Heel goed!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef remlof het volgende:
Goeiemiddag, ben al vanaf 9 uur aan het werk
Nu wil ik een Mentosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
Fruity smarties zijn dus hetzelfde als de Skittles.
Een keer in de twee weken op vrijdag. En verder heb ik door de week hele soepele werktijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ook wel goed, maar wel iets minder...wanneer mag je een dagje vrij?
Dat heb ik ook, maar dat ligt aan m'n katten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom raak ik toch altijd mijn aanstekers kwijt ook al verlaat ik mijn kamer niet!?
Mag je nu veel ''thuis''werken? nu Ernhum van de bewoonde wereld is afgesneden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Een keer in de twee weken op vrijdag. En verder heb ik door de week hele soepele werktijden
Mehehe, stuiteren die met je aanstekers door de kamert?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dat ligt aan m'n katten.
Als ik m'n tv-meubel aan de kant schuif vind ik zo vijf aanstekers
had je veel bier op vannacht?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, stuiteren die met je aanstekers door de kamert?
Ik snap er echt geen hol van, technisch gezien zit ik er enkel mee aan mijn bureau
volgens mij heet IAN helemaal niet geslapen, het ging vannacht hier als een tierelierquote:
Vlug, Snel.....een rose om de pijn te dempenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Kater
Maar met hand gaat het iets beter!
Ik bedank evenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vlug, Snel.....een rose om de pijn te dempen
Woensdag weer. En dat is wel tof want dan is het kamerdebat met Lubbers, hoor ik netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mag je nu veel ''thuis''werken? nu Ernhum van de bewoonde wereld is afgesneden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |