Hoi, ik lurkte hier laatst even en toen kwam ik de volgende dag toevallig the body shop tegen (hier in de stad zit hij niet) en heb hem toen meteen gekocht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, nice!
Even in gedachten houden, dus! Hoeveel kostte hij?
4,50. Maar je hebt 'm inmiddels vast al gekocht?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, nice!
Even in gedachten houden, dus! Hoeveel kostte hij?
Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan gaat het niet goed met mij alleen
Beetje kut wel..haal steeds hele handen er tussenvandaan
IK WILquote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missen![]()
komt wel goed!
Ik heb vandaag even gescoord bij de Kruidvattwee potten Elvive masker, Elvive anti-frizz serum & re-nutrition voedende melkcrème. Betaalde 15 euro in plaats van 30!
Oeh en ook nog twee paar schoenen gescoord voor 16 eurotip van de dag voor de Groningers, als je nog op zoek bent naar de perfecte simpele zwarte pumps voor weinig geld maar die er wel duur uitzien.. Bij zo'n raar winkeltje op het rijtje van de Zara naast de Euroland (met overal 1 euro reclame en een hele kleine ingang) nu heeel veel schoenen in de sale met het 2e paar voor 1 euro..
Even offtopic: ik weet precies welke je bedoeld! Ik wilde die schoenenwinkel ook in en ik was bijna bij de ingang en toen knalde er ineens dat deuntje van The final countdown,quote:Op donderdag 2 september 2010 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh, jij hebt ook zo'n gigantische bos haar dat je 100 haren per dag nog niet zou missen![]()
komt wel goed!
Ik heb vandaag even gescoord bij de Kruidvattwee potten Elvive masker, Elvive anti-frizz serum & re-nutrition voedende melkcrème. Betaalde 15 euro in plaats van 30!
Oeh en ook nog twee paar schoenen gescoord voor 16 eurotip van de dag voor de Groningers, als je nog op zoek bent naar de perfecte simpele zwarte pumps voor weinig geld maar die er wel duur uitzien.. Bij zo'n raar winkeltje op het rijtje van de Zara naast de Euroland (met overal 1 euro reclame en een hele kleine ingang) nu heeel veel schoenen in de sale met het 2e paar voor 1 euro..
Niet zo schrikachtig zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 23:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even offtopic: ik weet precies welke je bedoeld! Ik wilde die schoenenwinkel ook in en ik was bijna bij de ingang en toen knalde er ineens dat deuntje van The final countdown,. Daarvan schrok ik zo dat ik resoluut omkeerde en wegliep, maar blijkbaar moet ik het nog eens proberen,
.
Ja, vanaf dit weekend in de rui. Mèèèh, ik heb ook nog eens een behoorlijke bos dus ik vind ze straks echt overal. Scares the shit out of me, elk jaar weer.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is herfst. Dikke vette haaruitval
Bij jullie ook toevallig?
Hier ook opeens weer overal harenquote:Op maandag 6 september 2010 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vanaf dit weekend in de rui. Mèèèh, ik heb ook nog eens een behoorlijke bos dus ik vind ze straks echt overal. Scares the shit out of me, elk jaar weer.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4,50. Maar je hebt 'm inmiddels vast al gekocht?
Mooie 3 in 1 kopen dan misschien een optie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Nog niet eens, trouwens. Ik ben heel arm en heb momenteel beetje andere prioriteiten (mobiel kapot, mp3 kapot, daarvoor al camera kapot
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |