Nu welquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw UI klopt al niet. Jij bent heul niet blond.

Nickelback was vroeger beterquote:

Hoi Murmquote:

Ik vind het wel een leuk liedje eigenlijk. Ik hoorde het op de terugweg van vakantie in Duitsland.quote:

GINGER NINJAquote:

Ja! Het is iets lichter dan de foto's van mijn Fobo, dus het mag nu wel blond genoemd wordenquote:

Je intelligentie, wat doe je?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja! Het is iets lichter dan de foto's van mijn Fobo, dus het mag nu wel blond genoemd worden

Het is niet slecht ofzo. Het is gewoon niet mijn smaak.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk liedje eigenlijk. Ik hoorde het op de terugweg van vakantie in Duitsland.

heb ik dat al gezien?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja! Het is iets lichter dan de foto's van mijn Fobo, dus het mag nu wel blond genoemd worden

Die is met de pillen allang verdwenen hoorquote:

Ik vind het wel een zomers liedje, maar dat komt ook omdat ik hem op vakantie een paar keer gehoord heb.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GINGER NINJA
Al vind ik hun Bone will break metal leuker

Uhm..... zowat wel, maar de zaterdag voor de bruiloft nog even naar de kapper geweest, dus het is naar mijn mening ongeveer hetzelfde als wat je zag.quote:

er is geen reden. ben gewoon ineens depri sinds vrijdag. Gisteren ging het wel ff. nu weer niet.quote:

Ik had het over je intelligentie, niet over je libido.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die is met de pillen allang verdwenen hoor

ah oki, dan is het me niet opgevallen. volgens mij was jij hoe dan ook altijd al blond. beetje donkerblond/middenblond ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm..... zowat wel, maar de zaterdag voor de bruiloft nog even naar de kapper geweest, dus het is naar mijn mening ongeveer hetzelfde als wat je zag.

Goedemiddagquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagvoor wie m gebruiken kan

Rossig. Donkerblond met rood.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah oki, dan is het me niet opgevallen. volgens mij was jij hoe dan ook altijd al blond. beetje donkerblond/middenblond ofzo.

quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het over je intelligentie, niet over je libido.

en ik kan het weten
 en ik kan het weten  

Dementie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
d'r ingelligentie is ook een stuk afgenomen hooren ik kan het weten

wel fijn, om niet de enige te zijn die steeds haar verhaal kwijt is en niet meer weet wat ze wilde zeggen

Whehehe dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
d'r ingelligentie is ook een stuk afgenomen hooren ik kan het weten

wel fijn, om niet de enige te zijn die steeds haar verhaal kwijt is en niet meer weet wat ze wilde zeggen

dat kusje wil ik wel hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagvoor wie m gebruiken kan
 die kan ik gebruiken
 die kan ik gebruiken  

Ja maar dat was vorig jaar... toen zaten er nog 20 andere kleuren in want ik had mijn haar een paar keer donker geverfd.quote:

Nee, dezelfde pillenquote:

jij moet leren beter te lezenquote:

als die pillen nou ook nog hielpenquote:

Is een knuffel ook goed?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kusje wil ik wel hebbendie kan ik gebruiken
 Ik vind kusjes eng
 Ik vind kusjes eng

Dement door pillen dat kan toch. Kijk maar naar Ozzyquote:

ja hoor dat mag ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een knuffel ook goed?Ik vind kusjes eng

een knuffel mag ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]

en trouwens, ik heb wel eens wang/luchtkusjes van jou gehad volgens mij....quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]

Van mij ook wel eens een flinke lebberquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en trouwens, ik heb wel eens wang/luchtkusjes van jou gehad volgens mij....

Alsjeblieftquote:

quote:

quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en trouwens, ik heb wel eens wang/luchtkusjes van jou gehad volgens mij....
 Dat is waar
 Dat is waar

Woeiiiiquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef mahlah het volgende:
Gaan we met liefde strooien?
Hier heb je een heleboel van mahlah!
[ afbeelding ]

Bruikleen ... als ik weer down ben wil ik het terugquote:

Als je down bent dan geef ik je ook wel een knuffel hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Bruikleen ... als ik weer down ben wil ik het terug

Nee niet met tong enzo!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |