Definieer puntquote:
Nee.quote:
Weer een topper hoorquote:
Nee zeker niet.. en dat van een vrouwquote:
Mooie voetbalquote:
Nou hè!quote:
Nice, hoef ik daar iig niet heenquote:
Wat was er mis mee dn?quote:
Dat de film faalt, dat zegt hij toch, doooooh!quote:
Logisch naturlijk.quote:
Euhm alles?quote:
haha maakt zeker lekker veel lawaaiquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
Ze zijn hier aan het carbid knallenKut Twenten
Mooie fok!ster gespotquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef Daniane het volgende:
run di dancehall
run di dancehall
run di dancehall
keep it movinnnnnn
quote:
Nee, het is onhoorbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
haha maakt zeker lekker veel lawaai
Hoe oud is ze dan?quote:
quote:
Ik ook eigenlijk welquote:
12quote:
Oh dan kan t nog wel hoor, 13 is te oud ja.quote:
en een belediging voor mijquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
T_C die een grap maakt, hahahahahaha, epic ouwe!
GODVERDOMME KUTBART, AAAARGHHHH!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
NOU BART NU IS MN HUMEUR HELEMAAL NAAR DE KNOPPEN
Je vibro?quote:
Het is laat, ik snap heel weinig atmquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Kutbart.
Ik ben sowieso voor. Je bent volgens mij ongeveer de enige die ik ken die het kan waarderenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart we moeten wel een keer naar een dik dubstep feest hoor
Ik ga naar eens ital tek opzetten de doggie uitlaten en mijn zus uitlachen omdat ze bij d'r nieuwe scharrel aan het slapen is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is laat, ik snap heel weinig atm
Ik hou je op de hoogte maar brbquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor. Je bent volgens mij ongeveer de enige die ik ken die het kan waarderen
Topplan!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga naar eens ital tek opzetten de doggie uitlaten en mijn zus uitlachen omdat ze bij d'r nieuwe scharrel aan het slapen is.
Ik niet.quote:
Carequote:Op zondag 1 augustus 2010 04:02 schreef Nectar het volgende:
Jullie zijn pubers, moeten jullie niet slapen
Carequote:Op zondag 1 augustus 2010 04:04 schreef Nectar het volgende:
Toen ik mentaal nog een puber was moest ik om 9 uur van mam naarb ed en inm de vakantie mocht dat tot 9:30 zijn, 9;30!1!!!!!!!!!!!!!1
Ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh moe. Ga straks denk ik even de stad in in Utrecht ofzo.
Koopzondag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh moe. Ga straks denk ik even de stad in in Utrecht ofzo.
Juustem. Moet mijn zus toch even ophalen aan het eind van de middag. Kan ik eerst wel een rondje door de binnenstad doenquote:
Altijd goed, ik wil ook weer winkelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juustem. Moet mijn zus toch even ophalen aan het eind van de middag. Kan ik eerst wel een rondje door de binnenstad doen
Ik ook en uit noodzaak ga ik dan maar alleen een rondjequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Altijd goed, ik wil ook weer winkelen.
Oh, dat heb ik wel vaker gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook en uit noodzaak ga ik dan maar alleen een rondje
Heb het ook wel vaker gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel vaker gedaan.
Winkelt wel lekker rustig.
Met die instelling ga ik ook, anders koop ik toch niks.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het ook wel vaker gedaan. Ga ook niet die hard winkelen, gewoon even beetje rondkijken.
Als ik voor een broek moet kijken kom ik meestal thuis met schoenen of t-shirtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Met die instelling ga ik ook, anders koop ik toch niks.
Wat is er leuk aan winkelen?quote:
Hij laat zijn ma gewoon kleding halen waarschijnlijk.quote:
quote:
Beetje rondneuzen is gewoon chill. En het is nog toffer als je leuk gezelschap hebt.quote:
Vaak wel ja..quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij laat zijn ma gewoon kleding halen waarschijnlijk.
Ja dat wel..quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje rondneuzen is gewoon chill. En het is nog toffer als je leuk gezelschap hebt.
Kleding passen moet ik maar net zin in hebben.quote:
Je schaamt je gewoon kapotquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vaak wel ja..
Geef ik ze 300 euro mee komen ze met 500 euro aan kleren terug![]()
Of ik dender zelf ff een winkel in, grijp wat leuke kleren, reken af en dan snel weer weg.. Hele tijd kleren passen is verrot![]()
Nee, t is gewoon vervelend de godganze tijd kleren aan en uit te doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon kapotBang zijn om kleren te passen is echt zoooooo puberaal.
Ik haal bijna altijd van t zelfde merk dus dan past alles van dezelfde maat zowiesoquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh moet mijn zus nu om 2 uur ophalen. Word dus niet in de stad hangen
En kleren passen is pauper ja maar je ontkomt er niet aan. Vooral niet bij broeken waar ik per model nog wel eens een andere maat nodig heb.
Zowosiequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik haal bijna altijd van t zelfde merk dus dan past alles van dezelfde maat zowieso
Daarom ook gewoon paar dezelfde broeken kopen. Scheelt weer passenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, t is gewoon vervelend de godganze tijd kleren aan en uit te doen.
Ik ga 2-3x per week de stad in.. Niet om kleren te passen/kopen maar om stoer te zijn en chicks te kijken jeweettochquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Kleding passen moet ik maar net zin in hebben.
En als ik er geen zin in heb, ga ik ook al niet naar de stad.
Allemaal Armani ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik haal bijna altijd van t zelfde merk dus dan past alles van dezelfde maat zowieso
Gast, je hoeft het maar 1 keer per winkel te doen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, t is gewoon vervelend de godganze tijd kleren aan en uit te doen.
G-Star/ Chasin meestalquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Allemaal Armani ofzo?
Broeken verschilt bij mij heel erg. Rest komt uit een willekeurige skateshop
Ik bestel gewoon op internetquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vaak wel ja..
Geef ik ze 300 euro mee komen ze met 500 euro aan kleren terug![]()
Of ik dender zelf ff een winkel in, grijp wat leuke kleren, reken af en dan snel weer weg.. Hele tijd kleren passen is verrot![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga 2-3x per week de stad in.. Niet om kleren te passen/kopen maar om stoer te zijn en chicks te kijken jeweettoch
Och jee, hebben we hem ook weerquote:
I'm no supermanquote:
Goedkoper niet meestal... en je kan niet zien hoe het er in het echt uit ziet..quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon op internet![]()
Veel meer keuze + goedkoper = win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |