Ja, dat zal wel moeten als je alleen woont.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Veel geemancipeerde mannen hier.... zelf het huis schoonmaken
Misschien dat hij z'n moeder laat poetsen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel moeten als je alleen woont.
Als je op had gelet had je gezien dat ik al gepost had dat ik ook maar weer wat in m'n huis moest gaan doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien dat hij z'n moeder laat poetsen.
Goedkoper dan zo'n Foksterquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien dat hij z'n moeder laat poetsen.
Hahahquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:25 schreef Lotusss het volgende:
Hey Tijntje... voor mij voelt het toch écht nog als ochtend hoor
Sorry, ik zit niet alleen dit topic te F5-en.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je op had gelet had je gezien dat ik al gepost had dat ik ook maar weer wat in m'n huis moest gaan doen
Je moet er iets voor over hebben, het is ook gewoon leuk om te zienquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
Pff, pakje sigaretten, happy meal en breezer... toch gauw 13 euro
Best duur die 18-jarige schoonmaakfokkers....
Dat hangt er vanaf wat ze aan hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben, het is ook gewoon leuk om te zien.
HW kende niets of althans bijna nietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat ze aan hebben
truequote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat ze aan hebben
Kijk, dan wordt het die 13 euro wel wat meer waardquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HW kende niets of althans bijna niets
Ik herinner mij bijna nooit dromen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Lotusss het volgende:
Waarom droomde ik trouwens dat ik bij Gordon en een andere gast in huis was en dat ik voor het eerst een lijntje cocaïne wilde proberen daar....??? WTF
Mijn tweede droom was wel een QT (Quentin Tarantino droom)... soort van interactief spel waar ik allerlei opdrachten uit moest voeren om te ontsnappen uit een stad die als "Big Brother" (zie V for Vendetta) geregeerd werd...
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het die 13 euro wel wat meer waard
Euhm niet echt, was ook echt behoorlijk homo zeg maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik herinner mij bijna nooit dromen.Was die andere gast lekker?
Bah nee dat is niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euhm niet echt, was ook echt behoorlijk homo zeg maar
*zet Tijn ook in burn-boek*quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bah nee dat is niks![]()
No offence Angel
Niet Tijntje, hij is liefquote:
The horrorquote:
Grappigquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Ruudt het volgende:
Over homo's gesproken, ik heb een neef die nicht is en zijn tweelingzus is lesbisch.
Whehehe...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Ruudt het volgende:
Over homo's gesproken, ik heb een neef die nicht is en zijn tweelingzus is lesbisch.
Naakte hulp in de huishouding gezocht. Betaling in natura Zoiets?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo maar even een zoekertje plaatsen
En natuurlijk de Happy Meal, Breezer en pakje sigarettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naakte hulp in de huishouding gezocht. Betaling in natura Zoiets?
Je vergeet het beltegoed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En natuurlijk de Happy Meal, Breezer en pakje sigaretten
Ja tuurlijk ze moet ook wat te eten en drinken hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En natuurlijk de Happy Meal, Breezer en pakje sigaretten
Leuke openingszin: Hey meisje, heb je nog beltegoed nodig?quote:
quote:
Lijkt die neef op je?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Ruudt het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet Tijntje, hij is lief
Edit: en je UI is echt ge-ni-aal!
Wel een geluk voor m'n oom en tante, ze hebben nu toch gewoon een schoonzoon en schoondochter.quote:
Hier hebben we gelukkig nog de strippenkaartquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat kunnen vergeten. Wegwerp-OVchipkaartje
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig nog de wippenkaart
Heb het wel eens gehoord ja.quote:
Vind het super zoals Ian_Nick UI's kan maken die ook écht bij de mensen passen terwijl hij ze eigenlijk helemaal niet kentquote:
Henk en Henk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb het wel eens gehoord ja.![]()
Maar hij is bezet, door iemand met dezelfde naam als hem om het nog ingewikkelder te maken.
Jouw UI klopt al niet. Jij bent heul niet blond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vind het super zoals Ian_Nick UI's kan maken die ook écht bij de mensen passen terwijl hij ze eigenlijk helemaal niet kent
Echt een talent, die gozer
Ik ben ook heul nie donkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw UI klopt al niet. Jij bent heul niet blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |