we hadden vandaag een afspraak met het crematorium om de urn uit te zoeken (er is een wettelijke wachttijd voor zulke dingen). het was eventjes heel moeilijk qua doen, maar uiteindelijk heel makkelijk.dat verwachtte ik niet maar daar rekende ik wel op

(dus we hadden een beetje expres niet al te hard gepiept dat we oppas nodig hadden en selene en ravi gewoon meegenomen

)
ik heb geen idee hoe andere mensen dit doen. wij lieten ons gewoon voorlichten door de meneer (tussen het bleren van selene door, excuus mijn taalgebruik, maar dat was het

, gelukkig hadden ze geanticipeerd dat we heel emotioneel zouden zijn (was wel, maar niet echt uiterlijk) en waren we de laatste afspraak van de dag voor de meneer/jongen dus tijd zat) en zagen toen een serie van heel mooit gemaakte glasgemaakte herinneringsobjecten (ik weet niet hoe je dat noemen moet). die dingen zijn handgemaakt en dan wordt er tijdens het blazen wat van de as meegeblazen waardoor je 'bubbels' in het glazen object krijgt. heel mooit, en ze hadden ook een object "zonnekind". dus ja. toen was dat snel gekozen eigenlijk. maar toen bleek dat dat maar een klein gedeelte van de as omvat. wat dan te doen met de rest? dus toen sloegen we aan het twijfelen. en keken naar de andere urnen. en daar was er eentje bij met een kaarsje en een vlindertje wat ons allebei ook heel mooi leek. dus nu doen we ze gewoon allebei

dan kan bijvoorbeeld schoonpa er eentje een tijdje bij zich houden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh