Nu voel ik me de stiefmodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef McLaura het volgende:
Gebruiker was al op de hoogte voordat ik het hier neersmeet (nouja, in het vorige topic). En ik heb het ook naar een mod doorgestuurd.
Ik dus ook...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:52 schreef Vicky het volgende:
Ik krijg de nieuwe layout niet. Ik kan m wel kiezen maar als ik op oke klik krijg ik weer de baggerlayout.
Zit BE ons nou gewoon lekker te maken met iets wat wij helemaal niet kunnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef Lois het volgende:
Vooralsnog is het alleen beschikbaar voor mensen met een abonnement ja, maar in de toekomst gaat iedereen gewoon over naar de nieuwe layout. En geloof me, het went ontzettend snel
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Zit BE ons nou gewoon lekker te maken met iets wat wij helemaal niet kunnen
Ik heb een abonnement, maar zal wel alleen voor de hogere abonnementen gelden dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef Lois het volgende:
Vooralsnog is het alleen beschikbaar voor mensen met een abonnement ja, maar in de toekomst gaat iedereen gewoon over naar de nieuwe layout. En geloof me, het went ontzettend snel
Oké.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Lois het volgende:
Ik zou het even in Feedback neerleggen KP, het is een algemeen probleem denk ik, niet zozeer een OUD probleem.
Bij dezequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef Lois het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of we dat al haddenmaar ik vind het wel een geweldig idee
Gewoon doen dus.
donequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef Orea het volgende:
Ik zit op mobiel in de auto (nee ik rij niet :p) en sloot het kleine baby's topic kan iemand hem voor me openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |