ik ook, met een rollator in de hand naar de keuken om een biertje te pakkenquote:
Ik ook wel maar heb eigenlijk alweer teveel gedronken om te rijdenquote:
Ik kom tegenwoordig overal. Ik klik gewoon ieder interessant uitziend topic aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Ik post best wel overal, maar deze SC en ONZ toch wel vooral.
maakt niet uit opaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, met een rollator in de hand naar de keuken om een biertje te pakken
Mijn hele lijf doet zeer, dus ik wil niet eens in de auto stappenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar heb eigenlijk alweer teveel gedronken om te rijden
Tuurlijkquote:
Oh die allereerste.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die met moeder was geen musical meisje.
Ik bedoel het meisje dat een musicalnummer zong, en dat van de jury ander repertoire moet kiezen
effe een vluchtertjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef crv het volgende:
waar is c_a ?
heeft ze gewonnen, is ze nergens te bekennen.
Of is ze de overwinning aan het vieren
treinquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar heb eigenlijk alweer teveel gedronken om te rijden
ja die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh die allereerste.
Ik bedoelde meisje van 13 dat helemaal aan het eind kwam.
fingers crossedquote:
Ik post eigenlijk voornamelijk in deze SC (en dan nog met een veeel lagere frequentie dan sommigen onder onsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig overal. Ik klik gewoon ieder interessant uitziend topic aan.
Netjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Nee joh gekkies :p Ik ben al gestopt na 2 glaasjes baileys
ik heb denk ik gisteren zonder overdrijven ruim een ton afval naar de werf gebrachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |