Omdat Slob zei dat ie feitelljke onjuistheden in z'n betoog heeft verstopt om zo een debat uit te lokkenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Slob zei dat ie feitelljke onjuistheden in z'n betoog heeft verstopt om zo een debat uit te lokken
Slob maakte een foutje in zijn betoog. Hij noemde CDA i.p.v. Groen Links. Verhage kwam toen naar de microfoon en corrigeerde hem.quote:
Vd Staaij is verhinderd, dit is de tweede man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef alors het volgende:
Hmm dit is toch geen Bas hoor...
Ik dacht trouwens dat Van der Staaij heb zou opvolgen..
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vd Staaij is verhinderd, dit is de tweede man.
Van der Staaij is afwezig, en wordt nu dus tijdelijk vervangen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat Van der Staaij hem zou opvolgen..
Die had geen zin om terug te komen van vakantie hiervoor. Is waarschijnlijk ook een subtiel signaal aan Rutte en Verhagen dat ze niet teveel op de SGP hoeven te rekenen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat Van der Staaij hem zou opvolgen..
eerder de andere.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vd Staaij is verhinderd, dit is de tweede man.
En dan niet snappen waarom er gelachen wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Nieuwseling het volgende:
SGP: "Wij zijn niet van de ouderwetse politiek"
Of juist wel. Dat ze het debat, dat door D'66 is aangevraagd, niet al te belangrijk vinden of te vroeg o.i.d.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had geen zin om terug te komen van vakantie hiervoor. Is waarschijnlijk ook een subtiel signaal aan Rutte en Verhagen dat ze niet teveel op de SGP hoeven te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |