Nouja, zo lijkt het net of ik de eerste ben van hen die zich wel gedragen hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen naar mezelf gekeken en toen de lijst boven me gekopieerd.
Neuh niet eens. Autoreis. Naar de slagvelden van WO1. Ieper en omstreken dusquote:
Als ik de lijst boven me had moeten kopieren stond er nog 53 namen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had de lijst boven me ook níét kunnen kopieren hoor.
Laysaquote:
Ik durf geen topics te maken in KLBquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
is leuker om zelf een topic te maken
* Crazy-M sleept jou naar het venster met een envellopjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
wat een gezelligheid
![]()
wanneer spreken we af?
kan me voorstellen dat jij dat nu doet nu je verslagen bentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
is leuker om zelf een topic te maken
Nee, de trein rijdt dwars door deze serie heen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef Crazy-M het volgende:
Socios
trein jou ook weer afgezet in dit topic ?
Ik had een keer een klacht en ik kreeg alleen maar kutopmerkingen.quote:
aah gaat de trein zosnel ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, de trein rijdt dwars door deze serie heen.
wij kunnen het ook voor je doen doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook een beetje vreemd als ik als mod een klaagtopic over mijn eigen subforum maak
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook een beetje vreemd als ik als mod een klaagtopic over mijn eigen subforum maak
Hey Socios, ik zat nog in de Fyra vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, de trein rijdt dwars door deze serie heen.
Ik zie jou nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sleept jou naar het venster met een envellopje
Vet! Chill he, over die hogesnelheidslijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Socios, ik zat nog in de Fyra vandaag
brrrrrquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik heb nog 'triple sec' laat ik daar eens een glaasje van pakken
Helemaal lam natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef crv het volgende:
waar is c_a ?
heeft ze gewonnen, is ze nergens te bekennen.
Of is ze de overwinning aan het vieren
aan de zuipquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef crv het volgende:
waar is c_a ?
en daar kom je pas achter als je dronken bentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
OMG waar ik nu achter kom,
heb aan 1 kant zwarte sok aan ... de andere kant is blauw
volgens mij sliep ik vanmorgen nog
Hij boekte 'm goed hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Vet! Chill he, over die hogesnelheidslijn.
zuipkanonnen julliequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
brrrrr
mijn fles is bijna leeg, nog anderhalf glaasje
En toch was dat meisje van dertien dat er uitzag als zeventien best goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
HGT is me goed bevallen, alleen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel damsgroepen, en veeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kinderen beneden de 18.
5 flesjes bier ben ik nog niet dronken hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef crv het volgende:
[..]
en daar kom je pas achter als je dronken bent
Ik zag er vandaag voor de allereerste keer 1 in Zoetermeer over de HSL rijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Vet! Chill he, over die hogesnelheidslijn.
je bedoelt dat musical meisje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En toch was dat meisje van dertien dat er uitzag als zeventien best goed.
Om Miauw te negeren als ze weer eens een van haar buien had, werkte primaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O jeeee....
Welke wijze (ahum) raad heb je opgevolgd?
naaa, ben geen KLB poster, moet niets hebben van die azijnzeikerds daarquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Om Miauw te negeren als ze weer eens een van haar buien had, werkte prima!
Die treinen zoefen voorbij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag voor de allereerste keer 1 in Zoetermeer over de HSL rijden
Ben kennelijk net altijd op het verkeerde moment bij dat spoor in de buurt ....
Nee musicalmeisje met moeder was stomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bedoelt dat musical meisje?
Ik zal maar niet zeggen hoe oud ik haar schatte
lekker zoet en lekker sterkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
brrrrr
mijn fles is bijna leeg, nog anderhalf glaasje
Hoezo ´KLB-poster´. Je kan toch in alle subfora posten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef crv het volgende:
[..]
naaa, ben geen KLB poster, moet niets hebben van die azijnzeikerds daar
Ik ben wel nieuwsgierig naar de reacties.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef crv het volgende:
[..]
naaa, ben geen KLB poster, moet niets hebben van die azijnzeikerds daar
quote:
Je hebt mensen die alleen in een bepaald subforum posten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo ´KLB-poster´. Je kan toch in alle subfora posten?
open jij der eenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar de reacties.
nee die met moeder was geen musical meisje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee musicalmeisje met moeder was stom.
Prrrrrrrrquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Om Miauw te negeren als ze weer eens een van haar buien had, werkte prima!
Ik zei toch dat ik niet durfdequote:
Zie ze vaak langs de A4 rijden tussen Leiderdorp en Roelofarendsveen. Alleen 160 halen ze daar volgens mij nooit, tenzij ik zelf veel te hard rijquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt mensen die alleen in een bepaald subforum posten.
* Symphonic geeft zijn allerliefste FOK! dochter een paar paracetemolletjesquote:
Ja inderdaad.quote:
ik ook, met een rollator in de hand naar de keuken om een biertje te pakkenquote:
Ik ook wel maar heb eigenlijk alweer teveel gedronken om te rijdenquote:
Ik kom tegenwoordig overal. Ik klik gewoon ieder interessant uitziend topic aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Ik post best wel overal, maar deze SC en ONZ toch wel vooral.
maakt niet uit opaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, met een rollator in de hand naar de keuken om een biertje te pakken
Mijn hele lijf doet zeer, dus ik wil niet eens in de auto stappenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar heb eigenlijk alweer teveel gedronken om te rijden
Tuurlijkquote:
Oh die allereerste.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die met moeder was geen musical meisje.
Ik bedoel het meisje dat een musicalnummer zong, en dat van de jury ander repertoire moet kiezen
effe een vluchtertjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef crv het volgende:
waar is c_a ?
treinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar heb eigenlijk alweer teveel gedronken om te rijden
ja die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh die allereerste.
Ik bedoelde meisje van 13 dat helemaal aan het eind kwam.
fingers crossedquote:
Ik post eigenlijk voornamelijk in deze SC (en dan nog met een veeel lagere frequentie dan sommigen onder onsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig overal. Ik klik gewoon ieder interessant uitziend topic aan.
Netjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee joh gekkies :p Ik ben al gestopt na 2 glaasjes baileys
ik heb denk ik gisteren zonder overdrijven ruim een ton afval naar de werf gebrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |