zijn laptop natuurlijkquote:
Dat moet wel voldoening gevenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef crv het volgende:
De vent die achter mijn rug om is binnegehaald en mijn job ingepikt heeft moet samen met de sales in Zurich een RFP beantwoorden![]()
Ze zitten al 3 weken te stoeien en hij heeft me woensdag gevraagd of ik ook wat kon doen.
Heb me gister en vandaag ff kwaad gemaakt en in totaal misschien 4 uurtjes er mee bezig gehouden en klaar. Natuurlijk wel even op de juiste manierteruggemaild zodat veel mensen zien dat het allemaal niet zo moeilijk is
![]()
Maar toch nog ongemerkt zoveel werk voor hun openlaten dat ze lekker door kunnen denken en zuchten vandaag hehehe
Hoorde zelfs al via vrienden van S_NL dat die gast daar ook al heen had gebeld en gehoopt dat zij dat wel even zouden doenJammer, hij kreeg hints en hij was toch de expert
hehehe, buiten trappen die gastquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:46 schreef crv het volgende:
De vent die achter mijn rug om is binnegehaald en mijn job ingepikt heeft moet samen met de sales in Zurich een RFP beantwoorden![]()
Ze zitten al 3 weken te stoeien en hij heeft me woensdag gevraagd of ik ook wat kon doen.
Heb me gister en vandaag ff kwaad gemaakt en in totaal misschien 4 uurtjes er mee bezig gehouden en klaar. Natuurlijk wel even op de juiste manierteruggemaild zodat veel mensen zien dat het allemaal niet zo moeilijk is
![]()
Maar toch nog ongemerkt zoveel werk voor hun openlaten dat ze lekker door kunnen denken en zuchten vandaag hehehe
Hoorde zelfs al via vrienden van S_NL dat die gast daar ook al heen had gebeld en gehoopt dat zij dat wel even zouden doenJammer, hij kreeg hints en hij was toch de expert
quote:
o ok hahaquote:
ik ben het hier zo zat, ze zoeken het maar uit. Ben al aan het solliciteren en mijn netwerk in gang gezet dus hoop dit jaar nog te wisselen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehehe, buiten trappen die gast
heb je niks aan
en mag je dan weer even luchtenquote:
quote:
je typt tochquote:
en blijf je dan in zwitserland of kom je weer hierheenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben het hier zo zat, ze zoeken het maar uit. Ben al aan het solliciteren en mijn netwerk in gang gezet dus hoop dit jaar nog te wisselen.
Heb me 3 jaar lang uit de naad gewerkt en alles wat je doet is eigenlijk voor niets. ze weten het allemaal beter en uiteindelijk ben je dus niet succesvol, maar dat wordt wel teruggereflecteerd op jouw natuurlijk.
Dat pikken we 1 keer en daarna is het schluss
als de ketting lang genoeg is ....quote:
nee blijf hier, wil niet meer terugquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je typt toch
[..]
en blijf je dan in zwitserland of kom je weer hierheen
o okquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat werkt nog, maar mijn rug en benen denken heel anders over bewegen
aah ok, tussen de zwitserse vrouwkesquote:
Misschien nog een beetje los spittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat werkt nog, maar mijn rug en benen denken heel anders over bewegen
quote:
Oh ja, over dierentuinen gesproken ff opzoekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
We maken er hier gewoon een dierentuin van
nee, we zijn niet kromquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Nee gewoon het totaalplaatje van kwaliteit van leven is hier zoveel beter. ook hier heb je best dat je denkt van pfff moet dat zo of gezeik met ambtenaren. Maar in zijn totaliteit merk je gewoon veel verschil.
NL is echt een bananenrepubliek als je het een tijdje van de buitenkant bekijkt
mja iedereen begon hier een dier na te doen, echt, echt vrijdag hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef crv het volgende:
[..]
Oh ja, over dierentuinen gesproken ff opzoeken
gezelligquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja iedereen begon hier een dier na te doen, echt, echt vrijdag hier
Aaaaah koetsiekoetsiekoeeeeetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef crv het volgende:
gezien het Oeh achies en koetschiekoetschie gehalte hier soms
Vorige week vrijdag in Basel geboren.
[ [url=http://www.20min.ch/dyim/b345d6/B.M600,1000/images/content/2/1/4/21497346/3/topelement.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aaaaah koetsiekoetsiekoeeeeet
Wat een mooie houten muur
Echt gaaf
[..]
Echt gaaf
[..]
Echt gaaf
quote:
ja als je niet zelf tussendoor had gepost had je een hatrick gehadquote:
Sorryquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja als je niet zelf tussendoor had gepost had je een hatrick gehad
nee het is lunchtijd. En je kan van de vloer eten want er ligt genoegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
eeeh is die grond hier nu zo mooi ?
iedereen kust de grond
Oeh, een dwergneushoorn ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:01 schreef crv het volgende:
gezien het Oeh achies en koetschiekoetschie gehalte hier soms
Vorige week vrijdag in Basel geboren.
[ [url=http://www.20min.ch/dyim/b345d6/B.M600,1000/images/content/2/1/4/21497346/3/topelement.jpg]afbeelding[/url] ]
aah ok, we gaan ook eten hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
nee het is lunchtijd. En je kan van de vloer eten want er ligt genoeg
Nee is echt hout.quote:
Baby pantserneushoornquote:
Vaduzquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan officieel weer uitslapen.
Goedemiddag!
Middagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan officieel weer uitslapen.
Goedemiddag!
Halloquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:Hallo allen
![]()
Nu weet ik weer waarom ik een kinderslot op de koelkast heb
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je hebt er ook zin in vandaag merk ik wel.
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstquote:
Tot straks!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huisTot strakkies lekkere poepies van me
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstde inhoud van de halve koelkast over de keukenvloer...zelfs de komkommer moest er aan geloven
![]()
Icats
Ooit, toen ik nog met een huisgenote samenwoonde waarschuwde ik haar dat ze vooral geen krentenbollen op het aanrecht moest laten slingeren. Mijn katten zijn er dol op. Soms deed ze dat toch en dan aten mijn katten ze op. Zij dacht altijd dat ík haar krentenbollen opat maar de katten de schuld gaf. Tot ik een keer een weekendje niet thuis was...quote:
Poesjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo allen
![]()
Nu weet ik weer waarom ik een kinderslot op de koelkast heb
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden danquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Miauws des huizes hebben de koelkast geplunderd. Ik kwam binnen en ik gleed in de gang al uit over de leverworstde inhoud van de halve koelkast over de keukenvloer...zelfs de komkommer moest er aan geloven
![]()
Icats
Goedemorgenquote:
Met mn grootte blote voeten in de leverpastei ....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden dan
Ik mag niet streamen op mijn werk, anders wordt de systeembeheerder boos.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
O ja, hier nog de dagafsluiting van Socios van gisternacht. Vast nog niet door iedereen gezien:
Die had ik al gezien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
O ja, hier nog de dagafsluiting van Socios van gisternacht. Vast nog niet door iedereen gezien:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag niet streamen op mijn werk, anders wordt de systeembeheerder boos.
Soms helpt het om een beetje schizofreen te zijn![]()
WTF is datquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
Ja echtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie jou zo zeggen: "Echt, ik was het niet" Met een zo onschuldig mogelijk gezicht.
OMGquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
Whehehehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Myr en Fles!
Dag Tomboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ben off
Tot vanavond misschien
Krentenbollen zijn wel lekker he.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echtmaar ik moest lachen omdat het zo ongeloofwaardig klinkt
Dat Tomboquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Nou, ik ben off
Tot vanavond misschien
Hij gaat als een treinquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
Socios gaat weer voor de 1000+ posts? gezien zijn PoHi?
Meneer crazy voor jou hequote:
Ik was de deur al uit, ik kwam onverwachts (voor hun dan) thuisquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:45 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Omg, ik zie het al helemaal voor me. Dat is ook lekker wakker worden dan
Met die stem? Daar moet je accentloos ABN voor spreken volgens mijquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Eigenlijk zou Socios als NS-omroeper wel enorm chill zijn.
ey noem me is niet meneerquote:
Latersquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Nou, ik ben off
Tot vanavond misschien
Die stem klinkt eng veel als Juicyhil.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met die stem? Daar moet je accentloos ABN voor spreken volgens mij
Bij mij is het ook chaos, pas een tijdje op de poes van mn vriendin. Die is nogal schuchter en die van mij echt een ADHD beest. Dus die zit die arme logeerpoesss de hele dag achternaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was de deur al uit, ik kwam onverwachts (voor hun dan) thuis
geef mij dan maar puppysquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was de deur al uit, ik kwam onverwachts (voor hun dan) thuis
Ja, daarom juist. Als ik dit hoor baal ik niet meer van een vertraging. Dan zit je elkaar als mede-wachters aan te kijken en denk je: ach ja, wat is nou 10 minuten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met die stem? Daar moet je accentloos ABN voor spreken volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |