Bonkers / No One Knows / Dark of the Matineequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef alors het volgende:
Wat zijn de opties voor de live dinges?
Radiohead
Oh dat vind ik geen van allen echte toppers, maar doe maar 2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Bonkers / No One Knows / Dark of the Matinee
Die Bonkers zie ik trouwens best vaak op TMF... best tof want zelden is daar een fijne plaat te horen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Bonkers / No One Knows / Dark of the Matinee
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
Radiohead - High & Dry. Deze heeft Rudy toch wel een paar keer live gedaan. Erg goed was dat.
Je wordt op je wenken bediend!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:43 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat vind ik geen van allen echte toppers, maar doe maar 2
Dat is natuurlijk altijd goed, maar ik hoor liever Go With The Flow van ze, je hoort deze bijna alleen maar op 3fm...quote:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
soulwax remix, lekker voor mezelf ingepland
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
soulwax remix, lekker voor mezelf ingepland
uiteraard!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.
Zal Robert-Jan dan ook aanwezig zijn? die was ineens verdwenen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent toch wel bij de laatste uitzending hé.
denk het wel, en bette! En Eline La Croix (voor wie zich dat nog kan herinneren)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal Robert-Jan dan ook aanwezig zijn? die was ineens verdwenen..
Alleen jammer van de naamquote:
Ah super zeg! lekker volle bak dus. Gaat bijzonder wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
denk het wel, en bette! En Eline La Croix (voor wie zich dat nog kan herinneren)
ekdom begint Maandag weer, iets met een persbericht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:58 schreef Waalwijker het volgende:
En wie doet eigenlijk Ekom's shift? De invalslet zit al van 10-12?
het zelfs zo erg dat ik het altijd hoor ook als een ander hem draait midden in de uitzending.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Die overgang van Mr Brightside naar de nieuwsjingle blijft altijd geweldig
Ik had het over de Freaknacht, gozer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ekdom begint Maandag weer, iets met een persbericht.
Onze Lieve Bertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:09 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik had het over de Freaknacht, gozer.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:12 schreef Waalwijker het volgende:
Man man man, dit is van hetzelfde lage niveau als die Roosmarijn jingle.
Zal wel, Timur is nog op vakantie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:14 schreef Joesse het volgende:
Paul vanmiddag weer bij Timur Open Radio trouwens?
Hij zou het drie weken doen, dus volgens mij wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:14 schreef Joesse het volgende:
Paul vanmiddag weer bij Timur Open Radio trouwens?
Ging over High & Dry van Radiohead. Die was namelijk te horen en toen werd hier geroepen dat Rudy die plaat ook wel eens live had gespeeld. Daar kwam Rudy on-air nog even op terug. Best OKquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:40 schreef Paul-89 het volgende:
Bevalt me wel deze plaat, de clip is ook een aanrader.
Middag trouwens ,,
Shit heb het gemistquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:53 schreef -Hans- het volgende:
Dit gaat wel wat worden
Ja hoor ! de flirt is een feit.
Ej Timo ! misschien vanavond maar even checkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:05 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!!![]()
![]()
Gisteren weer Inception, hij blijft geweldig![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
Zo doet Rab het ook in de kroeg met de vrouwen.
Een van de meest ondergewaardeerde DJ's zag je ook al wel in het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is Rab wel toe aan een wat 'losser' programma dan Rabradio, daar kan hij niet echt heel veel lol maken, behalve als je dan eens een leuke beller hebt. Maar zoals ik gelezen hebt gaat hij wel zoiets krijgen op Zondagavond. ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |