Heb ik ook idd. Woon mijn hele leven al in Enschede. Betekent niet direct dat ik voor eeuwig hier moet blijven wonen, maar is gewoon zo gekomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet fout, als jij dat leuk vindt, wat is daar mis mee? Wat wel fout zou zijn (nou je fout, niet zo slim), is als je jezelf anders voor gaat doen, dat komt toch altijd uit.
@DaMart: waarom is het saai als je al je hele leven in dezelfde plaats woont? Wat een onzin, ik woon al hele mijn leven in Amsterdam en zou ook eigenlijk nergens anders willen wonen. Mensen moeten niet zo zeiken om niets.
Haha lijkt mij wel een beetje (behalve de iPhone dan).quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.
Je kunt er moeilijk neerzetten: ik lig het liefst de hele zondag op de bank te fok!ken op m'n iPhone en eet 's avonds patat
whehehequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brokken kaasDat was echt pijnlijk
.
dat sowieso niet nee, maar je zult jezelf toch een beetje positief moeten presenteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat het liefste doet zou ik het zeker niet spannender gaan maken in je profiel met dingen die je niet leuk vindt.
Als ik zo'n profieltekst tegenkwam reageerde ik gelijk!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.
Je kunt er moeilijk neerzetten: ik lig het liefst de hele zondag op de bank te fok!ken op m'n iPhone en eet 's avonds patat
Zat het er al een tijdje in denk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brokken kaasDat was echt pijnlijk
.
Dat komt omdat RP vrouwen ook graag een glaasje rode wijn drinkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind trouwens dat er verrassend veel mannen voorbijkomen op RP die graag een glaasje rode wijn drinken. Wat is er met bier gebeurd?
Staat interessant.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind trouwens dat er verrassend veel mannen voorbijkomen op RP die graag een glaasje rode wijn drinken. Wat is er met bier gebeurd?
Mwah, half uurtje/uurtje? Ik had dorst, dus ik drink melk want dat is lekkerquote:
Dat staat bij mij in de schuur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
doe mij maar gewoon bier hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Een kerel moet gewoon een beertender hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat komt omdat RP vrouwen ook graag een glaasje rode wijn drinken
streep mij maar weg dan. alweer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een kerel moet gewoon een beertender hebben.
Echte kerels drinken uit de fles.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een man moet gewoon drinken wat hij lekker vind en niet wat indruk maakt op een vrouw.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou toch mijn bedenkingen krijgen als hij aan de bessen gaat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Een man moet gewoon drinken wat hij lekker vind en niet wat indruk maakt op een vrouw.
godzijdank, er is nog hoopquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Een man moet gewoon drinken wat hij lekker vind en niet wat indruk maakt op een vrouw.
Ik had zelfs mijn profielnaam in sherrysheriff veranderd maar het sloeg niet echt meer aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Ja precies, wat boeit het mij nou wat iemand drinkt, alsof ik daar op ga zitten letten of zo. Ik let wel op HOEVEEL iemand drinkt, als iemand ze als een gek achteroverslaat, dan heb ik het al snel gehad.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar zoals Silenus zegt: 'een lekker glaasje rode wijn op z'n tijd.' Zijn er echt zoveel mannen die rode wijn drinken? Volgens RP wel, en alleen 'op z'n tijd'. Op een berenvel voor de openhaard?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
oh.. dan kan ik op een date gerust een fristi of een kinder cola bestellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, wat boeit het mij nou wat iemand drinkt, alsof ik daar op ga zitten letten of zo. Ik let wel op HOEVEEL iemand drinkt, als iemand ze als een gek achteroverslaat, dan heb ik het al snel gehad.
Ik drink thuis ook gewoon wijn. Hoef ik niet zoveel van te pissen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar zoals Silenus zegt: 'een lekker glaasje rode wijn op z'n tijd.' Zijn er echt zoveel mannen die rode wijn drinken? Volgens RP wel, en alleen 'op z'n tijd'. Op een berenvel voor de openhaard?
Ik ken alleen mannen die bier en whisky drinken
In mijn vriendengroep drinkt er weer bijna niemand bier en heel veel wijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar zoals Silenus zegt: 'een lekker glaasje rode wijn op z'n tijd.' Zijn er echt zoveel mannen die rode wijn drinken? Volgens RP wel, en alleen 'op z'n tijd'. Op een berenvel voor de openhaard?
Het gaat om het cliché, alsof ze het alleen vermelden omdat er veel vrouwen zijn die lekker een glaasje wijn achterover slaan.
quote:
Thuis in leuk gezelschap een wijntje drinken, niks mis mee. In de kroeg drink ik bier, thuis soms een biertje, soms een whisky, maar op zijn tijd dus ook een wijntje. Kan allemaal. Als het maar lekker isquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat om het cliché, alsof ze het alleen vermelden omdat er veel vrouwen zijn die lekker een glaasje wijn achterover slaan.
Ben er nog geen een tegengekomen inderdaad. Gewoon balen dat je een Chinees bent zeg!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:51 schreef Chung het volgende:
Jammer dat je niet kan zoeken op Asians.
Ik ben zelf Chinees, maar volgens mij zijn de meeste nederlandse meisjes niet geinteresseerd in Asians.
Alleen als je een gehypte asian bent zoals bruce lee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben er nog geen een tegengekomen inderdaad. Gewoon balen dat je een Chinees bent zeg!![]()
Maar soms zie ik wel nog Chinezen (lees: Chinezen, Japanners, Koreanen) op datingsites.
Ja hoor van mij welquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
oh.. dan kan ik op een date gerust een fristi of een kinder cola bestellen
Nee en ook niet in negers volgens picardmikequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:51 schreef Chung het volgende:
Jammer dat je niet kan zoeken op Asians.
Ik ben zelf Chinees, maar volgens mij zijn de meeste nederlandse meisjes niet geinteresseerd in Asians.
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik woon al mijn hele leven in Zandvoort, en er is gewoon nog geen aanleiding geweest om ergens anders te gaan wonen. En ik heb het hier ook goed naar mijn zin, met duinen en strand zo dichtbij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
@DaMart: waarom is het saai als je al je hele leven in dezelfde plaats woont? Wat een onzin, ik woon al hele mijn leven in Amsterdam en zou ook eigenlijk nergens anders willen wonen. Mensen moeten niet zo zeiken om niets.
Ow, dat is bij mij om de hoekquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik woon al mijn hele leven in Zandvoort, en er is gewoon nog geen aanleiding geweest om ergens anders te gaan wonen. En ik heb het hier ook goed naar mijn zin, met duinen en strand zo dichtbij.
OHOHOOHHOH, WIE KOPT 'M EFFE IN?!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ow, dat is bij mij om de hoek
That reminds me. Ben je al naar die Suhi restaurants geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ow, dat is bij mij om de hoek
hehequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik had zelfs mijn profielnaam in sherrysheriff veranderd maar het sloeg niet echt meer aan.
Kan er niet eens meer een normale opmerking gemaakt worden ZONDER dat er doorgedacht word?quote:
Nee, me sushi vriendin heeft volgende week tijd.. Goede recenties gehoord.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
That reminds me. Ben je al naar die Suhi restaurants geweest?
Alsof je van wijn niet dik wordt... dat maken ze zichzelf maar wijs.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:28 schreef Sander het volgende:
Wijn, dat is toch voor mannen die willen zuipen maar niet dik willen worden?
Zit het zeker in de lucht, want ik had de hoop voor vandaag al bijna opgegeven toen er net een mailtje met een afwijzing kwamquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:18 schreef ManAtWork het volgende:
Krijg nou wat! Een vrouw die de moeite neemt om een berichtje terug te sturen!![]()
Moet niet gekker worden, haha.
* ManAtWork staat even helemaal perplex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |