Ik vind die % altijd maar een indicatie, meestal klopt het toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Ik denk ik doe een keer mijn iPhone op flightmode en de helderheid helemaal omlaag tijdens het slapen vannacht. In 6 uur tijd van 79% naar 77%! Nice!
Ik had gisteren 15% weg met flightmodus in één uur. Blijkbaar is er iets met de ultrasn0w unlock nog niet helemaal goed. Deze weer verwijderd en het lijkt weer normaal te werken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Ik denk ik doe een keer mijn iPhone op flightmode en de helderheid helemaal omlaag tijdens het slapen vannacht. In 6 uur tijd van 79% naar 77%! Nice!
Waarom kan het niet op je werk dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:57 schreef Ericjuh het volgende:
Shit zooi. Krijg net een bevestiging dat mijn iphone geleverd kan worden. Kan ik op mijnorderstatus.nl een afspraak maken, maar alle dagen voor de komende 7 weken kan ik weer nietIemand ervaring met telefonische afspraak?
Begrijp namelijk dat er ook heel veel mensen hem op zaterdag geleverd kregen. Maar deze keuze kon ik dus niet kiezen en er staat duidelijk dat ze zaterdag niet bezorgen. Blijf het altijd raar vinden dat pakket diensten niet op zaterdag werken. Kan helaas niet afleveren op het werk en ben eerder dan half 8 weg en later dan 6 uur thuis. Moet ik dus gewoon een dag vrij vragen om mijn iphone in ontvangst te kunnen nemen :S
Veel bij verschillende klantenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom kan het niet op je werk dan?
Taxichauffeur?
Geen idee welke pakketdienst naar jou toe moet komen, maar die mij straks gaat bellen belt om een tijd af te spreken (dus iets preciezer dan een dag verwacht ik), voor morgen (zaterdag)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Veel bij verschillende klantenZou kunnen dan ik een aantal uur op de zaak zit, maar je kunt alleen een dag opgeven.
[edit]
owh en ik ben maandag vrij.. maar die dag kan dus net niet
amp logistics. Keb gewoon op de website besteld. Probleem komt erbij dat je zelf moet tekenen en niemand anders dat kan doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee welke pakketdienst naar jou toe moet komen, maar die mij straks gaat bellen belt om een tijd af te spreken (dus iets preciezer dan een dag verwacht ik), voor morgen (zaterdag)
Tenminste, dat zei de T-Mobile medewerker
Gewoon kiezen voor de optie "geen afspraak mogelijk" (oid), dan bellen ze je op. Tijdens dat gesprek kun je in ene wel kiezen voor zaterdaglevering.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Veel bij verschillende klantenZou kunnen dan ik een aantal uur op de zaak zit, maar je kunt alleen een dag opgeven.
[edit]
owh en ik ben maandag vrij.. maar die dag kan dus net niet
Tja, maar als je dan ook nog naar het balkje kijkt is het wel bijna leeg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik vind die % altijd maar een indicatie, meestal klopt het toch niet helemaal.
Dan ga je bellen en je kijkt je mail ff en dan staat er ineens 50 %.
Hij houdt het hier nu wel goed uit.. Stand-by 6 uur 6 minuten, gebruik 5 uur 14 minuten (constant muziek, wifi aan). Nu nog 65% over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja, maar als je dan ook nog naar het balkje kijkt is het wel bijna leeg...
Gewoon via webradioquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef Stevennn het volgende:
Hoelang kun je eigenlijk radio luisteren via 3G met zo'n t-mobile abbo?
Maximaal één show per dag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:02 schreef Stevennn het volgende:
Hoelang kun je eigenlijk radio luisteren via 3G met zo'n t-mobile abbo?
Net wakkerquote:
Van publieke omroep. Radio veronica enzo betaal je gewoon per minuut.quote:
Huh, sinds wanneer heeft VF microsims? En wat kost het?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vanmiddag bij Vodafone een microsim opgehaald, werd meteen geactiveerd. Past er toch een stuk beter in dan mijn verknipte simkaart.
De batterij doet het voorlopig inderdaad een stuk beter dan die van de 3GS. Daar kon ik net de avond mee halen als ik hem intensief gebruikte. De iPhone 4 heb ik eind gistermiddag uit de lader gehaald en na een uurtje internetten, een uurtje spelletje spelen, wat foto's maken, 6 uur muziek luisteren, bellen en sms'en staat hij op 74%. Erg indrukwekkend!
Weet ik niet, ik liep er langs, dus ging ging het even vragen en die jongen kwam meteen met een microsim terug. Ter plekke geactiveerd en m'n oude sim eruit gehaald.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Huh, sinds wanneer heeft VF microsims? En wat kost het?
Op de plaatselijke markt moeten ze wel een applestore hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm, is de dichtstbijzijnde applestore in Frankrijk in Parijs?
Je krijgt een nieuwe van t-mobile. Je hoeft niet zelf te knippen. Er zal deze week wel een pakketje op de deurmat vallen bij jou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:10 schreef Mr.Chandon het volgende:
Woensdag krijg ik hem! Maarre, wat moet ik met mijn simkaart doen? Krijg ik een nieuwe van t-mobile of moet ik de schaar erin zetten?
Inderdaad. Met geluk nog tussen 200-300 euro. Daarvan kan je een nieuwe iPod Touch kopen (die je in je auto kan gebruiken) en houd je nog geld over ook..quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Semmm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn insecten-fotografeer-skills?![]()
Best aardige kwaliteit voor een telefoon toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan volgensmij alleen via de USA appstore.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand al een app 'geschonken'? Hoe werkt dat eigenlijk?
Media Markt? Wist niet eens dat je daar ook telefoons met abo kan halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:00 schreef sunmoonstar het volgende:
Zal ik eens wat vertellen?
Ik heb de iphone 4, vanmiddag op kunnen halen bij de Media Markt. Wat issie mooooi! En snel, vergeleken met de 3G! Pfoe!
Hmm borderlinx wil ik nu wel gaan doen, jammer dat ik al een abo heb, anders had ik hem gewoon bij t-mobile besteldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:04 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb een iPhone 4 besteld.Uiteindelijk toch maar besloten om m bij T-mobile te bestellen, was uiteindelijk nog wat goedkoper dan via borderlinx uit UK.
Probeer even opnieuw te instaleren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Guus_Geluk het volgende:
Ik heb een probleem met winterboard. Welk theme ik nou installeer, via SHH of direct via Cydia, hij pakt niks.
In het geval van lockscreens: als ik alles deselecteer en slechts 1 theme gebruik gebeurt er helemaal niks.
In het geval van Springboard: pakt die alleen de wallpaper, maar gaan de icons bijvoorbeeld niet mee. Iemand enig idee wat hier fout gaat?
Werkt ook gewoon in de Nederlandse App Store.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
Kan volgensmij alleen via de USA appstore.
Je moet gewoon het email adres van de ontvanger invullen, dan kan je kiezen of je cadeaubon wilt uitprinten of mailt naar de ontvanger en dan betaal je
Oh dat is nieuw dan of niiet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Werkt ook gewoon in de Nederlandse App Store.
Kijk eens in de App Store op je telefoon. Klik op een app en helemaal onderin zie je "Schenk app".quote:
Vanaf wanneer gaat je abo in? Staat op verlenging/contract als je daarvoor flink gaat internetten of bellen kan dat hoge kosten opleveren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:35 schreef DenS het volgende:
iPhone binnen, en geactiveerd! Heb nu volgens t-mobile maar 2,16 euro tegoed. Klopt dit wel? *Nog nooit een abbo gehad.
Maar internet is dan al wel nu gewoon actief enzo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:42 schreef nelisb het volgende:
Kan kloppen. Ff de eerste maand afwachten.
Kan best zijn dat dit bv voor 2 dagen is en je echte maand bv gaat lopen vanaf maandag.
Eerste factuur gewoon in de gaten houden.
Staat per direct op, contract is gisteren gemaakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gaat je abo in? Staat op verlenging/contract als je daarvoor flink gaat internetten of bellen kan dat hoge kosten opleveren.
Eerste paar dagen klopt het gewoon niet. Opeens veranderd het en dan is het na de eerst factuur pas echt betrouwbaar!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:45 schreef DenS het volgende:
[..]
Staat per direct op, contract is gisteren gemaakt.
Van My T-Mobile: Startdatum contract: 6 augustus 2010
Kan ik nu wel internetten dan? Of is dat nog niet aan te raden..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Eerste paar dagen klopt het gewoon niet. Opeens veranderd het en dan is het na de eerst factuur pas echt betrouwbaar!
Ja hoor, gewoon doen! Enige wat je nog niet kan is bellen in en naar het buitenland en het bellen van 0900 nummers! Je krijgt bij T-Mobile altijd ongeveer 150 min/sms op je simkaart en dan als je abo na een paar dagen echt helemaal is geactiveerd dan wordt dat allemaal rechtgetrokken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:34 schreef DenS het volgende:
[..]
Kan ik nu wel internetten dan? Of is dat nog niet aan te raden..
Dankje! Dan is dat duidelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon doen! Enige wat je nog niet kan is bellen in en naar het buitenland en het bellen van 0900 nummers! Je krijgt bij T-Mobile altijd ongeveer 150 min/sms op je simkaart en dan als je abo na een paar dagen echt helemaal is geactiveerd dan wordt dat allemaal rechtgetrokken.
Bellen in buitenland kan altijd na betaling van de eerste factuur.
Als je ze verwijderd worden ze niet meer weergegeven in iTunes en niet meer gekopieerd naar je iPhone als je synct. Wil je ze bewaren om later nog eens te installeren dan zou ik 'm bewaren. Hoeveel MB is dat nou, die paar apps...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:17 schreef Ericjuh het volgende:
1 1/2 jaar geleden heb ik een keer een backup gemaakt van mijn documenten. Nu ik terug kijk zie ik dat er één directory heel groot is en dat is itunes. Als ik daarin kijk zie ik allemaal .ipa files, zoals: NU 1.ipa
heb ik daar nog wat aan als ik ze bewaar? Of kan ik ze gewoon verwijderen omdat ik de programma's toch al aangekocht heb?
dichtbij werkt best goed inderdaad..!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Semmm het volgende:
Wat vinden jullie van mijn insecten-fotografeer-skills?![]()
Best aardige kwaliteit voor een telefoon toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staat toch in iTunes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef ioko het volgende:
Even een vraagje. Heb mijn Iphone 3GS geupdate naar OS 4.0. Nu ben ik de muziek kwijt die ik via itunes had gekocht. Waar haal ik die muziek weer vandaan?
Nee, iTunes is leeg. Ik kan wel zien dat ik de muziek gekocht heb in het transactieoverzicht.quote:
Ik heb een bumper er bij, maar had al een SwitchEasy Nude case. Die bevalt prima.. Ook inclusief van die stickers tegen krassen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef no1uknow het volgende:
Alle iPhone 4 bezitters, welk hoesje hebben jullie besteld/gekregen met het iPhone 4 Case Program? Ik neig het meest naar die van Incase maar ik twijfel nog.
Van de Nude? Iemand vertelde mij gisteren dat zijn Nude case al vol zat met krassen na 2 dagen gebruik. Hij had de transparante.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een bumper er bij, maar had al een SwitchEasy Nude case. Die bevalt prima.. Ook inclusief van die stickers tegen krassen.
Mocht je die ook willen: ik heb een tweede exemplaar daarvan hier liggen nog
Dan ben je hoogstwaarschijnlijk de lul, aangezien je muziek niet nog een keer gratis kan downloaden oid. Neem contact op met de iTunes (store) support, zij kunnen soms nog wel wat doen. http://www.apple.com/nl/support/itunes/ en dan emailen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Nee, iTunes is leeg. Ik kan wel zien dat ik de muziek gekocht heb in het transactieoverzicht.
Wat boeien krasjes op je case nou?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Van de Nude? Iemand vertelde mij gisteren dat zijn Nude case al vol zat met krassen na 2 dagen gebruik. Hij had de transparante.
Ik was al bang voor zulke dingen. Vraag me serieus af of er überhaupt wel softcases zijn die de telefoon beschermen. Op de vorige iphones kon het plastic de klap nog licht opvangen. Nu moet het glas dit doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Welke iPhone 4 bumper is het beste voor impact bescherming terwijl hij er toch goed uitziet? Dit soort taferelen wil ik graag voorkomen:
[ afbeelding ]
Oke het schijnt het sms.db bestandje te zijn. Toch wil ik graag mijn oude smsjes houden en het zou prettig zijn als ik ze weer kan versturen en ontvangen. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:27 schreef no1uknow het volgende:
Kut, ik heb gister handmatig (via jailbreak en AFC2add) m'n smsjes van m'n oude iPhone naar m'n nieuwe gezet. Gelukt, met herstel jailbreak weer van iPhone 4 afgehaald. Ik heb nu al m'n smsjes nog, maar als ik een sms wil sturen, ik druk op send, dan knalt de sms app eruit en is de sms niet verstuurd, ook geen draft ervan te vinden. Iemand die dit herkend en/of een oplossing weet? Reset werkt niet.
Ik denk dat de softcases inderdaad niet goed genoeg zijn. Misschien maar eens naar een hardcase kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik was al bang voor zulke dingen. Vraag me serieus af of er überhaupt wel softcases zijn die de telefoon beschermen. Op de vorige iphones kon het plastic de klap nog licht opvangen. Nu moet het glas dit doen.
Willen ze mensen met een username als de jouwe wel bij een verzekering?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga voor een bumper en verzekering voor valschade. Bumper vangt de kleine vallen redelijk op denk ik, en het scherm lijkt me redelijk krasbestendig, al doe ik er wellicht nog een invisible shield op, dat werkte bij de 3G ook prima, en die lelijke hoekjes die je bij de rondingen van de 3G kreeg heb je nu ook niet meer. Ik ga geen complete case om het ding heen doen, omdat ik het gewoon lelijk vind.
Ik vind dus dat er bijzonder weinig mooie cases zijn. Ik heb mijn iphone deels omdat het een prachtig ding is, ik heb geen zin om 'm in een dikke case te doen. Sokken ed vind ik onhandig, die gebruik ik na 2 keer niet meer. Dus dan maar een bumper en invisibleshield tegen krassen, dat is nog de meest subtiele oplossing. En als hij kapotpleurt, jammer dan, daar is de verzekering voor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja als ik de iPhone 4 zou hebben had ik gewoon veel geld geïnvesteerd in een mooie case, het mag wel gorilla glass zijn (30x sterker dan plastic?) maar geloof er niks van. Element cases en More cases zijn wel goede kwaliteit.
1x op de grond vallen en de kans is groot dat het glas barst.
Ga ik ook doen. Ik zit aan de pixelskin hd te denken, medium bescherming en niet al te groot. De achterkant is wel weer minder mooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzekering is nogal duur, vandaar dat ik hem als ik na september ga halen in een full case doe.
Hoort dit zo omdat er zoveel mensen er een hebben besteld of watquote:2
Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.
duur? 6,95 per maand vind ik niet zo duur hoor!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Verzekering is nogal duur, vandaar dat ik hem als ik na september ga halen in een full case doe.
Gewoon T-mobile shop... Dag van uitkomen had ik hem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar hebben jullie je iphone 4 vandaan?
Welke dag en hoe laat had je hem besteldquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gewoon T-mobile shop... Dag van uitkomen had ik hem.
Is toch 168 euro over 2 jaar, als je een beetje zuinig op je spullen bent heb je echt geen verzekering nodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
duur? 6,95 per maand vind ik niet zo duur hoor!
Er zijn zeker wel mooie cases, zie de Vapor4 Case.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dus dat er bijzonder weinig mooie cases zijn. Ik heb mijn iphone deels omdat het een prachtig ding is, ik heb geen zin om 'm in een dikke case te doen. Sokken ed vind ik onhandig, die gebruik ik na 2 keer niet meer. Dus dan maar een bumper en invisibleshield tegen krassen, dat is nog de meest subtiele oplossing. En als hij kapotpleurt, jammer dan, daar is de verzekering voor.
vind ik duur, bij de The Phonehouse werd mij ook zoiets aangeboden bij aanschaf 3G maar dan ¤13,50 extra... sloeg ik dus af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
duur? 6,95 per maand vind ik niet zo duur hoor!
NEE TEE MOBIEL WAT DOE JE!?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:49 schreef Semmm het volgende:
[..]
Elke keer dat je het vraagt wordt het met 1 dag uitgesteld
Mijn telefoonverzekering keert zelfs uit als ik het ding zelf in het zwembad gooi. Veel gekkere dingen zijn er nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
vind ik duur, bij de The Phonehouse werd mij ook zoiets aangeboden bij aanschaf 3G maar dan ¤13,50 extra... sloeg ik dus af.
En het is toch aardig wat in het jaar. Vele gekke dingen worden dan ook niet gedekt.
Dit is dus 85¤ per jaar en dan is ie verzekerd tegen alle schade. Alleen niet tegen verlies en diefstal. goed dat regel ik wel anders, maar voor dat bedrag ga ik niet moeilijk doen, als ik hem morgen op de grond naai ben ik blij dat ik een nieuwe krijg. Ben nu al wel verslaafd aan dat ding en wil hem al niet meer kwijt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
vind ik duur, bij de The Phonehouse werd mij ook zoiets aangeboden bij aanschaf 3G maar dan ¤13,50 extra... sloeg ik dus af.
En het is toch aardig wat in het jaar. Vele gekke dingen worden dan ook niet gedekt.
Paar dagen ervoor... Maar goed ik heb een vriendje bij T-Mobile werken die hem voor heeft geregeld!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Welke dag en hoe laat had je hem besteld?
Je zou hem Maandag krijgen, nu is het dinsdagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
NEE TEE MOBIEL WAT DOE JE!?
Wanneer krijg ik hem nou?
Oja klopt. Kan je niet aan hem vragen om te kijken op welke positie mijn bestelling staatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Paar dagen ervoor... Maar goed ik heb een vriendje bij T-Mobile werken die hem voor heeft geregeld!
Leugens! Ze moeten mijn bestelling nog doorsturen naar het magazijn!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je zou hem Maandag krijgen, nu is het dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |