The horrorquote:
Grappigquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Ruudt het volgende:
Over homo's gesproken, ik heb een neef die nicht is en zijn tweelingzus is lesbisch.
Whehehe...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Ruudt het volgende:
Over homo's gesproken, ik heb een neef die nicht is en zijn tweelingzus is lesbisch.
Naakte hulp in de huishouding gezocht. Betaling in natura Zoiets?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo maar even een zoekertje plaatsen
En natuurlijk de Happy Meal, Breezer en pakje sigarettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naakte hulp in de huishouding gezocht. Betaling in natura Zoiets?
Je vergeet het beltegoed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En natuurlijk de Happy Meal, Breezer en pakje sigaretten
Ja tuurlijk ze moet ook wat te eten en drinken hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En natuurlijk de Happy Meal, Breezer en pakje sigaretten
Leuke openingszin: Hey meisje, heb je nog beltegoed nodig?quote:
quote:
Lijkt die neef op je?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Ruudt het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet Tijntje, hij is lief
Edit: en je UI is echt ge-ni-aal!
Wel een geluk voor m'n oom en tante, ze hebben nu toch gewoon een schoonzoon en schoondochter.quote:
Hier hebben we gelukkig nog de strippenkaartquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat kunnen vergeten. Wegwerp-OVchipkaartje
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig nog de wippenkaart
Heb het wel eens gehoord ja.quote:
Vind het super zoals Ian_Nick UI's kan maken die ook écht bij de mensen passen terwijl hij ze eigenlijk helemaal niet kentquote:
Henk en Henk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb het wel eens gehoord ja.![]()
Maar hij is bezet, door iemand met dezelfde naam als hem om het nog ingewikkelder te maken.
Jouw UI klopt al niet. Jij bent heul niet blond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vind het super zoals Ian_Nick UI's kan maken die ook écht bij de mensen passen terwijl hij ze eigenlijk helemaal niet kent
Echt een talent, die gozer
Ik ben ook heul nie donkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw UI klopt al niet. Jij bent heul niet blond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |