Egoïstjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen naar mezelf gekeken en toen de lijst boven me gekopieerd.
Nouja, zo lijkt het net of ik de eerste ben van hen die zich wel gedragen hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen naar mezelf gekeken en toen de lijst boven me gekopieerd.
Neuh niet eens. Autoreis. Naar de slagvelden van WO1. Ieper en omstreken dusquote:
Als ik de lijst boven me had moeten kopieren stond er nog 53 namen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had de lijst boven me ook níét kunnen kopieren hoor.
Laysaquote:
Ik durf geen topics te maken in KLBquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
is leuker om zelf een topic te maken
* Crazy-M sleept jou naar het venster met een envellopjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
wat een gezelligheid
![]()
wanneer spreken we af?
kan me voorstellen dat jij dat nu doet nu je verslagen bentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
is leuker om zelf een topic te maken
Nee, de trein rijdt dwars door deze serie heen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef Crazy-M het volgende:
Socios
trein jou ook weer afgezet in dit topic ?
Ik had een keer een klacht en ik kreeg alleen maar kutopmerkingen.quote:
aah gaat de trein zosnel ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, de trein rijdt dwars door deze serie heen.
wij kunnen het ook voor je doen doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook een beetje vreemd als ik als mod een klaagtopic over mijn eigen subforum maak
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook een beetje vreemd als ik als mod een klaagtopic over mijn eigen subforum maak
Hey Socios, ik zat nog in de Fyra vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, de trein rijdt dwars door deze serie heen.
Ik zie jou nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sleept jou naar het venster met een envellopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |