Dag popjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:25 schreef Xepa het volgende:
[..]
Waarom zegt er niemand tegen mij weltrusten
Nouhou, het is even rijden maar dan ben je ook ergens. Ik heb alleen maar rosé, bier is gay.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:44 schreef Gert het volgende:
OK, al weer afgehaakt met teruglezen.![]()
Lekker weertje voor het Zomercarnaval in Rotterdam.![]()
Sowieso: carnaval.![]()
En dan de combinatie met Rotterdam of all places.![]()
Maar ik ben de hele dag alleen met de kleine, dus tips uit de regio zijn welkom.![]()
Liefst iets waarbij hij zich vermaakt terwijl ik bier kan drinken.
Paars Plus ging niet, Meneer wenste zelf geen middenkabinet, wat had ie nu dan in gedachten ??? Wat een farce die manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:03 schreef Kaat38 het volgende:
Cohen moet zijn kop gaan houden, theekransjes gaan houden in een multi cultitent in eeeh maakt me niet uit waar maar hij heeft allang geen recht van spreken meer.
On my wayquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nouhou, het is even rijden maar dan ben je ook ergens. Ik heb alleen maar rosé, bier is gay.
Dat rijmen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
On my way
Rosé
Olee olee! [ afbeelding ]
Ik ga altijd meteen dichten zodra jij je hoofd om het hoek steek. Meteen!
Alleen dan wél ook een bergwandeling, anders is het stom om helemaal naar Ö te rijden.
Apenkoppen en dropfruitduo's bitte!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef Gert het volgende:
Hi Hi Hi
Hier spricht die Alpenpolizei
Grüss Gott
Grüs Gott
Haben sie auch Ausweis dabei
Zie! Zo effe spontaan!![]()
* bergschoenen, kind en zakken drop inpakt
Het is lekker weer daar hè, nu? Morgen ook nog toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Apenkoppen en dropfruitduo's bitte!![]()
Ik val hier met honderen kilo's tegelijk af. Niet overdreven, for real yo.
Tja, in Frankrijk kun je in het hoogseizoen meestal alleen maar van zaterdag tot zaterdag huren. Vertrek je pas maandag ben je al een paar dagen van je vakantie kwijt. En de grote massa denkt nu eenmaal nog steeds dat je alleen via de tolwegen op de plaats van bestemming kunt komen. Dus staan de tolwegen richting zuiden weer bomvol.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:34 schreef Jian het volgende:
Zwarte zaterdag en de schapen sluiten met hun sleurhutten en travelsleepers netjes aan in de rij![]()
bèhèhèhè
Zondag rijden dan? Liever een dag minder vakantie dan een zaterdag erbij waarbij je minstens 5 uur stil staat op de weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, in Frankrijk kun je in het hoogseizoen meestal alleen maar van zaterdag tot zaterdag huren. Vertrek je pas maandag ben je al een paar dagen van je vakantie kwijt. En de grote massa denkt nu eenmaal nog steeds dat je alleen via de tolwegen op de plaats van bestemming kunt komen. Dus staan de tolwegen richting zuiden weer bomvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |