Joh?!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moussy, mijn schoonmoeder heeft dus een soortgelijk geval gehad met manlief, vandaar dus dat we die haken erop hebben. Er zit inderdaad een soort van sleutel bij, maar die bewaar je niet bij de haak.
olé!quote:
M heeft ouderschap aangevraagd en gekregen en dat gaat in zodra hij aangeeft het nodig te hebben. En mijn moeder gaat 1dag minder werken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:41 schreef moussy het volgende:
[..]
olé!
Als je aangenomen bent, hoe ga je dat doen met de kinders? Of staan ze al/nog ingeschreven bij de opvang?
quote:
Online sudoku'tjes maken?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef innepin het volgende:
[..]Succes! Wanneer is je gesprek?
Ik zit me echt kapot te vervelen op werk. Ik ben secretaresse dus ben alleen nodig als de Belangrijke Advocaten d'r zijn. Er zijn er drie op vakantie en de vierde heeft de middag vrij genomen. Ik zit hier om de telefoon op te nemen, maar die is al anderhalf uur niet meer gegaan.
Wie heeft dé anti-verveling-tip voor me?
Dat is van het begin af aan het project van M. geweest. Ik heb serieus nog nooit de frituurpan schoon hoeven maken! Manlief meldt ook wanneer het tijd is voor een nieuwe enzo...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:30 schreef Nijna het volgende:
IK ben bezig met het project... sop de frituurpan, maar het is meer bikken... En ik heb nu mn moeder even aan t werk gezet![]()
. We willen straks frietjes, maar voordat die pan schoon is... maar dan smaken ze vast extra lekker!
Nou, dat is ook ons ideequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb gewoon geen frituurpanSnackbar zit vlakbij, maar zo is de drempel vaak net te hoog om 's avonds iets te gaan snacken...
* Basboussaboekt ticketquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat is ook ons ideeen dan hoeven we nooit bezig met schoonmaken en verversen van het vet en waar laat je nou het oude vet en het blijft zo'n vieze pan enzo. En bovendien hebben wij ietsje verderop een heule goede biologische snackbar
met ECHT zelfgesneden friet en echt heerlijke snacks!
en nog enigszins elegant...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt van ergere dingen afstammen dan van een giraffe....die zijn lief
In de fles waar het eerst ook in zat en dan in de frituurvetkliko in de supermarktquote:
We hebben een variant van zo'n haak beneden en daar bewaar je de sleutel wel in/bij de haak.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Joh?!![]()
Ik vind het lillike hekwerk wel fijn, kan de boel gewoon openlaten en doortochten zonder dat er een kind gaat vliegen.
De kinderen zitten op de opvang, ik ben ff lekker een rondje action geweest![]()
troep gekocht dus
![]()
Volgens mij komt de basis aardig overeen, de grootste verschillen zitten volgens mij onder andere in de sharia en ze zien Jesus als een gewone profeet, niet als zoon van god.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef miss_sly het volgende:
met hele mooie ogen
hoe zit dat eigenlijk in de Islam; is daar ruimte voor de evolutietheorie, of zit daar ook een scheppingsverhaal a al het christendom aan vast? of is daar net zoveel gedoe over als binnen het christendom
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ik las tepelvoegenen dacht huh plantjes in je kloofjes
Oude vet? Op de vloer van de bijkeukenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat is ook ons ideeen dan hoeven we nooit bezig met schoonmaken en verversen van het vet en waar laat je nou het oude vet en het blijft zo'n vieze pan enzo. En bovendien hebben wij ietsje verderop een heule goede biologische snackbar
met ECHT zelfgesneden friet en echt heerlijke snacks!
ik zal het m'n buurman vragen, bij hem rot zelfs z'n kunstgebit uit z'n mond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn.Hoe lang zou je daarvoor niet onder de douche geweest moeten zijn, om dat voor elkaar te krijgen?
moest je op de kinderafdeling kijken ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Oude vet? Op de vloer van de bijkeuken![]()
Vandaag met mams de stad in geweest. Pffff @beha's kopen....
Weer een andere maat, verklaart wel waarom er niks meer paste... Maar ik word er niet vrolijk van
Noh, ik heb alle maten wel gehad inmiddels geloof ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
moest je op de kinderafdeling kijken ?of andersom?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik zal het m'n buurman vragen, bij hem rot zelfs z'n kunstgebit uit z'n mond.
ik ben blij dat ik weer plakfoli op m'n raam heb, elke ochtend staat ie met z'n gore bek buiten bij mij naar binnen te kijken. Echt tot ik opsta, dan gaat ie weer naar binnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Leuk, zo'n buurman.
Dan heb ik liever die van mij, die ziet er best leuk uit, én is schoon.
WTF??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik weer plakfoli op m'n raam heb, elke ochtend staat ie met z'n gore bek buiten bij mij naar binnen te kijken. Echt tot ik opsta, dan gaat ie weer naar binnen.
ja he!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Trouwens echt wel een prachtige buik!
Ik heb me ingehouden, maar eigenlijk wilde ik er even aan zitten.![]()
ja echt hè! M'n overbuuf heeft er nog wat meer last van. Haar achtervolgd ie een soort. Als ze in de tuin is dan staat hij opeens ook in z'n tuin, loopt ze door naar voren staat ie opeens ook bij de voordeur. Echt ik kan nog wel meer verzinnen, maar het is een eenzame vieze man.quote:
ja ik ook wel, al word ik steeds benauwder, hoe ga ik dat straks doen met 2 kinderen???quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
je heb een mooie buik tico!
gewoon nog maar drie wekenben benieuwd naar je meisje!
kan k me ook wel voorstellen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja ik ook wel, al word ik steeds benauwder, hoe ga ik dat straks doen met 2 kinderen???
je groeit er vanzelf in, tis net als met een zwangerschapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja ik ook wel, al word ik steeds benauwder, hoe ga ik dat straks doen met 2 kinderen???
Agreed!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:58 schreef simmu het volgende:
[..]
je groeit er vanzelf in, tis net als met een zwangerschap
Dat woordje 'vast' hè, dat doet geen goed nuquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
kan k me ook wel voorstellen!
komt vast goed!
Yuk! *rilt*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja echt hè! M'n overbuuf heeft er nog wat meer last van. Haar achtervolgd ie een soort. Als ze in de tuin is dan staat hij opeens ook in z'n tuin, loopt ze door naar voren staat ie opeens ook bij de voordeur. Echt ik kan nog wel meer verzinnen, maar het is een eenzame vieze man.
lastig is maar net wat je gewent bent. We hebben er zelf voor gekozen, en ja we mopperen wel eens dat het niet de meest ideale manier is, maar aan de andere kant is het ook gewoon een gevolg van onze manier van "aanpak".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Saffier het volgende:
Balen van dat lastige slapen hoor. Ik ben blij dat Tobias daar altijd erg makkelijk in geweest is, en nog steeds is.
Veel plezier Incantrix!
Noh wat goed!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Buuf! De kinderkamers hebben horren!![]()
Plakhorren weliswaar, want op maat was er niet meer, maar waarom ik dit niet eerder gedaan heb?
En ik wilde nog wat zeggen... *damn*
Hoiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ghihi ik had weer een Ouder aan de lijn @ work(geppie)
HOI!quote:
Hou opquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is bijna het leukste aan vakantie..als je weer thuiskomt
Minus de was dan
Da's mooiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
HOI!
mede dankzij jou weer een bonus van 80 eur bovenop mn gewone uurloon (voor 4 uurtjes werk, hartelijk behenkt harry!) t zal fascinerend worden als mn baas mijn gesprekken gaat naluisteren
idd, achja, ze zal vast niet luisteren.. ik lul zoveel dat mijn gesprekken slaapwekkend zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:01 schreef geppie het volgende:
[..]
Da's mooi![]()
Ja die baas zal wel denken...
oh ja, alleen daarom is vakantie leuk. Om weer thuis te komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh liefjes, het is zo fijn om weer thuis te zijn!![]()
WTF?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Hoi!!
oh bahbah Tico je buurman
wij hebben hier ook zo'n geep die steeds praat en dan pas nadenkt. Sukkel"kijk dr nou zitten dan met dat pijpmondje!
"
ehm... hallo? je hebt het over mijn kind ja.... gelukkig was mn buuf er ook niet bepaald van gecharmeerd![]()
(voor TF, buurman A.)
Oh en we waren bij de Efteling vandaag en het was geweldig!
Dus voor straf heb je dr vier keer opgegeven voor een abo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, achja, ze zal vast niet luisteren.. ik lul zoveel dat mijn gesprekken slaapwekkend zijn
EN GEPPIE ZEI DAT MIJN STEM RAAR WAS
Dat heb ik nou nooit begrepen. Ik heb nooit zin om naar huis te gaan als ik op vakantie ben (geweest). Vakantie vind ik heerlijk, helaas gaan we de laatste jaren maar 2 weken weg (in het verleden meestal 4 en van mij mag het nog langer).quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ja, alleen daarom is vakantie leuk. Om weer thuis te komen
nah ze had verwacht dat ik anders klonk (als een losgeslagen projectiel waarschijnlijk, foklikequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dus voor straf heb je dr vier keer opgegeven voor een abo?
ik vond niets mis met je stemmaar misschien klink je door de foon wel heul anders...
hij spoort niet... echt... geen leven en geen vrienden ofzo daar gaat t steeds meer op lijken.quote:
Ik had ergens gelezen over je ietwat vreemdequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en zo grappig dat je gelijk vroeg of ik kleurdoos was, beetje mazzel dat je ook echt moi qaan de lijn hebt gekregen ;o want dat was een kans van 1 op 12![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |