Bij Gammaquote:
ahwquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Jemig Vicky, wat erg
ik ben net terug uit Ballorig..ik weet niet wie van de twee nu het meest moe is
en! Vriendje is een nachtje weg, hij vertelde nog dat er een cadeautje ou komen..
heeft ie alle twilight delen voor me gekocht!! komen net binne. jeuj!
Ik denk het wel ja, maar weet het natuurlijk niet zeker. Ze heeft tot nu toe nooit koorts gehad bij tandjes en ze heeft al een tijd last van de kiezen dus tsja het blijft gokken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach... Arm AmélietjeIs dit nou alleen van de kiezen Huups?
Buh, zo ellendig, een ziekig kind.
Ik heb gewoon van die tsjiepes plakdingen met klittenband, die bestaan ook!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij Gammaen het zijn wel plasticen natuurlijk maar hey...
Die van 19,95 zijn 63 breed trouwens, daarna gaat het steeds met 20 cm en 5 euro omhoog. Nog geen geld!
En je er moeten dan van die speciale uitschuifarmpjes aan het kozijn, en die zijn deze week ook zwaar in de aanbieding daar. 50 % kortingnou ja, voor nog geen 100 euro liggen wij mugvrij
Recept?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef trui het volgende:
ik heb toch zo'n lekkere soep gemaakt (gele paprika-soep). ik neem gewoon nog een kopje.(ben alleen thuis, manlief is naar een voetbalwedstrijd en kinderen uit logeren.
).
psiesquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef freecell het volgende:
recept zou verplicht moeten zijn bij dat soort posts
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef trui het volgende:
ik ben vandaag naar de ikea geweest, en heb een kastje gekocht om al m'n haakspul in op te bergen. met vier van dit soort bakken. die nu helemaal vol zitten.een beetje een uit de hand lopende hobby.
nou, de slaapkamer is nu tenminste weer begaanbaar. je struikelde eerst echt over de dozen en zakken met garen...quote:
nouja een paddestoel of een lieveheersbeest... dat moet wel duidelijk zijn toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef lily het volgende:
en als het af is mag ik dan raden wat het is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:56 schreef lily het volgende:
en als het af is mag ik dan raden wat het is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:00 schreef lily het volgende:
een paddestoel of lieveheersbeest...dan vind ik het vast een kwal
maar vogel of vis, hij wordt hier intensief gebruikt in ieder gevalquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:05 schreef lily het volgende:
[..]
maar vogel of vis, hij wordt hier intensief gebruikt in ieder geval
en gaat straks in haar koffer voor later
whihi ik heb 5 curverbakken onder de eettafel staanquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:51 schreef trui het volgende:
ik ben vandaag naar de ikea geweest, en heb een kastje gekocht om al m'n haakspul in op te bergen. met vier van dit soort bakken. die nu helemaal vol zitten.een beetje een uit de hand lopende hobby.
ik kan heel goed dekentjes, en kussentjes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
Ohhh ik had net een heerlijk d'oh moment! Ik besefte me ineens dat als we gaan verbouwen over twee maanden, waarbij we de hele eerste verdieping overhoop halen, dat ik dan ook weer opnieuw een kinderkamer in mag richten![]()
![]()
Trui, wat maak je allemaal voor accessoires?Ik kan vast wel iets gebruiken voor in Willows nieuwe kamertje
ha!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
whihi ik heb 5 curverbakken onder de eettafel staan
we moeten eens een keer wat uitwisselen!
Tofquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef trui het volgende:
[..]
ik kan heel goed dekentjes, en kussentjes!muziekdoosjes, knuffels, ballen, rammelaars. you name it!
![]()
zelfs voor beklede kleerhangersdraai ik m'n hand niet meer (of juist wel
) om.
Ohjaquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef trui het volgende:
prima. en anders kom je 't toch een keer zelf leren, weet je nog?
mooi want ik heb echt maffe kleuren waar ik weinig mee kan omdat ik meer van de egale mutsies en frutsels ben..en jij houdt wel van kleur geloof ikquote:
ja, die hebben wij ook járen gehad. Nu heb ik dan met veel pijn en moeite de lijmlaag van het kozijn gekrabt, of beter, de drie lijmlagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van die tsjiepes plakdingen met klittenband, die bestaan ook!als het erg warm is kukelen ze wel naar beneden, omdat de lijmlaag zacht wordt
![]()
Arme Amélie..
ja, wij dus nu ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |