijkt in Eindhoven voorlopig weinig toekomstperspectief te hebben.
Marcus Berg, Danny Koevermans, Ola Toivonen, Nordin Amrabat en Balazs Dzudzsák lijken allemaal de voorkeur te krijgen van hoofdtrainer Fred Rutten. Het is daarom niet onwaarschijnlijk dat de voormalig speler van FC Groningen in de komende weken opnieuw uitgeleend gaat worden.
Een eventuele overgang van Nijland naar Utrecht is pas mogelijk als de club eerst een paar spelers weet kwijt te raken. "Het is een repeterend verhaal", aldus technisch directeur Foeke Booy. "Pas als Kevin Vandenbergh en Francis Dickoh de club hebben verlaten, komt er ruimte in de begroting. De club moet wel gezond blijven."
Ja tuurlijk. Reis echt niet hoor. Daarbij klikt het ook nog eens met Toiboiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:04 schreef TheDutchguy het volgende:
Even een vraagje aan de experts
Begint Berg in de basis dit weekend?
Waarom zouden Berg en Reis niet het spitsenduo kunnen vormen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Reis echt niet hoor. Daarbij klikt het ook nog eens met Toiboi
Dat zeg ik toch ook niet, dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zouden Berg en Reis niet het spitsenduo kunnen vormen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |