Nee hoor helemaal niet fout, als jij dat leuk vindt, wat is daar mis mee? Wat wel fout zou zijn (nou je fout, niet zo slim), is als je jezelf anders voor gaat doen, dat komt toch altijd uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil gewoon iemand die samen met mij grinnikend naar Spongebob kijkt en ook van popcorn houdt(nu zeg ik iets heel fouts he?
)
Spoot het er aan alle kanten uit?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je misselijk bent, moet je geen melk gaan drinkenDat is een geliefde anekdote. Vind ik
Heb ik ook idd. Woon mijn hele leven al in Enschede. Betekent niet direct dat ik voor eeuwig hier moet blijven wonen, maar is gewoon zo gekomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet fout, als jij dat leuk vindt, wat is daar mis mee? Wat wel fout zou zijn (nou je fout, niet zo slim), is als je jezelf anders voor gaat doen, dat komt toch altijd uit.
@DaMart: waarom is het saai als je al je hele leven in dezelfde plaats woont? Wat een onzin, ik woon al hele mijn leven in Amsterdam en zou ook eigenlijk nergens anders willen wonen. Mensen moeten niet zo zeiken om niets.
Haha lijkt mij wel een beetje (behalve de iPhone dan).quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.
Je kunt er moeilijk neerzetten: ik lig het liefst de hele zondag op de bank te fok!ken op m'n iPhone en eet 's avonds patat
whehehequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brokken kaasDat was echt pijnlijk
.
dat sowieso niet nee, maar je zult jezelf toch een beetje positief moeten presenteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat het liefste doet zou ik het zeker niet spannender gaan maken in je profiel met dingen die je niet leuk vindt.
Als ik zo'n profieltekst tegenkwam reageerde ik gelijk!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.
Je kunt er moeilijk neerzetten: ik lig het liefst de hele zondag op de bank te fok!ken op m'n iPhone en eet 's avonds patat
Zat het er al een tijdje in denk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brokken kaasDat was echt pijnlijk
.
Dat komt omdat RP vrouwen ook graag een glaasje rode wijn drinkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind trouwens dat er verrassend veel mannen voorbijkomen op RP die graag een glaasje rode wijn drinken. Wat is er met bier gebeurd?
Staat interessant.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind trouwens dat er verrassend veel mannen voorbijkomen op RP die graag een glaasje rode wijn drinken. Wat is er met bier gebeurd?
Mwah, half uurtje/uurtje? Ik had dorst, dus ik drink melk want dat is lekkerquote:
Dat staat bij mij in de schuur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
doe mij maar gewoon bier hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Een kerel moet gewoon een beertender hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat komt omdat RP vrouwen ook graag een glaasje rode wijn drinken
streep mij maar weg dan. alweer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een kerel moet gewoon een beertender hebben.
Echte kerels drinken uit de fles.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een man moet gewoon drinken wat hij lekker vind en niet wat indruk maakt op een vrouw.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou toch mijn bedenkingen krijgen als hij aan de bessen gaat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Een man moet gewoon drinken wat hij lekker vind en niet wat indruk maakt op een vrouw.
godzijdank, er is nog hoopquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Een man moet gewoon drinken wat hij lekker vind en niet wat indruk maakt op een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |