Dat dus. Gewoon gaan, er moet nu toch waarschijnlijk wel een flink stuk af, dat vinden kapsters heel erg fijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De gespleten punten gaan alleen maar verder omhoog trekken, schaar erin.
Ik niet. Wil het zo lang mogelijk houden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon gaan, er moet nu toch waarschijnlijk wel een flink stuk af, dat vinden kapsters heel erg fijn.
Wat wil je dan? Zelf knippen? Of net zo lang wachten tot de helft van je haren gepsleten is?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik niet. Wil het zo lang mogelijk houden.
Ja, deze blond zou ik ook nooit meer doen. Bruin staat goed bij je gezicht, of een midden/donkerblondquote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Dat is ook niet zo'n mooie blond, zo geel en effen. Je hebt zoveel soorten blond. Maar als je specifiek twijfelt tussen die twee: Bruin.
Gooi er maar regelmatig een masker tegenaan, vindt je haar vast niet erg.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ben naar de kapper geweest en die schrok ervan geloof ik xD
Maar er is nu wel weer een stuk af. En ik heb ook die inecto shampoo gekocht, en nog andere dingen van inecto waar ik eigenlijk niet van weet wat ik er mee moet doen xD
Heb hair repair treatment en hair food formula.
Maar is dat hair repair treatment en hair food formula allebei hetzelfde dan? Want ik kom echt niet uit die tekst op de doosjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gooi er maar regelmatig een masker tegenaan, vindt je haar vast niet erg.
Ja precies. Die toont op de foto wel erg geel. Hoewel het echt wit/blond was!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:41 schreef alors het volgende:
Dat is ook niet zo'n mooie blond, zo geel en effen. Je hebt zoveel soorten blond. Maar als je specifiek twijfelt tussen die twee: Bruin.
Haar vochtig maken, goede schuimgel erin die beschermt tegen warmte, dan je haar glad om vrij grote rollers rollen, liefst van die warme maar die zou ik niet speciaal kopen voor een eenmalig iets en anders droog blazen met een warme föhn, af laten koelen met de rollers er nog in en dan voorzichtig de rollers eruit en de krullen in model leggen. Haarlak erover, uitspringende haren glad strijken en klaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eerst stijlen dan krullen?
En nee, ik heb hele fijne krullen, wat vaak pijpenkrullen worden.
Dankje, gevonden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb volgens mij de mijne bij de Etos weg?![]()
Het is iig 100% natural hair, dus lijkt me varkenshaar.
Middelste van de onderste rij. Definitely.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja precies. Die toont op de foto wel erg geel. Hoewel het echt wit/blond was!![]()
Hier nog meer kleuren, dat maakt het nog moeilijker, wahaha!
http://i54.tinypic.com/4ixz53.jpg
Ik vind zelf nummer 4 mooi staan.Maar 13 ook wel...
Pffff....vrouwen. Ik word gek van mezelf.
wtf die gothic look??quote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Middelste van de onderste rij. Definitely.
Waarom kies je voor zo'n foto? Niet lullig ofzo, want mooi gezichtje hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja precies. Die toont op de foto wel erg geel. Hoewel het echt wit/blond was!![]()
Onderste rij, 2e van links!quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je kunt met laagjes meer "volume" creëren waardoor het voller lijkt, i.t.t één lengte wat plat langs je gezicht hangt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Luxuria het volgende:
Is het echt beter om bij dun haar, laagjes in je haren nemen?
Ik heb namelijk dun haar, ik heb ook laagjes gehad en dit vind ik ook leuker dan op 1 lengte. Maar als ik ze in laagjes had, was de onderste laat juist nóg dunner.
Ja, ik vind dat wel mooi.quote:
Op zich viel het wel mee kwa volume, het kapsel zag er wel leuk uit. Alleen onderaan was het haar heel dun, niet erg mooi, misschien dat het niet goed geknipt was? Ik heb trouwens naast dun haar, ook geen volle bos haar helaasquote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt met laagjes meer "volume" creëren waardoor het voller lijkt, i.t.t één lengte wat plat langs je gezicht hangt.
Had je toen ook gespleten punten?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:53 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op zich viel het wel mee kwa volume, het kapsel zag er wel leuk uit. Alleen onderaan was het haar heel dun, niet erg mooi, misschien dat het niet goed geknipt was? Ik heb trouwens naast dun haar, ook geen volle bos haar helaas
taaz.com!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Onderste rij, 2e van links!
Welke software heb je hiervoor gebruikt?
Steil haar + laagjes kun je wel wat meer creëren met wax enzo, maar een wondermiddel is het niet nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef alors het volgende:
Het hangt volgens mij ook van je haar af met laagjes. Als je ook maar iets slag hebt dat krijg je wel meer volume van lagen. Maar als het steil is, en dan bedoel ik echt steil, dan scheelt het niet echt. Behalve als je er krullen in doet, dan komen die kortere lagen wat meer omhoog wat zorgt voor volume...
Oke even op zoek gaan naar goede rollers doen. Misschien dit weekend die van mijn moeder even gebruiken, ben dan toch daar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haar vochtig maken, goede schuimgel erin die beschermt tegen warmte, dan je haar glad om vrij grote rollers rollen, liefst van die warme maar die zou ik niet speciaal kopen voor een eenmalig iets en anders droog blazen met een warme föhn, af laten koelen met de rollers er nog in en dan voorzichtig de rollers eruit en de krullen in model leggen. Haarlak erover, uitspringende haren glad strijken en klaar.
Met de rollers erin doen opletten dat je ze er zo in rolt dat je haar al de goede kant op gaat voor de krul die je op die plek wilt hebben.
Dat je haar van zichzelf al krult is juist een enorm voordeel bij dergelijke kapsels. Je hoeft de rollers alleen te gebruiken om de krul het goede model te geven maar dan blijft het uit zichzelf al prima zitten.
Je zou om te testen eens kunnen proberen wat je haar doet als je het met een klein beetje versteviging in rollers laat drogen na het douchen, zonder extra warmte dus.
Mijn zus heeft ook een flinke bos krullen van zichzelf en die doet dit altijd voor feestjes. Zonder is haar haar heel mooi, met is het echt fantastisch prachtig.
Ga je dan ook een foto maken? Ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke even op zoek gaan naar goede rollers doen. Misschien dit weekend die van mijn moeder even gebruiken, ben dan toch daar.
Volgens mij minder dan nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had je toen ook gespleten punten?
Ah dat eerste kan echt niet waar zijn, sowieso zijn ze door de warmte echt wel stevig en dan spuit je er maar een busje haarlak in voordat je aan de andere kant begint.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen dik haar, ik heb veel haar. En ik kan niet stukjes om en om doen want dan is de helft gelijk uitgezakt, ik moet ermee slapen.
De kapper bleef maar om nieuwe sets vragenIk wilde altijd een set maar ik vind dat op deze manier niet grappig.
Nee, normale mensen zoals mijn zusje, zus en moeder konden het daar gewoon een half uur doen. Als ik het een half uur zou doen zou het nog net zo steil zijn. Of jij nu vindt of dat waar is of nietquote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat eerste kan echt niet waar zijn, sowieso zijn ze door de warmte echt wel stevig en dan spuit je er maar een busje haarlak in voordat je aan de andere kant begint.
Dat ermee slapen geeft echt niet zoveel extra resultaat naar mijn mening.
WAt bij mij so far het beste heeft gewerkt is de straightener gebruiken om te krullen, maar daar ben je dan wel uren mee bezig dus daar heb ik nooit zin in. + wat het met mn hoofdhuid deed.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
Kan me gewoon niet voorstellen dat dat zo slecht blijft zittenbij mij zakt het ook wel snel uit, maar het is wel supersnel in de krul..
Maar wel balen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |