Definieer puntquote:
Nee.quote:
Weer een topper hoorquote:
Nee zeker niet.. en dat van een vrouwquote:
Mooie voetbalquote:
Nou hè!quote:
Nice, hoef ik daar iig niet heenquote:
Wat was er mis mee dn?quote:
Dat de film faalt, dat zegt hij toch, doooooh!quote:
Logisch naturlijk.quote:
Euhm alles?quote:
haha maakt zeker lekker veel lawaaiquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
Ze zijn hier aan het carbid knallenKut Twenten
Mooie fok!ster gespotquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Daniane het volgende:
run di dancehall
run di dancehall
run di dancehall
keep it movinnnnnn
quote:
Nee, het is onhoorbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
haha maakt zeker lekker veel lawaai
Hoe oud is ze dan?quote:
quote:
Ik ook eigenlijk welquote:
12quote:
Oh dan kan t nog wel hoor, 13 is te oud ja.quote:
en een belediging voor mijquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
T_C die een grap maakt, hahahahahaha, epic ouwe!
GODVERDOMME KUTBART, AAAARGHHHH!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
NOU BART NU IS MN HUMEUR HELEMAAL NAAR DE KNOPPEN
Je vibro?quote:
Het is laat, ik snap heel weinig atmquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Kutbart.
Ik ben sowieso voor. Je bent volgens mij ongeveer de enige die ik ken die het kan waarderenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart we moeten wel een keer naar een dik dubstep feest hoor
Ik ga naar eens ital tek opzetten de doggie uitlaten en mijn zus uitlachen omdat ze bij d'r nieuwe scharrel aan het slapen is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is laat, ik snap heel weinig atm
Ik hou je op de hoogte maar brbquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor. Je bent volgens mij ongeveer de enige die ik ken die het kan waarderen
Topplan!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga naar eens ital tek opzetten de doggie uitlaten en mijn zus uitlachen omdat ze bij d'r nieuwe scharrel aan het slapen is.
Ik niet.quote:
Carequote:Op zondag 1 augustus 2010 04:02 schreef Nectar het volgende:
Jullie zijn pubers, moeten jullie niet slapen
Carequote:Op zondag 1 augustus 2010 04:04 schreef Nectar het volgende:
Toen ik mentaal nog een puber was moest ik om 9 uur van mam naarb ed en inm de vakantie mocht dat tot 9:30 zijn, 9;30!1!!!!!!!!!!!!!1
Ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh moe. Ga straks denk ik even de stad in in Utrecht ofzo.
Koopzondag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh moe. Ga straks denk ik even de stad in in Utrecht ofzo.
Juustem. Moet mijn zus toch even ophalen aan het eind van de middag. Kan ik eerst wel een rondje door de binnenstad doenquote:
Altijd goed, ik wil ook weer winkelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juustem. Moet mijn zus toch even ophalen aan het eind van de middag. Kan ik eerst wel een rondje door de binnenstad doen
Ik ook en uit noodzaak ga ik dan maar alleen een rondjequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Altijd goed, ik wil ook weer winkelen.
Oh, dat heb ik wel vaker gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook en uit noodzaak ga ik dan maar alleen een rondje
Heb het ook wel vaker gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel vaker gedaan.
Winkelt wel lekker rustig.
Met die instelling ga ik ook, anders koop ik toch niks.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het ook wel vaker gedaan. Ga ook niet die hard winkelen, gewoon even beetje rondkijken.
Als ik voor een broek moet kijken kom ik meestal thuis met schoenen of t-shirtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Met die instelling ga ik ook, anders koop ik toch niks.
Wat is er leuk aan winkelen?quote:
Hij laat zijn ma gewoon kleding halen waarschijnlijk.quote:
quote:
Beetje rondneuzen is gewoon chill. En het is nog toffer als je leuk gezelschap hebt.quote:
Vaak wel ja..quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij laat zijn ma gewoon kleding halen waarschijnlijk.
Ja dat wel..quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje rondneuzen is gewoon chill. En het is nog toffer als je leuk gezelschap hebt.
Kleding passen moet ik maar net zin in hebben.quote:
Je schaamt je gewoon kapotquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vaak wel ja..
Geef ik ze 300 euro mee komen ze met 500 euro aan kleren terug![]()
Of ik dender zelf ff een winkel in, grijp wat leuke kleren, reken af en dan snel weer weg.. Hele tijd kleren passen is verrot![]()
Nee, t is gewoon vervelend de godganze tijd kleren aan en uit te doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon kapotBang zijn om kleren te passen is echt zoooooo puberaal.
Ik haal bijna altijd van t zelfde merk dus dan past alles van dezelfde maat zowiesoquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh moet mijn zus nu om 2 uur ophalen. Word dus niet in de stad hangen
En kleren passen is pauper ja maar je ontkomt er niet aan. Vooral niet bij broeken waar ik per model nog wel eens een andere maat nodig heb.
Zowosiequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik haal bijna altijd van t zelfde merk dus dan past alles van dezelfde maat zowieso
Daarom ook gewoon paar dezelfde broeken kopen. Scheelt weer passenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, t is gewoon vervelend de godganze tijd kleren aan en uit te doen.
Ik ga 2-3x per week de stad in.. Niet om kleren te passen/kopen maar om stoer te zijn en chicks te kijken jeweettochquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Kleding passen moet ik maar net zin in hebben.
En als ik er geen zin in heb, ga ik ook al niet naar de stad.
Allemaal Armani ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik haal bijna altijd van t zelfde merk dus dan past alles van dezelfde maat zowieso
Gast, je hoeft het maar 1 keer per winkel te doen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, t is gewoon vervelend de godganze tijd kleren aan en uit te doen.
G-Star/ Chasin meestalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Allemaal Armani ofzo?
Broeken verschilt bij mij heel erg. Rest komt uit een willekeurige skateshop
Ik bestel gewoon op internetquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vaak wel ja..
Geef ik ze 300 euro mee komen ze met 500 euro aan kleren terug![]()
Of ik dender zelf ff een winkel in, grijp wat leuke kleren, reken af en dan snel weer weg.. Hele tijd kleren passen is verrot![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga 2-3x per week de stad in.. Niet om kleren te passen/kopen maar om stoer te zijn en chicks te kijken jeweettoch
Och jee, hebben we hem ook weerquote:
I'm no supermanquote:
Goedkoper niet meestal... en je kan niet zien hoe het er in het echt uit ziet..quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon op internet![]()
Veel meer keuze + goedkoper = win
Ziekenhuiskledij ftwquote:
Papieren onderbroekquote:
Los geschreven en beide met hoofdletters voor een extra dramatisch effectquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kutmuziek niet Kut Muziek
And you failed!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Los geschreven en beide met hoofdletters voor een extra dramatisch effect_!
Heul nietquote:
Ik moet hier ook nog opruimen en m'n bed verschonen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kom naar zoetermeer dan mag je m'n huis opruimen
Hier komt iedereen weer langzaamaan terug.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ikke wel maar iedereen is op vakantie
Ze komen 23 uur thuis ofzo, dus je hebt tijd zat!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik moet hier ook nog opruimen en m'n bed verschonen.
Ga een date zoeken voor morgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ikke wel maar iedereen is op vakantie
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga er niet op in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze komen 23 uur thuis ofzo, dus je hebt tijd zat!
quote:
Ojaquote:
Toen ik gister in zwolle was waren er anders zat meisjesquote:
Ze is gisteravond terug gekomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
OjaGa daten met je vriendin dan
als ze terug is van vakantie
Gewoon doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze is gisteravond terug gekomen.
Maar ik weet nog 2 leuke dames om mee te daten, dat is meer het probleem.
De ene is nog op vakantie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon doenje kan toch ook gewoon vrienden zijn
Is nog steeds de beste.quote:
Bij 8 begon de verpauperingquote:
Ik weet niet wat jij er allemaal voor shitzooi in hebt zittenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij 8 begon de verpaupering
7 was nog voor de windows live shit en die download manager en al die zooi.. als ik het goed heb
Ja wat moet ik doen als ik een wilvreemde meid zie rondlopen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toen ik gister in zwolle was waren er anders zat meisjesOf is Breda gewoon dood?
Voor offline messaging gebruik ik wel email, tyfus.. uh.. hyves, of gewoon een smsje/belletjequote:Op zondag 1 augustus 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij er allemaal voor shitzooi in hebt zittenBij 8 kwam offline messaging wat natuurlijk epic is.
Alles beter dan werken he.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Voor offline messaging gebruik ik wel email, tyfus.. uh.. hyves, of gewoon een smsje/belletje![]()
Agja 9 is ook niets mis mee.. als die het maar doet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Voor offline messaging gebruik ik wel email, tyfus.. uh.. hyves, of gewoon een smsje/belletje![]()
Agja 9 is ook niets mis mee.. als die het maar doet
Ik vind er niets handigs aan ieder geval.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]Offline messaging is ook vooral handig voor andere mensen. Zelf gebruik ik het nooit
Ik vind het allemaal primaquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik draai mooi 8.5 nog wat, dat werkt prima, zonder dat gare 3 statussen systeem dat je tegenwoordig hebt
Dat is compleet nutteloos.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind er niets handigs aan ieder geval.
Gewoon push notifications op je iPhone
Ik ook Anne, ik ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
Meermaals, why?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hey rik jij hebt utwol gemeet!
Zeg dan maar gedag tegen je plaatje, en daarmee je herkenning.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Enkel als ik een webicon mag van Danny.
Nee is best handigquote:
Doe niet zo pretentieus manquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Enkel als ik een webicon mag van Danny.
Nee.quote:
Wat heb ik daar nou aan man, ik heb toch geen iPhonequote:
Watdan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Beloftes van mannen/jongens zijn echt geen 50 cent waard.
Van vrouwen/meiden wel dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Beloftes van mannen/jongens zijn echt geen 50 cent waard.
Je moeder aan de poederquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan man, ik heb toch geen iPhone
Prima toch. Weet je dat je niet interessant genoeg voor 'm bent. Doe er je voordeel meequote:Op zondag 1 augustus 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik word gewoon keihard gecared.
negers waar?quote:
Welk voordeel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Prima toch. Weet je dat je niet interessant genoeg voor 'm bent. Doe er je voordeel mee
Neuk em plat, en loop naar huis zonder zeurende jongens achter je aanquote:
Been there done that.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuk em plat, en loop naar huis zonder zeurende jongens achter je aan
Of bedoelde Kevin dat niet?
Ik in Eindhoven!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Bart, ik ben gevraagd of ik in Tilburg wil komen roeien.
Hallo visaap!quote:
OEoehoheoheo, dadelijk moeten we tegen elkaar roeien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik in Eindhoven!!!
[..]
Hallo visaap!
Jij begrijpt mij matongiequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuk em plat, en loop naar huis zonder zeurende jongens achter je aan
Of bedoelde Kevin dat niet?
Nee want ik ga niet roeien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OEoehoheoheo, dadelijk moeten we tegen elkaar roeien.
slut alert!quote:
Grutjes tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag gister een brandweerwagen!
heeee mijn muziek staat ook op mijn G-schijf. Maar die's nu vol.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef VASND het volgende:
G:\Music\Electro House Collection 38 [2009]\Electric Soulside - Electro House Collection 38 - Moulin Rouge (Lazy Rich Mix).mp3.
VIDARRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Jaaa en hij stopte bij ons op het pleinquote:
Hihi ik hou ze stiekem daarquote:
Je moeder aan de puber.quote:
Boeit me geen fuck gast!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Jou ook al niet.quote:
Nimmer, jwt. Wanneer zou ik ook alweer langskomen om je huis te checken ouwe?quote:
Ja! Van de week?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nimmer, jwt. Wanneer zou ik ook alweer langskomen om je huis te checken ouwe?
Ik heb deze balk boven mijn Hyves.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom kan je niet alle scheidingslijnen op Hyves uitzetten?
Ik heb verdomme nog één week.quote:Let op:
* Pas op, je Goldmembership loopt bijna af. Zonde, want je loopt veel privileges mis als je niet verlengt. De hele zomer geven we bijvoorbeeld elke 2 weken een vakantie voor twee weg. Verleng nu!
Nee, ik zit al helemaal vol geloof ikquote:
IBG?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik zit al helemaal vol geloof ikAls ik ergens geld vandaan kan halen that is
Vervelend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
heeee mijn muziek staat ook op mijn G-schijf. Maar die's nu vol.
Kunnen die instant geld leveren?quote:
Nope.quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kunnen die instant geld leveren?Ik heb nog 150 euro volgens mij
Hehe, van de min duizend die je kan staan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kunnen die instant geld leveren?Ik heb nog 150 euro volgens mij
*Meldtquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, van de min duizend die je kan staan?
IKR! Beter wel in Eindhoven ofzo, dan kunnen we ff langs die shopquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee Bart wij moeten nog koffie drinken.
Shop? Oh shop! CD bedoel je right?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IKR! Beter wel in Eindhoven ofzo, dan kunnen we ff langs die shop
Jwtquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Shop? Oh shop! CD bedoel je right?
Ja inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
*MeldtHet is ook te makkelijk met die rente
Mja, ik was wat te laat met erachter komen dat 2 vakanties wat meer geld kost dan 5 euro per dagquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
College geld is alweer bij elkaar.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik was wat te laat met erachter komen dat 2 vakanties wat meer geld kost dan 5 euro per dag
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik was wat te laat met erachter komen dat 2 vakanties wat meer geld kost dan 5 euro per dag
Ik ook niet, maar kijken mag toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar ik moet echt geen CD's meer kopen voorlopig.
Ik ga drie keer op vakantiequote:
Ja maar daar blijft het toch niet bij jonguhquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kijken mag toch?![]()
Ik gebruikte de "[ afbeelding ]"_
Daarom Spotify.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar ik moet echt geen CD's meer kopen voorlopig.
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1024&bih=679quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Frenky trilt zo hard dat ik het er warm van krijg.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Frenky trilt zo hard dat ik het er warm van krijg.
Huhuhuhu,,,,,,quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar daar blijft het toch niet bij jonguh![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik daaaacht ik zeg het niet.
Da kan wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom kan je niet alle scheidingslijnen op Hyves uitzetten?
Uhuhquote:
Altijd, Noor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat voelen we elkaar weer goed aan.
wrrrrrrrrrrRrrrrrrquote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit is frenky:
[afbeelding]
Woensdag?quote:
60 euro per jaar niet kunnen missenquote:
Dan ben ik niet in Eindhoven. Ga er woensdagavond pas heen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Woensdag?Als ik geld geregeld heb
Tssquote:
60 euro per jaar onnodig uitgevenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
60 euro per jaar onnodig uitgeven
Hooooooooo! Vrijdag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan ben ik niet in Eindhoven. Ga er woensdagavond pas heen.
Tropico hub DC++ icm studentencomplex sowieso ftw.quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
60 euro per jaar niet kunnen missen
Je hebt toch geen enge dingen met 'm gedaan he?quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat het een zenuwpees is. Fo' Real.
Nee. Daarvoor heb ik m'n tarzan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt toch geen enge dingen met 'm gedaan he?
Annequote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 14:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor heb ik m'n tarzan.
Houden we die voorlopig ff aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eeeehhhhhh moet vast wel kunnen jaaaaa
Uuuh, nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart wanneer treden The Subs hier op? Afgezien van DV?
Het ruikt naar Aldi ijsthee iig.quote:
Ja, want drugsquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik ook niet
en dat wil ik ook graag zo houden
Heb dan lef en jat de cd in de winkelquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
60 euro per jaar onnodig uitgeven
Oh lineup wordt bekend vandaag oja oja ojaquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Houden we die voorlopig ff aan
[..]
Uuuh, nietAls ze nou op ADE zouden staan!
drugs:quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want drugs_@)!_)@_)#@_($@#)$*(#^&
Hij stond al op PF toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh lineup wordt bekend vandaag oja oja oja
Nee hoezo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:01 schreef Naughty_Dog het volgende:
Hey Aapvis en xyzyx, sms'en jullie elkaar om samen te gaan FOK!ken of zo?
Wtf moet ik met een cd?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb dan lef en jat de cd in de winkel
Nee, hoezo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:01 schreef Naughty_Dog het volgende:
Hey Aapvis en xyzyx, sms'en jullie elkaar om samen te gaan FOK!ken of zo?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Idd, zo snel je alcohol mag drinken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Mijn standpunt zal misschien nog wel gaan veranderen ja
Ik heb lef maar ik vind het leuk om CD's te kopen, dus waarom zou ik?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf moet ik met een cd?In m'n pc stoppen, rippen en vervolgens ergens neerpleuren?
Mediamarkt Oostenrijk nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die liggen standaard achter de balie?
Paar jaartjes later.quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, zo snel je alcohol mag drinken.
Dan kun je ze nog wel jatten toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:
Jamaar dat was alleen Cocoon night en nog eentje. Op ade.nl staat nog niente.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij stond al op PF toch?Ik werd er soms wel vrolijk van
Jamaar kijk mijn verzameling gejatte doosje dan!!1112quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 15:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een echte fok datequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:03 schreef Hyman het volgende:
Ik sms wel altijd met Mark zodat we samen op fok gaan
Wats los?quote:
SSST.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:03 schreef Hyman het volgende:
Ik sms wel altijd met Mark zodat we samen op fok gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |