quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Haha drukte bij het raamDat is ze wel gewend.
Omg dat dacht ik ook, wist alleen niet hoe ik het moet zeggen.quote:
Ik zag haar laatst bij de Pillenbrug, nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
Haha drukte bij het raamDat is ze wel gewend.
quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg dat dacht ik ook, wist alleen niet hoe ik het moet zeggen.
Ja leuk jochiequote:
Omg GMTA dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft net zulke hangende ogen als Audrina van The Hills
Charlotte Overbeetquote:
Lieverd dat was een grap, zag je die overbeet.quote:
quote:
Ohwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieverd dat was een grap, zag je die overbeet.
Je bent ook zo'n schatje heaquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht Puntkin van der Groffe Kaack
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
ik dacht dat jij weer een grapje maakte.
Idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Die ene is beduidend minder leuk qua koppie dan de ander, pofferig koppie
Duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Die dikke is volgens mij gay.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Omdat kijkcijfersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef Karina het volgende:
En waarom loopt het altijd zo uit? Het is niet dat het live is of zo.
Gaat het weer uitlopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef Karina het volgende:
En waarom loopt het altijd zo uit? Het is niet dat het live is of zo.
Dankuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Dat liedje van de Grolsch reclame, The Soft pack.
Answer to yourself.quote:
En dat isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
OMG de kat heeft een naaktslak in mijn bed gelegd
quote:
Gadver. Die vind ik toch zo vies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk eerder omdat reclame. @D.: je weet toch wel wat een naaktslak is? Vies goor beest met slijm.quote:
Nja, dat dus ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat reclame. @D.: je weet toch wel wat een naaktslak is? Vies goor beest met slijm.
Sorryquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
Waar was je Kally? Kleine sekreet? Zeker weer aan het vozen met de buurjongen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
Waar was je Kally? Kleine sekreet? Zeker weer aan het vozen met de buurjongen?
Zijn hier ook favoriet, op de mat bij de voordeur, waar je ze dus gewoon niet ziet en er met je blote voeten instapt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, daarom snap ik dequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat reclame. @D.: je weet toch wel wat een naaktslak is? Vies goor beest met slijm.
Daar heb ik zo om gelachen, Samanthaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
Ik had beter Sex and the City 2 kunnen kijkendit was weer erg saai.
quote:
Ik wist het, ik heb de Maas nog niet eerder zo nat gezien!quote:
Wel rood met witquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
Wie verzint toch die maandverband- en tamponreclames![]()
Have a Happy Period? Hallo, het is geen kerstkaart
Ik zit te wachten tot hij op dvd komtquote:
Ohh gatverdammequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn hier ook favoriet, op de mat bij de voordeur, waar je ze dus gewoon niet ziet en er met je blote voeten instapt.
quote:
OMG maar verder in de film gaat ze helemaal los, geweldigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
I kheb al een heel klein stukje gekeken, die gay wedding.
ff de batterij eruit voor je auditie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
De hele tijd die irritante vibro in d'r stem.
Hey Koen...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Koen66 het volgende:
pik ook ff een stukkie live POP mee eindelijk
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef Koen66 het volgende:pik ook ff een stukkie live POP mee eindelijk
Ze lijkt er echt sprekend op.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Die Charlotte straalt de domheid van Audrina Patridge uit. Maar lekker is ze wel!
Ze zong prima.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef Karina het volgende:
Die gaat gewoon door omdat ze er goed uitziet, dat zingen was irritant.
Ja jij loopt je lul achterna. Niet dat ik dat niet zou doen.quote:
Bescheidenheidquote:
Audrina heeft iets wel.. Charlotte is een beetje een rotkop.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar dan vind ik Audrina wel mooi, Charlotte niet
Jawel hoor, in dat stukje zit de daadwerkelijke MP vaak al.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
pffff wat een overdreven ophef weer over die MP. Nou die 2 zijn het dus NIET.
Dat dacht ik ook.quote:
zzzmHquote:
Denk je? Ik zou Sharon niet herkennen trouwens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Oidale het volgende:
[..]
Jawel hoor, in dat stukje zit de daadwerkelijke MP vaak al.
Wie.quote:
ja echt. We doen alsof we echt gééén ideeeeee hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies, vraag gewoon 'wie ben je?', 'kun je zingen?' en 'waarom ga je niet buitenspelen?'
Iddquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Sharon, duidelijk.
En stom dat ze een winnares gewoon weer mee laten doen
Ja ik ken haar nu. Zij was echt fenomenaal in Diep.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een of andere wannabe-actrice![]()
Die is dit niet hoor
Nee ik maakte een flauw grapje. Maar Melodyy is wel mediageilquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Te fors postuur,zo breed is die toch niet
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken die Sharon niet, maar iig kan ze zingen.
Misery Popstarsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:51 schreef marcodej het volgende:
Dat Mystery-gedoe moeten ze gewoon niet doen...
En mensen de voeten afhakken als ze niet kunnen zingen net zoals in het boek.quote:
Ik ben er vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En mensen de voeten afhakken als ze niet kunnen zingen net zoals in het boek.
Oh mooiquote:
haar carriere staat op 0, dus ze moet wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Sharon, duidelijk.
En stom dat ze een winnares gewoon weer mee laten doen
Echt hèquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook! Dat zou nog eens een toffe show zijn (in Japan doen ze dat vast).
Dan liegt ze dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
haar carriere staat op 0, dus ze moet wel.
Ik denk idd ook dat het Sharon is
Trustequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gaWelterusten voor later allemaal
Het was weer gezellig
Als je de eo jongerendag een groot podium noemtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef Ultimato het volgende:
Knipoogje, dan zou de MG dus liegen want die beweerde op de grote podia te staan..
Ze heeft vast in redelijk wat voorprogramma's en festivals gestaan na haar winst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef Ultimato het volgende:
Knipoogje, dan zou de MG dus liegen want die beweerde op de grote podia te staan..
Ben ik de enige die zich afvraagt of Popstars niet BN'ers over de streep trekt (dmv een leuk bedrag) om mee te doen? Of doen alle bekende personen écht allemaal uit zichzelf mee?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
haar carriere staat op 0, dus ze moet wel.
Ik denk idd ook dat het Sharon is
Ik weet het niet, er is natuurlijk altijd de kans dat ze niet doorgaan en dan kan dat meer schade dan goeds doen voor je naam. En zo bekend zijn de meeste ook niet dat ze daar geld voor zouden moeten krijgen (wie is Jeroen Postquote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt of Popstars niet BN'ers over de streep trekt (dmv een leuk bedrag) om mee te doen? Of doen alle bekende personen écht allemaal uit zichzelf mee?
Ik weet het bijna zeker dat dat wel gebeurdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt of Popstars niet BN'ers over de streep trekt (dmv een leuk bedrag) om mee te doen? Of doen alle bekende personen écht allemaal uit zichzelf mee?
Voor iemand zonder zangcarriere maakt het geen drol uit of hij een keer vreselijk af gaat en vals zingt, hij verdient normaal geld met het werk als dj, dus daar kraait er niemand omquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, er is natuurlijk altijd de kans dat ze niet doorgaan en dan kan dat meer schade dan goeds doen voor je naam. En zo bekend zijn de meeste ook niet dat ze daar geld voor zouden moeten krijgen (wie is Jeroen Post)
Ah dus tochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker dat dat wel gebeurd
Was laatst nog uitgelekt dacht ik
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net als dat ze ook kandidaten hadden gevraagd/'gescout' via Marktplaats, Youtube, ed.
( http://www.mediacourant.nl/?p=71854 )
Is er een herhaling van Popstars? ;oquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:43 schreef Silenus het volgende:
Zometeen de herhaling! Zijn er meer mensen die op vrijdag een sociaal leven hebben en nu dus kijken?
Nee, snel kiekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
Pisces, heb je dit topic gezien?
[POP] Montage-draaiboeken gelekt
Belangrijker is: hoeveel troep komt er nog langs voordat het echt begint?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:10 schreef D. het volgende:
Iemand die weet de hoeveelste uitzending het is vanavond?
Zeg, zonnetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Belangrijker is: hoeveel troep komt er nog langs voordat het echt begint?
Voorrondesquote:
Heb je gekeken in welk topic je zit?quote:
Ja. Het topic wat de boel nog dragelijk maaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je gekeken in welk topic je zit?
Joah, gezellig zooitje op de Vrijdag altijdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Het topic wat de boel nog dragelijk maakt
Daarom. Al schijnt HGT wat beter te zijn, mijn vrouw keek dat vorige week toen ik er niet was. Maar ja, de meesten kijken hier POP, omdat ze Nance zo MILF vinden, denk ik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah, gezellig zooitje op de Vrijdag altijd![]()
Ik vind HGT alleen leuk als er gezongen wordt, al die andere dingen zoals paarden die kunstjes kunnen en lollige goochelaars en al die onzin vind ik echt slaapverwekkend, dus dan kan ik beter naar Popstars kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Al schijnt HGT wat beter te zijn, mijn vrouw keek dat vorige week toen ik er niet was. Maar ja, de meesten kijken hier POP, omdat ze Nance zo MILF vinden, denk ik?
Ah, dan hoeven we nog niet met de draaiboeken op schoot te gaan zittenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond is de 5e aflevering D.(9 Juli begon het)
Ik keek vorige week tijdens de reclame van POP... 30 dansende meisjes, 10 hiphoppende grietjes, echt hoor, nee bedanktquote:
Ik snap Robert ten Brink overigens ook niet daar....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind HGT alleen leuk als er gezongen wordt, al die andere dingen zoals paarden die kunstjes kunnen en lollige goochelaars en al die onzin vind ik echt slaapverwekkend, dus dan kan ik beter naar Popstars kijken
Ik wil SYTYCD weer terug. Die formule vind ik gewoonweg beter, voorrondes zonder enige prutsers, gewoon mensen die ook echt iets kunnen. De ene keer dat ze me beet hadden was ook zo tof: oude man, je verwacht er niets van, dus ik riep al iets van "nee, ook gij SYTYCD?" en hij was gewoon voor zijn doen goed!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind HGT alleen leuk als er gezongen wordt, al die andere dingen zoals paarden die kunstjes kunnen en lollige goochelaars en al die onzin vind ik echt slaapverwekkend, dus dan kan ik beter naar Popstars kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |