Pfoequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:46 schreef theKiD het volgende:
Aangezien niet alle mannen drinken wat ik drink, ben ik nog benieuwd of je dan weet wat ik had
I know.. Maar het kiezen voor mij.. OF geen alcohol, OF malibu cola.quote:
Draadloos kan ook met USB.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, weet er iemand een oplossing voor het volgende:
wil in mijn computer mn 5.1 geluidskaart (on board) vervangen door een nieuwe. De nieuwe zal dan pci moeten worden. Nu is het echter zo dat vanwege mijn videokaart al 1 pci slot onbereikbaar is, en in mijn andere zit mijn draadloze kaart.
ik heb dus 1 pci slot te weinig.
Heb zitten denken en denk beste oplossing is om een kasje los voorin te bouwen.
Nog andere oplossingen die iemand zo weet? En ook een goede pc winkel die dit aanbied ? Polar bytes weet ik niet of die het aanbieden. Liefst winkel waar ze ook mooie grote (20 inch of groter) schermen hebben
Heb je geen PCIe x1 slot? Mijn geluidskaart zit lekker in een PCIe x1 slot, mijn videokaarten nemen 4 tot 5 slots in bezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
wil in mijn computer mn 5.1 geluidskaart (on board) vervangen door een nieuwe. De nieuwe zal dan pci moeten worden. Nu is het echter zo dat vanwege mijn videokaart al 1 pci slot onbereikbaar is, en in mijn andere zit mijn draadloze kaart.
Nog andere oplossingen die iemand zo weet? En ook een goede pc winkel die dit aanbied ? Polar bytes weet ik niet of die het aanbieden. Liefst winkel waar ze ook mooie grote (20 inch of groter) schermen hebben
Vraagt de ICT'erquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
tjahquote:
hm ziet er nu niet echt geluidskwalitatief goed uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:42 schreef Graseter het volgende:
Crazy-M, is dit trouwens niets voor jou?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5831
Waar werk jij danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah
ik zit niet in de ontwikkeling daarvan he
ben meer de software man dan de hardware man
dat welquote:
nee, mn mobo is te kleinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je geen PCIe x1 slot? Mijn geluidskaart zit lekker in een PCIe x1 slot, mijn videokaarten nemen 4 tot 5 slots in bezet
Chinese professionals vinden het een prima product. Neem een voorbeeld aan Chinlong Wang: "Dit product werkt perfect! Ik kan al mijn werk ermee doen."quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hm ziet er nu niet echt geluidskwalitatief goed uit
Asus P6T Deluxe v2quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat welmaar ingebouwde werkt altijd beter dan usb
[..]
nee, mn mobo is te klein
net tijdens eten ff zitten denken, denk maar nieuwe mobo ga kopen
Voor grote afstand wel ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat welmaar ingebouwde werkt altijd beter dan usb
hmm vind usb altijd wat matigquote:
mjah plaatje wat ik kan zien is hij niet heel groot heb nu een Asus M2NPV-VMquote:
Dan niet he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm vind usb altijd wat matig
[..]
haha, toch thanks voor de tipquote:
Ik heb een V2-M2V890, oud ding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah plaatje wat ik kan zien is hij niet heel groot heb nu een Asus M2NPV-VM
Er zit iets in, waardoor ik veel kristallen in urine krijg, en dat uit zich weer in ontstekingen in de gewrichten aan handen en/ of voeten. Het precieze ervan weet ik niet, maar binnenkort gaan we alle testen nogmaals doen. Of er evt al iets veranderd is..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Maar hoezo heeft drank invloed op je jicht?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm vind usb altijd wat matig
[..]
mjah plaatje wat ik kan zien is hij niet heel groot heb nu een Asus M2NPV-VM
Ja wel meerdere mensen zelfs!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Graseter het volgende:
Tommy, jij kent toch iemand bij T-Mobile
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oja klopt. Kan je niet aan hem vragen om te kijken op welke positie mijn bestelling staat?
hmm idd, dit plaatje zie je het beter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
P6T Deluxe v2 is groter
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:09 schreef Guard het volgende:
Huismans, in de Groenstraat. Onafhankelijk keuringsstation. Afspraak maken, auto binnen rijden en binnen het uur kan je hem weer ophalen.
ik had fotos gezien. had echt zo iets van: Hoe the fuck krijg je dat voor elkaar ....quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/399458
Wat een mongool, moet je wel heel dronken zijn als je dit lukt!
een nederlandstalie zingertquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:52 schreef SpeCulaes het volgende:
Wie de fuck is Frank Smeekens nou weer..
Ja dat weet ik, ik heb de kermis meegemaakt en die 2 jaar in Tilburg hebben mijn 'muzikale' wereld erg verrijkt.. Maar die Smeekens is dus nog lager dan de G-artiesten die langskomen tijdens de kermis etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een nederlandstalie zingert
tja, er is meer NL muziek dan frans bauer of mariane zweber
Fijn, ik begon me al zorgen te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:12 schreef SpeCulaes het volgende:
Ow wacht, ik had via mailinator deze account aangemaakt, het is allemaal weer goed...
Smeekens zit anders behoorlijk in de categorie frans bauer en marianne weber heurquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een nederlandstalie zingert
tja, er is meer NL muziek dan frans bauer of mariane zweber
Ah een kenner.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
Smeekens zit anders behoorlijk in de categorie frans bauer en marianne weber heur
Al 2 jaar penningmeester van de Frank Smeekens fanclubquote:
En tevens voorzitter en secretaris?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef aardappel het volgende:
[..]
Al 2 jaar penningmeester van de Frank Smeekens fanclub
tjah, maar bedoel dat sommige mensen niet verder kijken dan de bekende artiestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
Smeekens zit anders behoorlijk in de categorie frans bauer en marianne weber heur
Ja sorry, maar als je niet gewoon kansloos bezopen bent dan is dit toch echt gewoon 2000x kut!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, maar bedoel dat sommige mensen niet verder kijken dan de bekende artiesten
ieder heeft een andere muziek smaakquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je niet gewoon kansloos bezopen bent dan is dit toch echt gewoon 2000x kut!
Kan me niet voorstellen dat je denkt, kom het is maandag bijna 5 uur, zet dit even aan want dat is zo gezellig!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je niet gewoon kansloos bezopen bent dan is dit toch echt gewoon 2000x kut!
Kan me niet voorstellen dat je denkt, kom het is maandag bijna 5 uur, zet dit even aan want dat is zo gezellig!
Voordat ik 10 jaar geleden het licht heb gezien, kon ik deze muziek ook waarderen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wij vinden het hele gezellige muziek!"
Dit heeft niks meer met smaak te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ieder heeft een andere muziek smaak
en das maar goed ook
Nu is het wel genoeg geweest, als Crazy dat mooie muziek vind, so be itquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met smaak te maken.
pfft, ik stoor me er niet aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu is het wel genoeg geweest, als Crazy dat mooie muziek vind, so be it
Leven en laten leven
Mwah als je ziet wat er op die 'concerten' afkomt welquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, ik stoor me er niet aan
Zoals gezegd: ieder heeft een andere muziek smaakalleen zielig om mensen over 1 kam te scheren
Nederlandstalig heeft namelijk niks meer met kamp sjaakies enzo te maken
wanneer ben jij er voor het laatst geweest of heb je het gezien wat er komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Mwah als je ziet wat er op die 'concerten' afkomt wel.
Piratenfestijn was hier om de hoek en met de kermis heb je ook het een en ander aan optredens waar al dat paupervolk op afkomt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wanneer ben jij er voor het laatst geweest of heb je het gezien wat er komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |