Jah dacht rond 13:00 ook iets te ruiken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef vamperotica het volgende:
Wat fikt er nou weer in Tilburg?
T stinkt hier naar uhm.. verbrand iets en er komen boel veul bruin/grijze wolken voorbij....
en btw: niks op scanners ofzo dus weet nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef vamperotica het volgende:
T stinkt hier naar uhm.. verbrand iets en er komen boel veul bruin/grijze wolken voorbij....
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef vamperotica het volgende:
oh sorrie, ik maak de bbq wel weer uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:50 schreef vamperotica het volgende:
Dan weten we iig dat we jou hier niet meer tegen hoeven te komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef rubje het volgende:
ik was gisteren en vandaag even in Tilburg maarre wat een gehucht zeg ivg met rotjeknor dat een metropool is en veelzijdig. Tilburg deed me denken aan huifkarren en rare accenten.
Tilburg is zeker een gehucht, maar om te zeggen dat het niet veelzijdig is, is echt onzin! Ik kom zelf uit regio Rotterdam, maar ben toch liever in Tilburg dan in Rotterdam.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:07 schreef rubje het volgende:
ik was gisteren en vandaag even in Tilburg maarre wat een gehucht zeg ivg met rotjeknor dat een metropool is en veelzijdig. Tilburg deed me denken aan huifkarren en rare accenten.
Waarom nog meer aandacht aan een troll besteden? Ben blij dat die bovensloter slim is geworden en niet meer hier wil komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:02 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Tilburg is zeker een gehucht, maar om te zeggen dat het niet veelzijdig is, is echt onzin! Ik kom zelf uit regio Rotterdam, maar ben toch liever in Tilburg dan in Rotterdam.
ieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieuuuuuuuuuwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sorry Vampje.. Ik heb weer goed gezopen afgelopen nacht..
En dan wil er weleens wat wegschieten...
![]()
Geen betere poep, dan bierpoepquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom nog meer aandacht aan een troll besteden? Ben blij dat die bovensloter slim is geworden en niet meer hier wil komen
Gespot!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen Kiddow drinkt geen bier meer![]()
![]()
Damn! De Boekanier is echt gezellig
Waar? Nvrmnd..quote:
Omdat ik niet zeker wist of jij het was en om nou mensen aan te gaan spreken met een nickname gaat me toch iets te fur.quote:
Pfoequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:46 schreef theKiD het volgende:
Aangezien niet alle mannen drinken wat ik drink, ben ik nog benieuwd of je dan weet wat ik had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |