Draadloos kan ook met USB.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, weet er iemand een oplossing voor het volgende:
wil in mijn computer mn 5.1 geluidskaart (on board) vervangen door een nieuwe. De nieuwe zal dan pci moeten worden. Nu is het echter zo dat vanwege mijn videokaart al 1 pci slot onbereikbaar is, en in mijn andere zit mijn draadloze kaart.
ik heb dus 1 pci slot te weinig.
Heb zitten denken en denk beste oplossing is om een kasje los voorin te bouwen.
Nog andere oplossingen die iemand zo weet? En ook een goede pc winkel die dit aanbied ? Polar bytes weet ik niet of die het aanbieden. Liefst winkel waar ze ook mooie grote (20 inch of groter) schermen hebben
Heb je geen PCIe x1 slot? Mijn geluidskaart zit lekker in een PCIe x1 slot, mijn videokaarten nemen 4 tot 5 slots in bezetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
wil in mijn computer mn 5.1 geluidskaart (on board) vervangen door een nieuwe. De nieuwe zal dan pci moeten worden. Nu is het echter zo dat vanwege mijn videokaart al 1 pci slot onbereikbaar is, en in mijn andere zit mijn draadloze kaart.
Nog andere oplossingen die iemand zo weet? En ook een goede pc winkel die dit aanbied ? Polar bytes weet ik niet of die het aanbieden. Liefst winkel waar ze ook mooie grote (20 inch of groter) schermen hebben
Vraagt de ICT'erquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
tjahquote:
hm ziet er nu niet echt geluidskwalitatief goed uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:42 schreef Graseter het volgende:
Crazy-M, is dit trouwens niets voor jou?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5831
Waar werk jij danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah
ik zit niet in de ontwikkeling daarvan he
ben meer de software man dan de hardware man
dat welquote:
nee, mn mobo is te kleinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb je geen PCIe x1 slot? Mijn geluidskaart zit lekker in een PCIe x1 slot, mijn videokaarten nemen 4 tot 5 slots in bezet
Chinese professionals vinden het een prima product. Neem een voorbeeld aan Chinlong Wang: "Dit product werkt perfect! Ik kan al mijn werk ermee doen."quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hm ziet er nu niet echt geluidskwalitatief goed uit
Asus P6T Deluxe v2quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat welmaar ingebouwde werkt altijd beter dan usb
[..]
nee, mn mobo is te klein
net tijdens eten ff zitten denken, denk maar nieuwe mobo ga kopen
Voor grote afstand wel ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat welmaar ingebouwde werkt altijd beter dan usb
hmm vind usb altijd wat matigquote:
mjah plaatje wat ik kan zien is hij niet heel groot heb nu een Asus M2NPV-VMquote:
Dan niet he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm vind usb altijd wat matig
[..]
haha, toch thanks voor de tipquote:
Ik heb een V2-M2V890, oud ding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah plaatje wat ik kan zien is hij niet heel groot heb nu een Asus M2NPV-VM
Er zit iets in, waardoor ik veel kristallen in urine krijg, en dat uit zich weer in ontstekingen in de gewrichten aan handen en/ of voeten. Het precieze ervan weet ik niet, maar binnenkort gaan we alle testen nogmaals doen. Of er evt al iets veranderd is..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
Maar hoezo heeft drank invloed op je jicht?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm vind usb altijd wat matig
[..]
mjah plaatje wat ik kan zien is hij niet heel groot heb nu een Asus M2NPV-VM
Ja wel meerdere mensen zelfs!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:30 schreef Graseter het volgende:
Tommy, jij kent toch iemand bij T-Mobile
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oja klopt. Kan je niet aan hem vragen om te kijken op welke positie mijn bestelling staat?
hmm idd, dit plaatje zie je het beter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
P6T Deluxe v2 is groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |