Vergeleken bij een jaar geleden doet ze het nu primaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Thieme moet eens een cursus conversatie volgen, die maakt meer versprekingen dat alle sprekers voor haar.
Zij zijn de 2 kopstukken in dit debat. Dus ja, dat is het probleem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is het probleem, net alsof zij de enige zijn
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Thieme moet eens een cursus conversatie volgen, die maakt meer versprekingen dat alle sprekers voor haar.
NU komt ze met concrete vragenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:
Allemaal leuk zo'n speech, maar dit heeft natuurlijk niks met het aangevraagde debat te maken.
Alle partijen reutelen hun partijprogramma even op. En zijn verrast dat VVD/CDA/PVV hun programma niet gaan uitvoeren.:')quote:
Ik vind dit juist machtig mooi. Die Thieme verwoordt precies wat de weldenkende burger al maanden denkt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef marcodej het volgende:
Allemaal leuk zo'n speech, maar dit heeft natuurlijk niks met het aangevraagde debat te maken.
Verbeet start Marco & Guus alvast inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Dichterbijer het volgende:
"Schouder aan Schouder" ik voelde bijna de hele tweede kamer ging inhaken en meedeinen
Het verband tussen de vragen en haar speech ontgaat me volledig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Nieuwseling het volgende:
[..]
NU komt ze met concrete vragen
Wilders pakt z'n vuvuzela.:')quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef Nieuwseling het volgende:
Verbeet start Marco & Guus alvast in
Praat voor jezelf, dé weldenkende burger bestaat niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik vind dit juist machtig mooi. Die Thieme verwoordt precies wat de weldenkende burger al maanden denkt.
Zeker wat bekeerwerk aan het doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij zit in een rimboe in Zuid-Amerika.
Dat doet ie niet... das niet Nederlands... das "jak" voor Wilders. Ik gaat met z'n klompen tegen elkaar slaanquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het verband tussen de vragen en haar speech ontgaat me volledig.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, dé weldenkende burger bestaat niet.
het is zo'n beetje als prinsjesdag 2008 waarbij ze de problemen dacht op te lossen dmv een vlees/kaastax.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het verband tussen de vragen en haar speech ontgaat me volledig.
Tuurlijk en ze pakte het nog ontopic in ook deze keerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef bloodysunday het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA doet ze het toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |