SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door De_Kardinaal op 31-07-2010 14:38:33 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Uhuh! Maar dan gaan we dus apart nog een keer naar Pedatoren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef Meesterchef het volgende:
Geen idee, Inception is ook prima, dan gaat Laysa ook mee, toch?
Ik heb volgens mij geen Windows DVD gekregen. Toen ik de computer ooit gekocht heb, zeiden ze dat dat op de computer zelf zit. Ofzoiets. Kan dat? En als dat dan gelukt is hè, dat formatteren, dan moet je alles weer opnieuw installeren? Dat zijn best veel programma's of niet? Hoe lang duurt het ongeveer om te formatteren + alles opnieuw te installeren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet zo moeilijk, heb je je DVD van Windows ergens? Gewoon in je DVD speler (op de pc dan he) stoppen en opnieuw opstarten, dan kan je ergens formatteren kiezen. Wel eerst even backupjes maken. En als het nou echt niet lukt dan laat ik t wel een keer zien
Mijn hele computer naar een computerzaak slepen? Niet handig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Difficult het volgende:
Zo ik heb lekker geslapen zeg!
En Rituals voordat je een nieuwe computer koopt, en het formatteren niet lukt kan je hem ook langs een computer zaak brengen dan doen die dat voor je
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen Windows DVD gekregen. Toen ik de computer ooit gekocht heb, zeiden ze dat dat op de computer zelf zit. Ofzoiets. Kan dat? En als dat dan gelukt is hè, dat formatteren, dan moet je alles weer opnieuw installeren? Dat zijn best veel programma's of niet? Hoe lang duurt het ongeveer om te formatteren + alles opnieuw te installeren?
[..]
Mijn hele computer naar een computerzaak slepen? Niet handig!Ik heb geen laptop.
Dat dus, waarschijnlijk heb je gewoon een recovery disk? Of misschien nog een floppy, maar dat zou wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?
Nee geen cd/dvd. Geheime partitie? Klinkt spannend! Opstarten via BIOS? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen cd/dvd erbij zitten? Je hebt vaak een geheime partitie waarmee je alles in fabrieksmodus weer terug kan zetten. Of anders kan je het opstarten via BIOS. Wat voor pc heb je?
En ik geloof dat je met zo'n recovery disk ook het meeste weer meegeinstalleerd krijgt op je PC.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus, waarschijnlijk heb je gewoon een recovery disk? Of misschien nog een floppy, maar dat zou wel heel erg zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Rituals het volgende:
[..]Plaats die van jezelf eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Rituals het volgende:
Recovery disk. Oké. Dat zit op mijn computer zelf? Kan iemand in Rituals-taal uitleggen wat ik moet doen?
Eens kijken op de site van HP. Zoek eens naar recovery, of op jouw pc type nummerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef Rituals het volgende:
Recovery disk. Oké. Dat zit op mijn computer zelf? Kan iemand in Rituals-taal uitleggen wat ik moet doen?
Doe ik ffquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.
Ik zou het bijna overwegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meesterchef komt je pc wel fiksen voor een tettenfoto van jezelf.
Goed idee! Ga ik zo eens even doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens kijken op de site van HP. Zoek eens naar recovery, of op jouw pc type nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |