Middagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan officieel weer uitslapen.
Goedemiddag!
Halloquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:Hallo allen
![]()
Nu weet ik weer waarom ik een kinderslot op de koelkast heb
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je hebt er ook zin in vandaag merk ik wel.
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstquote:
Tot straks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huisTot strakkies lekkere poepies van me
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstde inhoud van de halve koelkast over de keukenvloer...zelfs de komkommer moest er aan geloven
![]()
Icats
Ooit, toen ik nog met een huisgenote samenwoonde waarschuwde ik haar dat ze vooral geen krentenbollen op het aanrecht moest laten slingeren. Mijn katten zijn er dol op. Soms deed ze dat toch en dan aten mijn katten ze op. Zij dacht altijd dat ík haar krentenbollen opat maar de katten de schuld gaf. Tot ik een keer een weekendje niet thuis was...quote:
Poesjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo allen
![]()
Nu weet ik weer waarom ik een kinderslot op de koelkast heb
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstde inhoud van de halve koelkast over de keukenvloer...zelfs de komkommer moest er aan geloven
![]()
Icats
Goedemorgenquote:
Met mn grootte blote voeten in de leverpastei ....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden dan
Ik mag niet streamen op mijn werk, anders wordt de systeembeheerder boos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
O ja, hier nog de dagafsluiting van Socios van gisternacht. Vast nog niet door iedereen gezien:
Die had ik al gezien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
O ja, hier nog de dagafsluiting van Socios van gisternacht. Vast nog niet door iedereen gezien:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag niet streamen op mijn werk, anders wordt de systeembeheerder boos.
Soms helpt het om een beetje schizofreen te zijn![]()
WTF is datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |