Omdat Slob zei dat ie feitelljke onjuistheden in z'n betoog heeft verstopt om zo een debat uit te lokkenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Slob zei dat ie feitelljke onjuistheden in z'n betoog heeft verstopt om zo een debat uit te lokken
Slob maakte een foutje in zijn betoog. Hij noemde CDA i.p.v. Groen Links. Verhage kwam toen naar de microfoon en corrigeerde hem.quote:
Vd Staaij is verhinderd, dit is de tweede man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef alors het volgende:
Hmm dit is toch geen Bas hoor...
Ik dacht trouwens dat Van der Staaij heb zou opvolgen..
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vd Staaij is verhinderd, dit is de tweede man.
Van der Staaij is afwezig, en wordt nu dus tijdelijk vervangen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat Van der Staaij hem zou opvolgen..
Die had geen zin om terug te komen van vakantie hiervoor. Is waarschijnlijk ook een subtiel signaal aan Rutte en Verhagen dat ze niet teveel op de SGP hoeven te rekenen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat Van der Staaij hem zou opvolgen..
eerder de andere.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vd Staaij is verhinderd, dit is de tweede man.
En dan niet snappen waarom er gelachen wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Nieuwseling het volgende:
SGP: "Wij zijn niet van de ouderwetse politiek"
Of juist wel. Dat ze het debat, dat door D'66 is aangevraagd, niet al te belangrijk vinden of te vroeg o.i.d.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had geen zin om terug te komen van vakantie hiervoor. Is waarschijnlijk ook een subtiel signaal aan Rutte en Verhagen dat ze niet teveel op de SGP hoeven te rekenen.
Hey, je omschrijft nu net Wilders elke politicus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Pedroso het volgende:
De enige die ik goed en duidelijk vond overkomen is Roemer.
Cohen riedelt een stukje op wat ie uit zijn hoofd heeft geleerd, als ie wordt geconfronteerd met tegenspraak dan weet ie het niet weer. Een absolute farce die man.
Pechtold en Halsema die beide maar een minimaal deel van de bevolking vertegenwoordigen zitten te lullen of ze het geweten van Nederland zijn. Ze horen zichzelf zo graag praten dat het alleen maar irritatie opwekt.
Wat is het probleem, net alsof zij de enige zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef Ascendancy het volgende:
Rutte en Verhagen moeten zich eens leren gedragen
Hij zit in een rimboe in Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had geen zin om terug te komen van vakantie hiervoor. Is waarschijnlijk ook een subtiel signaal aan Rutte en Verhagen dat ze niet teveel op de SGP hoeven te rekenen.
hopelijk spoedigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer zal ze is beginnen over de bio-industrie.
Slotstatement.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef bloodysunday het volgende:
Wanneer zal ze is beginnen over de bio-industrie.
Als je aangeeft dat je niet meedoet aan het debat, moet je dat ook niet in de Kamer doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is het probleem, net alsof zij de enige zijn
Vergeleken bij een jaar geleden doet ze het nu primaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Thieme moet eens een cursus conversatie volgen, die maakt meer versprekingen dat alle sprekers voor haar.
Zij zijn de 2 kopstukken in dit debat. Dus ja, dat is het probleem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is het probleem, net alsof zij de enige zijn
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Thieme moet eens een cursus conversatie volgen, die maakt meer versprekingen dat alle sprekers voor haar.
NU komt ze met concrete vragenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:
Allemaal leuk zo'n speech, maar dit heeft natuurlijk niks met het aangevraagde debat te maken.
Alle partijen reutelen hun partijprogramma even op. En zijn verrast dat VVD/CDA/PVV hun programma niet gaan uitvoeren.:')quote:
Ik vind dit juist machtig mooi. Die Thieme verwoordt precies wat de weldenkende burger al maanden denkt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:
Allemaal leuk zo'n speech, maar dit heeft natuurlijk niks met het aangevraagde debat te maken.
Verbeet start Marco & Guus alvast inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Dichterbijer het volgende:
"Schouder aan Schouder" ik voelde bijna de hele tweede kamer ging inhaken en meedeinen
Het verband tussen de vragen en haar speech ontgaat me volledig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
NU komt ze met concrete vragen
Wilders pakt z'n vuvuzela.:')quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Nieuwseling het volgende:
Verbeet start Marco & Guus alvast in
Praat voor jezelf, dé weldenkende burger bestaat niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik vind dit juist machtig mooi. Die Thieme verwoordt precies wat de weldenkende burger al maanden denkt.
Zeker wat bekeerwerk aan het doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij zit in een rimboe in Zuid-Amerika.
Dat doet ie niet... das niet Nederlands... das "jak" voor Wilders. Ik gaat met z'n klompen tegen elkaar slaanquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het verband tussen de vragen en haar speech ontgaat me volledig.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, dé weldenkende burger bestaat niet.
het is zo'n beetje als prinsjesdag 2008 waarbij ze de problemen dacht op te lossen dmv een vlees/kaastax.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het verband tussen de vragen en haar speech ontgaat me volledig.
Tuurlijk en ze pakte het nog ontopic in ook deze keerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef bloodysunday het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA doet ze het toch weer
Ja dat valt me deze keer inderdaad nog mee, meestal komt ze met een heel ander verhaal voordat ze meldt dat de bio-industrie gestopt moet worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk en ze pakte het nog ontopic in ook deze keer
Het is gewoon een concreet voorbeeld van de achteruitgang en afbraak van de beschaving die Wilders zal inluiden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is zo'n beetje als prinsjesdag 2008 waarbij ze de problemen dacht op te lossen dmv een vlees/kaastax.
Wat jammer dat ze die ene prachtige zin,waarin ze aanhaalde dat het in een samenleving om zo veel meer gaat dan alleen "economisch rendement", met geitenwollen sokken gewauwel vroegtijdig begraven had.quote:
Hij stelt de vragen die iedereen graag wil weten. Laat hem dus maar blijvenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Pedroso het volgende:
Kan die Mingelen niet is oprotten, wat een vreselijke vent is dat. Een antipathie tegen CDA en dat ook niet verbergt.
Dat doet ie maar lekker thuis maar niet bij de 'neutrale' NOS.
Je hebt liever CDAer Frits Wester?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Pedroso het volgende:
Kan die Mingelen niet is oprotten, wat een vreselijke vent is dat. Een antipathie tegen CDA en dat ook niet verbergt.
Ja hoor, hoe kom je daar nou weer bij? Hij is gewoon kritisch tegen iedereen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Pedroso het volgende:
Frits.quote:
Koning-jin ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef remlof het volgende:
"Vrrrrrruchtbaar" vindt Lubbers wel een lekker woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |