die heb ik ook gisteren gezien. Idd spannende film die zo voorbij vliegt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Cheiron het volgende:
Unthinkable was 90 minuten op het randje van mijn stoel zitten. Ontzettend spannend. Deed mij qua moraliteit denken aan The Siege, maar dit ging nog wel een stapje verder.
En Jackson is zelfs met een buikje nog een badass
Moet eerlijk toegeven dat ik hem alleen van Underworld kende en dacht "wow, die kan meer dan alleen een weerwolf spelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
die heb ik ook gisteren gezien. Idd spannende film die zo voorbij vliegt.
Vind Michael Sheen de beste acteur van deze generatie. Ongelooflijk wat voor diverse rollen die man moeiteloos neerzet. Of het nu Tony Blair, een terrorist, een journalist of een actieheld is. 8.2/10
"My arm... my fuckin' arm!"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Requiem For A Dream
The hopes and dreams of four ambitious people are shattered when their drug addictions begin spiraling out of control.
Indrukwekkende film. De sterke muziek en goede acteerprestaties. Mèn, wat een impact heeft deze film, zeker het einde.
IMDb: 8,5
Mijn cijfer: 9,0
Heb hem net ook gezien en viel me niet tegen. Vooral op het eind zijn er een aantal sterke twists in het verhaal. En normaliter ben ik geen fan van Samuel, maar deze rol pakte hij goed aan samen met die chick van de Matrixquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:02 schreef Cheiron het volgende:
Unthinkable was 90 minuten op het randje van mijn stoel zitten. Ontzettend spannend. Deed mij qua moraliteit denken aan The Siege, maar dit ging nog wel een stapje verder.
En Jackson is zelfs met een buikje nog een badass
Op basis van je positieve omschrijving de film vandaag gezien, en het is zeker een aanrader!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef casper019 het volgende:
Big nothing
http://www.moviemeter.nl/film/40061
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk / Canada
Komedie / Thriller
86 minuten
geregisseerd door Jean-Baptiste Andrea
met David Schwimmer, Simon Pegg en Alice Eve
Een gefrustreerde werkloze leraar Charlie (David Schwimmer) besluit om zich, samen met zwendelaar Gus (Simon Pegg) en zijn vriendin, te storten op een chantagegeval. Niets loopt echter volgens het plan en de grootst mogelijke wanorde is het gevolg.
Hele leuke flotte film, die heerlijk wegkijkt... heb me er ontzttend mee vermaakt echt een aanrader!!
dikke 7.5
Buscemiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef Falco het volgende:
Con Air
[ afbeelding ]
Mwoehaha, vette actie met vette oneliners. Het komt er mee weg, ja hoor ja. Ik kan er niet echt de vinger opleggen waarom het Con Air lukt. Ik houd het er maar op dat deze film zich vooral niet serieus wil nemen, uitstekend geproduceerd is en bovendien een geniale bijrol van Steve Buscemi bevat. Kostelijk vermaak hoe dan ook. Cijfer: 7
Die man gaat er elk jaar enger uitzienquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:16 schreef liveevil het volgende:
[..]
Buscemighost world al eens gezien?
Nooit van gehoord, maar toch fijn hoe je in dit topic regelmatig goede tips tegenkomtquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:16 schreef liveevil het volgende:
[..]
Jazeker, daar is Buscemi echt supergoed. In Armageddon vulde ie ook zijn rol heel tof inquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:16 schreef liveevil het volgende:
[..]
Daar staat die maatschappij bekend om: The Asylumquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Paranormal Entity
Soortgelijk aan de bekende Paranormal Activity. Vind hem matig..
IMDB: 4,4 ()
Ik: 6
Reservoir dogsquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Jazeker, daar is Buscemi echt supergoed. In Armageddon vulde ie ook zijn rol heel tof in.
Meer details over tekken, hoe is de film enzo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:15 schreef N-E-R-D het volgende:
Tekken![]()
![]()
niet zo goed maar vond het wel leuk
..
Salt
Lekkere actiefilm. Lekker standaard. Zag het allemaal wel een beetje aankomen en sommige dingen waren wat onlogisch maar wel gewoon lekker vermakelijk. Angelina moet wat meer gaan eten, word er ook niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |