Vet! Chill he, over die hogesnelheidslijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Socios, ik zat nog in de Fyra vandaag
brrrrrquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik heb nog 'triple sec' laat ik daar eens een glaasje van pakken
Helemaal lam natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef crv het volgende:
waar is c_a ?
heeft ze gewonnen, is ze nergens te bekennen.
Of is ze de overwinning aan het vieren
aan de zuipquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef crv het volgende:
waar is c_a ?
heeft ze gewonnen, is ze nergens te bekennen.
Of is ze de overwinning aan het vieren
en daar kom je pas achter als je dronken bentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
OMG waar ik nu achter kom,
heb aan 1 kant zwarte sok aan ... de andere kant is blauw
volgens mij sliep ik vanmorgen nog
Hij boekte 'm goed hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Vet! Chill he, over die hogesnelheidslijn.
zuipkanonnen julliequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
brrrrr
mijn fles is bijna leeg, nog anderhalf glaasje
En toch was dat meisje van dertien dat er uitzag als zeventien best goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
HGT is me goed bevallen, alleen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel damsgroepen, en veeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kinderen beneden de 18.
5 flesjes bier ben ik nog niet dronken hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef crv het volgende:
[..]
en daar kom je pas achter als je dronken bent
Ik zag er vandaag voor de allereerste keer 1 in Zoetermeer over de HSL rijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Vet! Chill he, over die hogesnelheidslijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |