Goedemiddagquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagvoor wie m gebruiken kan
Rossig. Donkerblond met rood.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah oki, dan is het me niet opgevallen. volgens mij was jij hoe dan ook altijd al blond. beetje donkerblond/middenblond ofzo.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het over je intelligentie, niet over je libido.
Dementie?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
d'r ingelligentie is ook een stuk afgenomen hooren ik kan het weten
![]()
wel fijn, om niet de enige te zijn die steeds haar verhaal kwijt is en niet meer weet wat ze wilde zeggen
Whehehe dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
d'r ingelligentie is ook een stuk afgenomen hooren ik kan het weten
![]()
wel fijn, om niet de enige te zijn die steeds haar verhaal kwijt is en niet meer weet wat ze wilde zeggen
dat kusje wil ik wel hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddagvoor wie m gebruiken kan
Ja maar dat was vorig jaar... toen zaten er nog 20 andere kleuren in want ik had mijn haar een paar keer donker geverfd.quote:
Nee, dezelfde pillenquote:
jij moet leren beter te lezenquote:
als die pillen nou ook nog hielpenquote:
Is een knuffel ook goed?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat kusje wil ik wel hebbendie kan ik gebruiken
Dement door pillen dat kan toch. Kijk maar naar Ozzyquote:
ja hoor dat mag ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een knuffel ook goed?Ik vind kusjes eng
een knuffel mag ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en trouwens, ik heb wel eens wang/luchtkusjes van jou gehad volgens mij....quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van mij ook wel eens een flinke lebberquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en trouwens, ik heb wel eens wang/luchtkusjes van jou gehad volgens mij....
Alsjeblieftquote:
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en trouwens, ik heb wel eens wang/luchtkusjes van jou gehad volgens mij....
Woeiiiiquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef mahlah het volgende:
Gaan we met liefde strooien?
Hier heb je een heleboel van mahlah!
[ afbeelding ]
Bruikleen ... als ik weer down ben wil ik het terugquote:
Als je down bent dan geef ik je ook wel een knuffel hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Bruikleen ... als ik weer down ben wil ik het terug
Nee niet met tong enzo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |