Wanneer verlies je dat haar dan? Ik probeer om mijn haar niet droog te borstelen, of zo min mogelijk. Toch, voor het wassen borstel ik het uit en toch nog verlies ik enorm veel haar onder de douche. Allemaal door het niet borstelen tussen de wasbeurten door en de wonderen der krullen, waar losse haren lekker in blijven hangenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb momenteel een akelig probleempje: Ik verlies echt achterlijk veel haar. Ik doe denk ik alles goed: wassen zonder siliconen en sulfaten, borstelen met tangle teezer en grove houten kam, puntjes regelmatig in een maskertje. En toch haal ik hele bossen haar eruit! Is dat een periode of moet ik me serieus zorgen maken? Ik heb al niet een onwijze bos haar....
Het is gebruikelijk dat je bij een dergelijke reactie een foto van je haar plaatst.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb heel mooi haar...al zeg ik het zelf.![]()
Het is schouderlang,iets langer zelfs, grof krullend, nou ja charlies angels enne..![]()
Ben er dus content mee hoef ook niets te doen met mijn haar, slaap erop kam het niet, schudt mijn haar in model en klaar...ideaal dus!
maar...ik wil mijn haar nog langer eigenlijk maar verder dan dit groeit het dus niet...![]()
Ik heb wel eens gehoord dat je dus een bepaalde lengte hebt van nature is dat ook zo?
Ik probeer juist mijn haar niet te borstelen als het nat is. Dan breekt het sneller dan als het droog is. Maar vooral dan, als ik mijn haar gewoon borstel, dan verlies ik het meeste haar. Ik heb niet het meest gezonde voedselpatroon wat er bestaat, maar ik heb niets veranderd de laatste tijd. Mogelijk ligt het ook aan het feit dat ik nu sinds ja-ren weer echt lang haar krijg en ik het gewoon niet gewend ben. Het gaat me een beetje ver om haren te tellen, maar ik heb wel het idee dat ik meer verlies dan de 'gebruikelijke' 30 haren per dag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wanneer verlies je dat haar dan? Ik probeer om mijn haar niet droog te borstelen, of zo min mogelijk. Toch, voor het wassen borstel ik het uit en toch nog verlies ik enorm veel haar onder de douche. Allemaal door het niet borstelen tussen de wasbeurten door en de wonderen der krullen, waar losse haren lekker in blijven hangenDus ja, denk er eens over zou ik zeggen,,
30 per dag? Denk maar eens 2 a 3x zoveelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik probeer juist mijn haar niet te borstelen als het nat is. Dan breekt het sneller dan als het droog is. Maar vooral dan, als ik mijn haar gewoon borstel, dan verlies ik het meeste haar. Ik heb niet het meest gezonde voedselpatroon wat er bestaat, maar ik heb niets veranderd de laatste tijd. Mogelijk ligt het ook aan het feit dat ik nu sinds ja-ren weer echt lang haar krijg en ik het gewoon niet gewend ben. Het gaat me een beetje ver om haren te tellen, maar ik heb wel het idee dat ik meer verlies dan de 'gebruikelijke' 30 haren per dag.
Dat hoor ik van wel meer mensen, dat ze een bob zo vrouwelijke vinden. Ik vind lang haar met slagen juist ultiem vrouwelijk. Je kan het eens proberen bij een Kinky Kapper? Neem dan wel genoeg voorbeelden mee, dan weten ze precies wat je wil. Mijn ervaring met de Kinky Kapper is niet zo heel goed, maar dat is meer doordat ze de achterkant eens veel te ver hadden opgeknipt, wel door mijn eigen onduidelijkheid vermoed ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:58 schreef spotspot het volgende:
Rediformurder
Zeker een mooi kapsel zeer vrouwelijk. Ik vind een bob het mooiste kapsel bij een vrouw vooral die met de opgeknipte achterkant. Was net opeen forum over watergolf bij mannen zou dit als man ook weleens willen proberen. Maar ja welke kapster doet dat.
Oh, met de mensen had ik niet zo'n probleem. Wel met het resultaat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb ook geen goede ervaring met Kinki kappers hoor,maar ik ken d'r genoeg die juist enorm goede ervaringen hebben. Ofnouja, ik heb opzich geen problemen met hoe ze mn kapsel deden, ik vond de mensen gewoon enorm onsympathiek. Zo arrogant.
Haha dan zeggen ze altijd 'maar ik kan niet anders, want als ik èèn dag niet was is het al vet'!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
vet haar krijg je ook door te vaak je haar te wassen, maar het wil er maar niet in bij de meeste mensen
Afhankelijk van de vorm van je gezicht kan je een bob boven je kaaklijn, tot je kaaklijn of onder je kaaklijn knippen. Voor de meeste gezichten valt er volgens mij wel een passende variant te creëren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie coupe idd, maar het hangt ook wel erg af van je gezicht of zoiets mooi staat of niet.
Hoevaak je dat wel niet hoort.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha dan zeggen ze altijd 'maar ik kan niet anders, want als ik èèn dag niet was is het al vet'!
Echt hequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha dan zeggen ze altijd 'maar ik kan niet anders, want als ik èèn dag niet was is het al vet'!
Ik schreef ook eerst 60 op, maar toen dacht ik 'Dat is echt fokkin' veel.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
30 per dag? Denk maar eens 2 a 3x zoveel
Soms heb je trouwens bij andere drogisten nog wel een lading staan, soms zelfs met 50% korting juist omdat het uit de handel gaat. Anders misschien van die winkels als de Action, Op=op en andere zaakjes die in die spullen handelen. Zeeman heeft ook wel eens van die handeltjes staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef Beije het volgende:
Ik volg al een aantal maanden het 'programma' voor krullen, maar nu heeft zich een grote ramp voltrokken: de gel die ik altijd gebruik, fructis endurance 24-hours, is uit de handel genomen. Nu heb ik al een mail gestuurd naar Garnier![]()
, maar ik zou graag willen weten welke gel nog meer fantastisch zou zijn. De gels die te koop zijn op internet lijken me geweldig, maar op dit moment helaas nog wat te duur. Ook de gel van L'Oreal kan ik ner-gens vinden!
Help
Ik verlies nog steeds heel erg veel haar. Begin me toch een beetje zorgen te maken.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik schreef ook eerst 60 op, maar toen dacht ik 'Dat is echt fokkin' veel.....I felt like I went bold!
Thanks, ik zal er ook even naar op zoek gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zoek een gel met pvp als ingredient. Ik zal thuis eens kijken naar nog meer 'key'ingredients. Ik vind het trouwens rot gel, dus je mag mijn tube wel hebben
Slim, had ik zelf niet eens aan gedachtquote:Soms heb je trouwens bij andere drogisten nog wel een lading staan, soms zelfs met 50% korting juist omdat het uit de handel gaat. Anders misschien van die winkels als de Action, Op=op en andere zaakjes die in die spullen handelen. Zeeman heeft ook wel eens van die handeltjes staan
Mooi man!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Na een hele poos kuren, andere shampoo en conditioner en een leave in te gebruiken..ziet het er nu zo uit
[ afbeelding ]
Jippie! Bedankt voor de info! Good for you!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Intothewild het volgende:
Ik heb van nature mooi, dik, glanzend, golvend lang haar.Is genetisch zo en ik hoef er niks voor te gebruiken. Zelfs als ik een week mijn haar niet was, dan nog wordt het niet vet.
Koest, BTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jippie! Bedankt voor de info! Good for you!
Ja waarom kom je hier om te zeggen dat je haar perfect is, daar kun je toch alleen zo op reagerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Koest, BT.
Mijn haar is overigens ook perfect.
Ik heb daar ook last van... Met name tijdens het wassen en als ik het met een (grove) kam doorkam na het wassen valt het er met bosjes uit. Ik heb er laatst wat over opgezocht op internet, en als het komt door stress dan kan dat ook best een periode van 3 maanden geleden zijn wat zich nu ''uit'' ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb momenteel een akelig probleempje: Ik verlies echt achterlijk veel haar. Ik doe denk ik alles goed: wassen zonder siliconen en sulfaten, borstelen met tangle teezer en grove houten kam, puntjes regelmatig in een maskertje. En toch haal ik hele bossen haar eruit! Is dat een periode of moet ik me serieus zorgen maken? Ik heb al niet een onwijze bos haar....
Vertel, in een week, wat doe je allemaal met je haar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb kabeltouw en moet er heel, heel erg veel moeite voor doen om het zo te krijgen als het nu is. Men is jaloers op mijn bos..tot ik ze vertel hoeveel tijd ik er aan kwijt ben
Ik zou ook wel makkelijk haar willen hebben :-/
Haha, dat is wel een gedoe jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het drogen alleen al kost een halve dag
Ik doe 2x pw een masker van minimaal een half uur, of 1x een kuur en 1x een conditioner als ik weinig tijd heb
Niet borstelen want dan lijk ik Whitney Houston in de 80er jaren
Wel uitpluizen met m`n vingers, en daarna de krul er terug in draaien anders lijk ik op...
Als ik ga slapen vlecht ik het in.
Oh en ik droog het met hydrofiele doeken, die nemen lekker veel vocht op en zijn onmeunig zacht
Tis ff meer dan de borstel erdoor en losschudden..zeg maar
Hoezo een uur? Je hoeft het toch maar een paar minuten te laten intrekken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een gedoe ja!
Mijn routine:
Ongeveer 2 keer in de week haarmasker in voor minimaal een uur, dan wassen en conditioiner (herbal essences). Wat spray erin van Elvive en evt nog wat Inecto shine spray en dan doorkammen en tada. Tussendoor nog af en toe wat Elvive spray en that's it!
Hara zegt dat een uur beter is dus doe ik dat!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo een uur? Je hoeft het toch maar een paar minuten te laten intrekken?
Oh, dan ga ik dat ook eens doen, het is weer hooitijd op m'n hoofd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hara zegt dat een uur beter is dus doe ik dat!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik dat ook eens doen, het is weer hooitijd op m'n hoofd.
Daar was ik naar op zoek! Ik ga morgen meteen even kijken bij de drogist! Thanks voor het checken!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wie was ook alweer op zoek naar de Fructis endurance 24h? Die zit in een nieuwe, licht groene doorzichtige tube. Er staat ook "nieuw" op, dus even de ingredienten checken!
Oh ja, nat maken, dat werkt vast beterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef Beije het volgende:
Mijn kapper doet dat ook: handdoek nat maken, goed uitwringen en dan even een paar seconden in de magnetron. Voelt zooo lekker na een hoofdmassage!
Haha, ik bedoelde warm ja, niet kokend ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zou het op warm houden, niet op heet![]()
Beter doe je olijfolie in je haar, gooi je een handdoek in de magnetron tot die warm is (wel even de magnetron áán zetten) en wikkel die eromheen. Eventueel dek je je hoofd af met plastic folie, dan kun je je handdoek ook tussendoor nog eens terug in de magnetron gooien.
Geen idee of een handdoek warm wordt in de magnetron hoor, maar heb ik een aantal keer gelezen![]()
Ja, echt om de 6 weken. En dan ook knippen & verven. Om de 3 keer verf ik mn haar helemaal, anders alleen de uitgroei.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ohja, en hoe vaak gaan jullie naar de kapper? Echt braaf om de 6 weken (wat ik snap als je een bepaalde coupe bij te houden hebt)? Of gewoon wanneer het uitkomt? En in dat geval, hoe vaak is dat dan ongeveer?
Voor mij zal het ook zoiets zijn, misschien zelfs minder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:29 schreef alors het volgende:
Ik ga morgen weer, en de laatste keer was een paar maand geleden ofzo, ik denk dat het een keer of vier per jaar is, meer sowieso niet.
Nouja, de kapster komt bij me aan huis gelukkig, maar gewoon om te knippen & te verven. Elke keer gaan er wel een paar puntjes vanafquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
Maar je gaat dus meer heen om te verven Enfermera?
[..]
Voor mij zal het ook zoiets zijn, misschien zelfs minder.
Nee, te veel werk en te veel gedoe en het is niet nodig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar doe je het zelf wel eens of niet?
Hoi! Ja ik heb die gekocht inderdaad, en ik vind 'm heel chillquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
BT! Jij wilde/ging toch zo'n houten kam van The Body Shop (halen) ?
Heb je die nog gekocht, en bevalt hij? Valt je verschil op in vergelijking met ander materiaal?
Hoi, ik lurkte hier laatst even en toen kwam ik de volgende dag toevallig the body shop tegen (hier in de stad zit hij niet) en heb hem toen meteen gekocht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, nice!
Even in gedachten houden, dus! Hoeveel kostte hij?
4,50. Maar je hebt 'm inmiddels vast al gekocht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, nice!
Even in gedachten houden, dus! Hoeveel kostte hij?
Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan gaat het niet goed met mij alleen
Beetje kut wel..haal steeds hele handen er tussenvandaan
IK WILquote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missen![]()
komt wel goed!
Ik heb vandaag even gescoord bij de Kruidvattwee potten Elvive masker, Elvive anti-frizz serum & re-nutrition voedende melkcrème. Betaalde 15 euro in plaats van 30!
Oeh en ook nog twee paar schoenen gescoord voor 16 eurotip van de dag voor de Groningers, als je nog op zoek bent naar de perfecte simpele zwarte pumps voor weinig geld maar die er wel duur uitzien.. Bij zo'n raar winkeltje op het rijtje van de Zara naast de Euroland (met overal 1 euro reclame en een hele kleine ingang) nu heeel veel schoenen in de sale met het 2e paar voor 1 euro..
Even offtopic: ik weet precies welke je bedoeld! Ik wilde die schoenenwinkel ook in en ik was bijna bij de ingang en toen knalde er ineens dat deuntje van The final countdown,quote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missen![]()
komt wel goed!
Ik heb vandaag even gescoord bij de Kruidvattwee potten Elvive masker, Elvive anti-frizz serum & re-nutrition voedende melkcrème. Betaalde 15 euro in plaats van 30!
Oeh en ook nog twee paar schoenen gescoord voor 16 eurotip van de dag voor de Groningers, als je nog op zoek bent naar de perfecte simpele zwarte pumps voor weinig geld maar die er wel duur uitzien.. Bij zo'n raar winkeltje op het rijtje van de Zara naast de Euroland (met overal 1 euro reclame en een hele kleine ingang) nu heeel veel schoenen in de sale met het 2e paar voor 1 euro..
Niet zo schrikachtig zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even offtopic: ik weet precies welke je bedoeld! Ik wilde die schoenenwinkel ook in en ik was bijna bij de ingang en toen knalde er ineens dat deuntje van The final countdown,. Daarvan schrok ik zo dat ik resoluut omkeerde en wegliep, maar blijkbaar moet ik het nog eens proberen,
.
Ja, vanaf dit weekend in de rui. Mèèèh, ik heb ook nog eens een behoorlijke bos dus ik vind ze straks echt overal. Scares the shit out of me, elk jaar weer.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is herfst. Dikke vette haaruitval
Bij jullie ook toevallig?
Hier ook opeens weer overal harenquote:Op maandag 6 september 2010 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vanaf dit weekend in de rui. Mèèèh, ik heb ook nog eens een behoorlijke bos dus ik vind ze straks echt overal. Scares the shit out of me, elk jaar weer.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4,50. Maar je hebt 'm inmiddels vast al gekocht?
Mooie 3 in 1 kopen dan misschien een optie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Nog niet eens, trouwens. Ik ben heel arm en heb momenteel beetje andere prioriteiten (mobiel kapot, mp3 kapot, daarvoor al camera kapot
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |