Zelfs die is kut.quote:
nee, ik ben er nietquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
<insert tumbelweed door een verlaten straatje>
ik lust geen rauwe visquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
rauwe vis wel, met tomaat, komkommer en allerlei kruiden. Ik moet weer eens in mijn receptenkladblok kijken
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo, wat is er zo interessant aan het volgende if zit je op de lapo te loeren
ik niet gebakken. Nou ja, ook eigenlijkquote:
Tombooquote:
als je dan al op een lapo loert, kun je in ieder geval wel zorgen dat je een fatsoenlijke titel verzintquote:
ok had ik niet gezien omdat ie dichtknalde op mijn postquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:50 schreef Pheno het volgende:
In amsterdam was het ook al zo rustig... Is echt iedereen op vakantie?
Oh, dan heb ik er geen last vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja zitten allemaal hier, elke dag 's avonds al files in Zwitserland
hier geen files meerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja zitten allemaal hier, elke dag 's avonds al files in Zwitserland
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:48 schreef Pheno het volgende:
<insert tumbelweed door een verlaten straatje>
Nee gek hequote:
zelfs in de supermarkten is het oorlog, klote toeristen. kunnen ze niet gewoon allemaal naar spanje of zoquote:
bedoel je nu:quote:
we zouden niet meer kommaneukenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedoel je nu:
Nee, Gek HEEE
of als in: nee, dat is niet zo gek he
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:45 schreef crv het volgende:
[..]
buiten de deur mag je best honger krijgen maar altijd thuis eten
Dan moet je komma's gebruikenquote:
zelf hier in Rockanje hebben we last van toeristen... en ik snap je wel... toeristen in supermarkten zijn kutquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:56 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs in de supermarkten is het oorlog, klote toeristen. kunnen ze niet gewoon allemaal naar spanje of zo
quote:
Op schoot bij ome Rauzer en vertellen wat er op je hart ligtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:58 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb het idee dat je een beetje geïrriteerd bent vanmorgen crv! En dat kom heus niet omdat ik toevallig de LaPo had
! Vertel eens aan ome Rauzer wat er aan de hand is
!
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:58 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb het idee dat je een beetje geïrriteerd bent vanmorgen crv! En dat kom heus niet omdat ik toevallig de LaPo had
! Vertel eens aan ome Rauzer wat er aan de hand is
!
nee, die is te kleinquote:
Mogge Bitchquote:
Ik was er ook een avondjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van donderdag 29 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 440 Bellatrix
02. 359 -Miauw-
03. 344 iBenny
04. 343 Loveless85
05. 263 Socios
06. 235 charmed_angel
12. 187 tombolafan
13. 181 Myraela
15. 175 crv
34. 112 Dr_Flash
38. 109 Crazy-M
41. 106 Kally
79. 076 MissBitchy
82. 073 Symphonic
Bella was toch ziek gister
Geef maar een jupilerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor valt best mee juist vandaag
![]()
Vond het gewoon ff leuk om je te zieken![]()
Biertje ?
morge bitchjequote:
Doe ik zo mn best om jou welkom te heetten ...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Op schoot bij ome Rauzer en vertellen wat er op je hart ligt
oef toch nog boven de 100 gekomenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Top 100 van donderdag 29 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 440 Bellatrix
02. 359 -Miauw-
03. 344 iBenny
04. 343 Loveless85
05. 263 Socios
06. 235 charmed_angel
12. 187 tombolafan
13. 181 Myraela
15. 175 crv
34. 112 Dr_Flash
38. 109 Crazy-M
41. 106 Kally
79. 076 MissBitchy
82. 073 Symphonic
Bella was toch ziek gister
TAL is taking over the FOK forumquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was er ook een avondjeMeteen #4
en de complete top 6 is TAL, wat erg
Nee iets te vroeg nog voor bierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor valt best mee juist vandaag
![]()
Vond het gewoon ff leuk om je te zieken![]()
Biertje ?
een echte vent ....quote:
Ja maar dat die hollanders nou ook al files moeten creeren in het buitenlandquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelf hier in Rockanje hebben we last van toeristen... en ik snap je wel... toeristen in supermarkten zijn kut
Melk dan ?quote:
een nederlander zonder files, is als een duitser zonder halve litersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar dat die hollanders nou ook al files moeten creeren in het buitenland
Lijkt wel een hobby of zo
nee, bierquote:
Christus man, hebben jullie echt niets anders te doenquote:
Jij kan beter je best doen muismeisje bij jouw op schoot te krijgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe ik zo mn best om jou welkom te heetten ...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Christus man, hebben jullie echt niets anders te doen
weet niet, moet je aan christus vragen of hij nog iets te doen heeftquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorryquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een nederlander zonder files, is als een duitser zonder halve liters
"Just hangin' around, drinking a bud"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, moet je aan christus vragen of hij nog iets te doen heeft
Excuse me?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
Heb gister hard gewerkt ja
kut dat zou ik nu ook moeten doen.
* gaat er nog even aan trekken vanmorgen
Werk zequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry
Ik ga weer aan het werk! Dag schatjes
Als zijn webcam maar uit staat.quote:
* biertje haalt voor Crazyquote:
ow zo bedoelde ik het niet hoorquote:
dank uquote:
waar missbitch weer een fap post maaktquote:
Je vraagt eromquote:
niet te hard werken hequote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry
Ik ga weer aan het werk! Dag schatjes
Was wel even een leuk inkoppertjequote:
nu echt ff WERKEN (zo beter?)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
[..]
waar missbitch weer een fap post maakt
Weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
[..]
waar missbitch weer een fap post maakt
Veel beterquote:
hehe,quote:
nee, werken is voor watjesquote:
Wat heb ik gemist?quote:
missbitch begon met fap postsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?Waarop zit jij nu te fappen?
Ik heb hem de HD versie van Bella meets Benny opgestuurd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?Waarop zit jij nu te fappen?
En mij niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hem de HD versie van Bella meets Benny opgestuurd.
Nee, ik ben nog bezig het trauma van gisteren te verwerken.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog bezig het trauma van gisteren te verwerken.
Hoe zou dat nu komen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
pffffft, collegas worden echt gek van mij
NEEHEE, je moet zorgen dat je collega gek OP je wordt...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
pffffft, collegas worden echt gek van mij
ik moest goddomme ook restarten.quote:
weet ook niet, ben toch echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel rustigquote:
o okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEHEE, je moet zorgen dat je collega gek OP je wordt...
gewoon uit het raam gooienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik moest goddomme ook restarten.
en nu voor de 2e keer deze week dat ie niet door wildde starten
Maar dan kan ik niet meer FOK!kenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ook niet, ben toch echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig
[..]
o ok
[..]
gewoon uit het raam gooien
jawel, gewoon de werkplek van je collega pakkenquote:
die heeft nog meer problemen dan ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel, gewoon de werkplek van je collega pakken
En we gaan van links naar rechts, met zijn allen. Zwaaienquote:
het is een nutteloze zaak.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEHEE, je moet zorgen dat je collega gek OP je wordt...
ehm, de andere collega ?quote:
Goedeavondquote:
zijn laptop natuurlijkquote:
Dat moet wel voldoening gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef crv het volgende:
De vent die achter mijn rug om is binnegehaald en mijn job ingepikt heeft moet samen met de sales in Zurich een RFP beantwoorden![]()
Ze zitten al 3 weken te stoeien en hij heeft me woensdag gevraagd of ik ook wat kon doen.
Heb me gister en vandaag ff kwaad gemaakt en in totaal misschien 4 uurtjes er mee bezig gehouden en klaar. Natuurlijk wel even op de juiste manierteruggemaild zodat veel mensen zien dat het allemaal niet zo moeilijk is
![]()
Maar toch nog ongemerkt zoveel werk voor hun openlaten dat ze lekker door kunnen denken en zuchten vandaag hehehe
Hoorde zelfs al via vrienden van S_NL dat die gast daar ook al heen had gebeld en gehoopt dat zij dat wel even zouden doenJammer, hij kreeg hints en hij was toch de expert
hehehe, buiten trappen die gastquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef crv het volgende:
De vent die achter mijn rug om is binnegehaald en mijn job ingepikt heeft moet samen met de sales in Zurich een RFP beantwoorden![]()
Ze zitten al 3 weken te stoeien en hij heeft me woensdag gevraagd of ik ook wat kon doen.
Heb me gister en vandaag ff kwaad gemaakt en in totaal misschien 4 uurtjes er mee bezig gehouden en klaar. Natuurlijk wel even op de juiste manierteruggemaild zodat veel mensen zien dat het allemaal niet zo moeilijk is
![]()
Maar toch nog ongemerkt zoveel werk voor hun openlaten dat ze lekker door kunnen denken en zuchten vandaag hehehe
Hoorde zelfs al via vrienden van S_NL dat die gast daar ook al heen had gebeld en gehoopt dat zij dat wel even zouden doenJammer, hij kreeg hints en hij was toch de expert
quote:
o ok hahaquote:
ik ben het hier zo zat, ze zoeken het maar uit. Ben al aan het solliciteren en mijn netwerk in gang gezet dus hoop dit jaar nog te wisselen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehehe, buiten trappen die gast
heb je niks aan
en mag je dan weer even luchtenquote:
quote:
je typt tochquote:
en blijf je dan in zwitserland of kom je weer hierheenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben het hier zo zat, ze zoeken het maar uit. Ben al aan het solliciteren en mijn netwerk in gang gezet dus hoop dit jaar nog te wisselen.
Heb me 3 jaar lang uit de naad gewerkt en alles wat je doet is eigenlijk voor niets. ze weten het allemaal beter en uiteindelijk ben je dus niet succesvol, maar dat wordt wel teruggereflecteerd op jouw natuurlijk.
Dat pikken we 1 keer en daarna is het schluss
als de ketting lang genoeg is ....quote:
nee blijf hier, wil niet meer terugquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je typt toch
[..]
en blijf je dan in zwitserland of kom je weer hierheen
o okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat werkt nog, maar mijn rug en benen denken heel anders over bewegen
aah ok, tussen de zwitserse vrouwkesquote:
Misschien nog een beetje los spittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat werkt nog, maar mijn rug en benen denken heel anders over bewegen
quote:
Oh ja, over dierentuinen gesproken ff opzoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
We maken er hier gewoon een dierentuin van
nee, we zijn niet kromquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Nee gewoon het totaalplaatje van kwaliteit van leven is hier zoveel beter. ook hier heb je best dat je denkt van pfff moet dat zo of gezeik met ambtenaren. Maar in zijn totaliteit merk je gewoon veel verschil.
NL is echt een bananenrepubliek als je het een tijdje van de buitenkant bekijkt
mja iedereen begon hier een dier na te doen, echt, echt vrijdag hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef crv het volgende:
[..]
Oh ja, over dierentuinen gesproken ff opzoeken
gezelligquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja iedereen begon hier een dier na te doen, echt, echt vrijdag hier
Aaaaah koetsiekoetsiekoeeeeetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef crv het volgende:
gezien het Oeh achies en koetschiekoetschie gehalte hier soms
Vorige week vrijdag in Basel geboren.
[ [url=http://www.20min.ch/dyim/b345d6/B.M600,1000/images/content/2/1/4/21497346/3/topelement.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aaaaah koetsiekoetsiekoeeeeet
Wat een mooie houten muur
Echt gaaf
[..]
Echt gaaf
[..]
Echt gaaf
quote:
ja als je niet zelf tussendoor had gepost had je een hatrick gehadquote:
Sorryquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja als je niet zelf tussendoor had gepost had je een hatrick gehad
nee het is lunchtijd. En je kan van de vloer eten want er ligt genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
eeeh is die grond hier nu zo mooi ?
iedereen kust de grond
Oeh, een dwergneushoorn ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef crv het volgende:
gezien het Oeh achies en koetschiekoetschie gehalte hier soms
Vorige week vrijdag in Basel geboren.
[ [url=http://www.20min.ch/dyim/b345d6/B.M600,1000/images/content/2/1/4/21497346/3/topelement.jpg]afbeelding[/url] ]
aah ok, we gaan ook eten hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
nee het is lunchtijd. En je kan van de vloer eten want er ligt genoeg
Nee is echt hout.quote:
Baby pantserneushoornquote:
Vaduzquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan officieel weer uitslapen.
Goedemiddag!
Middagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan officieel weer uitslapen.
Goedemiddag!
Halloquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:Hallo allen
![]()
Nu weet ik weer waarom ik een kinderslot op de koelkast heb
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je hebt er ook zin in vandaag merk ik wel.
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstquote:
Tot straks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huisTot strakkies lekkere poepies van me
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstde inhoud van de halve koelkast over de keukenvloer...zelfs de komkommer moest er aan geloven
![]()
Icats
Ooit, toen ik nog met een huisgenote samenwoonde waarschuwde ik haar dat ze vooral geen krentenbollen op het aanrecht moest laten slingeren. Mijn katten zijn er dol op. Soms deed ze dat toch en dan aten mijn katten ze op. Zij dacht altijd dat ík haar krentenbollen opat maar de katten de schuld gaf. Tot ik een keer een weekendje niet thuis was...quote:
Poesjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo allen
![]()
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstde inhoud van de halve koelkast over de keukenvloer...zelfs de komkommer moest er aan geloven
![]()
Icats
Goedemorgenquote:
Met mn grootte blote voeten in de leverpastei ....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden dan
Ik mag niet streamen op mijn werk, anders wordt de systeembeheerder boos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
O ja, hier nog de dagafsluiting van Socios van gisternacht. Vast nog niet door iedereen gezien:
Die had ik al gezien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
O ja, hier nog de dagafsluiting van Socios van gisternacht. Vast nog niet door iedereen gezien:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag niet streamen op mijn werk, anders wordt de systeembeheerder boos.
Soms helpt het om een beetje schizofreen te zijn![]()
WTF is datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
Ja echtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie jou zo zeggen: "Echt, ik was het niet" Met een zo onschuldig mogelijk gezicht.
OMGquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
Whehehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
Dag Tomboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ben off
Tot vanavond misschien
Krentenbollen zijn wel lekker he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echtmaar ik moest lachen omdat het zo ongeloofwaardig klinkt
Dat Tomboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Nou, ik ben off
Tot vanavond misschien
Hij gaat als een treinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
Socios gaat weer voor de 1000+ posts? gezien zijn PoHi?
Meneer crazy voor jou hequote:
Ik was de deur al uit, ik kwam onverwachts (voor hun dan) thuisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden dan
Met die stem? Daar moet je accentloos ABN voor spreken volgens mijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk zou Socios als NS-omroeper wel enorm chill zijn.
ey noem me is niet meneerquote:
Latersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Nou, ik ben off
Tot vanavond misschien
Die stem klinkt eng veel als Juicyhil.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met die stem? Daar moet je accentloos ABN voor spreken volgens mij
Bij mij is het ook chaos, pas een tijdje op de poes van mn vriendin. Die is nogal schuchter en die van mij echt een ADHD beest. Dus die zit die arme logeerpoesss de hele dag achternaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was de deur al uit, ik kwam onverwachts (voor hun dan) thuis
geef mij dan maar puppysquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Als ik dit hoor baal ik niet meer van een vertraging. Dan zit je elkaar als mede-wachters aan te kijken en denk je: ach ja, wat is nou 10 minuten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met die stem? Daar moet je accentloos ABN voor spreken volgens mij
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoek het dan maar uiitquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ey noem me is niet meneer![]()
ben niet zo oud hoor
gewoon Crazy is al goed genoeg
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Als ik dit hoor baal ik niet meer van een vertraging. Dan zit je elkaar als mede-wachters aan te kijken en denk je: ach ja, wat is nou 10 minuten.
LAat me raden:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo allen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Haha, echt hè. Helaas verzorgt ProRail de omroepen op de stations. En veel omroepen zijn tegenwoordig geautomatiseerd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk zou Socios als NS-omroeper wel enorm chill zijn.
Duh, iedereen weet toch wel dat Socios een JH-kloontje isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die stem klinkt eng veel als Juicyhil.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:00 schreef crv het volgende:
[..]
LAat me raden:poezen, niet te vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
[..]
LAat me raden:Ik heb het serieus een aan mijn moeder voorgesteld om sloten te doen op alle kasten met eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook chaos, pas een tijdje op de poes van mn vriendin. Die is nogal schuchter en die van mij echt een ADHD beest. Dus die zit die arme logeerpoesss de hele dag achterna
Is die ook ergens op YT te horen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die stem klinkt eng veel als Juicyhil.
Oh noes.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, iedereen weet toch wel dat Socios een JH-kloontje is
Ja, al ontdooit ze nu wel een beetje, maar ze is er bijna een week en heb haar amper gezien, zat voornamelijk onder het bed.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
aaaaaahhh arm beest. Die zit de hele dag verstopt zeker?
Ik ging een keer op twee poezen passen. In die twee weken tijd heb ik één van die katten maar 4 keer gezien, paar minuutjes. Die was zó bang
Dames en heren, de trein naar amsterdam loopt 10 minuten achter op schema. U kunt deze tijd gebruiken om met elkaar kennis te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Helaas verzorgt ProRail de omroepen op de stations. En veel omroepen zijn tegenwoordig geautomatiseerd.![]()
Maar lijkt mij wel lachen om te doen, ja.
Die standaardstem maakt echt agressief. Het zal de stem van je schoonvader maar blijken te zijn. Dan weet ik het nog niet hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Helaas verzorgt ProRail de omroepen op de stations. En veel omroepen zijn tegenwoordig geautomatiseerd.![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Duh, iedereen weet toch wel dat Socios een JH-kloontje is
[..]
LAat me raden:guess againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ohw, okey. Ik heb geen Skype.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Myraela het volgende:
Weet ik niet eigenlijk. Hij zit wel soms op skype met zijn kutmuziek.
Maar die versta je in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die standaardstem maakt echt agressief. Het zal de stem van je schoonvader maar blijken te zijn. Dan weet ik het nog niet hoor.
ow die had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Icats
PoHi?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
Socios gaat weer voor de 1000+ posts? gezien zijn PoHi?
porno historiequote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, daarom juist. Als ik dit hoor baal ik niet meer van een vertraging. Dan zit je elkaar als mede-wachters aan te kijken en denk je: ach ja, wat is nou 10 minuten.
Oh MEN. Dat moet eigenlijk niet eens meegeteld worden. Posts van een woordquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al ontdooit ze nu wel een beetje, maar ze is er bijna een week en heb haar amper gezien, zat voornamelijk onder het bed.
maar gisteravond ging ze ff stoer doen en had ze de krabpaal bezet en mepte ze mijn poes eraf als ze er bij wilde
Er zitten soms best geniale spellen bijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh MEN. Dat moet eigenlijk niet eens meegeteld worden. Posts van een woord
Ik ga er eens flink spammen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh MEN. Dat moet eigenlijk niet eens meegeteld worden. Posts van een woord
Haha, wie weet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef iBenny het volgende:
Socios, krijgen we weer een filmpje vanavond?!![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, wie weet.![]()
Heb sowieso nog wel een aantal ideeën, maar niet alles tegelijk.
Tja je kunt weinig anders met iemand die negen levens heeft, acht keer gooien is niet genoeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef MissBitchy het volgende:
Jesus zeg![]()
Tiener gooit onzindelijk katje tien keer uit raam
Dus uiteindelijk zien we de blauw aangelopen lul in een filmpje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, wie weet.![]()
Heb sowieso nog wel een aantal ideeën, maar niet alles tegelijk.
hahaha, hij is eigenlijk wel grappig gevondenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja je kunt weinig anders met iemand die negen levens heeft, acht keer gooien is niet genoeg.
Hadden zijn ouders met hem moeten doen toen hij nog in zijn broek plastequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:06 schreef MissBitchy het volgende:
Jesus zeg![]()
Tiener gooit onzindelijk katje tien keer uit raam
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Pheno het volgende:
Dus uiteindelijk zien we de blauw aangelopen lul in een filmpje?
Dat heb ik al ooit gedaan. Zonder MENquote:
nee, dan was 1 keer genoeg geweestquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hadden zijn ouders met hem moeten doen toen hij nog in zijn broek plaste
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja je kunt weinig anders met iemand die negen levens heeft, acht keer gooien is niet genoeg.
he, ik zie hier vaak rare plaatjes en linkjes doorgestuurd worden. Don't shoot the messenger.quote:
Gewoon zorgen dat ie vol is, dan heb je er geen last meer van. PM jezelf zoals je normaal posts spamt, dan komt dat wel goedquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ie vol is, dan heb je er geen last meer van. PM jezelf zoals je normaal posts spamt, dan komt dat wel goed
Ik heb pushPM.quote:
Al hebben mensen hun PM box vol, of niet eens ingeschakeld, ik kan berichtjes spammenquote:
Dat zou ik ook moeten kunnen, moet het nog aanvragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al hebben mensen hun PM box vol, of niet eens ingeschakeld, ik kan berichtjes spammen
Oh, omdat je PR doet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al hebben mensen hun PM box vol, of niet eens ingeschakeld, ik kan berichtjes spammen
Ik heb geen idee of moderators dat ook kunnen. Volgens mij niet. PR iig welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten kunnen, moet het nog aanvragen.
Vieze spam pinguinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
*note +1 crewbash.quote:
Zal jouw vis is weggooien in de prullenbakquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ben er vandoor, even boodschappen halen en dat soort ongein![]()
Later
Ritse kan het ook, die is gewoon games toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of moderators dat ook kunnen. Volgens mij niet. PR iig wel
Eindredactie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ritse kan het ook, die is gewoon games toch?
ADHD-pupquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben echt, lastig druk hier op het werk. komt niet goed meerwordt wat na de vakantie
Heerlijke opmerking.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wuuut?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik wil het ook kunnen. Mijn inbox is altijd vol.
Dan moet je of een abo nemen (grotere inbox) of je inbox eens legen met al die adoratiepm's met mannelijke vleeslollies erin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik wil het ook kunnen. Mijn inbox is altijd vol.
Heb ik dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuuut?
En dan heb je nog wel een grotere PMbox?
valt mee tochquote:
Ik krijg haat-pm'squote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je of een abo nemen (grotere inbox) of je inbox eens legen met al die adoratiepm's met mannelijke vleeslollies erin.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je of een abo nemen (grotere inbox) of je inbox eens legen met al die adoratiepm's met mannelijke vleeslollies erin.
Ik zie rollades op stokjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
homoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
Die van mij staat op 8%
Ik verwijder vaak gewoon de kutPM's
0 % hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
Die van mij staat op 8%
Ik verwijder soms een paar blz, maar ik vind dat zo zonde.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
Die van mij staat op 8%
Idem.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fuck...
Ik moest ff kijken wat je nou bedoelde![]()
ik moest lachen![]()
hehe lolquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:22 schreef crv het volgende:
Was overigens wel weer ff lachen net in de stad hier.
Eerst loop ik in de straat naast kantoor hier stopt een NL-auto en roept me
"ensjoeldike, kan ieg was vragen"
Dus ik natuzurlijk gelijk terug in het NL "Natuurlijk wat wilt u weten"
Hij: "Waar kan ik het parkeren om de stad in te gaan?"
Ik: "20 meter terug: u bent er net langsgereden"
Hij: "maar hoever is het dan naar het centrum?"
Ik: "10 minuten lopen"
Hij: "zijn er nog parkeergarages dichterbij?"
Ik: "ja hoor, der is ter een op 200 meter lopen"
Hij: "Hoe kom ik daar?"
Ik: "de stadring pakken en bij het ziekenhuis rechtsaf"
Hij: "en hoe moet ik dan rijden?"
Ik hem helemaal uitgelegd hoe die dan moet rijden, is voor een buitenstaander wat lastig en duurt met stoplichten en reistijd 10 minuten tot een kwartiertje![]()
Ben benieuwd of die der al is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |