Nu welquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw UI klopt al niet. Jij bent heul niet blond.
Nickelback was vroeger beterquote:
Hoi Murmquote:
Ik vind het wel een leuk liedje eigenlijk. Ik hoorde het op de terugweg van vakantie in Duitsland.quote:
GINGER NINJAquote:
Ja! Het is iets lichter dan de foto's van mijn Fobo, dus het mag nu wel blond genoemd wordenquote:
Je intelligentie, wat doe je?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja! Het is iets lichter dan de foto's van mijn Fobo, dus het mag nu wel blond genoemd worden
Het is niet slecht ofzo. Het is gewoon niet mijn smaak.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk liedje eigenlijk. Ik hoorde het op de terugweg van vakantie in Duitsland.
heb ik dat al gezien?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja! Het is iets lichter dan de foto's van mijn Fobo, dus het mag nu wel blond genoemd worden
Die is met de pillen allang verdwenen hoorquote:
Ik vind het wel een zomers liedje, maar dat komt ook omdat ik hem op vakantie een paar keer gehoord heb.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GINGER NINJA
Al vind ik hun Bone will break metal leuker
Uhm..... zowat wel, maar de zaterdag voor de bruiloft nog even naar de kapper geweest, dus het is naar mijn mening ongeveer hetzelfde als wat je zag.quote:
er is geen reden. ben gewoon ineens depri sinds vrijdag. Gisteren ging het wel ff. nu weer niet.quote:
Ik had het over je intelligentie, niet over je libido.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die is met de pillen allang verdwenen hoor
ah oki, dan is het me niet opgevallen. volgens mij was jij hoe dan ook altijd al blond. beetje donkerblond/middenblond ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm..... zowat wel, maar de zaterdag voor de bruiloft nog even naar de kapper geweest, dus het is naar mijn mening ongeveer hetzelfde als wat je zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |