abonnement Unibet Coolblue
pi_84706978
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Voorgaande delen:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13


Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
pi_84709820
Oeh die krullentip ga ik volgend weekend eens uitprobere (de winkels zijn helaas al dicht -O- )

Eens kijken of de krullen dan langer mooi blijven. Want juist om die reden dat het niet lang blijft heb ik nooit meer mijn haar los hangen :@
pi_84710174
Ik heb momenteel een akelig probleempje: Ik verlies echt achterlijk veel haar. Ik doe denk ik alles goed: wassen zonder siliconen en sulfaten, borstelen met tangle teezer en grove houten kam, puntjes regelmatig in een maskertje. En toch haal ik hele bossen haar eruit! Is dat een periode of moet ik me serieus zorgen maken? Ik heb al niet een onwijze bos haar....
pi_84710222
Dat ligt zelden aan je haarverzorging, meer iets als voeding? Of ziekte?
pi_84712275
Stress?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_84712416
Ik heb momenteel een vrij korte bob erin geknipt, tot iets onder de kaaklijn.
Het probleem is dat ik mijn haar minstens 1x per 3 dagen was en met de stijltang doe. Ik was met shampoo + cremespoeling, verder gebruik ik niks, omdat er in principe niks aan mijn haar te zien is wat er niet gezond uit ziet. Ik ben echt bang dat ik mijn haar momenteel aan het vermoorden ben, dus iemand enig idee hoe schadelijk dit alles is?
Ja en dus?
pi_84723008
Kledder olie in zeer droog haar is heerlijk!! Kokos olie is het beste want dat ruik je niet. Daaronder nog een laag crèmevoeding van de kruidvat en je haar is heerlijk gehydrateerd.
A half truth is a whole lie..
pi_84727883
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb momenteel een akelig probleempje: Ik verlies echt achterlijk veel haar. Ik doe denk ik alles goed: wassen zonder siliconen en sulfaten, borstelen met tangle teezer en grove houten kam, puntjes regelmatig in een maskertje. En toch haal ik hele bossen haar eruit! Is dat een periode of moet ik me serieus zorgen maken? Ik heb al niet een onwijze bos haar....
Wanneer verlies je dat haar dan? Ik probeer om mijn haar niet droog te borstelen, of zo min mogelijk. Toch, voor het wassen borstel ik het uit en toch nog verlies ik enorm veel haar onder de douche. Allemaal door het niet borstelen tussen de wasbeurten door en de wonderen der krullen, waar losse haren lekker in blijven hangen :') Dus ja, denk er eens over zou ik zeggen,,
  zondag 1 augustus 2010 @ 03:25:01 #9
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84727938
Ik heb heel mooi haar...al zeg ik het zelf. :P
Het is schouderlang,iets langer zelfs, grof krullend, nou ja charlies angels enne.. *O*

Ben er dus content mee hoef ook niets te doen met mijn haar, slaap erop kam het niet, schudt mijn haar in model en klaar...ideaal dus!
maar...ik wil mijn haar nog langer eigenlijk maar verder dan dit groeit het dus niet... :?
Ik heb wel eens gehoord dat je dus een bepaalde lengte hebt van nature is dat ook zo?
Snollebolt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 augustus 2010 @ 10:21:06 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84730048
Ik zal idd maar eens bij de tuinen kijken voor een masker.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_84737205
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 03:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb heel mooi haar...al zeg ik het zelf. :P
Het is schouderlang,iets langer zelfs, grof krullend, nou ja charlies angels enne.. *O*

Ben er dus content mee hoef ook niets te doen met mijn haar, slaap erop kam het niet, schudt mijn haar in model en klaar...ideaal dus!
maar...ik wil mijn haar nog langer eigenlijk maar verder dan dit groeit het dus niet... :?
Ik heb wel eens gehoord dat je dus een bepaalde lengte hebt van nature is dat ook zo?
Het is gebruikelijk dat je bij een dergelijke reactie een foto van je haar plaatst.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_84746031
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 03:19 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Wanneer verlies je dat haar dan? Ik probeer om mijn haar niet droog te borstelen, of zo min mogelijk. Toch, voor het wassen borstel ik het uit en toch nog verlies ik enorm veel haar onder de douche. Allemaal door het niet borstelen tussen de wasbeurten door en de wonderen der krullen, waar losse haren lekker in blijven hangen :') Dus ja, denk er eens over zou ik zeggen,,
Ik probeer juist mijn haar niet te borstelen als het nat is. Dan breekt het sneller dan als het droog is. Maar vooral dan, als ik mijn haar gewoon borstel, dan verlies ik het meeste haar. Ik heb niet het meest gezonde voedselpatroon wat er bestaat, maar ik heb niets veranderd de laatste tijd. Mogelijk ligt het ook aan het feit dat ik nu sinds ja-ren weer echt lang haar krijg en ik het gewoon niet gewend ben. Het gaat me een beetje ver om haren te tellen, maar ik heb wel het idee dat ik meer verlies dan de 'gebruikelijke' 30 haren per dag.
pi_84747971
Ik vond net foto's van vroegah toen ik een jaar of 11 was en haar tot op mijn kont had :D
apart kind volgens mij :')!!

know'm sayin?
×
word? word.
pi_84761748
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik probeer juist mijn haar niet te borstelen als het nat is. Dan breekt het sneller dan als het droog is. Maar vooral dan, als ik mijn haar gewoon borstel, dan verlies ik het meeste haar. Ik heb niet het meest gezonde voedselpatroon wat er bestaat, maar ik heb niets veranderd de laatste tijd. Mogelijk ligt het ook aan het feit dat ik nu sinds ja-ren weer echt lang haar krijg en ik het gewoon niet gewend ben. Het gaat me een beetje ver om haren te tellen, maar ik heb wel het idee dat ik meer verlies dan de 'gebruikelijke' 30 haren per dag.
30 per dag? Denk maar eens 2 a 3x zoveel ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_84766707


Dit vind ik echt een heel mooi kapsel. O+ Omdat ik best een rond gezicht heb, zal zo'n pony mij nooit echt staan. Ik heb een bob in laagjes gehad, die ik nu langer aan het laten groeien ben, zodat alles weer op één lengte komt. Daarna hoop ik een iets langere schuine bob te laten knippen, de achterkant tot of iets boven mijn haargrens, en de voorkant nog net iets langer dan op de afbeelding. Duurt lang. ;(
pi_84780165
Rediformurder

Zeker een mooi kapsel zeer vrouwelijk. Ik vind een bob het mooiste kapsel bij een vrouw vooral die met de opgeknipte achterkant. Was net opeen forum over watergolf bij mannen zou dit als man ook weleens willen proberen. Maar ja welke kapster doet dat.
geen
pi_84780568
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef spotspot het volgende:
Rediformurder

Zeker een mooi kapsel zeer vrouwelijk. Ik vind een bob het mooiste kapsel bij een vrouw vooral die met de opgeknipte achterkant. Was net opeen forum over watergolf bij mannen zou dit als man ook weleens willen proberen. Maar ja welke kapster doet dat.
Dat hoor ik van wel meer mensen, dat ze een bob zo vrouwelijke vinden. Ik vind lang haar met slagen juist ultiem vrouwelijk. Je kan het eens proberen bij een Kinky Kapper? Neem dan wel genoeg voorbeelden mee, dan weten ze precies wat je wil. Mijn ervaring met de Kinky Kapper is niet zo heel goed, maar dat is meer doordat ze de achterkant eens veel te ver hadden opgeknipt, wel door mijn eigen onduidelijkheid vermoed ik.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 augustus 2010 @ 18:14:21 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84780617
Ik heb ook geen goede ervaring met Kinki kappers hoor, :+ maar ik ken d'r genoeg die juist enorm goede ervaringen hebben. Ofnouja, ik heb opzich geen problemen met hoe ze mn kapsel deden, ik vond de mensen gewoon enorm onsympathiek. Zo arrogant.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_84780856
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook geen goede ervaring met Kinki kappers hoor, :+ maar ik ken d'r genoeg die juist enorm goede ervaringen hebben. Ofnouja, ik heb opzich geen problemen met hoe ze mn kapsel deden, ik vond de mensen gewoon enorm onsympathiek. Zo arrogant.
Oh, met de mensen had ik niet zo'n probleem. Wel met het resultaat. :P Mocht ik er ooit wel weer heen gaan, neem ik in ieder geval genoeg voorbeelden mee en een beschrijving van vier kantjes met hoe ik het precies wil.
pi_84780951
De bob die Nicola Roberts heeft/had (?) is ook ontzettend mooi:

Wild


Klassiek


En wat langer


En de kleur is zo intens! O+ Een combinatie tussen de eerste en laatste afbeelding is het meest ideaal. :P Nog even wat geduld hebben tot mijn haar weer wat langer is.
pi_84781257
Prachtige kleur.

Groet Bert
geen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 augustus 2010 @ 18:33:20 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84781323
Mooie coupe idd, maar het hangt ook wel erg af van je gezicht of zoiets mooi staat of niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 2 augustus 2010 @ 18:34:37 #23
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84781373
vet haar krijg je ook door te vaak je haar te wassen, maar het wil er maar niet in bij de meeste mensen :')
Intelligent, but fucked up.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 augustus 2010 @ 18:35:57 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84781428
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
vet haar krijg je ook door te vaak je haar te wassen, maar het wil er maar niet in bij de meeste mensen :')
Haha dan zeggen ze altijd 'maar ik kan niet anders, want als ik èèn dag niet was is het al vet'!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_84781761
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie coupe idd, maar het hangt ook wel erg af van je gezicht of zoiets mooi staat of niet.
Afhankelijk van de vorm van je gezicht kan je een bob boven je kaaklijn, tot je kaaklijn of onder je kaaklijn knippen. Voor de meeste gezichten valt er volgens mij wel een passende variant te creëren.
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha dan zeggen ze altijd 'maar ik kan niet anders, want als ik èèn dag niet was is het al vet'!
Hoevaak je dat wel niet hoort. :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 19:04:55 #26
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84782530
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha dan zeggen ze altijd 'maar ik kan niet anders, want als ik èèn dag niet was is het al vet'!
Echt he _O- Mensen geloven het gewoon niet. Of dan zeggen ze: 'Ja, maar mijn haar is van nature vet.'
En niet proberen ofzo, gewoon stug blijven volhouden :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_84783166
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 06:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

30 per dag? Denk maar eens 2 a 3x zoveel ;)
Ik schreef ook eerst 60 op, maar toen dacht ik 'Dat is echt fokkin' veel..... :{ I felt like I went bold!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:56:41 #28
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_84842277
De Inecto is in de aanbieding bij het Kruidvat.. 2 artikelen voor ¤5.-. :)

Ik ben al tijden bezig om mijn haar mooier/gezonder eruit te laten zien. Ben van Andrelon overgegaan op shampoo van de kapper en ik merk dat mijn haar toch al wel wat beter eruit is gaan zien (was eerst een bos stro, nu niet meer). Nu ben ik alleen mijn slag/lichte krul kwijtgeraakt en ik verdenk die shampoo. Ik heb de handleiding voor krullen gelezen en ben van plan om de handleiding een tijd te volgen om te kijken of m'n slag terug komt.

Omdat de kappersshampoo nog niet op is, zal ik een combinatie moeten maken tussen de tips en m'n eigen voorraad. Heb gisteren van Inecto de conditioner en leave-in gehaald Ik ga mijn haren minder vaak wassen en ga proberen vriendjelief te laten wassen met de spullen die in de handleiding staan. Schoonmoeders koopt alleen iedere keer weer nieuwe shampoo dus die moet ik nog even bewerken. Zijn parabenen in producten nou wel goed of niet? Ik dacht van niet, maar kan het in de handleiding niet zo snel vinden :@
pi_84859264
Zitten er in die leave-in van inecto geen siliconen dan?

Parabenen moet je zelf weten, voor wat betreft je haar an sich maakt het niets uit.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:14:38 #30
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_84859549
Voor zover ik kan zien zit er alleen -none in :)

Ah ok, gelukking maar, ik heb op dit moment alleen maar spullen staan waar parabenen in zitten namelijk :P
pi_85055800
Ik volg al een aantal maanden het 'programma' voor krullen, maar nu heeft zich een grote ramp voltrokken: de gel die ik altijd gebruik, fructis endurance 24-hours, is uit de handel genomen. Nu heb ik al een mail gestuurd naar Garnier :') :X , maar ik zou graag willen weten welke gel nog meer fantastisch zou zijn. De gels die te koop zijn op internet lijken me geweldig, maar op dit moment helaas nog wat te duur. Ook de gel van L'Oreal kan ik ner-gens vinden!

Help -O-
pi_85056771
Zoek een gel met pvp als ingredient. Ik zal thuis eens kijken naar nog meer 'key'ingredients. Ik vind het trouwens rot gel, dus je mag mijn tube wel hebben :D
pi_85061917
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef Beije het volgende:
Ik volg al een aantal maanden het 'programma' voor krullen, maar nu heeft zich een grote ramp voltrokken: de gel die ik altijd gebruik, fructis endurance 24-hours, is uit de handel genomen. Nu heb ik al een mail gestuurd naar Garnier :') :X , maar ik zou graag willen weten welke gel nog meer fantastisch zou zijn. De gels die te koop zijn op internet lijken me geweldig, maar op dit moment helaas nog wat te duur. Ook de gel van L'Oreal kan ik ner-gens vinden!

Help -O-
Soms heb je trouwens bij andere drogisten nog wel een lading staan, soms zelfs met 50% korting juist omdat het uit de handel gaat. Anders misschien van die winkels als de Action, Op=op en andere zaakjes die in die spullen handelen. Zeeman heeft ook wel eens van die handeltjes staan.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_85062724
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik schreef ook eerst 60 op, maar toen dacht ik 'Dat is echt fokkin' veel..... :{ I felt like I went bold!
Ik verlies nog steeds heel erg veel haar. Begin me toch een beetje zorgen te maken.....

Zou een senna maskertje werken?

Ik heb vandaag trouwens een shampoo van de Body Shop gekocht waarin geen siliconen, parabenen, colourants en sulfaten zitten. Is een nieuwe lijn. Ik voelde me zeer gedwongen het uit te testen... >:)
pi_85070814
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zoek een gel met pvp als ingredient. Ik zal thuis eens kijken naar nog meer 'key'ingredients. Ik vind het trouwens rot gel, dus je mag mijn tube wel hebben :D
Thanks, ik zal er ook even naar op zoek gaan.

quote:
Soms heb je trouwens bij andere drogisten nog wel een lading staan, soms zelfs met 50% korting juist omdat het uit de handel gaat. Anders misschien van die winkels als de Action, Op=op en andere zaakjes die in die spullen handelen. Zeeman heeft ook wel eens van die handeltjes staan
Slim, had ik zelf niet eens aan gedacht ^O^ Ik hoop dat ik ergens nog wat op de kop kan tikken, want nieuwe producten zoeken voor mn krullen is echt een h.e.l. |:(
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:07:37 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85083720
Na een hele poos kuren, andere shampoo en conditioner en een leave in te gebruiken..ziet het er nu zo uit O+

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85087913
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Na een hele poos kuren, andere shampoo en conditioner en een leave in te gebruiken..ziet het er nu zo uit O+

[ afbeelding ]
Mooi man!
pi_85091441
Ik heb een vraag over haargel, welke is het minst schadelijk voor je haar/hoofdhuid? Het liefste wil ik een soort gel gebruiken dat geen 'Wet look' geeft en ook niet dat je haar zo keihard wordt van de gel.
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_85093786
Ik heb van nature mooi, dik, glanzend, golvend lang haar. :Y Is genetisch zo en ik hoef er niks voor te gebruiken. Zelfs als ik een week mijn haar niet was, dan nog wordt het niet vet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Intothewild op 10-08-2010 14:24:51 ]
pi_85105238
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Intothewild het volgende:
Ik heb van nature mooi, dik, glanzend, golvend lang haar. :Y Is genetisch zo en ik hoef er niks voor te gebruiken. Zelfs als ik een week mijn haar niet was, dan nog wordt het niet vet.
Jippie! Bedankt voor de info! Good for you!
pi_85105855
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Jippie! Bedankt voor de info! Good for you!
Koest, BT :').
Mijn haar is overigens ook perfect.
pi_85105940
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:48 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Koest, BT :').
Mijn haar is overigens ook perfect.
Ja waarom kom je hier om te zeggen dat je haar perfect is, daar kun je toch alleen zo op reageren _O- en het mijne ook, duh. Af en toe verzin ik gewoon wat probleempjes om de rest hier niet jaloers te maken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:05:42 #43
57434 Marloes
Digital Love
pi_85106574
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb momenteel een akelig probleempje: Ik verlies echt achterlijk veel haar. Ik doe denk ik alles goed: wassen zonder siliconen en sulfaten, borstelen met tangle teezer en grove houten kam, puntjes regelmatig in een maskertje. En toch haal ik hele bossen haar eruit! Is dat een periode of moet ik me serieus zorgen maken? Ik heb al niet een onwijze bos haar....
Ik heb daar ook last van... Met name tijdens het wassen en als ik het met een (grove) kam doorkam na het wassen valt het er met bosjes uit. Ik heb er laatst wat over opgezocht op internet, en als het komt door stress dan kan dat ook best een periode van 3 maanden geleden zijn wat zich nu ''uit'' ofzo :P
Dus ook als je nu geen stress hebt kan het daar van komen.
Ik probeer me er maar niet al te veel zorgen over te maken, vorig jaar heb ik er ook een poosje last van gehad. Als het echt heel erg wordt, of als het niet ophoudt, ga ik wel even naar de huisarts..
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:41:04 #44
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85108086
Ik heb kabeltouw en moet er heel, heel erg veel moeite voor doen om het zo te krijgen als het nu is. Men is jaloers op mijn bos..tot ik ze vertel hoeveel tijd ik er aan kwijt ben :')
Ik zou ook wel makkelijk haar willen hebben :-/
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85108437
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb kabeltouw en moet er heel, heel erg veel moeite voor doen om het zo te krijgen als het nu is. Men is jaloers op mijn bos..tot ik ze vertel hoeveel tijd ik er aan kwijt ben :')
Ik zou ook wel makkelijk haar willen hebben :-/
Vertel, in een week, wat doe je allemaal met je haar?

Je maakt me nieuwsgierig!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:55:23 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85108669
Het drogen alleen al kost een halve dag :')
Ik doe 2x pw een masker van minimaal een half uur, of 1x een kuur en 1x een conditioner als ik weinig tijd heb
Niet borstelen want dan lijk ik Whitney Houston in de 80er jaren :')
Wel uitpluizen met m`n vingers, en daarna de krul er terug in draaien anders lijk ik op...
Als ik ga slapen vlecht ik het in.
Oh en ik droog het met hydrofiele doeken, die nemen lekker veel vocht op en zijn onmeunig zacht O+

Tis ff meer dan de borstel erdoor en losschudden..zeg maar :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:19:23 #47
139770 Miasan
Roemer has it
pi_85154642
Wie heeft hier ervaring met de shampoo en conditioner van Yes To Tomatoes? (En gaat dat spul ooit in de aanbieding? :P )
Ik ben ruim maanden geleden overgestapt van schwarzkopf e.d. naar siliconenvrije shampoo en conditioner van Inecto's. Ik heb geen krullen, maar mijn haar werd er heel erg mooi van en kreeg iets meer slag en helemaal geweldig. Maar mijn haar viel er soms van uit, en dat was irritant. (niet met bossen hoor, losse haren) Na een maand ging ik 'verder', naar sulfaatloos Dr. Organic, de aloë vera-versie. Nu is mijn haar futloos en en lelijk en het wordt sneller vet. :( YTT heeft voor zover ik weet een milde sulfaat erin en is niet zo duur. Ik was mijn haar elke drie dagen btw, zou graag nog minder vaak wassen.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_85154779
Weet iemand of de conditioner van Timotei iets is?
Ik heb gewoon gezond haar, niet zichtbaar beschadigd.
Ja en dus?
pi_85189305
Ik gebruik nu Syoss Oil Nutrition en ik ben echt tevreden. *O*
Eerste shampoo waarbij ik mn haar niet hoef vol te smeren met anti-pluis spul om het n beetje minder te laten pluizen.
Nu maar heel weinig van John Frieda Secret Agent nodig. :) Dus ik ben echt tevreden. ^__^

Moet eigenlijk wel bijpunten, maar dan halen ze er meteen weer zo veel af :( en dat wil ik niet. :@
Striving to be more than average.
pi_85189361
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het drogen alleen al kost een halve dag :')
Ik doe 2x pw een masker van minimaal een half uur, of 1x een kuur en 1x een conditioner als ik weinig tijd heb
Niet borstelen want dan lijk ik Whitney Houston in de 80er jaren :')
Wel uitpluizen met m`n vingers, en daarna de krul er terug in draaien anders lijk ik op...
Als ik ga slapen vlecht ik het in.
Oh en ik droog het met hydrofiele doeken, die nemen lekker veel vocht op en zijn onmeunig zacht O+

Tis ff meer dan de borstel erdoor en losschudden..zeg maar :)
Haha, dat is wel een gedoe ja :D!

Mijn routine:

Ongeveer 2 keer in de week haarmasker in voor minimaal een uur, dan wassen en conditioiner (herbal essences). Wat spray erin van Elvive en evt nog wat Inecto shine spray en dan doorkammen en tada. Tussendoor nog af en toe wat Elvive spray en that's it!
pi_85195168
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha, dat is wel een gedoe ja :D!

Mijn routine:

Ongeveer 2 keer in de week haarmasker in voor minimaal een uur, dan wassen en conditioiner (herbal essences). Wat spray erin van Elvive en evt nog wat Inecto shine spray en dan doorkammen en tada. Tussendoor nog af en toe wat Elvive spray en that's it!
Hoezo een uur? Je hoeft het toch maar een paar minuten te laten intrekken?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_85195182
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo een uur? Je hoeft het toch maar een paar minuten te laten intrekken?
Hara zegt dat een uur beter is dus doe ik dat!
pi_85195239
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hara zegt dat een uur beter is dus doe ik dat!
Oh, dan ga ik dat ook eens doen, het is weer hooitijd op m'n hoofd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_85195312
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, dan ga ik dat ook eens doen, het is weer hooitijd op m'n hoofd.
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_85482766
Wie was ook alweer op zoek naar de Fructis endurance 24h? Die zit in een nieuwe, licht groene doorzichtige tube. Er staat ook "nieuw" op, dus even de ingredienten checken!
pi_85485217
Vraag van de dag, wie gebruikt er hier wel eens een masker met hete olie? Dus gewoon een pannetje olijfolie verwarmen en in je haar smeren bijv.
pi_85486789
Ik zou het op warm houden, niet op heet ;)

Beter doe je olijfolie in je haar, gooi je een handdoek in de magnetron tot die warm is (wel even de magnetron áán zetten ;)) en wikkel die eromheen. Eventueel dek je je hoofd af met plastic folie, dan kun je je handdoek ook tussendoor nog eens terug in de magnetron gooien.

Geen idee of een handdoek warm wordt in de magnetron hoor, maar heb ik een aantal keer gelezen :')
pi_85488979
Mijn kapper doet dat ook: handdoek nat maken, goed uitwringen en dan even een paar seconden in de magnetron. Voelt zooo lekker na een hoofdmassage!
pi_85489022
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wie was ook alweer op zoek naar de Fructis endurance 24h? Die zit in een nieuwe, licht groene doorzichtige tube. Er staat ook "nieuw" op, dus even de ingredienten checken!
Daar was ik naar op zoek! Ik ga morgen meteen even kijken bij de drogist! Thanks voor het checken!
pi_85501581
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef Beije het volgende:
Mijn kapper doet dat ook: handdoek nat maken, goed uitwringen en dan even een paar seconden in de magnetron. Voelt zooo lekker na een hoofdmassage!
Oh ja, nat maken, dat werkt vast beter ;) Wel voorzichtig zijn dat hij dan niet te nat en dus te heet wordt.
pi_85515885
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zou het op warm houden, niet op heet ;)

Beter doe je olijfolie in je haar, gooi je een handdoek in de magnetron tot die warm is (wel even de magnetron áán zetten ;)) en wikkel die eromheen. Eventueel dek je je hoofd af met plastic folie, dan kun je je handdoek ook tussendoor nog eens terug in de magnetron gooien.

Geen idee of een handdoek warm wordt in de magnetron hoor, maar heb ik een aantal keer gelezen :')
Haha, ik bedoelde warm ja, niet kokend ofzo ;(!

Maar doe je het zelf wel eens of niet?
pi_85516274
Net afspraak gemaakt voor knippen en kleuren. Zin in! Na een jaar niet knippen of whatsoever weer even wat anders :)
pi_85516560
Ohja, en hoe vaak gaan jullie naar de kapper :D? Echt braaf om de 6 weken (wat ik snap als je een bepaalde coupe bij te houden hebt)? Of gewoon wanneer het uitkomt? En in dat geval, hoe vaak is dat dan ongeveer?
pi_85516818
Ik ga morgen weer, en de laatste keer was een paar maand geleden ofzo, ik denk dat het een keer of vier per jaar is, meer sowieso niet.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:31:07 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85516895
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ohja, en hoe vaak gaan jullie naar de kapper :D? Echt braaf om de 6 weken (wat ik snap als je een bepaalde coupe bij te houden hebt)? Of gewoon wanneer het uitkomt? En in dat geval, hoe vaak is dat dan ongeveer?
Ja, echt om de 6 weken. En dan ook knippen & verven. Om de 3 keer verf ik mn haar helemaal, anders alleen de uitgroei. :) Tis om de puntjes bij te houden, en zo is het in een jaar tijd ook een heeul stuk langer geworden O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_85516985
Maar je gaat dus meer heen om te verven Enfermera?
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:29 schreef alors het volgende:
Ik ga morgen weer, en de laatste keer was een paar maand geleden ofzo, ik denk dat het een keer of vier per jaar is, meer sowieso niet.
Voor mij zal het ook zoiets zijn, misschien zelfs minder.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:36:33 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85517132
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
Maar je gaat dus meer heen om te verven Enfermera?
[..]

Voor mij zal het ook zoiets zijn, misschien zelfs minder.
Nouja, de kapster komt bij me aan huis gelukkig, maar gewoon om te knippen & te verven. Elke keer gaan er wel een paar puntjes vanaf :)

Godver, vandaag Guhl shampoo gekocht, dacht dat die siliconenvrij waren, maar er zit toch Dimethicone in, ik begrijp dat een van de zwaarste siliconen is die ze in shampoo's gebruiken... :N :X
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:41:31 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85517374
En in degene die ik nu heb zit het inderdaad niet, Nivea en die van de bodyshop. Morgen de guhl maar even ruilen dus... :{
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_85519402
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:07 schreef Breathtaking het volgende:

[..]


Maar doe je het zelf wel eens of niet?
Nee, te veel werk en te veel gedoe en het is niet nodig.
pi_85519973
Als ik het haar van deze kerel had. Zou ik zo gelukkig zijn..
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:22:41 #71
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85594514
Ik mis m'n bos krullen! :(
Goed van jou.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 augustus 2010 @ 09:55:31 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_85597596
BT! Jij wilde/ging toch zo'n houten kam van The Body Shop (halen) ?
Heb je die nog gekocht, en bevalt hij? Valt je verschil op in vergelijking met ander materiaal?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_85604861
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
BT! Jij wilde/ging toch zo'n houten kam van The Body Shop (halen) ?
Heb je die nog gekocht, en bevalt hij? Valt je verschil op in vergelijking met ander materiaal?
Hoi! Ja ik heb die gekocht inderdaad, en ik vind 'm heel chill :D nu moet ik zeggen dat hiervoor helemaal geen kam had maar alleen een borstel en die maakte m'n haar er niet mooier op :')..

Maar dit kammen is echt een verslaving geworden O+ je krijgt niet dat statische dat je hebt met andere kammen..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 23 augustus 2010 @ 16:36:50 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_85612857
Ok, nice!
Even in gedachten houden, dus! Hoeveel kostte hij?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_85614312
van zenner zijn er ook grove houten kammen op de markt, die zijn bij vrijwel elke drogist te vinden. ik meen dat die dan max 7,- euro kosten, kan ook minder zijn!
pi_85630079
Ik zweer juist bij mijn borstel. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_85634852
Ik postte een foto van een facking lekkere kerel. En jullie dames reageren er niet eens op? Te druk met jullie haar? Wat is er mis met jullie? :N
pi_85870253
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, nice!
Even in gedachten houden, dus! Hoeveel kostte hij?
Hoi, ik lurkte hier laatst even en toen kwam ik de volgende dag toevallig the body shop tegen (hier in de stad zit hij niet) en heb hem toen meteen gekocht. :@ :D Hij kostte 4,50 volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2010 13:42:25 ]
pi_85971095
Als je nu twee producten uit de nieuwe haarlijn van de Body Shop koopt, mag je de kam of klein borstel voor niks meenemen. En die nieuwe producten bevallen mij erg goed!
pi_86005237
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, nice!
Even in gedachten houden, dus! Hoeveel kostte hij?
4,50. Maar je hebt 'm inmiddels vast al gekocht? :D
  donderdag 2 september 2010 @ 22:59:02 #81
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86005298
Het is herfst. Dikke vette haaruitval :'(
Bij jullie ook toevallig?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86005590
Hmm, niet echt iets van gemerkt..
pi_86005614
Bij mij nog niet
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 2 september 2010 @ 23:05:47 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86005625
Dan gaat het niet goed met mij alleen :'(
Beetje kut wel..haal steeds hele handen er tussenvandaan :{
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86006297
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan gaat het niet goed met mij alleen :'(
Beetje kut wel..haal steeds hele handen er tussenvandaan :{
Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missen :D :* komt wel goed!

Ik heb vandaag even gescoord bij de Kruidvat :9 twee potten Elvive masker, Elvive anti-frizz serum & re-nutrition voedende melkcrème. Betaalde 15 euro in plaats van 30!

Oeh en ook nog twee paar schoenen gescoord voor 16 euro O+ tip van de dag voor de Groningers, als je nog op zoek bent naar de perfecte simpele zwarte pumps voor weinig geld maar die er wel duur uitzien.. Bij zo'n raar winkeltje op het rijtje van de Zara naast de Euroland (met overal 1 euro reclame en een hele kleine ingang) nu heeel veel schoenen in de sale met het 2e paar voor 1 euro..
  donderdag 2 september 2010 @ 23:25:34 #86
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86006383
Ja oi! Nu wil ik ook pumps uit Grunn! En dat is slecht 3 uur rijden hiervandaan :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86006472
Sorry :@
pi_86006495
Om je af te schrikken, ik had ook al 2 paar van precies dezelfde schoenen maar van eentje brak de hak midden op straat af en toen moest ik met blote voeten naar de H&M om snel nieuwe te kopen!
pi_86006521
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missen :D :* komt wel goed!

Ik heb vandaag even gescoord bij de Kruidvat :9 twee potten Elvive masker, Elvive anti-frizz serum & re-nutrition voedende melkcrème. Betaalde 15 euro in plaats van 30!

Oeh en ook nog twee paar schoenen gescoord voor 16 euro O+ tip van de dag voor de Groningers, als je nog op zoek bent naar de perfecte simpele zwarte pumps voor weinig geld maar die er wel duur uitzien.. Bij zo'n raar winkeltje op het rijtje van de Zara naast de Euroland (met overal 1 euro reclame en een hele kleine ingang) nu heeel veel schoenen in de sale met het 2e paar voor 1 euro..
IK WIL O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 2 september 2010 @ 23:29:47 #90
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86006523
:D Dat is wel kut _O-
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86006574
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
:D Dat is wel kut _O-
Ja met blote voeten over de Grote Markt is best wel nasty ;(
  donderdag 2 september 2010 @ 23:32:16 #92
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86006613
ja ;(
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86006800
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

IK WIL O+
De schoenen of het haarspul?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 september 2010 @ 23:44:54 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86007034
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missen :D :* komt wel goed!

Ik heb vandaag even gescoord bij de Kruidvat :9 twee potten Elvive masker, Elvive anti-frizz serum & re-nutrition voedende melkcrème. Betaalde 15 euro in plaats van 30!

Oeh en ook nog twee paar schoenen gescoord voor 16 euro O+ tip van de dag voor de Groningers, als je nog op zoek bent naar de perfecte simpele zwarte pumps voor weinig geld maar die er wel duur uitzien.. Bij zo'n raar winkeltje op het rijtje van de Zara naast de Euroland (met overal 1 euro reclame en een hele kleine ingang) nu heeel veel schoenen in de sale met het 2e paar voor 1 euro..
Even offtopic: ik weet precies welke je bedoeld! Ik wilde die schoenenwinkel ook in en ik was bijna bij de ingang en toen knalde er ineens dat deuntje van The final countdown, :') . Daarvan schrok ik zo dat ik resoluut omkeerde (het voelde net alsof ze het expres aandeden toen ik eraan kwam, een soort vreemd welkom) en wegliep, maar blijkbaar moet ik het nog eens proberen, :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86007096
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Even offtopic: ik weet precies welke je bedoeld! Ik wilde die schoenenwinkel ook in en ik was bijna bij de ingang en toen knalde er ineens dat deuntje van The final countdown, :') . Daarvan schrok ik zo dat ik resoluut omkeerde en wegliep, maar blijkbaar moet ik het nog eens proberen, :+ .
Niet zo schrikachtig zijn :D gewoon heen. Er is heel veel hoerigs en lelijks maar ook mooie pumps O+ ik zou wel snel heen gaan als je die van mij nog wil scoren want daar stonden er niet heel veel van..
Maar ik denk zeker ook veel schoenen die jouw smaak zijn :Y
pi_86128659
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is herfst. Dikke vette haaruitval :'(
Bij jullie ook toevallig?
Ja, vanaf dit weekend in de rui. Mèèèh, ik heb ook nog eens een behoorlijke bos dus ik vind ze straks echt overal. Scares the shit out of me, elk jaar weer. :')
Go hard or go home
pi_86157767
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, vanaf dit weekend in de rui. Mèèèh, ik heb ook nog eens een behoorlijke bos dus ik vind ze straks echt overal. Scares the shit out of me, elk jaar weer. :')
Hier ook opeens weer overal haren :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 september 2010 @ 16:52:25 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86170020
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

4,50. Maar je hebt 'm inmiddels vast al gekocht? :D
O-) Nog niet eens, trouwens. Ik ben heel arm en heb momenteel beetje andere prioriteiten (mobiel kapot, mp3 kapot, daarvoor al camera kapot :|W)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86171785
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:07 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hier ook opeens weer overal haren :')
Vroeg me al af hoe het kwam, maar dat kan dus serieus door deze tijd van het jaar komen?
pi_86172062
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

O-) Nog niet eens, trouwens. Ik ben heel arm en heb momenteel beetje andere prioriteiten (mobiel kapot, mp3 kapot, daarvoor al camera kapot :|W)
Mooie 3 in 1 kopen dan misschien een optie. :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 7 september 2010 @ 17:54:07 #101
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86172253
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:48 schreef stef040 het volgende:

[..]

Mooie 3 in 1 kopen dan misschien een optie. :)
Haha nee, :+ . Niets fotografeert zo goed als een echte camera.
Bovendien heb ik daar nu al weer net een nieuwe van.

Maar ik luister toch niet als ik een mp3 op een mobieltje heb. Ben heel oldskool en gebruik een mobiel alleen voor smsen (bellen doe ik nauwelijks), :@ .

Maargoed, da's offtopic :Y) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86177002
Ik heb ook super erge haar uitval... Mijn borstel zit elke ochtend weer helemaal vol met haren.
En dan nog niets gezegd over de haren die ik in de loop van de dag verlies.. ;(
Striving to be more than average.
pi_86177126
Eerst dacht ik dat ik geen victim was maar ik haal er ineens ook veel meer haar uit bij kammen etc.
pi_86184284
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Vroeg me al af hoe het kwam, maar dat kan dus serieus door deze tijd van het jaar komen?
Ik heb dat dus neit met mijn haar he :o Alleen met hele droge lippen dan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86200725
Vraagje, is henna beter dan verf voor je haar ? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86202699
Ja.
pi_86202754
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ja.
Hoe kan dat dan? :9
En is het dan nog steeds wel slecht, of misschien zelfs goed?

En ik droomde vannacht dat een meisje m´n haar er af had geschoren. ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86202942
Nare droom ;(! En nee Henna is volgens mij zelfs wel goed voor je haar, het wordt er in ieder geval heel zacht van en gaat mooi glanzen.

Nu weet ik niet of de haarverf van tegenwoordig nog zo ontzettend slecht is als je het een keertje gebruikt, maar de algemene mening is volgens mij wel dat henna beter voor je is :Y
pi_86203649
Nou, ik had dus een jaar lang mijn haar laten groeien om er een leuk lang model in te laten knippen. Helaas vond mijn kapster het nodig om mijn haar helemaal kort te knippen. Ze heeft veel te korte lagen in mijn haar geknipt. Ik ben verdrietig.... :'(
pi_86309219
Hoi, ik heb die krullendhaarpost gelezen, maar moet je met krullend haar helemaal geen shampoo meer gebruiken? Dan wordt je haar toch vetter, ookal is het een lichte conditioner?

Ik ga vandaag namelijk mijn haar knippen en even helemaal opnieuw beginnen :') Kammen in plaats van borstelen. RIP veel kammen. En eenm paar nieuwe dingen proberen om te zien wat het met mijn haar doet.
pi_86309881
Wat doen jullie nu in je haar om het niet zo te laten pluizen? Want met het weer van de afgelopen dagen pluist het als een malle :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:34:28 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86311396
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]


Hoe kan dat dan? :9
En is het dan nog steeds wel slecht, of misschien zelfs goed?

En ik droomde vannacht dat een meisje m´n haar er af had geschoren. ;(
Nou, henna is natuurlijk en verf zit vol chemische zooi wat gewoon een aanslag op je haar is. Als je het wel wil verven niet te vaak doen en heul goed je haar verzorgen anders krijg je op den duur een bos stro.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 11 september 2010 @ 13:35:52 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86311428
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, ik heb die krullendhaarpost gelezen, maar moet je met krullend haar helemaal geen shampoo meer gebruiken? Dan wordt je haar toch vetter, ookal is het een lichte conditioner?

Ik ga vandaag namelijk mijn haar knippen en even helemaal opnieuw beginnen :') Kammen in plaats van borstelen. RIP veel kammen. En eenm paar nieuwe dingen proberen om te zien wat het met mijn haar doet.
Volgens mij staat in die post dat je zonder shampoo je hoofdhuid onder de douche goed moet masseren zodat het vuil loslaat en mee de put in spoelt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:36:25 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86313412
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef Beije het volgende:
Ik volg al een aantal maanden het 'programma' voor krullen, maar nu heeft zich een grote ramp voltrokken: de gel die ik altijd gebruik, fructis endurance 24-hours, is uit de handel genomen. Nu heb ik al een mail gestuurd naar Garnier :') :X , maar ik zou graag willen weten welke gel nog meer fantastisch zou zijn. De gels die te koop zijn op internet lijken me geweldig, maar op dit moment helaas nog wat te duur. Ook de gel van L'Oreal kan ik ner-gens vinden!

Help -O-
http://cgi.ebay.co.uk/Gar(...)d=635&kw=%7Bquery%7D

http://www.okmart.com.au/(...)price&utm_medium=cpc

http://www.amazon.co.uk/g(...)p=1634&creative=6738
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:46:18 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86422029
Whooo, topickiller.

Mijn kapper zei net dat ik met mijn lange haar wel een leave in conditioner of iig zoiets moet gebruiken, vinden jullie dat ook?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86422129
http://actie.andrelon.nl/

Spamspam. Wie doet er mee? :P Ik moet meedoen van een vriendin van mij. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86422141
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Whooo, topickiller.

Mijn kapper zei net dat ik met mijn lange haar wel een leave in conditioner of iig zoiets moet gebruiken, vinden jullie dat ook?
Ik vind dat je het zelf moet weten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:49:43 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86422152
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
http://actie.andrelon.nl/

Spamspam. Wie doet er mee? :P Ik moet meedoen van een vriendin van mij. ;(
Die reclame zag ik toevallig net :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:51:11 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86422211
Ik vind wel dat ik mooi haar heb omdat lang, vol, veel, gezond. Maar ik zie nu dat de normale mens gaat stemmen en die stemt dus op degene met het leukste hoofd en die het haar het mooist gestyled heeft, ook al is het dood. Ik pas.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:52:03 #120
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86422245
Wat een kut weer voor de haartjes :')
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_86422548
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 12:41 schreef _aurum_ het volgende:
Wat doen jullie nu in je haar om het niet zo te laten pluizen? Want met het weer van de afgelopen dagen pluist het als een malle :X
Ik heb L'oreal Paris Elvive re-nutrition voedende melk-crème en L'oreal Paris Elvive intens glad anti-frizz serum en met die combi blijft bij mij de pluis wel redelijk weg :9!
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Whooo, topickiller.

Mijn kapper zei net dat ik met mijn lange haar wel een leave in conditioner of iig zoiets moet gebruiken, vinden jullie dat ook?
Waarom zou je? Je gebruikt al haarmaskers en je haar is in topconditie.
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
http://actie.andrelon.nl/

Spamspam. Wie doet er mee? :P Ik moet meedoen van een vriendin van mij. ;(
Ik niet :D
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:00:47 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86422579
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:


Waarom zou je? Je gebruikt al haarmaskers en je haar is in topconditie.

Ja, ze zegt omdat het er zo lang hangt en veel te verduren krijgt als in schuren enzo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86422689
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ze zegt omdat het er zo lang hangt en veel te verduren krijgt als in schuren enzo
Heb je wel gezegd dat je ook regelmatig een haarmasker neemt?

Ik gebruik wel conditioner maar gewoon omdat ik het lekker vind en omdat het anders wat pluiziger is :') maar als jij dat probleem niet hebt zie ik niet waarom je dan per se conditioner zou moeten gebruiken.

Het is niet alsof dat een harnas om je haren maakt ofzo.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:05:26 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86422805
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heb je wel gezegd dat je ook regelmatig een haarmasker neemt?

Ik gebruik wel conditioner maar gewoon omdat ik het lekker vind en omdat het anders wat pluiziger is :') maar als jij dat probleem niet hebt zie ik niet waarom je dan per se conditioner zou moeten gebruiken.

Het is niet alsof dat een harnas om je haren maakt ofzo.
Ja :Y Maar ze bleef erbij omdat het onderste haar al zo oud is en van alles te verduren krijgt dat het geen slecht idee zou zijn.

Maar er is ook een best stuk vanaf, ben bijna van de oude verf af O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86422968
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja :Y Maar ze bleef erbij omdat het onderste haar al zo oud is en van alles te verduren krijgt dat het geen slecht idee zou zijn.

Maar er is ook een best stuk vanaf, ben bijna van de oude verf af O+
Hm, ach je kunt best wat leave-in kopen om in de puntjes te smeren toch? Dat kan sowieso geen kwaad qua volume enzo neem ik aan.

En pics dan :7
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:16:19 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86423276
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hm, ach je kunt best wat leave-in kopen om in de puntjes te smeren toch? Dat kan sowieso geen kwaad qua volume enzo neem ik aan.

En pics dan :7
Nee, straks win jij het nog qua lengte :{w :o
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86423310
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, straks win jij het nog qua lengte :{w :o
Nee hoor, mijn haar is heel kort toch of niet dan :D zien!
pi_86423435
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb L'oreal Paris Elvive re-nutrition voedende melk-crème en L'oreal Paris Elvive intens glad anti-frizz serum en met die combi blijft bij mij de pluis wel redelijk weg :9!
[..]

Waarom zou je? Je gebruikt al haarmaskers en je haar is in topconditie.
[..]

Ik niet :D
Bij mij werkt het ook al met de creme voor gespleten haarpunten van herbal essences. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:21:55 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86423499
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Bij mij werkt het ook al met de creme voor gespleten haarpunten van herbal essences. O+
Voor gespleten haarpunten, dus niet voorkomen maar als het leed al is geschied? En dat werkt?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:22:21 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86423515
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn haar is heel kort toch of niet dan :D zien!
Ik zoek binnenkort wel even een spiegel op met mn telefoon :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86423652
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Voor gespleten haarpunten, dus niet voorkomen maar als het leed al is geschied? En dat werkt?
'Beschermende creme tegen gespleten punten' staat erop.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86423690
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Bij mij werkt het ook al met de creme voor gespleten haarpunten van herbal essences. O+
In die rode pot?
pi_86423948
Rood pompflesje ja. :+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86423966
Hm, die heb ik niet gezien.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:37:41 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86424133
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

'Beschermende creme tegen gespleten punten' staat erop.
Oh wel om te voorkomen dus, ik dacht al :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86424334
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Hm, die heb ik niet gezien.
Er zitten alleen wel siliconen in. ;(
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh wel om te voorkomen dus, ik dacht al :')
'Ik ben je geheime wapen tegen gespleten punten en je bodyguard tegen afgebroken haren. Oh, en ik ben ook nog goed in het zijdezacht maken van je haar..'
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:45:37 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86424458
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
http://actie.andrelon.nl/

Spamspam. Wie doet er mee? :P Ik moet meedoen van een vriendin van mij. ;(
Ik O-)

:')
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:46:10 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86424487
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Er zitten alleen wel siliconen in. ;(
[..]

'Ik ben je geheime wapen tegen gespleten punten en je bodyguard tegen afgebroken haren. Oh, en ik ben ook nog goed in het zijdezacht maken van je haar..'
Nee, ik wilde lachen dat ze producten verkopen die zeggen gespleten punten weer heel te maken :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:46:53 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86424521
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik O-)
Gestemd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:47:18 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86424540
Yay :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86424678
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, ik wilde lachen dat ze producten verkopen die zeggen gespleten punten weer heel te maken :')
Behanglijm ftw.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:53:24 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86424798
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86425394
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
lulz
Ha-ha :')
pi_86427025
Die aframia!!! xD

'Ik heb het mooiste haar van Nederland, omdat ik van nature mooi golvend haar heb die als een sieraad een mooie uitstraling geeft.' :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86427456
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Tamashii het volgende:
Die aframia!!! xD

'Ik heb het mooiste haar van Nederland, omdat ik van nature mooi golvend haar heb die als een sieraad een mooie uitstraling geeft.' :')
:')_!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:51:30 #146
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86427519
Het niveau is wel een beetje kansloos daar hoor :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:54:49 #147
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86427713
Hallo ik heb het mooiste haar van Nederland omdat, veel mensen zeggen dat ze mijn haar zo mooi vinden en ze vragen dan is dat van jezelf? en dan zeg ik van ja.

_O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:56:25 #148
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86427793
Alsof modellen met super mooi haar ook echt Adrélon gebruiken :')
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:56:48 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86427814
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo ik heb het mooiste haar van Nederland omdat, veel mensen zeggen dat ze mijn haar zo mooi vinden en ze vragen dan is dat van jezelf? en dan zeg ik van ja.

_O-
_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:57:26 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86427849
Ernstig hoor. In de top 10 staat ook heel kort en heel dun futloos haar :') En een paar plaatsen verder een bosje doodgeblondeerd stro :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:58:27 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86427892
Tis gewoon een kwestie van hoeveel mensen je kent die op je stemmen. Mag hopen dat de echte jury er wel kaas van heeft gegeten :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86427936
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ernstig hoor. In de top 10 staat ook heel kort en heel dun futloos haar :') En een paar plaatsen verder een bosje doodgeblondeerd stro :')
Dat is toch mooi?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:44:31 #153
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86429759
Die meid met 3 stemmen haar haar :') wat een farce die site, is dat ook voor jongens/mannen of mogen die niks uploaden? :')
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_86431156
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Die meid met 3 stemmen haar haar :') wat een farce die site, is dat ook voor jongens/mannen of mogen die niks uploaden? :')
Ik zie een man! Ik vind dat hij moet winnen
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:23:23 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86431269
De reclame begon toch zo
Ben je een man, ben je een vrouw bla bla blalba dan willen wij jou.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86431490
Wil iemand trouwens met me bestellen op de Engelse lush?
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:30:26 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86431540
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
Wil iemand trouwens met me bestellen op de Engelse lush?
Oh ik wilde wel ooit iets van Lush, hoe zijn de kosten daar dan? Ik bestelde laatst iets van Nederland, alle kosten die er bij kwamen waren net zoveel als de producten :'0
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86431626
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh ik wilde wel ooit iets van Lush, hoe zijn de kosten daar dan? Ik bestelde laatst iets van Nederland, alle kosten die er bij kwamen waren net zoveel als de producten :'0
De prijzen zijn sowieso veel lager dan in NL, en dan een deel van de verzendkosten naar NL, en verzendkosten binnen NL (dus als het in een pakketje moet is dat wel kut) of je kunt het ophalen.
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:34:24 #159
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86431709
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:20 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik zie een man! Ik vind dat hij moet winnen
Die kale knikker? _O- ja die moet inderdaad winnen :D
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_86432071
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Die kale knikker? _O- ja die moet inderdaad winnen :D
Gewoon omdat het kan.

Ik heb een haarmasker gekocht :o Moet je daarna nog troep in je haar doen? Ik weet er echt niets van, en het staat ook niet op het potje of je erna nog je haar moet behandelen, alleen dat je shampoo moet gebruiken van te voren
pi_86437077



Fifties haar!!! En dit model loopt in het dagelijks leven ook gewoon zo met haar haren rond, hoe ze het voor elkaar krijgt is me een raadsel....
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:38:14 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86437312
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:43 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan.

Ik heb een haarmasker gekocht :o Moet je daarna nog troep in je haar doen? Ik weet er echt niets van, en het staat ook niet op het potje of je erna nog je haar moet behandelen, alleen dat je shampoo moet gebruiken van te voren
Ik gooi mijn hoofd altijd eerst onder de douche, smeer t masker erin doe er een handdoek om en ga fokken. Daarna douche ik zoals normaal dus ook haar wassen enzo. Als ik het daarna niet was wordt mijn haar te zacht en glad en sneller vet, maar jij hebt krullen dus dat is vast anders. Gewoon wat uitproberen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86437423
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik gooi mijn hoofd altijd eerst onder de douche, smeer t masker erin doe er een handdoek om en ga fokken. Daarna douche ik zoals normaal dus ook haar wassen enzo. Als ik het daarna niet was wordt mijn haar te zacht en glad en sneller vet, maar jij hebt krullen dus dat is vast anders. Gewoon wat uitproberen.
Oke, dacht dat het vaste richtlijnen zou hebben :Y
Ik heb gewoon maar wat gedaan, en de kam vloog door mijn haar, dat heb ik in mijn 20 jaar nog nooit gehad, dus. Ik ben allang blij
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:45:34 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86437656
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oke, dacht dat het vaste richtlijnen zou hebben :Y
Ik heb gewoon maar wat gedaan, en de kam vloog door mijn haar, dat heb ik in mijn 20 jaar nog nooit gehad, dus. Ik ben allang blij
Heb je t maar kort laten zitten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:49:42 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86437834
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86441496
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:33 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Fifties haar!!! En dit model loopt in het dagelijks leven ook gewoon zo met haar haren rond, hoe ze het voor elkaar krijgt is me een raadsel....
Geweldig kapsel! O+ Hoe ze dat voor elkaar krijgt? Met iets als rollers vermoed ik? Doet mijn oma ook nog steeds. :P
pi_86441537
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Heb je t maar kort laten zitten?
5 minuten, stond op het potje. :o
Ik wou wel 30 minuten op bed zitten fokken, maar was al helemaal gedoucht _O-
pi_86445101
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
OHMYGOD WAT KORT! Nee grapje :') ziet er mooi uit O+ alleen ik herinner me je blonder :o..
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:14:18 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86445264
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

5 minuten, stond op het potje. :o
Ik wou wel 30 minuten op bed zitten fokken, maar was al helemaal gedoucht _O-
Zoiets zal ook wel op mijn pot staan, maar ik blijf soms wel een uur zitten met een handdoek op mn hoofd :') Oa daarom douche ik erna pas.

quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

OHMYGOD WAT KORT! Nee grapje :') ziet er mooi uit O+ alleen ik herinner me je blonder :o..
Nah, t moest ook wel hoor. Heb er weer wat 'laagjes' in, maar de kortste is nog heel lang :') Van voor leek het ineens eng kort, maar achter is het nog wel langer. En dan die lok, want door gebrek aan lagen ed hing mn haar ook een beetje als een blok om mn hoofd :') Nu beweegt t meer enzo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:14:55 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86445288
Oh ja, ik ben middenblond de laatste jaren, maar de kleuren van mijn telefoon kloppen nooit helemaal want mijn gezicht is ook niet roze/oranje irl.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86445316
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zoiets zal ook wel op mijn pot staan, maar ik blijf soms wel een uur zitten met een handdoek op mn hoofd :') Oa daarom douche ik erna pas.
[..]

Nah, t moest ook wel hoor. Heb er weer wat 'laagjes' in, maar de kortste is nog heel lang :') Van voor leek het ineens eng kort, maar achter is het nog wel langer. En dan die lok, want door gebrek aan lagen ed hing mn haar ook een beetje als een blok om mn hoofd :') Nu beweegt t meer enzo
Ja mijn haar is ook veel korter aan de voorkant inderdaad :Y en mooi dat je blij bent met je knipbeurt :D ik moet eigenlijk ook weer :')..
  woensdag 15 september 2010 @ 02:24:46 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86449337
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja mijn haar is ook veel korter aan de voorkant inderdaad :Y en mooi dat je blij bent met je knipbeurt :D ik moet eigenlijk ook weer :')..
Ja, dat gelijke lengte zag er echt niet uit _O- Maar dat krijg je als het groeit hè :') Ik vind het nu veel mooier en nog gezonder ogen ed :Y En vlotter, maar alleen omdat ik daar geen ander woord voor kan bedenken :')

Maar met mijn kapper durf ik het sowieso wel aan 8-)
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 september 2010 @ 07:28:28 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86449957
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:33 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Fifties haar!!! En dit model loopt in het dagelijks leven ook gewoon zo met haar haren rond, hoe ze het voor elkaar krijgt is me een raadsel....
Ik kan je zeggen dat die ponykrul (tweede foto) het makkelijkste ooit is, in ieder geval, :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86485013
  donderdag 16 september 2010 @ 09:19:55 #175
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86488058
Mooi O+
Ik kan dat dus écht niet he? :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 september 2010 @ 09:27:53 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86488223
Ik ga binnenkort eens de zijwaartse vissengraatvlecht proberen, :+ .

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86489373
Ik vind dat zo moeilijk, kan het gewoon niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 september 2010 @ 10:50:00 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86490545
Vissengraat lijkt me nog wel makkelijk, :') .
Heb het even met een paar plukjes uitgeprobeerd en het lukt aardig!
Invlechten lukt me minder, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86492092
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat die ponykrul (tweede foto) het makkelijkste ooit is, in ieder geval, :+ .
Wel eens geprobeerd, maar bij mij lukte het maar niet. Ligt ook aan mijn haarlengte waarschijnlijk.
pi_86492530
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Vissengraat lijkt me nog wel makkelijk, :') .
Heb het even met een paar plukjes uitgeprobeerd en het lukt aardig!
Invlechten lukt me minder, :') .
Bij jezelf? Ik krijg dan kramp in mijn armen. :') Bij anderen is het idd wel makkelijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 september 2010 @ 11:52:52 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86492736
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Bij jezelf? Ik krijg dan kramp in mijn armen. :') Bij anderen is het idd wel makkelijk.
Mja, ik doe het zijwaarts he, :+ . Ik houd niet van vlechten recht naar achter en zijwaarts kan je gewoon in de spiegel ook nog kijken, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86492825
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mja, ik doe het zijwaarts he, :+ . Ik houd niet van vlechten recht naar achter en zijwaarts kan je gewoon in de spiegel ook nog kijken, :') .
Oh vandaar, want ik moet voor paardrijden met wedstrijden wel een vlecht achterop. Alleen dat doet mijn moeder, omdat ik anders uren bezig ben. :@ Dan glijden de kortere lagen die er nog net bij in kunnen steeds weer weg.
pi_86497067
Mijn huisgenote heeft dit bij mijn haar gedaan :D maar zij kan het ook bij zichzelf.. Ik kan mijn eigen haar niet eens recht vlechten, het ligt boven je macht en je krijgt er kramp in je vingers van ;(!
  donderdag 16 september 2010 @ 14:13:50 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86497324
Invlechten hoef ik ook niet bij mezelf te proberen :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86497607
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Invlechten hoef ik ook niet bij mezelf te proberen :')
dat kan je vast wel ergens leren?

ik zou het ook wel willen kunnen bij mezelf maar ik heb echt een uiterst beroerde coördinatie achter mijn hoofd :P en krijg loden armen idd.... jammer want t lijkt mij heel fijn om te kunnen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 16 september 2010 @ 14:31:10 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86498013
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]


dat kan je vast wel ergens leren?

ik zou het ook wel willen kunnen bij mezelf maar ik heb echt een uiterst beroerde coördinatie achter mijn hoofd :P en krijg loden armen idd.... jammer want t lijkt mij heel fijn om te kunnen.
Ja, met een beetje oefenen lukt het vast, maar leuk voor je armen zal het nog steeds niet zijn dus ik heb niet echt zin om het te leren :') Dan leer ik het anderen wel zodat ze het bij mij kunnen doen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86498087
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, met een beetje oefenen lukt het vast, maar leuk voor je armen zal het nog steeds niet zijn dus ik heb niet echt zin om het te leren :') Dan leer ik het anderen wel zodat ze het bij mij kunnen doen.
ik ben er ook wat te lui voor geloof ik :@ heb wel eens wat pogingen gedaan om eea te leren maar haak dan toch weer af en als ik het echt eens opgestoken/ingevlochten wil hebben voor een feestje ga ik even naar de kapper :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86499529
Na een nachtje slapen met zulk haar eindig je wel zo :D:

pi_86510391
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooooi haar. Mooi lang. *O*
Moet eigenlijk ook weer de dooie puntjes eraf, maar het is nu op mijn langst in lange tijd en dan gaat er weer zoveel af... ;(
Striving to be more than average.
pi_86689728
Hoe krijg ik mijn haar makkelijk in een jaren 40 kapsel?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:29:36 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86689840
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Na een nachtje slapen met zulk haar eindig je wel zo :D:

[ afbeelding ]
Moet je het nat vlechten, wordt het nog erger :')
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef Daniane het volgende:

[..]

Mooooi haar. Mooi lang. *O*
Moet eigenlijk ook weer de dooie puntjes eraf, maar het is nu op mijn langst in lange tijd en dan gaat er weer zoveel af... ;(
Dankje :o Maar mijn haar ziet er echt wel mooier uit nu de punten eraf zijn dus gewoon doen :Y Gespleten punten gaan ook omhoog kruipen en dan moet er steeds meer vanaf dus je kunt het beter voor zijn
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe krijg ik mijn haar makkelijk in een jaren 40 kapsel?
Wat had je in gedachten, plaatje?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86690242
Een beetje zoals Dita von Teese/pin-up.

[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:53:36 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86691077
Daar is wel veel van op youtube te vinden, maar bij Dita is een krultang iig geen overbodige luxe

Maar als ik dat alleen al zie moet ik er niet aan denken om het zelf te doen :')

deze is makkelijk als je niet teveel of te lang haar hebt

Hier is het kut dat ze de achterkant niet laten zien

Maar anyway, in vijf minuten gaat het niet lukken :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86691180
Het hoeft ook niet in 5 minuten, het is voor een fotoshoot ;) Binnenkort maar even wat gaan oefenen.
Hopen dat het wat wil met mijn krulhaar. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86691294
Ik ben al een jaar niet naar de kapper geweest vanwege allerlei redenen, maar de grootste is eigenlijk dat onze thuiskapster besloot om naar Schotland te gaan, en ik vond het zo k*t dat ik niet naar een nieuwe gezocht hebt. Wat moet ik nou doen... Merk dat mijn gespleten punten best erg zijn geworden en ik wissel constant van shampoo en maskers. Eerst Lush, maar merkte dat het daardoor droog werd, maarja je hebt dan toch een fles staan enzo. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:58:16 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86691306
deze lijkt ook wat simpeler

Maar hoe het moet als je al krullen hebt weet ik ook niet :o Heb je hier niet al een goede krul voor van jezelf dan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:58:51 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86691342
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben al een jaar niet naar de kapper geweest vanwege allerlei redenen, maar de grootste is eigenlijk dat onze thuiskapster besloot om naar Schotland te gaan, en ik vond het zo k*t dat ik niet naar een nieuwe gezocht hebt. Wat moet ik nou doen... Merk dat mijn gespleten punten best erg zijn geworden en ik wissel constant van shampoo en maskers. Eerst Lush, maar merkte dat het daardoor droog werd, maarja je hebt dan toch een fles staan enzo. :')
De gespleten punten gaan alleen maar verder omhoog trekken, schaar erin.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86691415
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
deze lijkt ook wat simpeler

Maar hoe het moet als je al krullen hebt weet ik ook niet :o Heb je hier niet al een goede krul voor van jezelf dan?
Eerst stijlen dan krullen?

En nee, ik heb hele fijne krullen, wat vaak pijpenkrullen worden. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:02:24 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86691503
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Eerst stijlen dan krullen?

En nee, ik heb hele fijne krullen, wat vaak pijpenkrullen worden. :(
Hmm, krijg je van de krultang ook en die moet je dan altijd juist zachtjes uitkammen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86691551
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben al een jaar niet naar de kapper geweest vanwege allerlei redenen, maar de grootste is eigenlijk dat onze thuiskapster besloot om naar Schotland te gaan, en ik vond het zo k*t dat ik niet naar een nieuwe gezocht hebt. Wat moet ik nou doen... Merk dat mijn gespleten punten best erg zijn geworden en ik wissel constant van shampoo en maskers. Eerst Lush, maar merkte dat het daardoor droog werd, maarja je hebt dan toch een fles staan enzo. :')
Moet er dan niet 10 cm af voor alleen bijpunten?
pi_86691560
Ja maar dan doet mijn haar poef. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86691617
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

De gespleten punten gaan alleen maar verder omhoog trekken, schaar erin.
Dat dus. Gewoon gaan, er moet nu toch waarschijnlijk wel een flink stuk af, dat vinden kapsters heel erg fijn.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_86699648
Wat vinden jullie?????

Het blonderen bijhouden of gewoon bruin verven?
Sowieso schrijf je zo.
  woensdag 22 september 2010 @ 05:51:32 #204
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_86699661
Het donkere staat je beter

warm en serieus
pi_86699663
Bruin
pi_86701826
Dat is ook niet zo'n mooie blond, zo geel en effen. Je hebt zoveel soorten blond. Maar als je specifiek twijfelt tussen die twee: Bruin.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_86703248
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef alors het volgende:

[..]

Dat dus. Gewoon gaan, er moet nu toch waarschijnlijk wel een flink stuk af, dat vinden kapsters heel erg fijn.
Ik niet. Wil het zo lang mogelijk houden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86703531
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]


Ik niet. Wil het zo lang mogelijk houden.
Wat wil je dan? Zelf knippen? Of net zo lang wachten tot de helft van je haren gepsleten is?
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:10:14 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86708059
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Dat is ook niet zo'n mooie blond, zo geel en effen. Je hebt zoveel soorten blond. Maar als je specifiek twijfelt tussen die twee: Bruin.
Ja, deze blond zou ik ook nooit meer doen. Bruin staat goed bij je gezicht, of een midden/donkerblond
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86723914
Nou, ben naar de kapper geweest en die schrok ervan geloof ik xD
Maar er is nu wel weer een stuk af. En ik heb ook die inecto shampoo gekocht, en nog andere dingen van inecto waar ik eigenlijk niet van weet wat ik er mee moet doen xD
Heb hair repair treatment en hair food formula. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 22 september 2010 @ 19:59:58 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86723944
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ben naar de kapper geweest en die schrok ervan geloof ik xD
Maar er is nu wel weer een stuk af. En ik heb ook die inecto shampoo gekocht, en nog andere dingen van inecto waar ik eigenlijk niet van weet wat ik er mee moet doen xD
Heb hair repair treatment en hair food formula. :')
Gooi er maar regelmatig een masker tegenaan, vindt je haar vast niet erg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86724019
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gooi er maar regelmatig een masker tegenaan, vindt je haar vast niet erg.
Maar is dat hair repair treatment en hair food formula allebei hetzelfde dan? Want ik kom echt niet uit die tekst op de doosjes.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86777828
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Dat is ook niet zo'n mooie blond, zo geel en effen. Je hebt zoveel soorten blond. Maar als je specifiek twijfelt tussen die twee: Bruin.
Ja precies. Die toont op de foto wel erg geel. Hoewel het echt wit/blond was! :Y
Hier nog meer kleuren, dat maakt het nog moeilijker, wahaha!

http://i54.tinypic.com/4ixz53.jpg

Ik vind zelf nummer 4 mooi staan. :Y Maar 13 ook wel...
Pffff....vrouwen. Ik word gek van mezelf. _O-
Sowieso schrijf je zo.
pi_86942167
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Eerst stijlen dan krullen?

En nee, ik heb hele fijne krullen, wat vaak pijpenkrullen worden. :(
Haar vochtig maken, goede schuimgel erin die beschermt tegen warmte, dan je haar glad om vrij grote rollers rollen, liefst van die warme maar die zou ik niet speciaal kopen voor een eenmalig iets en anders droog blazen met een warme föhn, af laten koelen met de rollers er nog in en dan voorzichtig de rollers eruit en de krullen in model leggen. Haarlak erover, uitspringende haren glad strijken en klaar.

Met de rollers erin doen opletten dat je ze er zo in rolt dat je haar al de goede kant op gaat voor de krul die je op die plek wilt hebben.

Dat je haar van zichzelf al krult is juist een enorm voordeel bij dergelijke kapsels. Je hoeft de rollers alleen te gebruiken om de krul het goede model te geven maar dan blijft het uit zichzelf al prima zitten.

Je zou om te testen eens kunnen proberen wat je haar doet als je het met een klein beetje versteviging in rollers laat drogen na het douchen, zonder extra warmte dus.

Mijn zus heeft ook een flinke bos krullen van zichzelf en die doet dit altijd voor feestjes. Zonder is haar haar heel mooi, met is het echt fantastisch prachtig. O+
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86942237
Oh nu vergeet ik te vragen waarom ik eigenlijk in dit topic kwam. :')
Ik ben op zoek naar een varkensharenborstel maar ik kan alleen heeeel dure vinden en aangezien ik nog niet weet hoe mijn haar erop gaat reageren vind ik dat eigenlijk een beetje zonde. Iemand een goede budgettip?
There is no love sincerer than the love of food.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 september 2010 @ 15:37:34 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86943778
Ik heb volgens mij de mijne bij de Etos weg? :o :@
Het is iig 100% natural hair, dus lijkt me varkenshaar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_86987217
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb volgens mij de mijne bij de Etos weg? :o :@
Het is iig 100% natural hair, dus lijkt me varkenshaar.
Dankje, gevonden!

Hij laat wat haar los bij het kammen maar voor dat geld vind ik dat niet erg.
Ben er heel blij mee. O+ Mijn haar is veel zachter en gladder met die borstel en ik heb geen uitstekende puntjes meer. Ik wil niet meer terug naar mijn oude.

Nu nog een goede grove en fijne houten kam en ik ben helemaal klaar met mijn haardingen. Ik gebruik nu nog plastic maar daar wordt mijn haar statisch van. Houten kammen kan ik nergens vinden overigens. :')
Heb begrepen dat de Bosyshop in ieder geval een houten kam heeft maar ik weet niet of dat een grove of een fijne is en ik kom daar eigenlijk nooit dus ik hoop die ergens anders op de kop te kunnen tikken.


Ik heb trouwens ook een nieuwe wasroutine. CO beviel op zich goed maar na een aantal keren wassen op die manier merkte ik dat mijn haar toch wat slap werd. CWC beviel op zich ook goed maar daarvan droogde mijn hoofdhuid juist weer net teveel van uit dus ik wisselde beide af maar ik heb het nu gevonden.

C-COW-C. (afkorting kan je gelijk weer vergeten :') )

Haar nat maken.
Condition: een lichte conditioner op de lengte van je haar doen
COW: haaraanzet wassen met een vooraf gemaakt mengsel van lichte conditioner en een beetje shampoo, aangevuld met water
Uitspoelen
Condition: Zwaardere conditioner
Uitspoelen
Klaar!

Net zo snel als CWC maar zonder de jeuk en bijna net zo verzorgend als CO maar zonder het slappe haar. Het beste van twee werelden. *O*
Dat mengsel heb ik gemaakt in een lege shampoofles en bestaat voor zeker de helft uit water en veel meer conditioner dan shampoo. Heb niet echt hoeveelheden, dat is een kwestie van experimenteren maar het moet net een beetje schuimen en je moet geen jeuk op je kop krijgen, je haar moet niet vet of slap worden en het moet niet 'piepen' tijdens het wassen.

Als leave-in gebruik ik tegenwoordig twee druppels jojoba-olie op de lengte van mijn haar.
Druppels op je hand doen, uitwrijven over je handen en je handen door je nog licht vochtige haar halen. De olie moet op je handen eigenlijk niet zichtbaar zijn. Hooguit een lichte glans als het licht er op valt. Het is al snel teveel dus twee druppels is echt meer dan genoeg!

Daarna steek ik mijn haar op en laat het verder drogen en de olie intrekken. Als het eenmaal droog is zie je meestal niks meer van de olie en de enkele keer dat het nog wel zichtbaar is op het droge haar (bij mij bij drie druppels al :P ) dan is dat de volgende dag wel voldoende ingetrokken en is je haar niet vet meer.

Mijn haar is in jaren niet zo mooi geweest. O+ Nu mag het gaan groeien!
Geen foto nu want ik heb vanmiddag een klein stukje eraf geknipt om het weer wat gelijk te maken en ik heb niemand bij de hand om te controleren of het wel helemaal recht is en ik wilde er NU vanaf. Wellicht had ik beter kunnen wachten met knippen tot er wel iemand thuis was maar in de spiegel lijkt het aardig goed gelukt te zijn. :')
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86987468
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ja precies. Die toont op de foto wel erg geel. Hoewel het echt wit/blond was! :Y
Hier nog meer kleuren, dat maakt het nog moeilijker, wahaha!

http://i54.tinypic.com/4ixz53.jpg

Ik vind zelf nummer 4 mooi staan. :Y Maar 13 ook wel...
Pffff....vrouwen. Ik word gek van mezelf. _O-
Middelste van de onderste rij. Definitely.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_86987900
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Middelste van de onderste rij. Definitely.
wtf die gothic look??
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 september 2010 @ 17:50:15 #220
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86988484
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ja precies. Die toont op de foto wel erg geel. Hoewel het echt wit/blond was! :Y
Hier nog meer kleuren, dat maakt het nog moeilijker, wahaha!

http://i54.tinypic.com/4ixz53.jpg

Ik vind zelf nummer 4 mooi staan. :Y Maar 13 ook wel...
Pffff....vrouwen. Ik word gek van mezelf. _O-
Waarom kies je voor zo'n foto? Niet lullig ofzo, want mooi gezichtje hoor :+ . Maar deze is nogal overbelicht en je bent heel erg opgemaakt. Kan je dan wel zien hoe het er op een normale dag uit zal zien?

Verder vind ik dat je niet voor een lichte/blonde kleur moet gaan maar voor (iets) donkerder.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:54:46 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86988670
Donkerblond of een lichte bruin :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 29 september 2010 @ 17:59:09 #222
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86988849
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ja precies. Die toont op de foto wel erg geel. Hoewel het echt wit/blond was! :Y
Hier nog meer kleuren, dat maakt het nog moeilijker, wahaha!

http://i54.tinypic.com/4ixz53.jpg

Ik vind zelf nummer 4 mooi staan. :Y Maar 13 ook wel...
Pffff....vrouwen. Ik word gek van mezelf. _O-
Onderste rij, 2e van links!
Welke software heb je hiervoor gebruikt?
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 29 september 2010 @ 18:24:18 #223
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86989681
Is het echt beter om bij dun haar, laagjes in je haren nemen?
Ik heb namelijk dun haar, ik heb ook laagjes gehad (nu ook nog maar minder) en dit vind ik ook leuker dan op 1 lengte. Maar als ik ze in laagjes had, was de onderste laat juist nóg dunner.

[ Bericht 5% gewijzigd door Luxuria op 29-09-2010 18:48:41 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 29 september 2010 @ 18:27:56 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86989820
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Luxuria het volgende:
Is het echt beter om bij dun haar, laagjes in je haren nemen?
Ik heb namelijk dun haar, ik heb ook laagjes gehad en dit vind ik ook leuker dan op 1 lengte. Maar als ik ze in laagjes had, was de onderste laat juist nóg dunner.
Je kunt met laagjes meer "volume" creëren waardoor het voller lijkt, i.t.t één lengte wat plat langs je gezicht hangt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86990647
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:34 schreef alors het volgende:

[..]

wtf die gothic look??
Ja, ik vind dat wel mooi.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 29 september 2010 @ 18:53:32 #226
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86990743
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je kunt met laagjes meer "volume" creëren waardoor het voller lijkt, i.t.t één lengte wat plat langs je gezicht hangt.
Op zich viel het wel mee kwa volume, het kapsel zag er wel leuk uit. Alleen onderaan was het haar heel dun, niet erg mooi, misschien dat het niet goed geknipt was? Ik heb trouwens naast dun haar, ook geen volle bos haar helaas :{
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 29 september 2010 @ 18:54:40 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86990787
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:53 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Op zich viel het wel mee kwa volume, het kapsel zag er wel leuk uit. Alleen onderaan was het haar heel dun, niet erg mooi, misschien dat het niet goed geknipt was? Ik heb trouwens naast dun haar, ook geen volle bos haar helaas :{
Had je toen ook gespleten punten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86990907
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Onderste rij, 2e van links!
Welke software heb je hiervoor gebruikt?
taaz.com!

Hier kan je jezelf dus ook opmaken! :P Kon het niet laten om mezelf bij die foto op te maken.
Sowieso schrijf je zo.
pi_86990963
Het hangt volgens mij ook van je haar af met laagjes. Als je ook maar iets slag hebt dat krijg je wel meer volume van lagen. Maar als het steil is, en dan bedoel ik echt steil, dan scheelt het niet echt. Behalve als je er krullen in doet, dan komen die kortere lagen wat meer omhoog wat zorgt voor volume...
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 29 september 2010 @ 19:03:01 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86991099
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef alors het volgende:
Het hangt volgens mij ook van je haar af met laagjes. Als je ook maar iets slag hebt dat krijg je wel meer volume van lagen. Maar als het steil is, en dan bedoel ik echt steil, dan scheelt het niet echt. Behalve als je er krullen in doet, dan komen die kortere lagen wat meer omhoog wat zorgt voor volume...
Steil haar + laagjes kun je wel wat meer creëren met wax enzo, maar een wondermiddel is het niet nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86994529
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Haar vochtig maken, goede schuimgel erin die beschermt tegen warmte, dan je haar glad om vrij grote rollers rollen, liefst van die warme maar die zou ik niet speciaal kopen voor een eenmalig iets en anders droog blazen met een warme föhn, af laten koelen met de rollers er nog in en dan voorzichtig de rollers eruit en de krullen in model leggen. Haarlak erover, uitspringende haren glad strijken en klaar.

Met de rollers erin doen opletten dat je ze er zo in rolt dat je haar al de goede kant op gaat voor de krul die je op die plek wilt hebben.

Dat je haar van zichzelf al krult is juist een enorm voordeel bij dergelijke kapsels. Je hoeft de rollers alleen te gebruiken om de krul het goede model te geven maar dan blijft het uit zichzelf al prima zitten.

Je zou om te testen eens kunnen proberen wat je haar doet als je het met een klein beetje versteviging in rollers laat drogen na het douchen, zonder extra warmte dus.

Mijn zus heeft ook een flinke bos krullen van zichzelf en die doet dit altijd voor feestjes. Zonder is haar haar heel mooi, met is het echt fantastisch prachtig. O+
Oke even op zoek gaan naar goede rollers doen. Misschien dit weekend die van mijn moeder even gebruiken, ben dan toch daar. :D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87006478
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Oke even op zoek gaan naar goede rollers doen. Misschien dit weekend die van mijn moeder even gebruiken, ben dan toch daar. :D
Ga je dan ook een foto maken? Ben erg benieuwd!
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 30 september 2010 @ 10:11:26 #233
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_87012230
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Had je toen ook gespleten punten?
Volgens mij minder dan nu.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_87016158
Ik wil ook rollers, maar zie in de winkel altijd 5 a 10 pakjes liggen en weet niet welke ik moet kiezen. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 30 september 2010 @ 12:27:25 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87016494
Ik weet ook alleen dat ze bij de kapper een Carmen-set gebruiken, valt dat dat onder goed? :').

Ik vind die hele grote altijd leuk en dan gezichtsmasker enzo, ziet er niet uit :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87016933
Ik heb een Carmen set O+ zo'n beetje als deze:



En die werkt echt heeeel goed.
pi_87016972


die heb ik O+
  donderdag 30 september 2010 @ 12:44:11 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87017030
Altijd zo jammer dat ik die sets dan x 4 moet hebben waardoor ik denk Ja haha, laat maar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87017059
Wat zit je nou verkapt te patsen dat je zoveel haar hebt dan :7

Je kunt ook gewoon eerst de ene helft doen en dan de andere bijvoorbeeld, doe je echt niet zo lang over.

Bovendien heeft m'n zusje ook heeel dik haar, en bij haar kom ik altijd net uit qua rollers!
  donderdag 30 september 2010 @ 12:47:54 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87017140
Ik heb geen dik haar, ik heb veel haar. En ik kan niet stukjes om en om doen want dan is de helft gelijk uitgezakt, ik moet ermee slapen.

De kapper bleef maar om nieuwe sets vragen _O- Ik wilde altijd een set maar ik vind dat op deze manier niet grappig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87017149
Ja, denk dat zo'n set wel goed is, maar hoe duur is dat dan? Want ja normaal stop ik eigenlijk nooit moeite in m'n haar en dan zit het gewoon goed. xD Ga niet honderden euro's betalen voor extra mooie krullen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 30 september 2010 @ 12:51:22 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87017260


:'). Dat zijn meerdere sets. 17.00 erin, 0900 nog een uur onder de kap, 1100 bij de kapper weg en 1200 al een heel eind uitgezakt. O+ Awesome! Dat was het pijnlijk slapen zo waard

:r
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87017291
Sexy.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87017587
Wat is de beste shampoo als je snel droge haarpunten hebt?
  donderdag 30 september 2010 @ 13:05:52 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87017672
Voor droge punten zou ik een masker in je haardieet opnemen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87018172
Of stoppen met shampoo en overgaan op CO of eventueel CWC of dat wat ik een stukje terug beschreven heb.
Sowieso niet de lengte van je haar met shampoo bewerken maar alleen je haaraanzet zou al een hoop moeten helpen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_87018296
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen dik haar, ik heb veel haar. En ik kan niet stukjes om en om doen want dan is de helft gelijk uitgezakt, ik moet ermee slapen.

De kapper bleef maar om nieuwe sets vragen _O- Ik wilde altijd een set maar ik vind dat op deze manier niet grappig.
Ah dat eerste kan echt niet waar zijn, sowieso zijn ze door de warmte echt wel stevig en dan spuit je er maar een busje haarlak in voordat je aan de andere kant begint.

Dat ermee slapen geeft echt niet zoveel extra resultaat naar mijn mening.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:28:11 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87018456
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ah dat eerste kan echt niet waar zijn, sowieso zijn ze door de warmte echt wel stevig en dan spuit je er maar een busje haarlak in voordat je aan de andere kant begint.

Dat ermee slapen geeft echt niet zoveel extra resultaat naar mijn mening.
Nee, normale mensen zoals mijn zusje, zus en moeder konden het daar gewoon een half uur doen. Als ik het een half uur zou doen zou het nog net zo steil zijn. Of jij nu vindt of dat waar is of niet :'). Ermee slapen hoort dus wel te helpen omdat je haar zo langer in de krul zit en het dus langer blijft zitten, alleen hadden ze zich erop verkeken dat mijn haar zo niet zou drogen en is t dus allemaal voor jan lul geweest.

Man, er zat zat haarlak in :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87018502
Kan me gewoon niet voorstellen dat dat zo slecht blijft zitten :@ bij mij zakt het ook wel snel uit, maar het is wel supersnel in de krul..

Maar wel balen dan ;(! :*
  donderdag 30 september 2010 @ 13:31:32 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87018587
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat dat zo slecht blijft zitten :@ bij mij zakt het ook wel snel uit, maar het is wel supersnel in de krul..

Maar wel balen dan ;(! :*
WAt bij mij so far het beste heeft gewerkt is de straightener gebruiken om te krullen, maar daar ben je dan wel uren mee bezig dus daar heb ik nooit zin in. + wat het met mn hoofdhuid deed.

Ik denk dat ik maar krulloos het leven doorga tot ik t af ga knippen, maar als iemand tips heeft, by all means O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87018663
Och, mijn haar krult makkelijk en het staat best leuk maar ik doe het ook zelden.

Ik neem aan dat jij ook geen interesse hebt in je haar elke dag krullen :') en zolang je haar zo ook mooi zit O+ boeiend.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:34:54 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87018711
Nee alsjeblieft niet _O- Maar een keer zou ik wel leuk vinden. Ik denk zelf dat ik gewoon 's ochtends al rollers zou moeten zetten zodat het tot 's avonds kan drogen, en dan ermee slapen zodat het droog nog verder aan de krulvorm kan werken.
Maar dan ben je gelijk een dag kwijt en dat is niet leuk voor even voor de leuk :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87018781
Nee precies :') maar goed, als je een bruiloft hebt of iets dergelijks dan kun je altijd nog er helemaal voor gaan en de hele dag bezig zijn met je haar _O-
pi_87018944
Hmm je zou een heel lichte permanent erdoor kunnen doen maar dan moet je wel opletten dat ze het haar goed om die rollers draaien zodat het er ook nog een beetje natuurlijk vanaf komt. Dus niet simpelweg oprollen tot het eind maar een streng alle kanten op om die roller draaien voor een natuurlijke krul.
Als jouw haar echt zo slecht pakt dan zou ook die permanent niet permanent moeten zijn. Ik ken mensen bij wie zelfs permanentkrullen er na een dag of twee compleet uitgezakt zijn. Ook als ze netjes volgens voorschrift hun haar twee dagen niet wassen. (Te snel na het zetten wassen zorgt ervoor dat de permanent eruit gaat.)

Het is alleen wel schadelijk voor je haar en dus niet iets wat je te vaak wilt doen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:42:32 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87019059
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Hmm je zou een heel lichte permanent erdoor kunnen doen maar dan moet je wel opletten dat ze het haar goed om die rollers draaien zodat het er ook nog een beetje natuurlijk vanaf komt. Dus niet simpelweg oprollen tot het eind maar een streng alle kanten op om die roller draaien voor een natuurlijke krul.
Als jouw haar echt zo slecht pakt dan zou ook die permanent niet permanent moeten zijn. Ik ken mensen bij wie zelfs permanentkrullen er na een dag of twee compleet uitgezakt zijn. Ook als ze netjes volgens voorschrift hun haar twee dagen niet wassen. (Te snel na het zetten wassen zorgt ervoor dat de permanent eruit gaat.)

Het is alleen wel schadelijk voor je haar en dus niet iets wat je te vaak wilt doen.
Ik heb ook wel eens permanent gehad ja, dat was ook al te snel een bosje niets :')

Maar die schadelijke zooi wil ik inderdaad niet meer, verf ook niet en ik straighten/blow dry ook nooit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:22:11 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87020582
Ik wacht trouwens al een jaar op een foto van jouw haar, MM.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87032068
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook rollers, maar zie in de winkel altijd 5 a 10 pakjes liggen en weet niet welke ik moet kiezen. :9
Ik weet ook niet welke ik moet kiezen. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87044881
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wacht trouwens al een jaar op een foto van jouw haar, MM.
:D
Volgens mij heb ik al eens een gepost hoor. Met een haarvork die (8> voor me gemaakt had.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 3 oktober 2010 @ 08:46:41 #259
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_87124692
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef Redisformurder het volgende:
De bob die Nicola Roberts heeft/had (?) is ook ontzettend mooi:

Wild
[ afbeelding ]

Klassiek
[ afbeelding ]

En wat langer
[ afbeelding ]

En de kleur is zo intens! O+ Een combinatie tussen de eerste en laatste afbeelding is het meest ideaal. :P Nog even wat geduld hebben tot mijn haar weer wat langer is.
Als ik anders geboren was, zou ik rood willen zijn O+ O+ O+
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:17:38 #260
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_87241312
Ik wil mijn haren weer verven, omdat bij mij de kleur zo snel vervaagd :{ en ik ben niet tevreden met mijn eigen haarkleur.
Alleen hoe los ik dat op want mijn haar verlies word meer hierdoor merk ik. Niet overdreven maar toch.
Ik heb het anderhalve maand tot 2 maanden geleden nog geverfd.

alleen hoe slecht is dat nou allemaal voor je ?
zit er echt weer aan te denken, maar het blonde vervaagt zo snel heb ik het idee :? ?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:51:26 #261
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87242373
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een Carmen set O+ zo'n beetje als deze:

[ afbeelding ]

En die werkt echt heeeel goed.
Ik heb carmen krulset type: C4020
Al 2/3 jaar nu & ze werken ook echt perfect.
Deze worden echt heel heet dat je je nét niet verbrand :P
pi_87261080
Hoi!
Heb jullie OP gelezen en heb een vraag die er niet instaat.
Het schijnt dat een metalen klem beter is dan elastiek voor je haar omhoog, maar is dat echt zo, en waar vind ik echt mooie in plaats van die saaie zwartglanzende dingetjes bij de kruidvat?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:55:00 #263
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87261344
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Heb jullie OP gelezen en heb een vraag die er niet instaat.
Het schijnt dat een metalen klem beter is dan elastiek voor je haar omhoog, maar is dat echt zo, en waar vind ik echt mooie in plaats van die saaie zwartglanzende dingetjes bij de kruidvat?
H&M, Primark, of in speciaalzaken maar dan zijn ze wel iets prijziger.
'k Haal ze eigenlijk altijd bij de H&M.
pi_87261578
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:55 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

H&M, Primark, of in speciaalzaken maar dan zijn ze wel iets prijziger.
'k Haal ze eigenlijk altijd bij de H&M.
Oh thx, daar had ik niet aan gedacht, ik ga kijken van de week :) .
pi_87881342
Oeh, in Groningen bij de Kruidvat 2 potten Elvive haarmasker voor 4 euro.

Dan bespaar je dus 11 euro.
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:54:42 #266
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_87888449
Wat is nou eigenlijk echt fijne shampoo om voor fijn haar te gebruiken? Ik ben nu aan de Dr Organic gegaan, maar mijn haar is één grote bos met klitten als het nat is/wordt. En als ik dan dus maar crèmespoeling na gebruik dan is het zo stijl dat het een zielig bosje is :( (klein beetje crèmespoeling in de puntjes, en max 1 keer per week).
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:57:03 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87890835
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 09:54 schreef Sulley02 het volgende:
Wat is nou eigenlijk echt fijne shampoo om voor fijn haar te gebruiken? Ik ben nu aan de Dr Organic gegaan, maar mijn haar is één grote bos met klitten als het nat is/wordt. En als ik dan dus maar crèmespoeling na gebruik dan is het zo stijl dat het een zielig bosje is :( (klein beetje crèmespoeling in de puntjes, en max 1 keer per week).
Zo erg? :o ;(
Ze hebben bij de body shop erg lekkere shampoos vind ik, en ook conditioners zonder siliconen :) :Y Welllicht dat dat was is?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87890874
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 08:46 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Als ik anders geboren was, zou ik rood willen zijn O+ O+ O+
Hurray for the red heads *O*
pi_87890918
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Of stoppen met shampoo en overgaan op CO of eventueel CWC of dat wat ik een stukje terug beschreven heb.
Sowieso niet de lengte van je haar met shampoo bewerken maar alleen je haaraanzet zou al een hoop moeten helpen.
Beetje laat nog maar thanks trouwens ^O^ ik stop nu alleen shampoo op de bovenkant van mijn haar, niet meer in de puntjes! Ik gebruik nu nog John Frieda, zodra die op is ga ik op zoek naar een shampoo die beter voor mijn haar is :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:45:57 #270
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_87901947
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo erg? :o ;(
Ze hebben bij de body shop erg lekkere shampoos vind ik, en ook conditioners zonder siliconen :) :Y Welllicht dat dat was is?
Ja eigenlijk wel. Als het droog is dan hoef ik er niets aan te doen, maar dat deed ik sowieso nooit. Ik ga maar eens bij de Body Shop kijken :) bedankt voor de tip.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:57:08 #271
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87902366
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel. Als het droog is dan hoef ik er niets aan te doen, maar dat deed ik sowieso nooit. Ik ga maar eens bij de Body Shop kijken :) bedankt voor de tip.
Lastig joh.
Ja, ik heb van hen een shampoo gekocht tijdje geleden en die is echt heerlijk O+ Heb iig gemerkt dat mn haar een stuk gezonder is zonder gebruik van silliconen :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:40:39 #272
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_87904104
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Lastig joh.
Ja, ik heb van hen een shampoo gekocht tijdje geleden en die is echt heerlijk O+ Heb iig gemerkt dat mn haar een stuk gezonder is zonder gebruik van silliconen :)
Ik was mijn haar nu een paar jaar zonder siliconen en dat heeft inderdaad al vruchten afgeworpen, maar die shampoo van dr Organic schuimt amper en maakt alleen maar klitten. Welke shampoo van de Body Shop raad je aan? (Ik kom daar nooit :@ )
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:54:46 #273
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87904668
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Ik was mijn haar nu een paar jaar zonder siliconen en dat heeft inderdaad al vruchten afgeworpen, maar die shampoo van dr Organic schuimt amper en maakt alleen maar klitten. Welke shampoo van de Body Shop raad je aan? (Ik kom daar nooit :@ )
Oh, das idd minder ja. Ik had zelf de olijven shampoo, die is erg lekker. Maar ze hebben nu een nieuwe lijn van shampoo's en conditioners, ik zou daar gewoon even naar vragen :Y Heb al eentje geroken en die was erg lekker :D Volgens mij was dat deze: http://www.thebodyshop-usa.com/natural-shampoo/prod1032529
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:00:04 #274
123170 alors
zlata1234
pi_87904821
Er zitten nu trouwens wél siliconen in mijn favoriete Guhl amandelolie, vernieuwd recept -O- Ik kon niet echt veel vinden over de uitwasbaarheid van die silicone, het schijnt een vrij nieuwe te zijn. Tot nu toe merk ik niet echt verschil, ik kijk het nog wel even aan dus...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:20:09 #275
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_87905450
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, das idd minder ja. Ik had zelf de olijven shampoo, die is erg lekker. Maar ze hebben nu een nieuwe lijn van shampoo's en conditioners, ik zou daar gewoon even naar vragen :Y Heb al eentje geroken en die was erg lekker :D Volgens mij was dat deze: http://www.thebodyshop-usa.com/natural-shampoo/prod1032529
Binnenkort dus echt maar even een Body Shop (op)zoeken :) Dankjewel. Die Rainforest serie ziet er goed uit.

Bodyshop deed me er trouwens wel aan denken dat ik nog een bodybutter (almond) heb liggen. Ongeopend. Toevallig een fan hier die hem wil overnemen? :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:30:51 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87905824
quote:
7.gif Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

WAt bij mij so far het beste heeft gewerkt is de straightener gebruiken om te krullen, maar daar ben je dan wel uren mee bezig dus daar heb ik nooit zin in. + wat het met mn hoofdhuid deed.

Ik denk dat ik maar krulloos het leven doorga tot ik t af ga knippen, maar als iemand tips heeft, by all means O+
Ik herken je probleem, kappers weigeren mij een permanent te geven want het wordt of een schapenkop of heel mooi. Voor 2 dagen.

In m'n fobo staan foto's van ik met krullen. Dat is met een stijltang gedaan, heeft zo'n 2 uur geduurd, waarbij ik bijna flauwviel. Een bus haarlak, en 's avonds was het er gewoon weer allemaal uit!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:36:26 #277
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_87906029
ik ga binnenkort naar de kapper. ik zag een mooi kapsel in de extra bijlage bij CosmoGirl.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 24 oktober 2010 @ 19:08:05 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87906816
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Binnenkort dus echt maar even een Body Shop (op)zoeken :) Dankjewel. Die Rainforest serie ziet er goed uit.

Bodyshop deed me er trouwens wel aan denken dat ik nog een bodybutter (almond) heb liggen. Ongeopend. Toevallig een fan hier die hem wil overnemen? :P
OHHHH ECHT! JAAAAAAAAAAAA :D
ik ben gek van die lijn en ze verkopen 'm niet meer! Ik wil 'm echt graag hebben! :D :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:13:56 #279
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_87909017
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Bodyshop deed me er trouwens wel aan denken dat ik nog een bodybutter (almond) heb liggen. Ongeopend. Toevallig een fan hier die hem wil overnemen? :P
Er bleken er dus meer te zijn met een bruine deksel. Helaas dus niet de Almond, maar Shea body butter :@
pi_87909258
ik gebruik nu kinky curly come clean alleen mijn fles is bijna op en wil een soortgelijke shampoo, die wat voordeliger geprijsd is.

Kan iemand mij iets aanraden? :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 25 oktober 2010 @ 10:50:59 #281
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_87929014
Ik heb het maanden geleden ook eens gevraagd en ben al een miljoen x aan de slag gegaan maar ik blijf falen _O- . Terwijl het voor de meesten zo simpel is, :') .

Ik krijg zo'n knot, midden op je hoofd, niet voor elkaar.
Het bobbelt bij mij extreem aan alle kanten dan :') .

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_87934574
quote:
8.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het maanden geleden ook eens gevraagd en ben al een miljoen x aan de slag gegaan maar ik blijf falen _O- . Terwijl het voor de meesten zo simpel is, :') .

Ik krijg zo'n knot, midden op je hoofd, niet voor elkaar.
Het bobbelt bij mij extreem aan alle kanten dan :') .

[ ]
Heb je het al eens liggend geprobeerd?
Ik krijg mijn haar ook niet goed glad omhoog als ik het rechtop probeer maar liggend werkt wel. :')

Haar kammen
Gaan liggen met je hoofd op de armleuning van de bank o.i.d.
Je haar glad naar achter kammen en vanuit je nek ook glad naar achter leggen
Dan je haar bij elkaar pakken, weer gaan staan of zitten en de knot maken die je hebben wilt.
Afhankelijk van hoe ver je je hoofd naar achter gekanteld hebt als je ligt komt je staart hoger of lager.

Het ziet er niet uit en het is wat omslachtig maar je haar zit wel bobbelvrij omhoog. :')
There is no love sincerer than the love of food.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 25 oktober 2010 @ 13:46:28 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_87934647
Hmm, oke :o :') .
Ik zal het morgen oid even proberen :D _O- .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:38 #284
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87936377
Ik ga altijd gewoon als een giraffe aan de waterplaats staan. Benen wijd en hoofd naar beneden :P
Wel snel werken anders krijg je stuwing in je hoofd :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87937423
quote:
Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken
Maar eens proberen ^O^ echter heb me hele leven al wat vetter haar dan normaal... me vader ook trouwens, weet niet of het uberhaupt erfelijk is ofzo?
pi_87945385
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga altijd gewoon als een giraffe aan de waterplaats staan. Benen wijd en hoofd naar beneden :P
Wel snel werken anders krijg je stuwing in je hoofd :P
Dat doe ik altijd als ik mn haar fohn. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87945535
Ben trouwens pas naar de kapper geweest, veel korter (niet dat iemand het ziet) maar wel heel mooi O+!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:02:53 #288
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87947527
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd als ik mn haar fohn. :@
Kan best, geeft lekker volume bij je haarwortels. Ik föhn het nooit anders zie ik er uit als Whitney H. in de jaren 80 :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87948190
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Kan best, geeft lekker volume bij je haarwortels. Ik föhn het nooit anders zie ik er uit als Whitney H. in de jaren 80 :P
Ik fohn mn haar alleen als ik mijn haar stijl, en ik heb sowieso wel genoeg volume eigenlijk. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87950293
Inecto is bij Bruuns Bazaar 50 procent korting.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 november 2010 @ 21:52:24 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_88227961
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga altijd gewoon als een giraffe aan de waterplaats staan. Benen wijd en hoofd naar beneden :P
Wel snel werken anders krijg je stuwing in je hoofd :P
Oke! Ik ben bobbelvrij. Mààr ik dacht dat ik al een stomme vraag had gesteld, maar het kan blijkbaar nog incompetenter, :') .

Nu krijg ik die knot niet zoals zoiets op het plaatje, ;( . Ik krijg òf een strakke knot òf zo'n halve staart [die nog half in 't elastiekje zit].

Ik wil gewoon een beetje een losse, chaotische knot :')
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 1 november 2010 @ 22:08:46 #292
123170 alors
zlata1234
pi_88228950
Als je een strakke knot hebt, kun je hem vaak wel wat uitelkaar trekken. En daarna steek ik altijd een haarspeld schuin door de knot, recht door het elastiekje, omdat het anders in no time in mijn nek hangt :')

Ik kan trouwens bijna geen 'lekker-vlotte-chaotische-kijk-mij-eens-mijn-haar-nonchalant-in-een-knot-hebben' knot maken, daar is mijn haar veel te stijl en glad voor :'(
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 1 november 2010 @ 22:15:34 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_88229390
Mja, volgens mij hebben wij precies hetzelfde haar: het is en blijft steil. Ookal zou je dr tien bussen haarlak en een krultang doorheen hallen. Het hangt slap langs je gezicht en je kan er geen flikker mee, :r .
Oh en als je er iets leuks in doet, glijdt het er zo weer uit wegens gladheid.

Ergo; mij lukt zo'n knot dus ook niet :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 1 november 2010 @ 22:25:26 #294
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88229954
En als je eerst een hoge staart maakt, dan je haar indraait en om het stiekje heenslaat? Maar dan wel losjes zodat hij een beetje puffy wordt? Dan wel vastzetten met véél speldjes!
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 1 november 2010 @ 22:30:46 #295
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_88230255
Mooiste haar van Nederland van Andrelon die tv reclame die eerste vrouw _O-
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_88295199
quote:
Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ergo; mij lukt zo'n knot dus ook niet :+ .
Probeer eens een donut :Y)

Kun je zelf maken van (een) oude sok(ken) of kopen bij de drogist of Claires. Werkt imho erg goed en hoef je ook je haar niet naar de filistijnen te touperen! En dan natuurlijk losjes vastzetten met wat speldjes ipv strak en glad of oprollen. Gebruik wel een donut in de kleur van je eigen haar, als je het losjes vastzet kan er nog wel eens een spleetje komen en dan wil je niet met oranje/roze/groene sokdonut flashen ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 november 2010 @ 18:13:43 #297
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_88295241
quote:
Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En als je eerst een hoge staart maakt, dan je haar indraait en om het stiekje heenslaat? Maar dan wel losjes zodat hij een beetje puffy wordt? Dan wel vastzetten met véél speldjes!
Geprobeerd maar hij werd alsnog te strak ;(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 3 november 2010 @ 18:14:16 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_88295264
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Probeer eens een donut :Y)

Kun je zelf maken van (een) oude sok(ken) of kopen bij de drogist of Claires. Werkt imho erg goed en hoef je ook je haar niet naar de filistijnen te touperen!
Hm ok, ik zal d'r eens naar kijken dan! Maar zorgen die wel voor een chaotische knot, :+ ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_88295314
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Maar zorgen die wel voor een chaotische knot, :+ ?
Yes! Zal eens kijken of ik een tut voor je kan vinden zo snel :)
pi_88295470
Vet haar is soms ook een redelijk probleem bij mij als ik het niet echt iedere 24 uur met shampoo was.
Maar niet flink borstelen is dan ook weer geen optie.... want zonder te borstelen heb ik na een wilde nacht slaap één grote suikerspin op m'n hoofd......
pi_88295678
@Chipszak: voila :) Zij gebruikt dan wel een elastiek met haar eraan, maar het idee is hetzelfde. Voor een hoge knot maak je je staart hoog op je hoofd, uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')