abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84428150
Hij is echt prachtig :Y O+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:25:45 #52
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_84429254
Mooi!!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:07:56 #53
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84431352
Mooi!
Een bijzonder aandenken aan een bijzonder jongetje :Y
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:39:49 #54
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_84447344
Prachtig is 'ie!
pi_84448315
Mooi hoor, was er al erg benieuwd naar.. Pluim voor alle OUDers die hieraan hebben meegedaan en een extra pluim voor de mensen denktank, mensen die het gebracht hebben en degene die het geregeld hebben!
pi_84448845
Ik had trouwens niet verwacht dat het vogeltje zo blauw zou zijn! Wel mooi, apart :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:28:44 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84448915
Het liep allemaal wat vertraging op zo hier ende daar. :@ Excuses daarvoor. :@
pi_84448946
Excuses lijken mij niet nodig BE, je bent een schat dat je dit allemaal geregeld hebt, samen met de denktank. O+
pi_84449200
Wat Bodpa zegt. :Y
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:57:01 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84449920
Het is nog veel mooier en meer bijzonder dan ik dacht. O+ Prachtig hoor, dat het maar écht een liefdevolle herinnering mag zijn aan jullie zoon. :Y
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84482614
ik ploeter al dagen over hoe ik jullie kan bedanken. de manier waarop jullie meeleven en ook daadwerkelijk zoveel doen is geweldig. ik zou niet weten hoe woorden het kunnen omschrijven. woorden kunnen niet uitdrukken hoe het voelt, zo overweldigend is het. ik probeer het toch, met een zonnetje.

Een zonnetje voor jullie dus. omdat jullie ons zoveel moois hebben gegeven. tastbaar in de vorm van de zonnewijzer, ontastbaar in de vorm van het besef dat we echt niet alleen zijn. dat er mensen zijn die aan ons denken, die willen helpen en die gewoon luisteren (en lezen). karma mag dan een bitch zijn, maar deze krijg je ook terug :*

Nog een speciaal dank je wel voor BE, de danktank en de brengers :Y Jullie zijn geweldig O+

simmu en sangdrax met hun gebroed

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84483638
deze meneers leggen goed uit wat ik bedoel:

column over mike

mike zelf
  zondag 25 juli 2010 @ 22:04:35 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84484463
Mooi geworden! ^O^ En fijn dat jullie het zo kunnen waarderen ook, simmu (en sangdrax, selene en ravi natuurlijk) :*
  maandag 26 juli 2010 @ 08:24:36 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84493960
Wat is hij prachtig O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84496300
Wat een mooie zonnewijzer :Y

Bedankt BE, de denktank en Vlindur, McLaura en Ingrid voor het regelen/denken en brengen!
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:33:44 #66
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_84593549
Erg mooi :Y
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_84594354
heel mooi

en leuke foto's :)
pi_84600621
Mooi zeg! O+
pi_84828125
er waren nog wat foto's alleen analoog, o.a. van aan de ecmo. het leek me het beste om ze hier te zetten:

direct na de geboorte:

1 kilo:

en aan de ecmo:

ter referentie, dit is ook aan de ecmo:
pi_84828256
Simmu wat lief om deze foto's met ons te delen ! Ik vind ze prachtig en wat is/was Kiro een prachtig ventje.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_84828276
och Simmu, jullie kleine dappere ventje....
Ik vind de eerste foto aan de ecmo ook indrukwekkend, al die slangetjes aan de kleine mannetje...
Wat heeft ie toch gevochten....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:13:57 #72
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84828305
Ontroerend om te zien Simmu. Wat zullen jullie trots op hem zijn. En wat fijn dat je deze foto's van hem hebt.
pi_84828320
O Simmu...wat een prachtig mannetje, hij ziet er zo perfect uit O+ :'(
En afschuwelijk die laatste foto, zo aan al die toeters en bellen. (Natuurlijk was het voor een goed doel maar het is toch moeilijk om Kiro zo te zien liggen :'(

Kiro ik vond het erg fijn dat ik je toch heb mogen leren kennen, al was de tijd hier maar zo kort...

Simmu :*
#geen
pi_84828463
het ziet er naar uit aan de ecmo (en dat was het ook wel hoor) maar het was van die laatste anderhalve maand de fijnste tijd. kiro mocht 'bij' zijn, werd niet ondergehouden terwijl hij geen pijn had (geen slaapmiddelen wel pijnstilling). je kon echt goed contact met hem maken, hij was echt al met zijn handjes bezig enzo. dat alleen al was heel gaaf, plus dat we na een hele kritieke paar dagen en die helse rit vanuit groningen naar rotterdam opeens redelijk zeker konden zijn dat hem aan de ecmo dan iig vrij weinig kon gebeuren, relatief gezien.
pi_84829134
Ik kan ze helaas niet zien, Sim!

Nu wel.... indrukwekkend... zowel Kiro als alle toeters en bellen.

[ Bericht 54% gewijzigd door McLaura op 03-08-2010 21:39:49 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:52:46 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84830353
Jeetje Simmu. Indrukwekkende foto's...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:04:08 #77
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84830909
Simmu, wat heftig dat kleine mannetje tussen al die toeters en bellen...
En jullie komen ZO sterk over. Heel knap! Ik weet niet goed hoe ik moet zeggen wat ik bedoel. Maar daar hebben wel meer mensen last van denk ik.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84834160
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef simmu het volgende:
het ziet er naar uit aan de ecmo (en dat was het ook wel hoor) maar het was van die laatste anderhalve maand de fijnste tijd. kiro mocht 'bij' zijn, werd niet ondergehouden terwijl hij geen pijn had (geen slaapmiddelen wel pijnstilling). je kon echt goed contact met hem maken, hij was echt al met zijn handjes bezig enzo. dat alleen al was heel gaaf, plus dat we na een hele kritieke paar dagen en die helse rit vanuit groningen naar rotterdam opeens redelijk zeker konden zijn dat hem aan de ecmo dan iig vrij weinig kon gebeuren, relatief gezien.
En toch kan ik hier alleen maar heel verdrietig om zijn :'( En ook boos. Omdat hij het zo verdient had om hier te blijven, bij zijn papa en mama, zijn grote zus en tweelingbroer.
Het raakt me zo dit deze knokker er niet meer is. Mijn god telkens weer vraag ik me af hoe je in godsnaam moet verder gaan na zo'n enorm verlies. Het is zo ontzettend oneerlijk, zeker nadat Kiro zo gevochten heeft...
Sorry voor de reactie, zit je wrs niet op te wachten Simmu, maar die foto's raken me zo ;( Stoere, dappere lieve Kiro :* :'(

Nogmaals sterkte gewenst Simmu & co. Is het heel raar of fout om te vragen hoe het met je gaat en hoe je het verlies van Kiro verwerkt? :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:10:27 #79
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84834337
Wow, Simmu, wat een ontroerende en indrukwekkende foto's.
Op die close-up foto aan dat toeters-en-bellen-apparaat (hoe noemde jij het ook alweer) lijkt hij eigenlijk een kerngezonde mollige baby.... ;(
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:41:17 #80
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_84835699
Indrukwekkende foto´s. :*
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Milf dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:58:08 #81
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_84836290
Vooral die laatste foto.. Ik ben er stil van.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_84837977
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef Moonah het volgende:
Wow, Simmu, wat een ontroerende en indrukwekkende foto's.
Op die close-up foto aan dat toeters-en-bellen-apparaat (hoe noemde jij het ook alweer) lijkt hij eigenlijk een kerngezonde mollige baby.... ;(
YAM: Yet Another Machine
#geen
pi_84841826
Die één kilo foto is mooi O+

De rest inderdaad heel indrukwekkend...Kan je nog meer apparaten kwijt aan zo'n klein manneke....

Als ik die laatste foto zo zie zou ik de neiging hebben om meer naar het schermpje te staren dan goed voor me was denk ik :@
pi_84842285
Simmu, wat een indrukwekkende foto's van je kleine mooie mannetje. Je kleine mannetje aan al die apparaten... wat moet het verschrikkelijk voor jullie geweest zijn, en nu nog. Je komt zó sterk over. Alsof dit mannetje met een reden in jullie gezin geboren is.

Nogmaals heel veel sterkte! :*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2010 @ 09:11:08 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84842473
Wat een prachtige mannetje was Kiro toch O+ En inderdaad heel indrukwekkend om zo'n klein kereltje tussen al die machines te zien. Vooral die derde foto vind ik erg mooi :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84842589
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
Die één kilo foto is mooi O+

De rest inderdaad heel indrukwekkend...Kan je nog meer apparaten kwijt aan zo'n klein manneke....

Als ik die laatste foto zo zie zou ik de neiging hebben om meer naar het schermpje te staren dan goed voor me was denk ik :@
dat laatste is een persoonlijke ergernis van veel verpleging! mensen komen binnen, kijken eerst naar die monitor, dan in het medisch rapport en dan pas word het kind begroet. de ecmo (idd ook wel yam genoemd ;) ) neemt 2 ic plaatsen in!
pi_84846501
Wat een ontroerende en indrukwekkende foto's van jullie mooie mannetje O+, wat is Kiro sterk geweest ;( O+ .
En Simmu, ook heel veel bewondering hier voor jou, wat ben je een sterke dappere moeder.
En ik vind het heel "fijn" (je begrijpt hopelijk wel hoe ik het bedoel) om deze foto's gezien te hebben van Kiro.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84864798
we hadden vandaag een afspraak met het crematorium om de urn uit te zoeken (er is een wettelijke wachttijd voor zulke dingen). het was eventjes heel moeilijk qua doen, maar uiteindelijk heel makkelijk.dat verwachtte ik niet maar daar rekende ik wel op ;) (dus we hadden een beetje expres niet al te hard gepiept dat we oppas nodig hadden en selene en ravi gewoon meegenomen :) )

ik heb geen idee hoe andere mensen dit doen. wij lieten ons gewoon voorlichten door de meneer (tussen het bleren van selene door, excuus mijn taalgebruik, maar dat was het :+, gelukkig hadden ze geanticipeerd dat we heel emotioneel zouden zijn (was wel, maar niet echt uiterlijk) en waren we de laatste afspraak van de dag voor de meneer/jongen dus tijd zat) en zagen toen een serie van heel mooit gemaakte glasgemaakte herinneringsobjecten (ik weet niet hoe je dat noemen moet). die dingen zijn handgemaakt en dan wordt er tijdens het blazen wat van de as meegeblazen waardoor je 'bubbels' in het glazen object krijgt. heel mooit, en ze hadden ook een object "zonnekind". dus ja. toen was dat snel gekozen eigenlijk. maar toen bleek dat dat maar een klein gedeelte van de as omvat. wat dan te doen met de rest? dus toen sloegen we aan het twijfelen. en keken naar de andere urnen. en daar was er eentje bij met een kaarsje en een vlindertje wat ons allebei ook heel mooi leek. dus nu doen we ze gewoon allebei *O* dan kan bijvoorbeeld schoonpa er eentje een tijdje bij zich houden
  woensdag 4 augustus 2010 @ 19:55:27 #89
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84865422
Simmu, wat een prachtige foto's van Kiro!

Ik vind die foto van Kiro aan de yam erg moeilijk en mooi tegelijk. Hij probeert gewoon eventjes te kijken op die foto! O+

Erg fijn om te lezen dat je zo goed 'geslaagd' bent vanmiddag! Ik vind het idee achter een 'uitleenurn' (Sorry, kon even geen betere bewoording vinden!) eigenlijk heel ontroerend.

Heel veel succes met jullie gesprek vrijdag. :*
A grand adventure has begun.
pi_84865820
Wat fijn dat jullie zo goed geslaagd zijn voor een herinneringsobject. Ben het met Keshet eens, fijne gedachte dat anderen ook een 'stukje' Kiro bij zich kunnen houden.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:31:09 #91
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84867020
Fijn dat jullie iets moois hebben gevonden en toch zo goed geslaagd zijn, ondanks wat achtergrondmuziek....
vind het een mooi idee dat Kiro zo ook ergens anders kan zijn...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')