quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:09 schreef Guard het volgende:
Huismans, in de Groenstraat. Onafhankelijk keuringsstation. Afspraak maken, auto binnen rijden en binnen het uur kan je hem weer ophalen.
ik had fotos gezien. had echt zo iets van: Hoe the fuck krijg je dat voor elkaar ....quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/399458
Wat een mongool, moet je wel heel dronken zijn als je dit lukt!
een nederlandstalie zingertquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:52 schreef SpeCulaes het volgende:
Wie de fuck is Frank Smeekens nou weer..
Ja dat weet ik, ik heb de kermis meegemaakt en die 2 jaar in Tilburg hebben mijn 'muzikale' wereld erg verrijkt.. Maar die Smeekens is dus nog lager dan de G-artiesten die langskomen tijdens de kermis etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een nederlandstalie zingert
tja, er is meer NL muziek dan frans bauer of mariane zweber
Fijn, ik begon me al zorgen te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:12 schreef SpeCulaes het volgende:
Ow wacht, ik had via mailinator deze account aangemaakt, het is allemaal weer goed...
Smeekens zit anders behoorlijk in de categorie frans bauer en marianne weber heurquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een nederlandstalie zingert
tja, er is meer NL muziek dan frans bauer of mariane zweber
Ah een kenner.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
Smeekens zit anders behoorlijk in de categorie frans bauer en marianne weber heur
Al 2 jaar penningmeester van de Frank Smeekens fanclubquote:
En tevens voorzitter en secretaris?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef aardappel het volgende:
[..]
Al 2 jaar penningmeester van de Frank Smeekens fanclub
tjah, maar bedoel dat sommige mensen niet verder kijken dan de bekende artiestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
Smeekens zit anders behoorlijk in de categorie frans bauer en marianne weber heur
Ja sorry, maar als je niet gewoon kansloos bezopen bent dan is dit toch echt gewoon 2000x kut!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, maar bedoel dat sommige mensen niet verder kijken dan de bekende artiesten
ieder heeft een andere muziek smaakquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je niet gewoon kansloos bezopen bent dan is dit toch echt gewoon 2000x kut!
Kan me niet voorstellen dat je denkt, kom het is maandag bijna 5 uur, zet dit even aan want dat is zo gezellig!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je niet gewoon kansloos bezopen bent dan is dit toch echt gewoon 2000x kut!
Kan me niet voorstellen dat je denkt, kom het is maandag bijna 5 uur, zet dit even aan want dat is zo gezellig!
Voordat ik 10 jaar geleden het licht heb gezien, kon ik deze muziek ook waarderen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wij vinden het hele gezellige muziek!"
Dit heeft niks meer met smaak te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ieder heeft een andere muziek smaak
en das maar goed ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |