ok hahaquote:
vriend van mij die heeft over de lengte van de onderarm in het chinees Oma staan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook sterren en in gotische letters een of andere ghettotekst![]()
Mijn zusje heeft ook sterren haha (zit wel een betekenis achter) en ze heeft elfjes geloof ik. mijn zusje is verslaafd
Ik persoonlijk vind de namen van mijn jongens de mooiste met die enkelband, maar die heeft die Amerikaanse ook gezetquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook sterren en in gotische letters een of andere ghettotekst![]()
Mijn zusje heeft ook sterren haha (zit wel een betekenis achter) en ze heeft elfjes geloof ik. mijn zusje is verslaafd
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit zijn mijn tattoo's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die muzieknoot is wel leukquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit zijn mijn tattoo's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om, eerlijk, te, zijn,quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die muzieknoot is wel leuk, die schorpioen vind ik pers. wat minder.
Schorpioen ziet er goed uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit zijn mijn tattoo's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
de SC ging volgens mij tot een uur of 3 door hier, daarna zat ik nog aan de telefoon met iemand tot half 5
Zoiets jaquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn zus heeft een dolfijn boven dr aars..met d'r naam
Nee ik vind hem ook mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Schorpioen ziet er goed uit
Ben de enige dus whaha
een drentehenaar, een amsterdammer, zus in het zuiden des lands ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar hij is dan ook wel erg 'gangsta'
jammer dat hij in Drenthe woont
![]()
Ik ga even kijken of ik het ergens kan vinden....
Wel langer, hier was het 4:17quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
de SC ging volgens mij tot een uur of 3 door hier, daarna zat ik nog aan de telefoon met iemand tot half 5
Schreeuwt iemand nooit de verkeerde naam tijdens anale seks. Best fijn zoń geheugensteuntje!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn zus heeft een dolfijn boven dr aars..met d'r naam
haha, altijd weer de positievekant bekijkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schreeuwt iemand nooit de verkeerde naam tijdens anale seks. Best fijn zoń geheugensteuntje!
Hmm/... misschien heeft ze erinderdaad wel over nagedachtquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schreeuwt iemand nooit de verkeerde naam tijdens anale seks. Best fijn zoń geheugensteuntje!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:52 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja ze hing maar niet op, en ik had aardig wat gedronken alsnog, dus was wel vermoeiend.
Of diegene krijgt opeens een vreemde fetish voor dolfijnen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm/... misschien heeft ze erinderdaad wel over nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |