Bij Gammaquote:
ahwquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Jemig Vicky, wat erg
ik ben net terug uit Ballorig..ik weet niet wie van de twee nu het meest moe is
en! Vriendje is een nachtje weg, hij vertelde nog dat er een cadeautje ou komen..
heeft ie alle twilight delen voor me gekocht!! komen net binne. jeuj!
Ik denk het wel ja, maar weet het natuurlijk niet zeker. Ze heeft tot nu toe nooit koorts gehad bij tandjes en ze heeft al een tijd last van de kiezen dus tsja het blijft gokken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach... Arm AmélietjeIs dit nou alleen van de kiezen Huups?
Buh, zo ellendig, een ziekig kind.
Ik heb gewoon van die tsjiepes plakdingen met klittenband, die bestaan ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij Gammaen het zijn wel plasticen natuurlijk maar hey...
Die van 19,95 zijn 63 breed trouwens, daarna gaat het steeds met 20 cm en 5 euro omhoog. Nog geen geld!
En je er moeten dan van die speciale uitschuifarmpjes aan het kozijn, en die zijn deze week ook zwaar in de aanbieding daar. 50 % kortingnou ja, voor nog geen 100 euro liggen wij mugvrij
Recept?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef trui het volgende:
ik heb toch zo'n lekkere soep gemaakt (gele paprika-soep). ik neem gewoon nog een kopje.(ben alleen thuis, manlief is naar een voetbalwedstrijd en kinderen uit logeren.
).
psiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef freecell het volgende:
recept zou verplicht moeten zijn bij dat soort posts
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef trui het volgende:
ik ben vandaag naar de ikea geweest, en heb een kastje gekocht om al m'n haakspul in op te bergen. met vier van dit soort bakken. die nu helemaal vol zitten.een beetje een uit de hand lopende hobby.
nou, de slaapkamer is nu tenminste weer begaanbaar. je struikelde eerst echt over de dozen en zakken met garen...quote:
nouja een paddestoel of een lieveheersbeest... dat moet wel duidelijk zijn toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef lily het volgende:
en als het af is mag ik dan raden wat het is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef lily het volgende:
en als het af is mag ik dan raden wat het is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef lily het volgende:
een paddestoel of lieveheersbeest...dan vind ik het vast een kwal
maar vogel of vis, hij wordt hier intensief gebruikt in ieder gevalquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef lily het volgende:
[..]
maar vogel of vis, hij wordt hier intensief gebruikt in ieder geval
en gaat straks in haar koffer voor later
whihi ik heb 5 curverbakken onder de eettafel staanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef trui het volgende:
ik ben vandaag naar de ikea geweest, en heb een kastje gekocht om al m'n haakspul in op te bergen. met vier van dit soort bakken. die nu helemaal vol zitten.een beetje een uit de hand lopende hobby.
ik kan heel goed dekentjes, en kussentjes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
Ohhh ik had net een heerlijk d'oh moment! Ik besefte me ineens dat als we gaan verbouwen over twee maanden, waarbij we de hele eerste verdieping overhoop halen, dat ik dan ook weer opnieuw een kinderkamer in mag richten![]()
![]()
Trui, wat maak je allemaal voor accessoires?Ik kan vast wel iets gebruiken voor in Willows nieuwe kamertje
ha!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
whihi ik heb 5 curverbakken onder de eettafel staan
we moeten eens een keer wat uitwisselen!
Tofquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef trui het volgende:
[..]
ik kan heel goed dekentjes, en kussentjes!muziekdoosjes, knuffels, ballen, rammelaars. you name it!
![]()
zelfs voor beklede kleerhangersdraai ik m'n hand niet meer (of juist wel
) om.
Ohjaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef trui het volgende:
prima. en anders kom je 't toch een keer zelf leren, weet je nog?
mooi want ik heb echt maffe kleuren waar ik weinig mee kan omdat ik meer van de egale mutsies en frutsels ben..en jij houdt wel van kleur geloof ikquote:
ja, die hebben wij ook járen gehad. Nu heb ik dan met veel pijn en moeite de lijmlaag van het kozijn gekrabt, of beter, de drie lijmlagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van die tsjiepes plakdingen met klittenband, die bestaan ook!als het erg warm is kukelen ze wel naar beneden, omdat de lijmlaag zacht wordt
![]()
Arme Amélie..
ja, wij dus nu ook.quote:
sorry zaterdag heb ik geen tijd. wordt op z'n vroegst 2 weken later, OK? tenzij we door storm en regen eerder van de camping spoelen)quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:09 schreef innepin het volgende:
Ohja
Zaterdag?
Heb ik meteen een goed excuus waarom mijn vader niet kan komen die had zichzelf zojuist uitgenodigd voor dit weekend![]()
ja, dat dacht ik dus ook altijd, maar nu dus voor 20 euro per raam. Bij elkaar nog best veel geld, maar dan ben ik er ook vanaf!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:20 schreef lily het volgende:
Ik weet niet meer precies. Wij hebben ze een jaar of drie (maar toch nog best prijzig meen ik me te herinneren)
Die had ik op zolder ook , trui, maar we hebben die stang vervangen door een exemplaar die met het raam mee naar buiten gaat zeg maar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef trui het volgende:
debuuv, mooi! bij ons past dat niet omdat we nog van die ramen hebben die met zo'n stang-met-gaatjes aan de onderkant open gaan (de stang gaat dan naar binnen). dus wij prutsen ook meestal maar wat aan met horgaas en plakstrips.
Die waren ook in de reklame Trui! Voor half geld. Bij Gamma dus, nog deze weekquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:24 schreef trui het volgende:
debuuv, mooi! bij ons past dat niet omdat we nog van die ramen hebben die met zo'n stang-met-gaatjes aan de onderkant open gaan (de stang gaat dan naar binnen). dus wij prutsen ook meestal maar wat aan met horgaas en plakstrips.
ah, daar waren we vanmiddag nog.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die waren ook in de reklame Trui! Voor half geld. Bij Gamma dus, nog deze week
tja, je moet het net ff weten hč.quote:
plafonnetjes witten.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef trui het volgende:
witte saus? wat ben je van plan?
vandaag was 't grondzeil helaas niet voor half geld. maar jaaaaaaaaaa.
nah, ik ook, maar kon niet meer op "latex" komen, oddly enough.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef trui het volgende:
oh latex! muurverf! ik denk bij saus aan eten.dat ligt vast aan mij hoor!
Mijn kinderen zijn echt nog nooit op het kozijn geklommenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een beetje wel, maar is dat wel genoeg? Als ze de kans krijgt op het kozijn te klimmen en tegen de rolhor aan te leunen om naar buiten te gluren, heb je kans dat het allemaal gaat scheuren...
Ik stond eens buiten bij de vuilnisbak te klepperen met een mat en hoorde auto's toeteren, wijzen, er was er 1 die stopte, er stond een klein krullebolletje op het randje wat onder de ramen zit .. aan de buitenkant...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn echt nog nooit op het kozijn geklommeneerst op letten, en onmogelijk maken. ofzo.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik stond eens buiten bij de vuilnisbak te klepperen met een mat en hoorde auto's toeteren, wijzen, er was er 1 die stopte, er stond een klein krullebolletje op het randje wat onder de ramen zit .. aan de buitenkant...Hij heeft een bajes raam, met van dat betonvlechtwerk, en René kreeg ook een stukkie, voor als hij op die kamer zit
Ja! Want wat moet je doen? Tetteren? Viswijven? Dat is wel wat er in je opkomt ipv kalm blijven en hopen dat hij naar binnen valt of er keurig af zou stappen, Ik ben naar binnen gegaan alsof ik hem niet zag en heb op mn poezeligste geroepen of hij even kon komen.. en ondertussen ging ik dood van binnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Jemig! daar zijn mijn kinderen echt veels te schijterig voor.Maar dan snap ik dat je dat doet ja. mijn hemel.
ben je je niet kapot geschrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat lief van je vaderquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb wel wollen jasjes gehad voor de jongens, maar weet niks meer van de voering. volgens mij was die ook niet zo dik. een paddingtonjaszo cool. Had mijn vader gekocht.
én, zulke jasjes zijn fijn in de auto ipv zo'n dik ding en dan nog ál die gordeltjes en de bewegingsvrijheid natuurlijk. heb je hem al besteld huup?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:37 schreef Ca.ra het volgende:
Huup, wol is warmer dan je verwacht voor de dikte hoor.En hoe dan ook, hij is in ieder geval goed voor het najaar en een evt Hollandse Kwakkelwinter. En als het nou toch heel erg gaat vriezen, dan koop je gewoon nog een hele dikke tweedehandse voor erbij
nee nog nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:46 schreef moussy het volgende:
[..]
én, zulke jasjes zijn fijn in de auto ipv zo'n dik ding en dan nog ál die gordeltjes en de bewegingsvrijheid natuurlijk. heb je hem al besteld huup?![]()
Dat laatstequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb nog niet eens aan een winterjas gedacht!
Wat te doen? Ik heb een rustig middagje, Kim is bij mijn zusje. Tyler slaapt nu.
Zal ik een sopje door het huis halen en de inloopkast opruimen of toch wat lezen en tv kijken wat ik heb opgenomen? Dilemma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |