Voor een poster? Genaaid gast!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
Ehm, het was een exclusief item. Ik heb er 150 euro voor gegeven.
die kniekousen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:53 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over een poster heb
foto's maken...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die ziet er fucking vet uit! Hoe heet 'ie en wat doet 'ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Het is een Sigma DP1S compactcamera. Heb 'm gekocht vanwege de lyrische reviews op het gebied van beeldkwaliteit. Het schijnt in de buurt te komen van een DSLR. Daarnaast ziet hij er inderdaad buitengewoon goed uit, en is hij nagenoeg onverwoestbaar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die ziet er fucking vet uit! Hoe heet 'ie en wat doet 'ie?
Halo 3 nu al classicquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef Konata_Izumi het volgende:
1 * Tekken 6 = 26,99
1 * Red Faction Guerrilla = 24,99
1 * Halo 3 (Classics) = 18,99
1 * Race Driver GRID Reloaded (Classics) = 26,99
Nee, maar ik heb hem al wel even getestquote:
Loop je nu hier je shit te droppen ipv LB?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef nexusje het volgende:
Gehad van me liefie
[ afbeelding ]
gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb daar al maanden 6 blikken van liggenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Tovenaar. het volgende:
Twee van deze jongens![]()
[ afbeelding ]
Dat is iets wat je moet leren drinken!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb daar al maanden 6 blikken van liggenMaar het is echt kk vies
![]()
Laatste aankoop was: Een kaas-ui kruier, frikandelbroodje en 2 6packs coca cola zero.
Ja kk lauw toch!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Loop je nu hier je shit te droppen ipv LB?
Dat is eten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moet leren drinken!![]()
Wat is een kruier? Een soort kruiwagen?
Ja ik lust wel bier, maar dat merk is echt smerigquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Dat is iets wat je moet leren drinken!![]()
Wat is een kruier? Een soort kruiwagen?
Je schuine tekst knop staat aan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:45 schreef dontnoaname het volgende:
weekendje new york met papie
nieuw louis vuitton tas nieuw juicy couture tas en juicy jumpsuit
mijn week kan niet meer stuk
& nee ben geen verwend kreng maar men vader woont in Miami dus als ik hem zie
verwend ie me wel een beetje![]()
Tekken 6 zo goedkoop? Wow.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef Konata_Izumi het volgende:
1 * Tekken 6 = 26,99
1 * Red Faction Guerrilla = 24,99
1 * Halo 3 (Classics) = 18,99
1 * Race Driver GRID Reloaded (Classics) = 26,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |