Dat is Manu! Schoft! In zijn memory waren we het vorige topic aan het volplempen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:41 schreef gnilrednoz het volgende:
ik krijg for some strange reason de hele tijd koude rillingen, randomly. kan iemand met me knuffelen om me op te warmen?(geen mannen kthx)
Laat 's zien wat je hebt dan, newbie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:42 schreef Xepa het volgende:
Ok jongens zal ik mijn vol baggeren knop aanzetten?
jullie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie hebben er met dit nieuwe topic voor gezorgd dat de geest van Manu nooit rust zal vindenI hope you're okay with thát.
Jij speelt Starcraft 2 dus je bent sowieso Untouchable, dat begrijpt Manu ook welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie?
ik postte gewoon door het slotje heen
Verduld.......... stokslagen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie?
ik postte gewoon door het slotje heen
Ok:quote:
lijkt me wel iddquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij speelt Starcraft 2 dus je bent sowieso Untouchable, dat begrijpt Manu ook wel
Ja. Manu is dood. En wij waren hem aan het herdenken.quote:
Slaap lekker Lieslquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen zou manu zeggen,
Slaap lekker zeg ik dan.
Ian O~
En medebaggeraars bedankt!
droom mooie dromen.
[ afbeelding ]
tez men feetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:46 schreef Xepa het volgende:
sp3c kan je ff op dit bericht reageren met 'tez men feet'
(wil iets testen)
Schrijf mijn naam 's correct, onwetende newbie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:49 schreef Xepa het volgende:
Door ian.nick moeten we weer opnieuw beginnen met de VERDOMME test.
en weer 0%
MUISARMEN ZIJN IRRITANT!quote:
Ik druk mijn borsten wel tegen Lies aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef gnilrednoz het volgende:
gaat iemand me nog een knuffel geven btw? wel goed je borsten tegen me aandrukken
Uit je moeder!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef sp3c het volgende:
zulke lelijke avatars ... waar komen die eigenlijk vandaan?
van mij? ik mis dingen geloof ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei net ergens dat ik van je hield, sukkel!
ja voor de nakende kikker van moots!
Emmeloord!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:55 schreef sp3c het volgende:
zulke lelijke avatars ... waar komen die eigenlijk vandaan?
sorry he, ik ben emotioneel erg kwetsbaar op het moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik druk mijn borsten wel tegen Lies aan
volgens mij kan dat niet meer en het is echt iets recentelijksquote:
Ja ik heb een kutquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meer dan de helft hier is vrouwelijk.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kan dat niet meer en het is echt iets recentelijks
Dat is dan wel weer heel erg geil enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
sorry he, ik ben emotioneel erg kwetsbaar op het moment.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg geil enzo.
Je hebt wel guitige tetjes, nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:59 schreef mootie het volgende:
Oh ja, nou weet ik het weer, het was nakend zonder handjes.
Ja is dat zo? Voegt het ook nog wat toe als ik zeg dat ik een twintiger ben? Een emotioneel kwetsbare twintiger? Drijf je nu weg? Is dat geil, een jongere man, die liefdesverdriet heeft? Ik wil best een soort rollenspel doen waarbij jij de moeder bent en me troost met borstvoeding oid. Of wacht nee laat die laatste zin maar weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer heel erg geil enzo.
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf neuken met een vriend, voor een DP!
lelijke boze zelfportretten!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef Xepa het volgende:
waarom heeft iedereen een zelfportert van zichzelf met paint gemaakt als avater?
Ik heb een prachtige avater, al zeg ik het zelf.
Omdat kuddedierenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef Xepa het volgende:
waarom heeft iedereen een zelfportert van zichzelf met paint gemaakt als avater?
Ik heb een prachtige avater, al zeg ik het zelf.
Dat hebben ze niet, ze hebben allemaal een ava van zo'n kutuser die ze in paint maakt en daar arrogant over doet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef Xepa het volgende:
Het wordt zelfs steeds beter! Ian lijkt er ook al op te glijenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:01 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Voegt het ook nog wat toe als ik zeg dat ik een twintiger ben? Een emotioneel kwetsbare twintiger? Drijf je nu weg? Is dat geil, een jongere man, die liefdesverdriet heeft? Ik wil best een soort rollenspel doen waarbij jij de moeder bent en me troost met borstvoeding oid. Of wacht nee laat die laatste zin maar weg.
Ram hem!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Houd je bek!
Jouw internet is sneller gast!
Borstvoedingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt zelfs steeds beter! Ian lijkt er ook al op te glijen
Nice. I love it when a plan comes togetherquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Het wordt zelfs steeds beter! Ian lijkt er ook al op te glijen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis een harjuku en een parodiuzz in deze nachtbagger.
Iiiiiiiiiiiieuw!!!11!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
wel want mijn muisarm kan niets, ook niet met jou.
Dit is geen nachtbagger, vetje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:05 schreef Xepa het volgende:
Jongens ben ik een nieuwe aanwinst in de nachtbagger?
Kut ja, op die boerderijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat stukje van bij BNN best geil vond, dat filemon direct uit de tiet van zo'n wijf melk dronk. Ja. Dat vond ik wel wat hebben.
iets met een hand.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat Liesje het voor je doet, tegenwoordig
Ja, ik kan wel zeggen: ga dan naar bed... Maar dan moet die hand van je wéér in actie komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
iets met een hand.
Ik zou eigenlijk niet eens moeten typen.
ben al de hele nacht online
Dan moet je toch op zoek naar een vrouw die recentelijk gebaard heeft. Daar kan ik je niet meer helpen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat stukje van bij BNN best geil vond, dat filemon direct uit de tiet van zo'n vrouw wijf melk dronk. Ja. Dat vond ik wel wat hebben.
Dat hoef je die jongen toch niet zo hard te melden!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je toch op zoek naar een vrouw die recentelijk gebaard heeft. Daar kan ik je niet meer helpen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je toch op zoek naar een vrouw die recentelijk gebaard heeft. Daar kan ik je niet meer helpen.
Hij heeft zelf ook handen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel zeggen: ga dan naar bed... Maar dan moet die hand van je wéér in actie komen
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook handen!
Al denk ik niet dat dat vannacht nog wat wordt.
Tot de bodem... van haar tiet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:09 schreef Xepa het volgende:
ik heb een keer een vrouw haar tieten ingesmeerd met raviolli soep en daarna opgedronken tot de bodem![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
Welke bodem precies?
ze had komvormige tietjes?
nou dan wil ik er ook 1!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet, ze hebben allemaal een ava van zo'n kutuser die ze in paint maakt en daar arrogant over doet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
Welke bodem precies?
ze had komvormige tietjes?
Okquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, dusDoen jullie maar voorts
Ik ga over mijn liefste meisje dromen
Te laat, ik ga slapen met Mera in mijn hoofdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O!!!!!!!!
ian!
maak hem!
Nu!
Hij wil het niet en nu moet ie
Dat past prima in RLSquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:12 schreef gnilrednoz het volgende:
die ene avond met jou.. ik heb me in jaren niet zo gelukkig gevoeld. kon ik je maar weer vasthouden, met je praten. ik mis je </3
ik doe even een 4chan iets waar je een berichtje plaatst voor degene waarvan je houdt, een berichtje dat diegene nooit te lezen krijgt
Duui.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:15 schreef gnilrednoz het volgende:
slaap lekker iedereen, en een fijne dag morgen. pleasure meeting ya.
Emoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet gewoon altijd even melden dat mijn vriendin leuker is dan jullie moeders
Trusten broahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:15 schreef gnilrednoz het volgende:
slaap lekker iedereen, en een fijne dag morgen. pleasure meeting ya.
Nicht, in mijn tijd baggerde we hele topics in ons eentje dicht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:17 schreef Xepa het volgende:
en toen was het dus dood, daar gaat mijn missie
[SC # 192] Leandra Ist Guitig!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nicht, in mijn tijd baggerde we hele topics in ons eentje dicht.
Dora staat hier ook opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
Wij kijken dora uit en gaan dan slapen!
Waar moet je zijn? Kijk op de kaart!
Slaap lekker Ian Skattie,
Morwenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[SC # 192] Leandra Ist Guitig!
Dáár. Doe dat maar 's.
Dag popjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:25 schreef Xepa het volgende:
[..]
Waarom zegt er niemand tegen mij weltrusten
Nouhou, het is even rijden maar dan ben je ook ergens. Ik heb alleen maar rosé, bier is gay.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:44 schreef Gert het volgende:
OK, al weer afgehaakt met teruglezen.![]()
Lekker weertje voor het Zomercarnaval in Rotterdam.![]()
Sowieso: carnaval.![]()
En dan de combinatie met Rotterdam of all places.![]()
Maar ik ben de hele dag alleen met de kleine, dus tips uit de regio zijn welkom.![]()
Liefst iets waarbij hij zich vermaakt terwijl ik bier kan drinken.
Paars Plus ging niet, Meneer wenste zelf geen middenkabinet, wat had ie nu dan in gedachten ??? Wat een farce die manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef Kaat38 het volgende:
Cohen moet zijn kop gaan houden, theekransjes gaan houden in een multi cultitent in eeeh maakt me niet uit waar maar hij heeft allang geen recht van spreken meer.
On my wayquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nouhou, het is even rijden maar dan ben je ook ergens. Ik heb alleen maar rosé, bier is gay.
Dat rijmen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
On my way
Rosé
Olee olee! [ afbeelding ]
Ik ga altijd meteen dichten zodra jij je hoofd om het hoek steek. Meteen!
Alleen dan wél ook een bergwandeling, anders is het stom om helemaal naar Ö te rijden.
Apenkoppen en dropfruitduo's bitte!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef Gert het volgende:
Hi Hi Hi
Hier spricht die Alpenpolizei
Grüss Gott
Grüs Gott
Haben sie auch Ausweis dabei
Zie! Zo effe spontaan!![]()
* bergschoenen, kind en zakken drop inpakt
Het is lekker weer daar hè, nu? Morgen ook nog toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Apenkoppen en dropfruitduo's bitte!![]()
Ik val hier met honderen kilo's tegelijk af. Niet overdreven, for real yo.
Tja, in Frankrijk kun je in het hoogseizoen meestal alleen maar van zaterdag tot zaterdag huren. Vertrek je pas maandag ben je al een paar dagen van je vakantie kwijt. En de grote massa denkt nu eenmaal nog steeds dat je alleen via de tolwegen op de plaats van bestemming kunt komen. Dus staan de tolwegen richting zuiden weer bomvol.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:34 schreef Jian het volgende:
Zwarte zaterdag en de schapen sluiten met hun sleurhutten en travelsleepers netjes aan in de rij![]()
bèhèhèhè
Zondag rijden dan? Liever een dag minder vakantie dan een zaterdag erbij waarbij je minstens 5 uur stil staat op de weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, in Frankrijk kun je in het hoogseizoen meestal alleen maar van zaterdag tot zaterdag huren. Vertrek je pas maandag ben je al een paar dagen van je vakantie kwijt. En de grote massa denkt nu eenmaal nog steeds dat je alleen via de tolwegen op de plaats van bestemming kunt komen. Dus staan de tolwegen richting zuiden weer bomvol.
Om het af te maken, je rijd toch geen Opel he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zondag rijden dan? Liever een dag minder vakantie dan een zaterdag erbij waarbij je minstens 5 uur stil staat op de weg.
Wij hebben tot nu toe de luxe niet aan het hoogseizoen gebonden te zijn, dat wordt vanaf mei volgend jaar anders. Maar no way dat ik tussen Parijs en Lyon in de file ga staan.
Voor zondag hebben ze code rood afgegeven, betekent dat de files misschien iets minder lang zijn, maar ze er nog steeds volop zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zondag rijden dan? Liever een dag minder vakantie dan een zaterdag erbij waarbij je minstens 5 uur stil staat op de weg.
Wij hebben tot nu toe de luxe niet aan het hoogseizoen gebonden te zijn, dat wordt vanaf mei volgend jaar anders. Maar no way dat ik tussen Parijs en Lyon in de file ga staan.
We gaan wel op vakantie naar Wit-Rusland of zo, dan sta je vast niet in de file.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor zondag hebben ze code rood afgegeven, betekent dat de files misschien iets minder lang zijn, maar ze er nog steeds volop zijn.
Wij zijn vorig jaar wel op een zaterdag richting zuiden gereden maar hebben een alternatieve route gereden en geen minuut in de file gestaan.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan wel op vakantie naar Wit-Rusland of zo, dan sta je vast niet in de file.![]()
Hoewel... bij de grensovergangen daar in die contreien willen ze je ook nog weleens een halve dag bezighouden tenzij je flink betaalt.
@ dementor: nee een Lada, hoezo?
Cool!quote:
Ligt er ook een beetje aan of je noord-zuid gaat of omgekeerd. Zie nu net dat het voor Caen helemaal vast staat door verkeer wat uit richting Bretagne komt. Aan de andere kant van Caen staat het vast door verkeer wat daar juist heen wil. Het was trouwens gisteren ook al behoorlijk druk door verkeer uit Bretagne.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:14 schreef hondjes het volgende:
Vorig jaar reden we op zwarte zaterdag en reden we zo door.
Nu gingen we met Pasen,,een ramp..
Maar we rijden nu in vervolg op woensdag, voorlopig bevalt dat wel.
Heel goed!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef remlof het volgende:
Goeiemiddag, ben al vanaf 9 uur aan het werk
Nu wil ik een Mentosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
Fruity smarties zijn dus hetzelfde als de Skittles.
Een keer in de twee weken op vrijdag. En verder heb ik door de week hele soepele werktijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook wel goed, maar wel iets minder...wanneer mag je een dagje vrij?
Dat heb ik ook, maar dat ligt aan m'n katten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom raak ik toch altijd mijn aanstekers kwijt ook al verlaat ik mijn kamer niet!?
Mag je nu veel ''thuis''werken? nu Ernhum van de bewoonde wereld is afgesneden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Een keer in de twee weken op vrijdag. En verder heb ik door de week hele soepele werktijden
Mehehe, stuiteren die met je aanstekers door de kamert?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat ligt aan m'n katten.
Als ik m'n tv-meubel aan de kant schuif vind ik zo vijf aanstekers
had je veel bier op vannacht?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, stuiteren die met je aanstekers door de kamert?
Ik snap er echt geen hol van, technisch gezien zit ik er enkel mee aan mijn bureau
volgens mij heet IAN helemaal niet geslapen, het ging vannacht hier als een tierelierquote:
Vlug, Snel.....een rose om de pijn te dempenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Kater
Maar met hand gaat het iets beter!
Ik bedank evenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vlug, Snel.....een rose om de pijn te dempen
Woensdag weer. En dat is wel tof want dan is het kamerdebat met Lubbers, hoor ik netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag je nu veel ''thuis''werken? nu Ernhum van de bewoonde wereld is afgesneden?
Benieuwd wat remlof leest.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:04 schreef Laysa het volgende:
Nah ik ben geen thee adept, but whatever makes your clock tick
Hij vermaakt zich tot nu toe nog, maar moet straks wel effe uitgelaten worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Al iets bedacht om met je kind te gaan doen Gert?
Anders schijnt de nieuwe vogelkelder (bij de brandweer) erg leuk te zijn, en overdekt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Al iets bedacht om met je kind te gaan doen Gert?
Vindt-ie wel leuk hoor, met z'n nichtje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:15 schreef liesje1979 het volgende:
Het is iets duurder.
http://www.de-vogelkelder.nl/datapage.asp?id=69&pagename=KIDSnaar de kroeg is voor dat jong toch ook niets?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las dat ze niet zo van thee houdt
Kind van zijn vader he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Vindt-ie wel leuk hoor, met z'n nichtje!![]()
Dan eten we daar ook altijd wat.
Maar da's evt pas later.
Eerst nog iets "aktiefs". Gewoon maar effe naar een speelpleintje zo, het is droog.
Nieuwe iPhone mee. O nee, dat duurt nog 8 tot 10 weken.
Die zijn al gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
straks maar meenemen bij de boodschappen
Ik had hier ook meer van verwacht...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
"Clock thick"... hoeveel presenteerbladeriger wil je het hebben!
Is het die roze geworden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kind van zijn vader he?
Ja is het droog? Toen wij net uit bed kwamen miezerde het een beetje.
En mijn telefoon komt donderdag al
Mjah, ik ben aan het werk he? Dan ben ik niet zo bijdehandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
a je vraagt e nu af wie dr echt wakker is hé?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ga ik nú even, via de speeltuin.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij gaan straks als alle papa's en mama's incl kiddies zijn geweest
Meh, gewoon klotedag.quote:
Die bedoelde ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee!
Of bedoel je de stairwaymeet?
4 september, komen jullie dan ook?
Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Geen idee!
Of bedoel je de stairwaymeet?
4 september, komen jullie dan ook?
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet wou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:25 schreef mootie het volgende:
Toch jammer dat Zonderling niet even een vluggertje wilde.
Loop je daar even een kans misquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet wou?
that's not funny my brother died that wayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze SC moet eerst urenlang op gang komen, heeft daarna een half uurtje gigantische snelheid en zakt dan weer in als een pudding.quote:
Het is zaterdagmiddag half 3, wat wil jequote:
Een broodje gezond, graag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zaterdagmiddag half 3, wat wil je.
ohquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze SC moet eerst urenlang op gang komen, heeft daarna een half uurtje gigantische snelheid en zakt dan weer in als een pudding.
ik wil een mvm trio, waarin het meisje gedpt wordtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zaterdagmiddag half 3, wat wil je.
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:39 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ah jij bent de vriendin van Ian toch? Hij liet je naam vannacht nog vallen. Nouja, "mera" dan
Uurtje of 2 geleden al op, sorryquote:
Ahw Fuck!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uurtje of 2 geleden al op, sorry
Haha nou erm, weet niet eigenlijk, t was laat, en ik zat te kijken naar actieve topics, en toen stond er eentje tussen van "nerds! hier melden" en ik d8 "erm, okay" en meldde en toen zei Ian dat ik moest baggeren of dat hij zn ava terug wou en toen ging ik baggeren en ja dat was t wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zag het jahaha. Aangenaam. Hoe kom je hier verzeild?
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ben blij dat jij er in elk geval zo over denktquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Merovingian_dynastyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nou erm, weet niet eigenlijk, t was laat, en ik zat te kijken naar actieve topics, en toen stond er eentje tussen van "nerds! hier melden" en ik d8 "erm, okay" en meldde en toen zei Ian dat ik moest baggeren of dat hij zn ava terug wou en toen ging ik baggeren en ja dat was t wel zo'n beetjeoverigens, je nickname doet me denken aan de Merovingian
Da's maar goed ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld,
Dat vind ik dan weer tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:43 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha nou erm, weet niet eigenlijk, t was laat, en ik zat te kijken naar actieve topics, en toen stond er eentje tussen van "nerds! hier melden" en ik d8 "erm, okay" en meldde en toen zei Ian dat ik moest baggeren of dat hij zn ava terug wou en toen ging ik baggeren en ja dat was t wel zo'n beetjeoverigens, je nickname doet me denken aan de Merovingian
Haha okay, thanksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer tofNah, welkom dan
![]()
En ik ben weer weg want ik moet even mijn verhuizing van volgende week voorbereiden.
Truste danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha okay, thanksSucces daarmee dan en ik ben ook weer ff weg want ik heb verschrikkelijk slecht geslapen (werd echt elk uur wakker) dus ga proberen nog ff een uurtje te slapen ofzo
Succes babequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer tofNah, welkom dan
![]()
En ik ben weer weg want ik moet even mijn verhuizing van volgende week voorbereiden.
Drama-panda.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit ik hier op mijn luie reet terwijl Meer heul aan het doen is, daar...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit ik hier op mijn luie reet terwijl Meer heul aan het doen is, daar...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |