Nou, dat is ook ons ideequote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb gewoon geen frituurpanSnackbar zit vlakbij, maar zo is de drempel vaak net te hoog om 's avonds iets te gaan snacken...
* Basboussaboekt ticketquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat is ook ons ideeen dan hoeven we nooit bezig met schoonmaken en verversen van het vet en waar laat je nou het oude vet en het blijft zo'n vieze pan enzo. En bovendien hebben wij ietsje verderop een heule goede biologische snackbar
met ECHT zelfgesneden friet en echt heerlijke snacks!
en nog enigszins elegant...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:41 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt van ergere dingen afstammen dan van een giraffe....die zijn lief
In de fles waar het eerst ook in zat en dan in de frituurvetkliko in de supermarktquote:
We hebben een variant van zo'n haak beneden en daar bewaar je de sleutel wel in/bij de haak.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Joh?!![]()
Ik vind het lillike hekwerk wel fijn, kan de boel gewoon openlaten en doortochten zonder dat er een kind gaat vliegen.
De kinderen zitten op de opvang, ik ben ff lekker een rondje action geweest![]()
troep gekocht dus
![]()
Volgens mij komt de basis aardig overeen, de grootste verschillen zitten volgens mij onder andere in de sharia en ze zien Jesus als een gewone profeet, niet als zoon van god.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:48 schreef miss_sly het volgende:
met hele mooie ogen
hoe zit dat eigenlijk in de Islam; is daar ruimte voor de evolutietheorie, of zit daar ook een scheppingsverhaal a al het christendom aan vast? of is daar net zoveel gedoe over als binnen het christendom
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ik las tepelvoegenen dacht huh plantjes in je kloofjes
Oude vet? Op de vloer van de bijkeukenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat is ook ons ideeen dan hoeven we nooit bezig met schoonmaken en verversen van het vet en waar laat je nou het oude vet en het blijft zo'n vieze pan enzo. En bovendien hebben wij ietsje verderop een heule goede biologische snackbar
met ECHT zelfgesneden friet en echt heerlijke snacks!
ik zal het m'n buurman vragen, bij hem rot zelfs z'n kunstgebit uit z'n mond.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn.Hoe lang zou je daarvoor niet onder de douche geweest moeten zijn, om dat voor elkaar te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |