quote:Ge Lighting 12329 Bulb Car 1445-Bp 12V Cd2 - 2 Pack
Other products by General Electric
No customer reviews yet. Be the first.
Price: $1.95
o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o
In stock.
Processing takes an additional 2 to 3 days for orders from this seller.
Ships from and sold by Quality Distributing LLC.
2 new from $1.95
Verpakt in een blisterpack per 2, voor $1.95quote:Product Features
* Primary Application: Instrument Lights
* 14.4 Volts, 0.135 Amps, 1.9 Watts
* G-3-1/2 Bulb Type, Miniature Bayonet Base
* 0.7 Mean Spherical Candle Power from C-2V Style Filament, 2000 Hour Rated Ave. Lab Life
* 2 Lamps per Blister
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
vorige deeltjesquote:
Dat ID verhaal geeft je wel het idee dat je jong bent.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:01 schreef Anne het volgende:
Thnx Tjabbo, Mark en Dingest.
In het eggie vragen ze nog steeds om mijn ID bij het kopen van drank.
Mijn voicemail staat trouwens vol met berichtjes van zingende menseninclusief mijn bazin.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ID verhaal geeft je wel het idee dat je jong bent.
Want in het eggie ben je dat natuurlijk niet
Weet niet waar je het over hebtquote:
Huh snap je niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
[ afbeelding ].
je zat bij mn ex in de klas en die is nu 31...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Mensen zit nog lang niet in de richting van de 30!
Dat die ex 8 jaar over groep 1 op de basisschool heeft gedaan vergeet je even?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je zat bij mn ex in de klas en die is nu 31...
ze is nooit blijven zittenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat die ex 8 jaar over groep 1 op de basisschool heeft gedaan vergeet je even?
Heb nooit bij haar in de klas gezeten. Wel bij haar op school.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je zat bij mn ex in de klas en die is nu 31...
klas hoger of lager dan, kan nooit veel schelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb nooit bij haar in de klas gezeten. Wel bij haar op school.
Er zijn 1979 andere met het zelfde msn adresquote:
Zijn lichtjaren!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klas hoger of lager dan, kan nooit veel schelen
Is ook niet nodig ik ben jongquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
Ontkennen heeft geen zin. Daar word je echt niet jonger van.
Dat heb ik nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:51 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wacht nog steeds op appeltaart van Anne
Wie jarig is moet trakteren
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Is dit ook goed?
[ afbeelding ]
Ik ben ook van de kersentaartquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:09 schreef Anne het volgende:
Ik heb liever kersenvlaai, maar die was op.
*noteert, volgende keer bestellen.
Jij had tenminste een dakkofferquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef invine het volgende:
* invine is terug van roadtrip door italie!
[ afbeelding ]
Die van ons ook. Was ook niet echt een tocht te noemenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:26 schreef invine het volgende:
Nette tochtdie van ons was iets minder extreem
Wij zaten op 3800kmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die van ons ook. Was ook niet echt een tocht te noemen. 2 nachten op een camping in de buurt van Wörgl, daarna 3 nachten bij Zell am See en laatste 2 nachten bij Salzburg. Wel dikke 2500 km totaal gemaakt
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Smakelijk. Kipquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup, en mij zie je voorlopig ook niet meer
off to limburg
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neuh, dit weekend niet. Of het moet wel ERG raar lopenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat dus
ja, weet ik, vaak zat in limburg gefoktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sja, jij leest mee bij de gastvrouw op facebook zo te merkenquote:heb er zin in
![]()
mja, dat he je met conversaties tussen 2 mensen die beide in je vriendenlijst staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
Nou ja, meelezen.. het staat elke keer op de hoofdpagina.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:40 schreef Dingest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Da's mooi, wordt hij vanmiddag in ieder geval niet gepiktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:24 schreef Anne het volgende:
De halve buurt staat naast het huis naar m'n motor te kijken op dit moment.
Hier wordt sowieso niks gepiktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's mooi, wordt hij vanmiddag in ieder geval niet gepikt
Is er nog aardbeien vla' over?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog eten, maar ik heb totaal geen honger.
Ik heb vanavond 20 kuub hout in mijn handen gehad in de vorm van stammetjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell, m'n complete appartement schoon gemaakt incl alle ramen en dergelijke.
Lig ik net 30 minuten languit op de bank, wil op staan en kan amper lopen![]()
Wat een jonge god ben ik toch
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb vanavond 20 kuub hout in mijn handen gehad in de vorm van stammetjes![]()
En morgen, komt daar nog een paar kuub stenen en wederom 10 kuub hout bij, maandag wordt een zware dag
Ohhh datquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Alfisti het volgende:
De optocht van F1 auto's begint zo weer
Jij wilt niet wéten hoe ik me NU al voel, en juist jij kan wel een aardige gooi doen denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 09:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ken het ja, volgens mij voelt een trein koppen ongeveer zoals jij je maandag gaat voelen
Ik ben er ook bang voor jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ohhh datJa, gaat een saaie race worden ben ik bang
Viel niet tegen voor hongarijequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Alfisti het volgende:
Mwah....... was toch wel een aardige wedstrijd
Op de 1e beelden zag het er niet zo spannend uit, maar later zag je pas hoe hard dat wiel langs die gasten vloogquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:59 schreef Alfisti het volgende:
Zou Mercedes het achterwiel van Rosberg al opgehaald hebben?
Dan had je even moeten wachten met een extra zak chipsquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef PeuRac het volgende:
Goed dat je t zegt, anders had ik gewoon om 21u voor de tv gezeten
Wat is er mis met de Niva?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Alexxxxx het volgende:
niva afgesleept, en omdat mn rijbewijs gestolen is kreeg ik geen vervangend vervoer mee en moest met de trein
Bij Brezan staat het 1 en ander verkeerd in de computer: ze kwamen aanzetten met een rechter aandrijfas en die past absoluut niet links. Pas morgen krijg ik een passende linker aandrijfas. Hoop ik !quote:
Je had toch enige vastigheid komende tijd of heb ik dat helemaal mis?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef Anne het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek al*bibber*.
Ik heb even op de website van ze gekeken en ik zie alleen maar vacatures staan voor HBO'ers, dus ik ben benieuwd wat ze voor mij in petto hebben. Ik moet ook een test maken voorafgaand
.
Ja, tot en met maart 2011 (al heb ik het contract nog niet gezien/ondertekend).quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je had toch enige vastigheid komende tijd of heb ik dat helemaal mis?
Wat voor baan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef Anne het volgende:
Morgen een sollicitatiegesprek al*bibber*.
Ik heb even op de website van ze gekeken en ik zie alleen maar vacatures staan voor HBO'ers, dus ik ben benieuwd wat ze voor mij in petto hebben. Ik moet ook een test maken voorafgaand
.
Geen idee.quote:
Geld kan je alleen verdienen met web als je goed bent. En daarbij wil ik zeggen: je bent creatief, innovatief en technisch uitmuntend. Denk dat er misschien max 2 mensen zijn in nederland die dat zijn en die kunnen (veel) geld verdienen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:12 schreef Anne het volgende:
Hehe, ik zit er juist weer aan te denken om misschien toch weer iets met Multimedia te gaan doen, maar dan niet meer de grafische kant, maar communicatie.
web 3.0 enzodaar ligt de toekomst (en het geld?)
Ah ja op die fietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef Anne het volgende:
Ik heb het niet alleen over het maken ervan, want die tijd heb ik wel gehad.
Ook over het adviseren, etc.
Bedrijven willen daar steeds meer van weten, omdat privé en werk steeds meer samen komt online.
(denk aan mensen die worden ontslagen vanwege een tweet).
nee ik wilde ooit eens spelen maar ik ben racistisch en weiger die zwarte toetsen te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:24 schreef ook_gek het volgende:
Hmm jammer :p
Tjabbo heb je daar geen piano dan
Ik heb ze gebleektquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee ik wilde ooit eens spelen maar ik ben racistisch en weiger die zwarte toetsen te gebruiken.![]()
dat werd dus niks
Marktplaatsquote:
Ja, soms loopt het heel soepel, maar soms is het een fucking dramaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:33 schreef invine het volgende:
Ik had bij mijn auto binnen 10 min afspraak gemaakt en dezelfde dag nog de koop gesloten
Ja op de dag dat ik naar een auto zou gaan kijken kreeg ik een mailtje dat hij m de dag er voor al had verkochtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, soms loopt het heel soepel, maar soms is het een fucking drama
Dat heb ik zelfs een keer bij een dealer gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja op de dag dat ik naar een auto zou gaan kijken kreeg ik een mailtje dat hij m de dag er voor al had verkocht..
Tja denk ook dat ik met deze een betere deal heb dan met die Volvo 66quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs een keer bij een dealer gehad![]()
Ik ga er altijd maar vanuit dat het een hele slechte auto was en me op die manier de ellende gespaard is gebleven
Dat had ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, soms loopt het heel soepel, maar soms is het een fucking drama
Ik moest het inderdaad 2x lezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
Wat een onsamenhangend verhaal kan ik vertellen ook.
gmtaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zouden ze een simpele ex autoverkoper in godsnaam een baan aanbieden in china?
Dude, dat wil je toch niet, al zou je er 23923497348 euro per maand voor vangenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag daar Hyundai's verkopen aan de lokale rijken
Er zit echt een plastic schroefje los bij je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Wist je dat niet? Hyundai is echt een top merk! Ik wil nooit meer wat anders.
Jahaa, ik heb hem zelf ook. *schopt tegen band*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Wist je dat niet? Hyundai is echt een top merk! Ik wil nooit meer wat anders.
En je broek?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:43 schreef Anne het volgende:
Helm besteld, laarzen gekocht, jas gekocht en handschoenen gekocht.!
ze gaat in string op de motorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En je broek?![]()
Anyway, prijzig dagje dus
Klinkt interessant tot er een of andere weps je lastig komt vallenquote:
2cv is gisteravond vertrokken naar frankrijk op vakantie met zijn BX, dus ik gok dat die ergens in België met een kapotte auto staatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Anne het volgende:
En nou, 2cv, ga ik weer in een hoekje huilen, want het onweert. Doegie!
Ik hoop dat ie last heeft van onweerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv is gisteravond vertrokken naar frankrijk op vakantie met zijn BX, dus ik gok dat die ergens in België met een kapotte auto staat
Herkenbaarheid van de namen wegwerken en publicerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens de foto van mijn laatste bekeuring opgevraagd bij de verkeerde politieregio.
En 2 weken terug oid hebben ze mij geloof ik wel 5x gebeld en 6x gemaild daarover, dat ik daar en daar moet wezen (hoezo, miscommunicatie daar? 1x is toch wel genoeg?).
Uiteindelijk gezegd dat ze de foto mogen houden en dus ook geen contact opgenomen met de juiste regio, krijg ik nou een mailtje:
Vandaag is er een fotoafdruk naar het opgegeven adres verzonden..
Edit: ze sturen trouwens ook de hele interne mailwisseling door steeds, niet echt slim toch?
Wel grappig om te zien dat de mail steeds wordt doorgestuurd naar iemand anders met telkens dezelfde vraag "pikken jullie dit op?". Heel herkenbaar![]()
.
ik mag zeker niet zeggen dat ik hoop dat hij verzuipt in een regenplas?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie last heeft van onweer!
Mensen die al sinds 2001 ingeschreven staan mogen dat allemaal welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik mag zeker niet zeggen dat ik hoop dat hij verzuipt in een regenplas?
2002 ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mensen die al sinds 2001 ingeschreven staan mogen dat allemaal wel
kalequote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti houdt zich stil op de achtergrond
Als je elke dag werkt is het weekend toch een fucking genot?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:31 schreef Dingest het volgende:
Wat een weekendcomplex heb jij zeg, Bara![]()
Ik heb altijd weekend en er is geen donder aan![]()
Mijn ouders zitten altijd te zeuren dat ik ingewikkeld doe bij het parkeren bij de Aldi (ik parkeer hem gewoon achteruit in, maar dat is 'ingewikkeld' dus). Vandaag heeft het eindelijk z'n vruchten afgeworpen; ik kon direct zien dat m'n remlicht het niet meer deed
![]()
En ik heb mijn zakmes terug uit Schotland. Nu heb ik er dus twee.
Goede keus, ziet er degelijk uit allemaal, helm is 100% OK, goed spul, ik ben trots op jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Anne het volgende:
Ik had geen zin meer om te passen. Ik haat winkelen
.
Maar ik moet toch nog terug voor de helm, dus dan kijk ik dan wel.
En foto's dan, maar niet dat ik het aan heb heur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met blommekes:
[ afbeelding ]
En deze helm Klik, in mat-zwart.
Ik wilde eigenlijk deze of deze, maar die hadden ze niet in maat S.
Dus dan maar de derde keus.
Ik heb de laarzen al de hele middag aan. Zitten best wel lekker.
En nou, 2cv, ga ik weer in een hoekje huilen, want het onweert. Doegie!
Membraam wel ja, want die moest er uit met wassen ook. Voering weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede keus, ziet er degelijk uit allemaal, helm is 100% OK, goed spul, ik ben trots op je![]()
Ummm.. voering en het membraam allebei uitneembaar van de jas ?? een niet uitneembaar membraam is sudden death voor je jas, en helemaal kut in de zomer
Vind ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die 2 weken van jou zijn ook veul te kort
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doet die italiaanse roestbak van jou het nog steeds?
quote:Hallo Alex,
Vandaag even diagnose gesteld m.b.t de Niva
Achterste aandrijf as is zeer ruim ( stuk)
Voorste diff+ aandrijfas zwaar beschadigd.
Rij maar even langs,
Hans
En met bloemetjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Membraam wel ja, want die moest er uit met wassen ook. Voering weet ik eigenlijk niet.
Gecheckt, ja dus.
En toch alles zwart heah.
Wat heb je er mee gedaan?quote:
yup.. en geen geld... en mn ouders hebben geen zin me te lenen, dat weet ik nu al... ben echt bang dat ik een tijd zonder auto ga zitten en als ik weer werk heb een goedkoop betrouwbaar japans rothok op de kop moet tikkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat gaat serieus euro's kosten AlexxxxBalen man
Ben je door 5 BXen heengereden ofzo?quote:
Te veel op hoge snelheden gereden denk ik... Heb natuurlijk flink veel in LImburg gezeten de laatste tijd, en ik kan de knop in mn hoofd dat ik eigenlijk maar 90 a 100 kan/mag rijden maar niet omzettenquote:
111 of een ander hok verkopen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup.. en geen geld... en mn ouders hebben geen zin me te lenen, dat weet ik nu al... ben echt bang dat ik een tijd zonder auto ga zitten en als ik weer werk heb een goedkoop betrouwbaar japans rothok op de kop moet tikken![]()
![]()
111 staat inmiddels al meer dan een jaar te koop, geen enkele gegadigde gehad nog... De Visas zijn waardeloos. Letterlijk. oud ijzer prijs, en ze wegen niks.quote:
Is ook lastig hoor.. Weet dat de AX het leuker vind bij 100 dan bij 120 en mijn portemonnee ook. Maar t voelt zo langzaam en schiet totaal niet op.. En alles jaagt langs je heenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Te veel op hoge snelheden gereden denk ik... Heb natuurlijk flink veel in LImburg gezeten de laatste tijd, en ik kan de knop in mn hoofd dat ik eigenlijk maar 90 a 100 kan/mag rijden maar niet omzetten
Dan ben je te duurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
111 staat inmiddels al meer dan een jaar te koop, geen enkele gegadigde gehad nog... De Visas zijn waardeloos. Letterlijk. oud ijzer prijs, en ze wegen niks.
Da's mooi kut, en niet zo een, twee, drie te krijgen ook zeker ??quote:
Geen paniek; als je er een broek met beertjes bijkoopt is er niks aan de handquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
Niks mis met blommen. Maar wel heel klein maar. Ik zag het zelfs net pas toen ik thuis kwam.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen paniek; als je er een broek met beertjes bijkoopt is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen paniek; als je er een broek met beertjes bijkoopt is er niks aan de hand
Mijn beren staan op de velgen, niet op mijn broekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Anne het volgende:
[..]
. Ik heet geen Dingest (of wie was het ook alweer?)
Da's nog 6x ergerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mijn beren staan op de velgen, niet op mijn broek
Ik zie hem niet op de grote advertentie site's staan dus toch weer de 111 actief in de verkoop zetten ( speuders en autotrack kosten niets ), misschien kun je toch nog een paar honderd euri pakken voor de Visa's en op die manier een klein goedkoop ( niet oostblok ) auto'tje bekostigen zodat je weer mobiel bent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
111 staat inmiddels al meer dan een jaar te koop, geen enkele gegadigde gehad nog... De Visas zijn waardeloos. Letterlijk. oud ijzer prijs, en ze wegen niks.
Een half jaar salaris als je werkloos bent is niet zoveel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoormaar waarom koop je een auto als je het onderhoud niet kan betalen?
Je weet toch dat dit soort dingen kunnen gebeuren? Zeker bij Lada's en italiaanse rommel?
Ik leg een half jaarsalaris weg voor die kut alfaVoor een lada moet je zeker het dubbele reserveren
Of op elke willekeurige pas in de regio Zwitserland, Oostenrijk & Italiëquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Paladijn het volgende:
Met Berenvelgen ben je wel de man in Berlijn.
Hooguit 4xquote:
Voor dat bedrag koop je elk jaar een nieuwequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoormaar waarom koop je een auto als je het onderhoud niet kan betalen?
Je weet toch dat dit soort dingen kunnen gebeuren? Zeker bij Lada's en italiaanse rommel?
Ik leg een half jaarsalaris weg voor die kut alfaVoor een lada moet je zeker het dubbele reserveren
voor elk aannemelijk bod gaat ie weg, dus neequote:
de importeur werkt weer, en de niva is wel redliejk algemeen, dus hopelijk wel... en anders regel ik wel wat, heb genoeg niva contacten in principe...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's mooi kut, en niet zo een, twee, drie te krijgen ook zeker ??
toen ik de Lada kocht had ik nog een riant salarisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien kun je m verkopen aan 2cvquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen ik de Lada kocht had ik nog een riant salaris
111 is compleet op. koppeling en startmotor zijn gaar, maar datis ECHt een rothok, zo ongever alles van die auto heb ik vervangen...kwaliteitje BX
als ie genoeg bied doe ik het directquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien kun je m verkopen aan 2cv
en jij kent een bedrijf dat een niet-rijdende lada 111 ergens op in wil ruilen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Dingest het volgende:
Wat is volgens jou dan 'genoeg' eigenlijk?
Als ik jou was zou ik overwegen voorlopig iets kleins en goedkoops te rijden en dan je 111 erop inruilen. Ben je er vanaf en ben je weer mobiel, ook al krijg je er niet voor wat je had gehoopt. Maar dit werkt duidelijk niet
Ik had vorig jaar serieus overwogen om een BX Break over te nemen die toen in de Carbage Run had gereden. Die was bedekt met vissen en de vraagprijs was echt 2 cent of zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:20 schreef Paladijn het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)-4-drs-69861724.html
Er was op NGC een gast die naar allemaal absurde plekken reed, en één daarvan was een brute onverharde pas in Afrika. Toen knalde ook zijn aandrijving eruit en dat is toen ook gefixed op de manier die jij nu voorstelt, alleen bij hem kwam het op de voorste as. Het nadeel voor hem was dat hij al die passen wel achteruit omhoog moest rijden omdat hij er anders amper op kwam als de aandrijving moesten trekken ipv duwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom pleur je die voorste aandrijfas er niet tussenuit en klus je er zelf de achterste onder? Die dingen zitten doorgaans maar met 4 boutjes aan elke kant vast...
Dan heb je iig achterwiel aandrijving totdat je geld hebt voor een diff en voorste aandrijfas.
dat was inderdaad het plan smenmet de ANWB op de parking bij apeldoorn zondagavond... maar dat kon technisch gezien niet volgens de land rover verzamelende wegenwachter... Hij had het wel eens bij een freelander gedaan, maar bij de Niva kon het niet m de een of andere reden..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom pleur je die voorste aandrijfas er niet tussenuit en klus je er zelf de achterste onder? Die dingen zitten doorgaans maar met 4 boutjes aan elke kant vast...
Dan heb je iig achterwiel aandrijving totdat je geld hebt voor een diff en voorste aandrijfas.
geld is opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de oldtimer dagen am ring de 14/15e?
En Dingest, de carbagerun gaat volgend jaar door denemarken-zweden-noorwegen, dus ik verwacht wel dat je meedoet in een Saab
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:18 schreef Dingest het volgende:
Ik ben dan met vakantie, dus ik kan sowieso niet
Ik ben al redelijk ver in die regio geweestVolgens mij bestaan alle deelnemers volgend jaar dan uit Saabs en Volvo's, dus ik weet niet of dat nou zo origineel is. Je bent veel meer een held als je in een authentieke Troll komt opdagen
![]()
Maar ik zal m'n vrienden eens activeren zodat we ons wel alvast kunnen inschrijven voor volgend jaar. Kunnen ons altijd weer uitschrijven of de inschrijving doorverkopen kennelijk.
al mijn afsluitdijktopics zijn kuttopicsquote:
Primaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn hoe bevalt de 10th?
En weet je nog een goede te staan?
Die van ben zijn 1 duur en 2 veel te veel kms op de tellerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Prima
Ben heeft er nog twee staan, maar daar betaal je dan wel extra voor ivm. garantie.
Anders moet je cherber @ mx-5owners eens PMen, die heeft een redelijk aantal bekeken waarbij er veel tegenvielen. Die staan volgens mij nu nog te koop.
Heb je intresse in me NA?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:04 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, mya... zie er een 180k staan... die van mij heeft nu 115k
En duur is waar, maar daar koop je wat zekerheid voor terug. Ik zou in dat geval gewoon Cherber vragen of zelfs een topic aanmaken.
Wat ga je met je NA doen?
Maakquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:56 schreef Paladijn het volgende:
Nee
Ik heb immers al een 10th en een Saab voor de deur staan... een 3e zou me wat teveel worden.
Particuliere verkoopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zie hem niet op de grote advertentie site's staan dus toch weer de 111 actief in de verkoop zetten ( speuders en autotrack kosten niets ), misschien kun je toch nog een paar honderd euri pakken voor de Visa's en op die manier een klein goedkoop ( niet oostblok ) auto'tje bekostigen zodat je weer mobiel bent.
condoomsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:22 schreef KhaZ het volgende:
Ga binnenkort misschien naar Hongarije.. alle vloeistoffen pijlen, LPG tankstations van te voren uitzoeken.. moet ik iets anders niet vergeten voor 3000km in 1 week?
Nuvaringquote:
http://tinyurl.com/368k5djquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Particuliere verkoop
Slechts voor ¤ 9,95 op de allergrootste autosite van Nederland!
1.
Adverteer op de meest zorgvuldige autosite
2.
Bereik een groot publiek: dagelijks 90.000 potentiële kopers
3.
Krijg ondersteuning bij de verkoop van uw auto
alleen maar over mn voortuin? achter komen alleen ik en mn gasten, daar MOGEN ze niet eens komenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef Anne het volgende:
Hebben ze ook over je voortuin geklaagd?
http://link.marktplaats.nl/366322456quote:
heb zo'n flauw vermoeden dat die advertentie niet lang blijft staanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen maar over mn voortuin? achter komen alleen ik en mn gasten, daar MOGEN ze niet eens komen![]()
[..]
http://link.marktplaats.nl/366322456
waarom niet? Rover is op die manier ook de deur uit gegaan, heeft maanden zo op marktplaats gestaan. En om hem nu met goed fatsoen tussen de rijdende auto's te zettenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb zo'n flauw vermoeden dat die advertentie niet lang blijft staan
nope, daar krijg ik melding van, en de sperpook staat dan op een andere manier dan nuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:23 schreef Anne het volgende:
Mijn vader vraagt of je niet per ongeluk met sper op het differentieel hebt gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |