abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:02:49 #101
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_84973604
Unthinkable was 90 minuten op het randje van mijn stoel zitten. Ontzettend spannend. Deed mij qua moraliteit denken aan The Siege, maar dit ging nog wel een stapje verder.
En Jackson is zelfs met een buikje nog een badass ;)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_84973867
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Cheiron het volgende:
Unthinkable was 90 minuten op het randje van mijn stoel zitten. Ontzettend spannend. Deed mij qua moraliteit denken aan The Siege, maar dit ging nog wel een stapje verder.
die heb ik ook gisteren gezien. Idd spannende film die zo voorbij vliegt.

Vind Michael Sheen de beste acteur van deze generatie. Ongelooflijk wat voor diverse rollen die man moeiteloos neerzet. Of het nu Tony Blair, een terrorist, een journalist of een actieheld is. 8.2/10
pi_84975528
Terminator Salvation
Beetje standaard actie film, lekker voorspelbaar, een beetje wat ik ervan verwachte.
IMDB 6.8
Me 6.5

Kick-Ass
Dacht van te voren dat dit weer zo een disney kinderfilm was, maar bleek achteraf helemaal niet zo te zijn. Was behoorlijk verrast van het verhaal, actie en leuke humor in de film.
IMDB 8.2
Me 9
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_84976333
Requiem For A Dream
The hopes and dreams of four ambitious people are shattered when their drug addictions begin spiraling out of control.

Indrukwekkende film. De sterke muziek en goede acteerprestaties. Mèn, wat een impact heeft deze film, zeker het einde.

IMDb: 8,5
Mijn cijfer: 9,0
pi_84978413
Toy Story 3
Het eerste en tweede deel heb ik jaren geleden eens gezien, en onlangs het derde deel gekeken. Doet niet onder voor de eerste 2 delen, en is niet alleen voor kinderen leuk. Kijkt lekker weg, een 7.5 :)

Inception
Erg mooi gefilmd, en uiteraard een goed verhaal. Het leek in het begin alsof de film lastig te volgen zou zijn, maar dat viel toch erg mee. Moet wel zeggen dat ik de film toch iets overgewaardeerd vind met de 10en die hij soms krijgt, ik vind het een goede 8.5

Ferris Bueller's Day Off
Een klassieker :) Leuk om na een hele tijd weer eens te zien, en voelt niet ouderwets aan. Niet alle acteurs zijn even briljant, maar dat is totaal niet storend. Net als bovenstaande film een 8.5

Hot Tub Time Machine
Na er het een en ander over gehoord te hebben ook maar eens bekeken, en ik vond het een erg leuke film. Hij werd veel vergeleken met The Hangover qua soort humor, maar ik vond deze persoonlijk leuker. Leuk om eens met wat vrienden en bier te kijken, een 7.5.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:56:38 #106
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_84984036
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

die heb ik ook gisteren gezien. Idd spannende film die zo voorbij vliegt.

Vind Michael Sheen de beste acteur van deze generatie. Ongelooflijk wat voor diverse rollen die man moeiteloos neerzet. Of het nu Tony Blair, een terrorist, een journalist of een actieheld is. 8.2/10
Moet eerlijk toegeven dat ik hem alleen van Underworld kende en dacht "wow, die kan meer dan alleen een weerwolf spelen :D "

Overigens net Shutter Island achter de rug. Heel aardig. Spannend, lekker donker en een goede cast. Het einde zat er aan te komen, maar ik zat zo in het "nu" van het verhaal dat ik er geen moment echt aan gedacht heb.
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:01:10 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_84986314
The Sorcerer's Apprentice
Fantasie

Het is weer heel origineel allemaal, het gaat weer over Merlin en Morgana le Fay en Morgana moet weer verslagen worden door een speciale tovenaar, die er in het begin natuurlijk weer helemaal niets van bakt. Ook is er weer een meisje, een bad guy, etc.

Niet zo'n beste film, misschien dat kinderen hem leuk vinden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:10:09 #108
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_84989004
Kick Ass
Toen de film uitkwam was ik hevig geïnteresseerd, maar ben ik er niet aan toegekomen de film te kijken. Nu wel en ik vond het een aardige tegenvaller. Uitgangspunt blijft geweldig, maar de uitwerking doet het niet voor mij. De combinatie van een knocked up achtige comedy in combinatie met een actiefilm.. nope.

Daarnaast vond ik de film op maar 1 moment echt grappig ("everything ok? Yes boss" -> loopt naar een bazooka toe met geschiet op de achtergrond) en de vechtscenes en nutteloze dialogen ben ik na een uur maar met 2* speed gaan bekijken.

Nee, de hype van deze film ontgaat mij compleet
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:14:40 #109
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_84989177
Leon

Goeie film, beetje pedo alleen.

cijfer: 8
pi_84989191
The karate kid (2010)

Verenigde Staten / China
Actie / Drama
140 minuten

geregisseerd door Harald Zwart
met Jaden Smith, Jackie Chan en Taraji P. Henson

Dre (Jaden Smith) is een skateboardende, gameverslaafde jongen die gedwongen is naar China te verhuizen, omdat zijn moeder (Taraji P. Henson) daar voor haar werk heen moet. Dre past zich maar moeilijk aan en wordt in elkaar geslagen door de plaatselijke pestkop. Mr. Han (Jackie Chan) is een klusjesman die Dre’s blauwe oog ziet en hem aanbiedt om hem martial arts en de Chinese taal te leren. Op deze manier kan Dre zich verdedigen tegen de leerlingen van de Li Quan Ha’s Fighting Dragon School of Kung-Fu.

Ik vond het een erg leuke film om naar te kijken, vond het niet erg dat het 2 uur en 15minuten duurde.. Heb me geen seconde verveelt. echt ehele leuke film

7.5 tot 8!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:34:11 #111
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_84989913
Herbie :)

leuke film.. :9~ ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:35:32 #112
862 Arcee
Look closer
pi_84989983
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Requiem For A Dream
The hopes and dreams of four ambitious people are shattered when their drug addictions begin spiraling out of control.

Indrukwekkende film. De sterke muziek en goede acteerprestaties. Mèn, wat een impact heeft deze film, zeker het einde.

IMDb: 8,5
Mijn cijfer: 9,0
"My arm... my fuckin' arm!"
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:37:38 #113
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84990071
Con Air

Mwoehaha, vette actie met vette oneliners. Het komt er mee weg, ja hoor ja. Ik kan er niet echt de vinger opleggen waarom het Con Air lukt. Ik houd het er maar op dat deze film zich vooral niet serieus wil nemen, uitstekend geproduceerd is en bovendien een geniale bijrol van Steve Buscemi bevat. Kostelijk vermaak hoe dan ook :Y. Cijfer: 7

New Moon

Bôoh, wat een overtrokken vampierendrama is dit. Was ik in deel 1 nog enigzins mals over Bella (Kirsten Stewart), hier kan ze geen potten meer breken. De filmkijker moet een vervelend en zeikerig tienermeisje verdragen, dat moeilijk kijkt en moeilijk uit haar woorden komt. Die Pattinson is nog vervelender met zijn zwaar aangezette emo-looks. Enkel wat opzichtig debiele scenes (die rond de film Face Punch :')) maken de film kijkbaar. Voor de rest is het veel poeha om niks. Cijfer: 4

Get Smart

Af en toe is Get Smart lichtelijk lollig. Steve Carell kan leuk zijn tekst leveren met grappige intonatie en Anne Hathaway is niet verkeerd om naar te kijken. Vooruit, dat was te verteren. De schrijvers (twee voor het verhaal, twee voor de karakters :|) krijgen wel een onvoldoende. Wanneer leert men eens dat je plot er echt niet beter van wordt wanneer er meer schrijvers tegen aan gegooid worden. Al met al matige film dus. Cijfer: 6
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84991142
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Cheiron het volgende:
Heb hem net ook gezien en viel me niet tegen. Vooral op het eind zijn er een aantal sterke twists in het verhaal. En normaliter ben ik geen fan van Samuel, maar deze rol pakte hij goed aan samen met die chick van de Matrix :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_84993773
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef casper019 het volgende:
Big nothing

http://www.moviemeter.nl/film/40061

[ afbeelding ]

Verenigd Koninkrijk / Canada
Komedie / Thriller
86 minuten

geregisseerd door Jean-Baptiste Andrea
met David Schwimmer, Simon Pegg en Alice Eve

Een gefrustreerde werkloze leraar Charlie (David Schwimmer) besluit om zich, samen met zwendelaar Gus (Simon Pegg) en zijn vriendin, te storten op een chantagegeval. Niets loopt echter volgens het plan en de grootst mogelijke wanorde is het gevolg.

Hele leuke flotte film, die heerlijk wegkijkt... heb me er ontzttend mee vermaakt echt een aanrader!!
dikke 7.5
Op basis van je positieve omschrijving de film vandaag gezien, en het is zeker een aanrader!
pi_84993784
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef Falco het volgende:
Con Air

[ afbeelding ]

Mwoehaha, vette actie met vette oneliners. Het komt er mee weg, ja hoor ja. Ik kan er niet echt de vinger opleggen waarom het Con Air lukt. Ik houd het er maar op dat deze film zich vooral niet serieus wil nemen, uitstekend geproduceerd is en bovendien een geniale bijrol van Steve Buscemi bevat. Kostelijk vermaak hoe dan ook :Y. Cijfer: 7

Buscemi _O_ ghost world al eens gezien?
^
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:27:43 #117
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_84994157
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:16 schreef liveevil het volgende:

[..]

Die man gaat er elk jaar enger uitzien :D perfect voor films ^O^
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:37:59 #118
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84994422
quote:

[..]

Nooit van gehoord, maar toch fijn hoe je in dit topic regelmatig goede tips tegenkomt :) ^O^
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:46:51 #119
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84994630
quote:

[..]

Jazeker, daar is Buscemi echt supergoed. In Armageddon vulde ie ook zijn rol heel tof in :P.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84994751
Paranormal Entity

Soortgelijk aan de bekende Paranormal Activity. Vind hem matig..

IMDB: 4,4 ( :') )
Ik: 6
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 00:55:47 #121
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_84994911
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Paranormal Entity

Soortgelijk aan de bekende Paranormal Activity. Vind hem matig..

IMDB: 4,4 ( :') )
Ik: 6
Daar staat die maatschappij bekend om: The Asylum
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_84995334
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef Falco het volgende:

[..]

Jazeker, daar is Buscemi echt supergoed. In Armageddon vulde ie ook zijn rol heel tof in :P.
Reservoir dogs _O_

^
pi_84996804
Judge Dredd (1995)

http://www.imdb.com/title/tt0113492/

Als je het genre 'post apocalytpic' kent, dan ken je deze film waarschijnlijk ook. Een erg goede en leuke film :Y

IMDB cijfer: 4.9
Mijn cijfer: 6.9
  zondag 8 augustus 2010 @ 02:15:38 #124
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_84997036
Tekken

:D :') ;( niet zo goed maar vond het wel leuk :') ..

Salt
Lekkere actiefilm. Lekker standaard. Zag het allemaal wel een beetje aankomen en sommige dingen waren wat onlogisch maar wel gewoon lekker vermakelijk. Angelina moet wat meer gaan eten, word er ook niet beter op.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_84999584
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 02:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Tekken

:D :') ;( niet zo goed maar vond het wel leuk :') ..

Salt
Lekkere actiefilm. Lekker standaard. Zag het allemaal wel een beetje aankomen en sommige dingen waren wat onlogisch maar wel gewoon lekker vermakelijk. Angelina moet wat meer gaan eten, word er ook niet beter op.
Meer details over tekken, hoe is de film enzo?
ik wou em miss vanavond gaan kijken!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')