Voor een poster? Genaaid gast!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
Ehm, het was een exclusief item. Ik heb er 150 euro voor gegeven.
die kniekousen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:53 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over een poster heb
foto's maken...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die ziet er fucking vet uit! Hoe heet 'ie en wat doet 'ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Het is een Sigma DP1S compactcamera. Heb 'm gekocht vanwege de lyrische reviews op het gebied van beeldkwaliteit. Het schijnt in de buurt te komen van een DSLR. Daarnaast ziet hij er inderdaad buitengewoon goed uit, en is hij nagenoeg onverwoestbaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die ziet er fucking vet uit! Hoe heet 'ie en wat doet 'ie?
Halo 3 nu al classicquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef Konata_Izumi het volgende:
1 * Tekken 6 = 26,99
1 * Red Faction Guerrilla = 24,99
1 * Halo 3 (Classics) = 18,99
1 * Race Driver GRID Reloaded (Classics) = 26,99
Nee, maar ik heb hem al wel even getestquote:
Loop je nu hier je shit te droppen ipv LB?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef nexusje het volgende:
Gehad van me liefie
[ afbeelding ]
gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb daar al maanden 6 blikken van liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Tovenaar. het volgende:
Twee van deze jongens![]()
[ afbeelding ]
Dat is iets wat je moet leren drinken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb daar al maanden 6 blikken van liggenMaar het is echt kk vies
![]()
Laatste aankoop was: Een kaas-ui kruier, frikandelbroodje en 2 6packs coca cola zero.
Ja kk lauw toch!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Loop je nu hier je shit te droppen ipv LB?
Dat is eten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moet leren drinken!![]()
Wat is een kruier? Een soort kruiwagen?
Ja ik lust wel bier, maar dat merk is echt smerigquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moet leren drinken!![]()
Wat is een kruier? Een soort kruiwagen?
Je schuine tekst knop staat aan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:45 schreef dontnoaname het volgende:
weekendje new york met papie
nieuw louis vuitton tas nieuw juicy couture tas en juicy jumpsuit
mijn week kan niet meer stuk
& nee ben geen verwend kreng maar men vader woont in Miami dus als ik hem zie
verwend ie me wel een beetje![]()
Tekken 6 zo goedkoop? Wow.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef Konata_Izumi het volgende:
1 * Tekken 6 = 26,99
1 * Red Faction Guerrilla = 24,99
1 * Halo 3 (Classics) = 18,99
1 * Race Driver GRID Reloaded (Classics) = 26,99
mobyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
und
[ afbeelding ]
und
[ afbeelding ]
Soms heb je van die buien.
Absoluut en voor 6 euro kon ik hem niet laten liggenquote:
Staat je goed hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef Daniane het volgende:
blazerrr
[ afbeelding ]
alleen wil ik t knoopje vervangen door n zwarte.
Bank Job, zeker goeie filmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
und
[ afbeelding ]
und
[ afbeelding ]
Soms heb je van die buien.
nice, alleen ik vind het knoopje wel schattig dr bijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef Daniane het volgende:
blazerrr
[ afbeelding ]
alleen wil ik t knoopje vervangen door n zwarte.
Is dat deze?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik een monitor/tv in één apparaat wil hebben.
Andere liefhebbers voor zoiets? Ze geven 1000 protectors gratis weg. Zoals gezegd hoef je alleen de verzendkosten te betalen. Ze zijn voor meerdere telefoons beschikbaar.quote:Features:
Includes 1 Full Body Set.
Premium military grade Material
Lifetime warranty
30 day money back guarantee
High Gloss Scratch Resistant Finish
Precision Fit
Invisible Protection
No Added Bulk
Volgens het plaatje is het een P2770 HDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
Is dat deze?
Samsung Syncmaster P2470HD
Whats the difference?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:10 schreef zodoenwedat het volgende:
[..]
Volgens het plaatje is het een P2770
3" in beelddiagonaalquote:
Ok, dankje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef zodoenwedat het volgende:
De 2770 is 3" groter dan de 2470
Stoer, heb er ook 1 besteldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef zodoenwedat het volgende:
Full body protection for iPhone 4. Gratis, alleen verzendkosten à $2,85 USD.
Heb mn tellie nog niet binnen, als ik hem binnen heb ook de bumper ff bestellen nog.
[ afbeelding ]
[..]
Andere liefhebbers voor zoiets? Ze geven 1000 protectors gratis weg. Zoals gezegd hoef je alleen de verzendkosten te betalen. Ze zijn voor meerdere telefoons beschikbaar.
http://www.stealthguards.com
Alweer?quote:
30 minuten in bruikleen 50€ , 60 minuten 100€quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:58 schreef eduardboon het volgende:
Jammer, iedereen koopt materialistische zooi.
Want daar word je zo blij van!
Ik heb een vriendin gekocht, wat vind je daarvan? liefde mensen, daar draait de wereld van.
Doe mij maar 60, ik PM je mijn adres.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:00 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
30 minuten in bruikleen 50€ , 60 minuten 100€
Je hebt ook plastic vorkjes he? dat eet beter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:03 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Laatste aankoop was patat met n vorkburger () en milkshake aardbij normaal
Ja voor de patatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Je hebt ook plastic vorkjes he? dat eet beter.
Ja, en een vorkburger is raar, moet je dan eerst je patat opeten ofzo? noem je snackbar dan Lepel ofzo. sjongejongequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja voor de patatMaar die snackbar heet Vork, vandaar Vorkburger
Nou hij's wel lekker hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:19 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Ja, en een vorkburger is raar, moet je dan eerst je patat opeten ofzo? noem je snackbar dan Lepel ofzo. sjongejonge
Hmmm. vlees. daar ga ik nu over dromen. truste!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nou hij's wel lekker hoorSla, tomatensaus, uitjes, 2 lagen vlees, komkommer
trustequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 04:19 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Hmmm. vlees. daar ga ik nu over dromen. truste!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Maandje geleden gekocht ofzo
Ik koop ze niet voor jou hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:03 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Laatste aankoop was patat met n vorkburger () en milkshake aardbij normaal
Deze rockt ouwe. Vriend van me heeft hem ook. Zo relaxt voor op het strand.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef rietjeszuiger het volgende:
[ afbeelding ]
voor 112 euro, kijk ik vandaag weer, is ie ineens 170 euro
had dan gelijk met een kleurtje gekochtquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef ElmoFan het volgende:
Fietsketting vor mijn verroeste ketting, voor mijn olddutch:
[ afbeelding ]
Ja, lekker nuttig als hij na een maand toch weer roestrood is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
had dan gelijk met een kleurtje gekocht
x8 plus 5 cocktails.quote:
Een nep EOTech?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Een red dot laser sight mount!
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Een nep EOTech?
Voor je buks zeker?
Buksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja
Mijn buks is sowieso niet een heel precies ding, dus dit kan dan welen de reviews waren aardig goed
Jwttzz maar ik weet niet waar ik die pipa's scoren kanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Buks
Enige die ik gebruik is de puddingbuksOm te schieten moet je je maar een ekte ekte neger knepper kopen
Moet je gewoon aan de neger op de hoek vragen ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jwttzz maar ik weet niet waar ik die pipa's scoren kan
http://www.pipashop.nl/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jwttzz maar ik weet niet waar ik die pipa's scoren kan
Wat moet je nou met 4 laptopsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zo'een heeft een klasgenoot van mij ook gehad, die zijn wel degelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maat van mij heeft hem ook. Traag kloteding dat continu vastloopt.quote:
Gauloisesquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
Ik moest gister vanuit Bordeaux naar Utrecht met de trein dus behoorlijk wat broodjes gekocht onderwegEenmaal in Nederland een shoarma pizza besteld bij Dominos met wat lekkere (niet echt
) kipstukjes. Vervolgens bij de videotheek een zak chips gehaald.. Oja, en nog een pakje Gauloises op station Paris Nord.
Geen smaak hebben, Marlboro rokenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik rook geen gauloises ik maakte die opmerking omdat iemand anders dat deed..
Schoolagenda
D'r zit nog meer aan vast lieverdquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die had je gekregen zei je een half jaar terug!
Whehe, ik ben ook nog een beetje PUB'er joh.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:08 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen holie shit, welke PUB'er koopt nou zoiets.
Maar toen zag ik je naam
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook nog een beetje PUB'er joh.
€1999,- geen geld.
En je kan er nog niet eens sterren mee kijken, pff wat een rotdingquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, ik ben ook nog een beetje PUB'er joh.
€1999,- geen geld.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
En je kan er nog niet eens sterren mee kijken, pff wat een rotding
Ah wat ga je halen dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
![]()
En ik al enthousiast dat ik binnenkort iets ga halen met vast 2.8 brandpunt
Maar, gezien het gewicht kan je er wel iemand sterretjes mee bezorgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar hij is te groot om iemand's sterretje mee te bewerkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah wat ga je halen dan?
[..]
Maar, gezien het gewicht kan je er wel iemand sterretjes mee bezorgen![]()
Wat niet rekt dat scheurt welquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar hij is te groot om iemand's sterretje mee te bewerken![]()
17-50
Sigma / Tamron?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar hij is te groot om iemand's sterretje mee te bewerken![]()
17-50
Jawel hoor. Kan met mijn mobiel zelfs!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
I like!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor vriendinnetje
Goeie oorbellenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor vriendinnetje
Half jaartjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
I like!
Speciale gebeurtenis te vieren of krijgt ze die zomaar van je?
Oh dat is wel leuk dat je dat doet.quote:
Dankjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk dat je dat doet.
Gefeliciteerd!
Ik begin met cdquote:
-1.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik begin met cdM'n ouders moeten de platenspeler nog zoeken
Boeiend, mijn creditspiegel was al zo hoog.quote:
Nou ja.. mocht je naar mij toe komen ooit. Ik heb ze wel op lp.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, mijn creditspiegel was al zo hoog.
Tof, dan kopieer ik ze ffquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja.. mocht je naar mij toe komen ooit. Ik heb ze wel op lp.
Toffe camera!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht en de zwijmel *
Ook dat natuurlijkquote:
*kwijl*quote:Op woensdag 1 september 2010 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht en de zwijmel *
Lekkerlekker!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
*zucht en de zwijmel *
Wat ga je allemaal doen met die klusspullen?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Drie keer 1mm karton, een tangetje, nog een tangetje en nog eentje (knip-, combinatie- en punttang). Een metalen liniaal, een tekenmap, vijf A3 vellen, drie stiften, vijf fine-liners oid, kleurpotloden, stiften, wasco, een stanleymes, een logboek (blanco A4 boek, die dingen zijn duuuur), tape, veiligheidsbril. Verder alle boeken en dictaten voor het komende jaar van marktpklaats en een P-handboek met alle bouwkundige dingen erin. Ik pimp met twee stokjes van 9 cent per stuk. Een collegeblok, perforator. Een enorme teringzooi in mijn kamer en last but not least: Cilit Bang schoonmaakmiddel.
Studeren.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen met die klusspullen?
quote:
ik wist niet dat eastpack die maakte!quote:
Nicenicequote:Op donderdag 2 september 2010 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
i7 720,
8gb ram,
HD5870,
17 inch,
Verlicht toetsenbord.
Gast, lekker boeiendquote:
Waarom is dat niet boeiend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, lekker boeiend
OT:
[ afbeelding ]
Maar wel ontopic.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom is dat niet boeiend?
Boeken, dat is pas niet boeiend
Ik ook niet, tot een vriend van me vertelde dat hij een tas ervan had. Dus die had ik geleent en hij beviel!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:33 schreef Siral het volgende:
[..]
ik wist niet dat eastpack die maakte!
Tering die 2e, daarvan ga je licht geven in het donkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net deze besteld op eBay![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OPI Dating A Royal
en
[ afbeelding ]
OPI DS Original (en dat terwijl ik paars superlelijk vind).
Ik ben meer van de egale kleuren, dus die 1e vind ik leukerquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Cool hè?
Voor kitesurfen?quote:
Ik dacht eerst dat Mexicaantje een jongen wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Och jeetje.quote:Op maandag 6 september 2010 23:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Mexicaantje een jongen was
Powerkiten en flyboardenquote:
Lowlandsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef vault_tec het volgende:
lowlands pick ups
blink 182 toy omdat shirtjes lelijk waren
[ afbeelding ]
en een jasje wat ik al heel lang zocht, nu alleen nog een patch/vlag en dan is die klaar <3
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 2 september 2010 07:43 schreef vault_tec het volgende:
ontour handschoenen
[ afbeelding ]
Mensch, Pasen is amper geweestquote:
Oh jeetje, dan mag ik wel opschieten voordat ze weer uit de schappen zijn!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben laat. Ze lagen al op 27 augustus in de schappen![]()
En ze zijn lekker ja.
Vetquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
en een pakketje binnen gehad van sinji
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
en een pakketje binnen gehad van sinji
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die zien er nice uit voor zover ik dat kan zien.
Hippe shitquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Siral het volgende:
Eindelijk heb ik mn winter jas![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb die.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is er alweer een 6G dan?
[ afbeelding ]
Gekregen van papa en mama.
mét roze achterkant door oververhitting. Nice.quote:Op zondag 12 september 2010 12:38 schreef Gideon_92 het volgende:
[ afbeelding ]
nadat ik me vorige 3g 8gb (zwart) ben verloren maar een 3gs 32gb(wit) (voor 250€) gekocht
njaquote:Op zondag 12 september 2010 12:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
mét roze achterkant door oververhitting. Nice.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
En 10 paar sokken.
dus die prostitue beviel je wel?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaag een meisje blij gemaakt met een hoop geld. Ik kwam er goed vanaf!
kleur kan hem niet redden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur is in het echt wel veeeel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |