Oh dat zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:55 schreef electricfeel het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet hoor, ik kan het me iig niet herinneren dat ik dat heb gedaan vorig jaar. Je zit namelijk ook al in dezelfde werkgroep als het eerste jaar..
Nooit twee ongeduldige personen bij elkaar zettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik bespeur een match met hemelsblauw
*last van schouders valt* het duurde zo lang dat ik bang was dat ik nog iets moest doen ofzo ofm een vak op te laag niveau had gevolgd e.d.quote:Rechtsgeleerdheid-V BA 30-06-2010 Geslaagd
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
hehe eindelijk is het dan echt officieel en staat het in Osiris
[..]
*last van schouders valt* het duurde zo lang dat ik bang was dat ik nog iets moest doen ofzo ofm een vak op te laag niveau had gevolgd e.d.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*last van schouders valt* het duurde zo lang dat ik bang was dat ik nog iets moest doen ofzo ofm een vak op te laag niveau had gevolgd e.d.
Gefeliquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gefeli
(weet je het echt zeker dat het officieel is?)
ik ga ook in februari weer verder, net mn stufi en alles maar tijdelijk gestopt *auw*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef Rucebo het volgende:
Afgelopen week ook een brief van de examencommissie gekregen dat mijn bachelor definitief binnen is, nu lekker een half jaartje buitenland en dan de masters.
Mooi toch? Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:35 schreef TiMPiN het volgende:
Ik heb nu al zo lang vakantie(vanaf 3 juni ofzo) dat ik 't totaal niet erg vind om over 2 weken weer te beginnen
Vorig jaar kwam die pas in de tweede collegeweek of zo; nergens om je druk over te makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef dreamzk het volgende:
Voor de 1ste jaars UvA studenten, hebben jullie al je studentenpas binnen? Ik ben wel ingedeeld in de werkgroepen maar verder heb ik nog niks gehoord.
quote:Met ingang van studiejaar 2010-2011
houdt dat in dat studenten in het eerste inschrijfjaar van de voltijd bacheloropleidingen
Rechtsgeleerdheid, Fiscaal recht of Notarieel recht van de UvA ten minste 45 (van de 60)
studiepunten aan eerstejaarsvakken dienen te behalen. Studenten die op 5 EC na aan deze
norm voldoen (en dus 40 EC hebben behaald), mogen doorgaan met hun rechtenstudie,
mits minimaal één niet-behaald eerstejaarsvak in het eerste inschrijfjaar met een 5 is
beoordeeld.
Als je hem maar voor de 1e tentamenperiode hebt is het goed, eerder heb je hem toch niet nodig. En zelfs als je hem dan nog niet hebt kan je een inschrijvingsbewijs vragen bij de onderwijsbalie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef dreamzk het volgende:
Voor de 1ste jaars UvA studenten, hebben jullie al je studentenpas binnen? Ik ben wel ingedeeld in de werkgroepen maar verder heb ik nog niks gehoord.
Hoe zijn de punten verdeeld aan de UvA over de vakken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:29 schreef Teteteterek het volgende:
De BSA-regeling is ook (flink) aangescherpt zie ik
[..]
Per semester(met uitzondering van het eerste semester van het eerste jaar) heb je twee 10-puntsvakken en twee 5-puntsvakkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe zijn de punten verdeeld aan de UvA over de vakken?
In Rotterdam is het 42 van de 60, verder geen uitzondering, geen 42 punten is gewoon wegwezen.
Heb je toch gewoon recht op?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Maar die zure doos wilde niet met me kijken naar dingen waar ik naar mijn idee meer punten voor had moeten krijgen. Balen.
Ja hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef aaipod het volgende:
Hier nog iemand die van het geweldige boek Prota af wil voor een zacht prijsje?
Is die van xxiessiexx al verkocht dan? Zij heeft al een tijdje er eentje te koop....quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef aaipod het volgende:
Hier is haar topicquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is die van xxiessiexx al verkocht dan? Zij heeft al een tijdje er eentje te koop....
(de mijne mag je ook wel hebben, maar dan word je ongerechtvaardigd verrijkt door mijn aantekeningen...)
Je kunt 'm van me lenen....ALS ik 'm ergens kan vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef aaipod het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot en de eerste hertentamens zijn ook gehaald![]()
Ik geloof het nog steeds niet helemaal, zijn maandag en dinsdag gemaakt en nu al nagekeken..
Die van maandag bestond uit 8 man dus dat is wel logisch en die van dinsdag uit meer dan 100 dus die mensen hebben flink doorgewerkt.. Alhoewel het allemaal wel korte antwoorden waren.. (geschiedenis privaatrecht, dus mijn Prota boek is ook te koop)
Woeinog maar één vak te gaan volgende week vrijdag en weer een stap dichter bij de + 160 ec, dus mastervakken
(en de kans op een uitzondering van één of meer vakken wordt nu ook groter, één was sowieso al sprake van maar omdat ik er misschien nu maar 4 punten onderzit en anders maar 10 contacturen zou hebben)
Belachelijk zeg, bij jou wel nagekeken en het tentamen van mij van afgelopen maandag is gewoon nog niet nagekeken! Schande!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot en de eerste hertentamens zijn ook gehaald![]()
Ik geloof het nog steeds niet helemaal, zijn maandag en dinsdag gemaakt en nu al nagekeken..
Tijd voor de taaltoets in Leiden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Tja, ik weet niet, speelt misschien ook wel een beetje mee dat ik het tentamen met nog zo'n 500 anderen had![]()
Ik zat trouwens met stoel bovenop het graf van Jan Steen, dat op zich is al een ervaring die ik de komende jaren op feestjes uit ga melken![]()
En verder... het is dat mijn collegegeld al betaalt heb, anders was zeker overgestapt naar het Nijmegen
Die taaltoets waar je de uitslag niet van hoort bedoel je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tijd voor de taaltoets in Leiden.
Nee, zoals die in Rotterdam. Als je niet slaagt binnen 2 jaar, wieberen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Die taaltoets waar je de uitslag niet van hoort bedoel je?
Beter een te lange tijd om je te kunnen bewijzen dan helemaal geen toetsing.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
2 jaar voor een taaltoeds?Hoezo laag nivoo op de Erasmus?
Dat doen ze inderdaad ook bij pleidooien etc.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
nou, eigenlijk vind ik dat ze dat gewoon bij de vakken zelf moeten toetsen: paper vol taalfouten: punt eraf,etc.
Aargh, daar gaan je ogen echt pijn van doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:22 schreef Maharbal het volgende:
Over taalfouten gesproken...
Stond vandaag in de Setpoint (winkel dus)....waar overal bordjes hingen met "U betaald 1 en krijgt 2" of iets in die richting![]()
![]()
![]()
Had Vodafone de gederde winst proberen te vorderen, was de uitkomst waarschijnlijk anders geweest. Maar dan moeten ze hun winstmarges vrijgevenquote:Voorts merkt de kantonrechter nog op dat het feit dat Vodafone aan gedaagde een gratis TomTom Europe en mobiele telefoon heeft verschaft, niet betekent dat zij daarvoor bij voortijdige beëindiging van het contract op enigerlei wijze gecompenseerd dient te worden. Het is de vrij keuze van Vodafone als ondernemer om voormelde goederen om niet aan gedaagde ter hand te stellen. Nu niet gebleken is dat partijen contractueel zijn overeengekomen dat deze goederen bij verbreking van het contract – op welke wijze dan ook – aan Vodafone moeten worden geretourneerd, moet Vodafone deze artikelen als voor haar verloren gegaan beschouwen. Een en ander behoort tot het ondernemersrisico van Vodafone.
Nouja, ik vond het stuk dat het betreffende beding in de AV oneerlijk is al redelijk opmerkelijk hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik kwam net LJN: BN3081 en LJN: BN3084 tegen. Consument neemt gsmabo af met daarbij een 'gratis' Nokia 6300, Silver en TomTom One Europe V4. Consument betaalt zijn rekeningen niet, en vodafone ontbindt de overeenkomst wegens wanbetaling. Vodafone meent een vordering te hebben tot vergoeding van de abonnementskosten gedurende de rest van de looptijd, voortvloeiend uit de AV. De kantonrechter is van oordeel dat het beding in de algemene voorwaarden op grond waarvan eiseres haar vordering heeft ingesteld moet worden aangemerkt als oneerlijk in de zin van artikel 3 lid 2 van de Richtlijn 93/13/EEG. En dan het opmerkelijke stuk:
[..]
Had Vodafone de gederde winst proberen te vorderen, was de uitkomst waarschijnlijk anders geweest. Maar dan moeten ze hun winstmarges vrijgeven
Och, als je het in Nijmegen binnen 2 keer niet haalt creëren ze gewoon een kansje extra. Doen ze niet moeilijk over.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, zoals die in Rotterdam. Als je niet slaagt binnen 2 jaar, wieberen.
Ja ik snap er nog steeds niks van en verwacht stiekem nog steeds een mailtje dat ze een foutje hebben gemaaktquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn hertentamen van maandag is helaas ook nog niet nagekeken.
Kantonrechter -> geen advocaat nodig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Gochme het volgende:
Welke advocaat in spe wil zwart bijverdienen? Heb een conflict met mn vroegere sportschool, heb ze in gebreke gesteld en de redelijke termijn is al maanden vestreken. Krijg nog een aardig bedrag van ze.
Dat zou ik niet zo hard zeggen, je kansen zijn natuurlijk wel beter als je een jurist inhuurt/kent, en vraagt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kantonrechter -> geen advocaat nodig.
En jij denkt dat het een goede manier is om via een forum een jurist te vragen of hij/zij zwart wil werken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo hard zeggen, je kansen zijn natuurlijk wel beter als je een jurist inhuurt/kent, en vraagt.
Nee, maar dat stond ook niet ter discussie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En jij denkt dat het een goede manier is om via een forum een jurist te vragen of hij/zij zwart wil werken?
Dat arrest ken ik!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:45 schreef Hartigan het volgende:
Een vriend van me had het laatst over een interessant arrest, maar ik kan het niet vinden.
Iemand enig idee, aan de hand van wat vage beschrijvingen:
- Een advocaat (of in ieder geval een jurist)
- Bestuurt een auto in dronken toestand (of in beschonken toestand)
- Hij (of zij) rijdt met deze auto in een woonwijk boven de maximaal toegestane snelheid
- Hij rijdt hier een kind dood dat plots voor de auto springt
- Zijn advocaat (G. Spong) voert het verweer dat het kind ook zou zijn doodgereden, ook al zou verdachte zich wel aan de snelheidslimiet hebben gehouden (oid).
- De verdachte wordt vrijgesproken
O, hebben we dan uberhaupt een discussie?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, maar dat stond ook niet ter discussie.
Nee, maar mocht die beginnen dan was wat mij betreft de vindplaats van een goede jurist daar geen onderdeel van wat mij betreft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, hebben we dan uberhaupt een discussie?
Porsche arrest?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat arrest ken ik!
Nu de naam nog
En daar stond toch het arrest (hoe heette het ook alweer) tegenover van de man die ging spookrijden omdat hij suïcidaal was? Waarin het dus wel opzet was...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef Kimochi het volgende:
Porsche gaat over de bestuurder die tijdens één van zijn inhaalpogingen op een tegenligger botst. De inzittenden van de Porsche (behalve de bestuurder) en de mensen in de andere auto overlijden. Er zou geen sprake zijn van opzet, omdat het niet aannemelijk is dat de bestuurder de mogelijkheid van zijn eigen dood op de koop toe neemt tijdens een inhaalpoging.
Naja het ging iig over inhalen jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef Kimochi het volgende:
Porsche gaat over de bestuurder die tijdens één van zijn inhaalpogingen op een tegenligger botst. De inzittenden van de Porsche (behalve de bestuurder) en de mensen in de andere auto overlijden. Er zou geen sprake zijn van opzet, omdat het niet aannemelijk is dat de bestuurder de mogelijkheid van zijn eigen dood op de koop toe neemt tijdens een inhaalpoging.
Die ken ik gewoon als spookrijder arrest. Of hij suïcidaal was weet ik verder niet, maar volgens mij was in dat arrest sprake van voorwaardelijke opzet ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
En daar stond toch het arrest (hoe heette het ook alweer) tegenover van de man die ging spookrijden omdat hij suïcidaal was? Waarin het dus wel opzet was...
Als je afgewezen bent dan is het gewoon klaar, en mag je een aantal jaar geen rechten studeren op die universiteit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Eva4Evah het volgende:
Vriendinnetje van me is zojuist afgewezen om door te gaan met het 2e jaar in Utrecht. Ze had 30 ects en ze moest er 37,5 halen. Van te voren hadden we allerlei verhalen gehoord dat de commissie die daarover beslist best coulant is, maar dat valt dus tegen. Iemand een idee hoe dat in z'n werking gaat? Ik vind het iig zwaar kut voor d'r, hoewel het ergens ook wel terecht is want als ze dat niet zouden doen, zouden het BSA (minimaal 37,5 etcs) ook een wassen neus zijn...
Natuurlijk is het kut, maar als je slechts de helft van de punten hebt gehaald die je had moeten halen, kan je je afvragen of de studie wel iets voor je is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Eva4Evah het volgende:
Vriendinnetje van me is zojuist afgewezen om door te gaan met het 2e jaar in Utrecht. Ze had 30 ects en ze moest er 37,5 halen. Van te voren hadden we allerlei verhalen gehoord dat de commissie die daarover beslist best coulant is, maar dat valt dus tegen. Iemand een idee hoe dat in z'n werking gaat? Ik vind het iig zwaar kut voor d'r, hoewel het ergens ook wel terecht is want als ze dat niet zouden doen, zouden het BSA (minimaal 37,5 etcs) ook een wassen neus zijn...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn allereerste jaar minder dan 20 EC hadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kut, maar als je slechts de helft van de punten hebt gehaald die je had moeten halen, kan je je afvragen of de studie wel iets voor je is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn allereerste jaar minder dan 20 EC had
Wow, en geen BSA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er in m'n eerste jaar 70. In deeltijd.
Dat was in 2005, toen was er geen BSA.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wow, en geen BSA?![]()
Ik had er in m'n eerste jaar 70. In deeltijd.
Helemaal mee eens. Ik bedoelde het ook op die manier, zeker niet als "OMG 30 punten ga maar naar het MBO" o.i.d. En ook mijn schoolcarriere tot m'n 25e jaar is met geen mogelijkheid flitsend te noemenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat was in 2005, toen was er geen BSA.
Ik kwam gewoon vers van de middelbare school en had 't gevoel alles nog wel te kunnen doen zoals op de middelbare school: geen moeite, niks doen en toch halen. Niet dus![]()
De jaren erna heb ik gewoon m'n best gedaan met als toppunt de 120EC vorig jaar voor die twee masters en hogere cijfers dan gemiddeld.
Weinig punten in het eerste jaar hoeft niet per sé te betekenen dat de studie niks voor je is (ik heb ook zo'n brief gekregen toentertijd haha). Het kan natuurlijk wel een indicatie zijn.
Ik had persoonlijk gewoon een jaar moeten overslaan en gaan reizen/werken ofzo, want voor mij was het denk ik te snel.
Is zeker anders. Niet alleen door motivatie, ook m'n vooropleiding en werkervaring maakt dat ik er niet zo heel veel voor hoef te doen.quote:Voor jou is het natuurlijk ook anders. Jij maakt - vanuit je beroep gezien - een weloverwogen keuze om nog een opleiding erbij te doen in deeltijd. Dan lijkt het mij logisch dat jij gemotiveerder bent dan iemand die net van de middelbare school komt![]()
Dan bedoelen we hetzelfdequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik bedoelde het ook op die manier, zeker niet als "OMG 30 punten ga maar naar het MBO" o.i.d. En ook mijn schoolcarriere tot m'n 25e jaar is met geen mogelijkheid flitsend te noemen![]()
[..]
Is zeker anders. Niet alleen door motivatie, ook m'n vooropleiding en werkervaring maakt dat ik er niet zo heel veel voor hoef te doen.
Lekker hard, en lekker op tijd ook :squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Eva4Evah het volgende:
Feliquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
En de propedeuse is binnen![]()
[ afbeelding ]
Jij (of iemand anders) wel van je eerstejaars boeken? Stuur me anders even een PM oidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:58 schreef MiFi het volgende:
[..]
Feli![]()
Niemand die van zijn tweedejaars boeken af wil? (vooral verbintenissen)![]()
(anders koop ik ze snel even nieuw)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een boek voor Ondernemingsrecht: Hoofdzaken Intellectuele Eigendom, Kooij, Mulder, Visser, 5e druk en één voor Verbintenissenrecht: Privaatrecht Ars Aequi Jurisprudentie 1957-2007quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:58 schreef MiFi het volgende:
[..]
Feli![]()
Niemand die van zijn tweedejaars boeken af wil? (vooral verbintenissen)![]()
(anders koop ik ze snel even nieuw)
[TK] Boeken Rechtsgeleerdheid eerste en tweede jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij (of iemand anders) wel van je eerstejaars boeken? Stuur me anders even een PM oid
Helaas, heb 6e druk nodig en de jurisprudentie van 2009 (niet dat we nieuwe jurisprudentie gaan besprekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb nog een boek voor Ondernemingsrecht: Hoofdzaken Intellectuele Eigendom, Kooij, Mulder, Visser, 5e druk en één voor Verbintenissenrecht: Privaatrecht Ars Aequi Jurisprudentie 1957-2007
De rest al verkocht
Thanks, maar heb er helaas niets aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
[TK] Boeken Rechtsgeleerdheid eerste en tweede jaar
Die is al verkochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:44 schreef MiFi het volgende:
[..]
Helaas, heb 6e druk nodig en de jurisprudentie van 2009 (niet dat we nieuwe jurisprudentie gaan bespreken)
Heb wel interesse in Onrechtmatige daden van Nieuwenhuis![]()
* MiFi gaat naar verkoop topic
Hetzelfde. Alleen nog wat meer verdieping.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:19 schreef Fascination het volgende:
Voor de mensen die al een master hebben gedaan. Hoe is de master te vergelijken met de bachelor qua niveau?
Die laatste heb ik nog wel te koop voor je. Ook boeken van Romeins recht, Kern van het Ondernemingsrecht 2e dr, Belastingrecht in Hoofdlijnen 3e dr, Recht en Efficiëntie 4e dr, Juridisch Wijzer en Hoofdstukken Vermogensrecht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:44 schreef MiFi het volgende:
[..]
Helaas, heb 6e druk nodig en de jurisprudentie van 2009 (niet dat we nieuwe jurisprudentie gaan bespreken)
Heb wel interesse in Onrechtmatige daden van Nieuwenhuis![]()
* MiFi gaat naar verkoop topic
quote:
Thanx, ben met name erg blij met het with-lofquote:
De manier van 'overhoren' is bovendien anders, veel meer papers schrijven, presentaties doen, etc. en direct 'spelen' met de stof ipv een aantal weken redelijk passief luisteren en aan het einde een tentamen krijgen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:19 schreef Fascination het volgende:
Voor de mensen die al een master hebben gedaan. Hoe is de master te vergelijken met de bachelor qua niveau?
Bedankt voor de uitleg want ik durfde er niet om te vragenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Thanx, ben met name erg blij met het with-lof
Ah, nice. Ik zie je woensdag in de Hooglandse Kerkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hetzelfde. Alleen nog wat meer verdieping.
Ahaa. Volgens mij beheers je de stof dan wel beter, doordat je er intensiever mee bezig bent geweest dan gedurende je bachelor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De manier van 'overhoren' is bovendien anders, veel meer papers schrijven, presentaties doen, etc. en direct 'spelen' met de stof ipv een aantal weken redelijk passief luisteren en aan het einde een tentamen krijgen.
En je hebt je natuurlijk al gespecialiseerd als in een master zit, dus je gaat idd veel meer op 1 onderwerp in...
Dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:09 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ah, nice. Ik zie je woensdag in de Hooglandse Kerk
Edit: Oh, met lof! 8,5 gemiddeld dus? Gefeli!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |