Ik heb pushPM.quote:
Al hebben mensen hun PM box vol, of niet eens ingeschakeld, ik kan berichtjes spammenquote:
Dat zou ik ook moeten kunnen, moet het nog aanvragen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al hebben mensen hun PM box vol, of niet eens ingeschakeld, ik kan berichtjes spammen
Oh, omdat je PR doet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al hebben mensen hun PM box vol, of niet eens ingeschakeld, ik kan berichtjes spammen
Ik heb geen idee of moderators dat ook kunnen. Volgens mij niet. PR iig welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten kunnen, moet het nog aanvragen.
Vieze spam pinguinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
*note +1 crewbash.quote:
Zal jouw vis is weggooien in de prullenbakquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ben er vandoor, even boodschappen halen en dat soort ongein![]()
Later
Ritse kan het ook, die is gewoon games toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of moderators dat ook kunnen. Volgens mij niet. PR iig wel
Eindredactie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ritse kan het ook, die is gewoon games toch?
ADHD-pupquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:12 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben echt, lastig druk hier op het werk. komt niet goed meerwordt wat na de vakantie
Heerlijke opmerking.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja je kunt weinig anders met iemand die negen levens heeft, acht keer gooien is niet genoeg.
Wuuut?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik wil het ook kunnen. Mijn inbox is altijd vol.
Dan moet je of een abo nemen (grotere inbox) of je inbox eens legen met al die adoratiepm's met mannelijke vleeslollies erin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik wil het ook kunnen. Mijn inbox is altijd vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |