Definieer puntquote:
Nee.quote:
Weer een topper hoorquote:
Nee zeker niet.. en dat van een vrouwquote:
Mooie voetbalquote:
Nou hè!quote:
Nice, hoef ik daar iig niet heenquote:
Wat was er mis mee dn?quote:
Dat de film faalt, dat zegt hij toch, doooooh!quote:
Logisch naturlijk.quote:
Euhm alles?quote:
haha maakt zeker lekker veel lawaaiquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
Ze zijn hier aan het carbid knallenKut Twenten
Mooie fok!ster gespotquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Daniane het volgende:
run di dancehall
run di dancehall
run di dancehall
keep it movinnnnnn
quote:
Nee, het is onhoorbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
haha maakt zeker lekker veel lawaai
Hoe oud is ze dan?quote:
quote:
Ik ook eigenlijk welquote:
12quote:
Oh dan kan t nog wel hoor, 13 is te oud ja.quote:
en een belediging voor mijquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
T_C die een grap maakt, hahahahahaha, epic ouwe!
GODVERDOMME KUTBART, AAAARGHHHH!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
NOU BART NU IS MN HUMEUR HELEMAAL NAAR DE KNOPPEN
Je vibro?quote:
Het is laat, ik snap heel weinig atmquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Kutbart.
Ik ben sowieso voor. Je bent volgens mij ongeveer de enige die ik ken die het kan waarderenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart we moeten wel een keer naar een dik dubstep feest hoor
Ik ga naar eens ital tek opzetten de doggie uitlaten en mijn zus uitlachen omdat ze bij d'r nieuwe scharrel aan het slapen is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is laat, ik snap heel weinig atm
Ik hou je op de hoogte maar brbquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor. Je bent volgens mij ongeveer de enige die ik ken die het kan waarderen
Topplan!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga naar eens ital tek opzetten de doggie uitlaten en mijn zus uitlachen omdat ze bij d'r nieuwe scharrel aan het slapen is.
Ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |